home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1571862 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #60: 19 Aug 2006, 09:19 »

Nu har jeg ikke set nogle kampe hos Liverpool siden han kom men jeg så ham i Sociedad og der var han en udpræget venstrekant, så jeg tror ikke man skal regne med at han spiller i angrebet, specielt ikke efter Kuyt er kommet til,  og derudover forstærkes det at han spiller på fløjen med at Rafa har snakket om at flytte Zenden ind centralt...

mm: Reina, Dudek

DR: Finnan, ?
DL: Riise, Aurelio
DC: Carra, Palletta
DC: Hyppia, Agger

MR: Pennant, Gerrard
ML: Kewell, Gonzales
MC: Gerrard, Sissoko
MC: Xabi, Zenden

FC: Crouch, Bellamy
FC: Kuyt, Fowler

Har ikke skrevet efter nogen prioriteringer, tror bare at spillerne vil køre et rotationsystem, nogenlunde på denne måde

Er Luis Garcia røget ud i kulden? Ubeslutsom Rullende Øjne
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #61: 19 Aug 2006, 10:25 »

pis også...

tror jeg stopper med det der, glemmer altid nogen... Vi har simpelthen for mange spillere Opstemt
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #62: 23 Aug 2006, 18:47 »

Hejsa...

Når, efter en skuffende sæson start mod Sheffield United og en skuffede 1-1 kamp mod Macabi Haifa igår, kan man god glæde sig lidt over Liverpool igår kvalificerede sig til Champions League gruppespillet ved at vinde samlet 3-2 over Macabi Haifa. Så må vi håbe at spillet får endnu et hak opad når klubben hjemme på anfield road møder West Ham og dermed kan sikre klubbens første 3 point i den hjemlige liga.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #63: 23 Aug 2006, 20:13 »

Fuck dem man.. Typisk at mit hold svigter mig når jeg har oddset Skuffet Manglede kun at de vandt, ikke andet..
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #64: 24 Aug 2006, 13:30 »

Hey ZhotLog , bare så du ved det, nar du nu skriver:...Mohamed Lamine Sissoko - Fight, Fysik & French,  duer ikke, han er fra Mali...
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #65: 26 Aug 2006, 16:09 »

Hvad synes i om kampen i dag?

Jeg synes selvfølgelig at det var fantastisk med Aggers scoring, utrolig smukt langskud. Jeg synes også at Kuyt gjorde det rigtig godt, han scorer godt nok ikke, men han er over det hele og skaber chancer. Men der mangler meget i Liverpools spil endnu, IMO. Vi spiller 5 gode minutter i dag, og det var lige præcis nok, men det tror jeg ikke det vil være i fremtiden. Så lovende med Kuyt og Agger, men der skal arbejdes med spillet. Smiley

@ Morientes
Han har også fransk pas Opstemt
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #66: 27 Aug 2006, 16:58 »

Er der nogen der har et link til hvor man kan se aggers mål?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #67: 27 Aug 2006, 16:58 »

Er der nogen der har et link til hvor man kan se aggers mål?

http://www.youtube.com/v/iplq7hyxCFg
Logged


Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #68: 27 Aug 2006, 17:06 »

Fuck.... Det er et kanon godt mål... Det er godt sparket ind....Opstemt
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #69: 27 Aug 2006, 17:19 »


Mange tak!

Kanon godt mål, dejligt at vi endelig har fået en forsvarsspiller der kan blive mere en gennemsnitsspiller!
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #70: 31 Aug 2006, 10:59 »

Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #71: 31 Aug 2006, 17:08 »

Et hårdt farvel til Mellor fra min side af  Græder En spiller som var en af Liverpools egne. Desværre for ham blev han tit ramt af skader og fik aldrig det endelig gennembrud i Liverpool. Men han vil altid blive husket for sin 2 klasse mål mod Olympiakos det år Liverpool vandt CL, og hans mål mod Arsenal i samme sæson.

Hvem ved hvis han kan få det til at køre for sig i Preston så kan det være vi ser ham igen i den røde trøje en dag.

YNWA Mellor...

Mellors kasse mod Arsenal & Olympiakos:
http://youtube.com/v/El8FXqQDcSE
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #72: 31 Aug 2006, 17:24 »

Så er der 2 Liverpool spillere som er røget til den spanske klub Recreativo de Huelva.

Det drejer sig om Florent Sinama-Pongolle og Salif Diao. Pongolle skifter Recreativo på en lejekontrakt mens Diao skifter til Recreativo permanent.

Taget fra dagens Echo:

Florent Sinama-Pongolle and Salif Diao are set to join newly promoted Spanish La Liga outfit Recreativo de Huelva. Sinama, meanwhile, will join Recreativo on a year’s loan, but Diao’s move will be permanent, finally ending the Liverpool career of one of the most unsuccessful signings in the club’s history.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #73: 31 Aug 2006, 20:49 »

Så er der endnu en Liverpool spiller som har forladt klubben. Denne gang er det højrebacken Jan Kromkamp som forlader Anfield. Han rejser tilbage til Holland for at spille for PSV. Kromkamp fik 18 kampe i den røde trøje.

Citat af: Liverpoolfc.tv
Jan Kromkamp has brought his short Anfield career to an end by returning to Holland to sign for PSV Eindhoven. 
The Dutch defender only made 18 first team appearances for the Reds after arriving from Villarreal at the start of the year in a deal which saw former defender Josemi moving in the opposite direction.
 
He made his debut as a substitute in the epic 5-3 win over Luton in January and will leave with an FA Cup winners medal to show for his efforts after being named on the bench for last season's final against West Ham. 
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #74: 31 Aug 2006, 20:50 »

Hurtigt ind - hurtigt ud, som man siger...
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010