home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1217 1218 [1219] 1220 1221 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1563716 gange)
hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18270: 10 Okt 2015, 15:30 »

Thumbs Up Endelig skete det det der skulle være sket inden sommerferien - Rodgers out.
Der er IMO uforståeligt at ejerne blev ved med at tro på Rodgers - det er historie der venter et kæmpe genopbygnings arbejde i Liverpool som ganske enkelt ikke har truppen til at være med i top 4 i PL

Især vores forsvar skal reorganiseres og jeg er spændt på om Klopp kan få noget ud af Sakho eller Lovren

Vi har 1 enestående angriber i Sturridge når ellers han er klar og med spillere som Benteke og Ings så har vi også gode alternativer selvom jeg ikke har 100% fidus til Ings.

Vores midtbane scorer alt for lidt og her er jeg spændt på om Klopp kan få noget mere tempo på vores spil og få integreret Coutinho i det offensive.

Damm hvor jeg glæder mig til at følge Klopp og kan han lande os på en 4-6 plads så har han vel gjort det godt i forhold til hvor klubben er.

Godt indlæg DeBuur.

Selvfølgelig skulle Rodgers have røget efter 6-1 fadæsen i Stoke, og det haltende spil. Men jeg synes det er fint at han blev for at se om han kunne vende skuden, han havde jo gjort det en gang. Og det kunne være at hvis vi havde fyret ham i sommers at Klopp han ikke har været klar på jobbet eftersom han trængte til ferie. Hvem mon vi så havde stået med? Ancelotti vil jo også have en ferie.

Jeg er også meget spændt på om han kan få sat en stopper på defensiven, nu har jeg ikke rigtigt fulgt med i Dortmund udover når de spillede i Champions League eller spillet de store kampe i Bundesligaen, men udfra det jeg så, var det noget vi sagtens kunne bruge. Mon ikke han henter Subotic til vinter, han har jo fulgt med ham både i Mainz og i Dortmund.

Jeg er spændt på hvad han gør i forhold til offensiven, bruger han Benteke på toppen og Sturridge på den ene fløj eller hvad gør han?

Jeg tror ikke at Milner/Henderson duoen passer til Klopp's filosofi, da de minder for meget om hinanden, og gør mange af de samme ting.

Jeg tror at vi kommer til at se et par tyske spillere i klubben i løbet af et årstid, hvem det kunne være skal jeg ikke kunne fortælle, men jeg håber på en Leno i Leverkusen, da jeg ikke er tryg ved Mignolet.

Alt i alt en meget spændende tid vi går i møde, og håb er vel noget alle Liverpool fans har fået igen siden 2013/2014 sæsonen.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18271: 10 Okt 2015, 23:28 »

Thumbs Up Endelig skete det det der skulle være sket inden sommerferien - Rodgers out.
Der er IMO uforståeligt at ejerne blev ved med at tro på Rodgers - det er historie der venter et kæmpe genopbygnings arbejde i Liverpool som ganske enkelt ikke har truppen til at være med i top 4 i PL

Især vores forsvar skal reorganiseres og jeg er spændt på om Klopp kan få noget ud af Sakho eller Lovren

Vi har 1 enestående angriber i Sturridge når ellers han er klar og med spillere som Benteke og Ings så har vi også gode alternativer selvom jeg ikke har 100% fidus til Ings.

Vores midtbane scorer alt for lidt og her er jeg spændt på om Klopp kan få noget mere tempo på vores spil og få integreret Coutinho i det offensive.

