home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1301 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1929714 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #90: 06 Mar 2007, 22:47 »

SÅDAN LIVERPOOL!!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #91: 06 Mar 2007, 23:32 »

SÅDAN LIVERPOOL!!

Fantastisk indsats... Fuldt fortjent at de går videre..

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

wirenfeldt
Gæst

« Svar #92: 07 Mar 2007, 08:32 »

Og endda en skam, at de ikke fik mindst uafgjort.. De havde de vilde chancer!

7kfum
Gæst

« Svar #93: 07 Mar 2007, 12:40 »

Jeg er lidt bekymret. 2 kampe på Anfield i træk hvor de spiller FANTASTISK! Men alligevel taber 0-1. Nu skal Rafa altså investere in der kan score RIGTIG mange mål.. Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #94: 18 Mar 2007, 17:04 »

Hallo? Hvor er alle jer Pool fans henne?

Jeg synes virkelig efter at have set 0-0 kampen mod Villa i dag, at Pool mangler en der kan og tør gøre meget på egen hånd, og måske samtidig kan levere mål på samlebån... Smiley

lil jim
Gæst

« Svar #95: 18 Mar 2007, 17:08 »

Hallo? Hvor er alle jer Pool fans henne?

Jeg synes virkelig efter at have set 0-0 kampen mod Villa i dag, at Pool mangler en der kan og tør gøre meget på egen hånd, og måske samtidig kan levere mål på samlebån... Smiley

hmm.. ja det har du nok ret i synes pennant tit prøver og kommer også tit frem til noget godt men vi mangler en angriber man næsten er 100% sikker på der scorer når han får chancen.. for kuyt brænder alt for meget

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #96: 23 Mar 2007, 21:54 »

Jeg så desværre ikke kampen mod Villa... :S Men jeg mener at Kuyt nok skal komme igang... Tilgengæld er jeg mere nervøs for Crouch. Syns han er en fed type at ha på holdet, men når han er så stor så SKAL han bare få meget mere ud af alle de hovedstødschancer han har fra 5-6 meter... Han må og skal lave flere kasser...

You'll Never Walk Alone.

ZhotLog
Gæst

« Svar #97: 23 Mar 2007, 21:58 »

Jeg synes at Crouch er en super fed joker at have, men han skal altså ikke starte inde. Og Bellamy skal væk til sommer uanset hvor godt han spiller. Jeg var imod købet af ham, netop pga. han temperament.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #98: 27 Mar 2007, 17:09 »

Jeg er meget spændt på hva der kommer til at ske til sommer med alle de penge vi har fået til klubben nu... Smiley

You'll Never Walk Alone.

ZhotLog
Gæst

« Svar #99: 27 Mar 2007, 17:15 »

Tror ikke Rafa fyrer en masse af, det virker ikke som hans stil, men man ved jo aldrig...

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #100: 27 Mar 2007, 18:37 »

Lad mig sige det den her måde... Smiley

Rafa køber ikke noget uden en bagtanke .. Du har helt ret i at han ej køber en spiller for mange penge medmindre han virkelig mener det er dét værd.. Vi ved jo hvor tålmodighed han er med at finde de rette spillere...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #101: 30 Mar 2007, 12:41 »

Tror fandme vi tager Arsenal imorgen.. Uden Henry som jo er fantastisk, især mod Liverpool Peace Van Cuntsie spiller jo håndbold og dommerne ser det ikk så det er jo fint han ikk er med- Wink

Jeg skal på O'Learys og se den med en kammerat Smiley Det blir great Smiley

You'll Never Walk Alone.

7kfum
Gæst

« Svar #102: 31 Mar 2007, 15:56 »

Helt ærligt! Hvad sker der for alle os Liverpool fans her inde! Liverpool har lige vundet 4 - 1, og der er ingen kommentarer.. Smiley

Når så vil jeg være den første. Fantastisk kamp, endelig fik vi hævn for de hårde nederlag, mod Arsenal. Og det er jo endnu mere positivt at se et Liverpool hold, som næsten spillede op til sit optimale, både defensivt og offensivt.. Thumbs Up

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 31 Mar 2007, 16:00 »

Helt ærligt! Hvad sker der for alle os Liverpool fans her inde! Liverpool har lige vundet 4 - 1, og der er ingen kommentarer.. Smiley

Når så vil jeg være den første. Fantastisk kamp, endelig fik vi hævn for de hårde nederlag, mod Arsenal. Og det er jo endnu mere positivt at se et Liverpool hold, som næsten spillede op til sit optimale, både defensivt og offensivt.. Thumbs Up

tja for mit vedkommende så snakker jeg andre steder  Wink Men lækker kamp, vi får lukket kampen forholdsvist hurtigt, og bruger ikke unødvendige kræfter før kampen på tirsdag, hvilket alt andet lige er det vigtigste på nuværende tidspunkt. Og lækkert at vi formår at score på mere end 1% af vores muligheder.

Men alligevel sjovt at se de her kampe mellem liverpool-arsenal. 4 kamp i denne sæson, og ingen af dem har været ret jævn, målscoringsmæssigt ihf

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #104: 31 Mar 2007, 22:38 »

Jeg så heldigvis ikke kampen, men der var da vist gang i målene! Man må sige at Arsenal er gået helt ned nu! Jeg forstår ikke at Wenger stadig incisterer på at ville give 140mio kr på Baptista, manden mangler jo tydeligvis kvalitet! Men nok om Arsenal, tillykke med en nem sejr Liverpool Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010