Zone 43
|
|
Årh hvad et hold Fundet på Gerrards MySpace profil
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Årh hvad et hold Fundet på Gerrards MySpace profil Jeg ville skifte Eto'o og Simao ud med Villa og Silva.. Så var det det bedste!
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
hvad er gerrards myspace
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fm_Zep
|
|
Årh hvad et hold Fundet på Gerrards MySpace profil Måske ikke lige de kanter der... -Pennant er altså en genial kant, men vil nok tro at Cristiano Ronaldo er bedre på en højre kant og på en venstre er det nok Mark Gonzalez
|
|
|
|
Liverpool !!!
Brøndby !!!
|
|
|
|
Morientes
|
|
Vi starter den nye sæson ude mod Aston Villa.... Her er resten af åbningskampene: Barclays Premier League fixtures: Saturday, August 11
Arsenal v Fulham
Aston Villa v Liverpool
Bolton Wanderers v Newcastle United
Chelsea v Birmingham City
Derby County v Portsmouth
Everton v Wigan Athletic
Manchester United v Reading
Middlesbrough v Blackburn Rovers
Sunderland v Tottenham Hotspur
West Ham United v Manchester City
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
Morientes
|
|
Her er hele kampprogrammet for LFC 2007-08:
Sat Aug 11 Aston Villa (away) Wed Aug 15 West Ham United (home) Sat Aug 18 Chelsea (home) Sat Aug 25 Sunderland (away) Sat Sep 1 Derby County (home) Sat Sep 15 Portsmouth (away) Sat Sep 22 Birmingham City (home) Sat Sep 29 Wigan Athletic (away) Sat Oct 6 Tottenham Hotspur (home) Sat Oct 20 Everton (away) Sat Oct 27 Arsenal (home) Sat Nov 3 Blackburn Rovers (away) Sat Nov 10 Fulham (home) Sat Nov 24 Newcastle United (away) Sat Dec 1 Bolton Wanderers (home) Sat Dec 8 Reading (away) Sat Dec 15 Manchester United (home) Sat Dec 22 Portsmouth (home) Wed Dec 26 Derby County (away) Sat Dec 29 Manchester City (away) Tue Jan 1 Wigan Athletic (home) Sat Jan 12 Middlesbrough (away) Sat Jan 19 Aston Villa (home) Tue Jan 29 West Ham United (away) Sat Feb 2 Sunderland (home) Sat Feb 9 Chelsea (away) Sat Feb 23 Middlesbrough (home) Sat Mar 1 Bolton Wanderers (away) Sat Mar 8 Newcastle United (home) Sat Mar 15 Reading (home) Sat Mar 22 Manchester United (away) Sat Mar 29 Everton (home) Sat Apr 5 Arsenal (away) Apr 12 Blackburn Rovers (home) Sat Apr 19 Fulham (away) Sat Apr 26 Birmingham City (away)
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg regner med at kunne fejre min fødselsdag (Den 6. April) med tanken om at Liverpool lige har vundet kampen, og dermed mesterskabet mod Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Hvor kære Rafa har fået skægDet er sku længe siden jeg har grædt så meget af grin..
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Hvor kære Rafa har fået skægDet er sku længe siden jeg har grædt så meget af grin.. Han er for sej med det skæg. Jeg synes forresten at forlængelsen af Sissokos kontrakt er fint. Han er en god arbejdshest på midtbanen efter min mening.
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Nej . Han er bedst kendt med det gamle ansigt . hehe
Syntes det er forkert at forlænge. Han må videre..
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Hvad med deres forlængelse af Carlsberg fremtil 2010 mener jeg nok.
Syntes det er mega godt da min far arbejder der og skal måske over at se dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg regner med at kunne fejre min fødselsdag (Den 6. April) med tanken om at Liverpool lige har vundet kampen, og dermed mesterskabet mod Arsenal Hehe... sjovt nok spiller Liverpool hjemme mod Arsenal på min fødselsdag Lad det være et tegn..
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg har i øvrigt bestilt deres nye udebanetrøje, og har modtaget den. Den er klar til #9 TORRES. ..
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|