Damm hvor jeg glæder mig til at følge Klopp og kan han lande os på en 4-6 plads så har han vel gjort det godt i forhold til hvor klubben er.
Hvad snakker du om? Ings er da lige sådan en spiller Kloop elsker. En spiller der løber og kæmper hele tiden, plus han laver mål!! Jeg er selv ret så sikker på at Ings er fremtiden i Liverpoool. Derved tror jeg ikke Benteke ikke er, da han slet ikke er en type spiller som Kloop plejer at bruge. Men kan da også være at Kloop kan få det bedste ud af ham Opstemt Kan da kun håbe. Men lad så nu tage denne sæson for hvad den er.. Det er en god mulighed for Kloop at bygge holdet godt op. Jeg er "næsten ligeglad" hvor i vi ender når sæsonen er slut. Næste sæson er målet en top 4, så vi kan komme med i CL.
i believe in  The normal one Opstemt
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18272: 11 Okt 2015, 17:09 »

Hvad snakker du om? Ings er da lige sådan en spiller Kloop elsker. En spiller der løber og kæmper hele tiden, plus han laver mål!! Jeg er selv ret så sikker på at Ings er fremtiden i Liverpoool. Derved tror jeg ikke Benteke ikke er, da han slet ikke er en type spiller som Kloop plejer at bruge. Men kan da også være at Kloop kan få det bedste ud af ham Opstemt Kan da kun håbe. Men lad så nu tage denne sæson for hvad den er.. Det er en god mulighed for Kloop at bygge holdet godt op. Jeg er "næsten ligeglad" hvor i vi ender når sæsonen er slut. Næste sæson er målet en top 4, så vi kan komme med i CL.
i believe in  The normal one Opstemt

Jeg vil da håbe at Klopp kan få sat Ings i gang men hvor højt er knægtens niveau - jeg syntes tit vi har set at odgers indkøbte spillere falder i niveau når de kommer til Liverpool.

Vigtigst er det dog at vi får forsvaret til at hænge sammen og så skal der lidt mere gang i midtbanen hvor Milner virker lidt tung og hvor hverken Joe Allen eller Lucas har det speed der skal til.

Interessant bliver det og mon ikke vi ser de første indkøn i januar vinduet
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18273: 18 Okt 2015, 23:05 »

 Skuffet Gomes og Ings færdige i denne sæson det er sgu ikke optimalt for Klopp, men alligevel fik Klopp et mandskab sat sammen og dejligt at se vores to dyre backs starte inde Clyne og Moreno bør være det naturlige valg.

Can og lucas som motorer på midten virkede ikke helt umuligt, tydeligt at Can er bedre der end som DC, Lucas er jeg ikke helt vild med, men respekt kan kæmper for det.

Milner ser tændt ud og jeg tror Klopp kan få meget ud af ham på holdet.

Lalana og Coutiho mangler meget i forhold til at vise målfarlighed men IMO har de begge et potentiale der kan blive forløst - lalana mangler dog noget speed.

Med Sturridge, Ings og Benteke ude så var der igen spilletid til Origi og jeg tror sgu knægten han mangler lidt men giv ham bare de næste 3 kampe og han vil vise at han kan score.

Spillet i kampen mod Spurs var vel ikke direkte sprudlende, men jeg syntes det er tydeligt at se det afsæt Klopp har haft på holdet og især i starten af kampen var det dejligt at se et aggressivt spillende Liverpool hold - det kan kun blive bedre og spændende bliver det at se hvilke spillere Klopp vil hente i januar vinduet.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18274: 31 Okt 2015, 16:41 »

 Opstemt Suveræn indsat mod Chelsea - Hvor er det en fornøjelse at se Mourinho tabe det gør kun sejren bedre  Thumbs Up

Start målet gav ellers minder om tidligere tiders sejlende forsvar - men damm hvor holdet kæmpede sig tilbage og det nye Liverpool under Klopp ser bedre og bedre ud.

Imponerende kamp idag håber at Klopp kan holde dampen oppe og så må sundheds sektoren se at få Sturridge og benteke helt fit for fight.
Logged

YNWA

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18275: 31 Okt 2015, 21:38 »

Opstemt Suveræn indsat mod Chelsea - Hvor er det en fornøjelse at se Mourinho tabe det gør kun sejren bedre  Thumbs Up

Start målet gav ellers minder om tidligere tiders sejlende forsvar - men damm hvor holdet kæmpede sig tilbage og det nye Liverpool under Klopp ser bedre og bedre ud.

