|
arsenalistic
|
|
crash and burn scousers, crash and burn......
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Fantastisk kamp. Arsenal blev spillet ned ligesom alle de andre hold der har besøgt Anfield i år  .Arsenal var helt væk og længe siden jeg har set dem så ringe.. Det er også credit til vores spillere som spillede rigtig godt og det lover godt for Champions League. Crouch var helt fantastisk, og det glædede mig at se at vi ku uden Gerrard som havde en ringe kamp i forhold til hans normale standarder  Fedt at Agger scorede iøvrigt  Pennant blir også bedre og bedre for hver gang syns jeg og han begynder at ligne en god investering  Mascherano var en klippe defensivt og når han får flere kampe under bæltet får vi også ham at se som en kreatør 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Fantastisk kamp. Arsenal blev spillet ned ligesom alle de andre hold der har besøgt Anfield i år  .Arsenal var helt væk og længe siden jeg har set dem så ringe.. Det er også credit til vores spillere som spillede rigtig godt og det lover godt for Champions League. Crouch var helt fantastisk, og det glædede mig at se at vi ku uden Gerrard som havde en ringe kamp i forhold til hans normale standarder  Fedt at Agger scorede iøvrigt  Pennant blir også bedre og bedre for hver gang syns jeg og han begynder at ligne en god investering  Mascherano var en klippe defensivt og når han får flere kampe under bæltet får vi også ham at se som en kreatør  Længe siden du har set Arsenal så... det er en skændsel pt. Gejst er ikke eksisterende og det begynder at ligne en oprydning til sommer, håber jeg. Men igen, i ti år har vi sagt det: Wenger knows.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Længe siden du har set Arsenal så... det er en skændsel pt. Gejst er ikke eksisterende og det begynder at ligne en oprydning til sommer, håber jeg. Men igen, i ti år har vi sagt det: Wenger knows.
Til sommer får de jo osse Bendtner tilbage... og hvis gejsten er der til den tid, vil der komme lidt sejre til dem igen 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
crash and burn scousers, crash and burn......
Det hører ikke hjemme her... Er der ikke Arsenaltråd hvor du kan få afløb for frustrationerne...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Det hører ikke hjemme her... Er der ikke Arsenaltråd hvor du kan få afløb for frustrationerne...
slap da lige af... så vidt jeg husker var du heller ikke selv så fin med dine udtalelser efter United havde vundet med 0-1 over lfc..  være da i stedet for glad for at det lykkes jer at vinde kampen om bronze 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
slap da lige af... så vidt jeg husker var du heller ikke selv så fin med dine udtalelser efter United havde vundet med 0-1 over lfc..  være da i stedet for glad for at det lykkes jer at vinde kampen om bronze  Jeg er afslappet  Men jeg diskuterede den famøse kamp mellem Lfc - Man Scum i en kamptråd.. Gider da ikk gå ind i en Man Utd tråd og svine dem til
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
hvorfor er det lige at alle siger LFC har vundet bronze, der er desværre en del runder tibage endnu, så intet er da afgjort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Tror bare han mener at vi nok havde tabt bronzen hvis vi ikke havde vundet kampen... Så derfor var det en meget vigtig kamp.. Selvfølgelig har vi ikk vundet bronzen, men jeg tror vi gør det nu 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
gerre
|
|
hvorfor er det lige at alle siger LFC har vundet bronze, der er desværre en del runder tibage endnu, så intet er da afgjort.
Nemlig, og vi kan ikke engang afgøre det selv endnu... Men om vi slutter 3er eller 4er er for mit vedkommende komplet ligegyldigt. Det er CL det handler om nu, og hvis det skal medføre at vi slutter nr 4 i ligaen istedet for nr 3, ja so be it.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg tror på vi kan vinde CL igen i år
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
... Og vi tog et kæmpe skridt mod semifinalerne i aften... Der bør ikk ku herskes nogen som helst tvivl om at vi går videre nu. Fantastisk præstation her til aften. 3 meget flotte mål, Riise's mål som vi kender dem og opspillet til de to andre var fantastisk. Især Crouch's mål var i særklasse flot opspil til scoring. Nu skal vi bare køre bølgen videre og tage Reading på lørdag. Det ser godt ud for øjeblikket 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Iøvrigt er jeg ikke i tvivl om at Mascherano blir en fantastisk spiller i Liverpool. Han er simpelthen et fantastisk indkøb 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Iøvrigt er jeg ikke i tvivl om at Mascherano blir en fantastisk spiller i Liverpool. Han er simpelthen et fantastisk indkøb  ja, han er jo selvfølelig verdens bedste skraldemand selv bedre end Viera ærgeligt at han ikke skiftede til Inter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
ærgeligt at han ikke skiftede til Inter  Du mener vel. Dejligt, at han ikke skiftede til Inter  En skam, at han ikke fik så meget spillede for Hammers. For han ser fan'me god ud på den midtbane.. Grats med gårdagens sejr i Holland 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|