Imponerende kamp idag håber at Klopp kan holde dampen oppe og så må sundheds sektoren se at få Sturridge og benteke helt fit for fight.

For 2-3 år siden havde vi allerede diskuteret 5-6-7 sider om denne kamp Wink

Men tror at sejren i onsdags havde større værdi end man lige går og tror. Det kunne godt være det spark i røven de manglede så de fik troen igen på si selv og hold.
Klopp skal selvfølgelig også have en del af æren, med hans små ændringer i taktikken og det at vi nu arbejder og slås som et hold.
Det skal dog siges at Chelsea er en parodi på sig selv i forhold til sidste år og det gjorde det jo ikke ligefrem sværer for os.

Ang Sturridge tror jeg ikke der er ret mange der kan gør noget for de glasben, han må i hvert fald aldrig blive den angriber vi skal satse på.
Jeg er bange for at han er vores nye Agger, og det er ikke positivt ment  Skuffet
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18276: 27 Nov 2015, 02:25 »

 Thumbs Up Dejligt at Liverpool igen spiller som et hold og det begynder at ligne noget det Klopp har sat igang.

Sturridge kommer ikke til at spille en stor rolle mere - desværre har han ikke fysikken og Klopp skal begynde at se sig efter alternativer ikke nødvendigvis i januar vinduet skal vi have en top angriber der bliver det urimeligt dyrt.

Jeg er ikke sikker på at vi når i top 4 men det er det vi skal gå efter hvis vi skal kunne hente de allerbedste spillere de kommende år.

Jeg håber vi i år kan gøre os i EL vi trænger til noget sølvtøj og det vil desuden give de unge spillere endnu mere blod på tanden.

Kan Klopp holde dampen oppe hen over julen så ser det sgu godt ud og mon ikke Klopp henter 1-2 spillere i vinduet til at forstærke truppen
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18277: 29 Dec 2015, 16:15 »

Hej hvis jeg gerne vil over at se Liverpool spil. Hvad for en hjemmeside skal jeg så bestille det igennem?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18278: 18 Jan 2016, 23:09 »

Hvad siger I til kampen i går, Liverpool-fans?

En af vores dygtige skribenter på Sambabold.dk har lavet en meget spændende kampanalyse, hvis jeg selv skal sige det.

http://www.sambabold.dk/blogs-analyser/taktisk-analyse-liverpool-manchester-united-01/

Kunne være meget sjovt at få nogle andre øjne på sagen også ift. de taktiske tendenser i kampen. Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18279: 19 Jan 2016, 00:48 »

Jeg forstår godt, hvorfor folk er så vilde med Jürgen Klopp. Presspil og direkte pasninger er ikke noget, man efterhånden ser hos mange tophold. Det var meget tæt på at give pote i flere ombæringer. Mon ikke United er glade for De Gea?
Og nej, jeg er ikke Liverpool-tilhænger! Smiley
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18280: 09 Feb 2016, 23:56 »

Fin kamp mod West Ham som vinder efter et meget tyndt frispark, hvor Valencia smider sig efter minimal kontakt. Svagt af dommeren. Benteke spillere vel nok sin bedste kamp i år, hvis man ikke ser på de 20 chancer, som han brænder undervejs. Han kunne snildt have scoret hattrick i dag med de chancer. Sturridge kommer tilbage, og gør det rigtig godt. Historien tro så bliver han helt sikkert skadet i en ligegyldig træning i morgen eller på torsdag, så jeg forventer intet endnu. Coutinho havde også et par fine aktioner, og de unge gjorde det generelt godt. Smith som mange har været imponeret af, kommer i nogle fine løb på kanten, men han er om muligt ti gange mere elendig defensivt end Moreno. Stewart og Chirivella imponerede begge, og Flanagan gjorde det også godt. West Ham havde klart deres chancer, men vinder på et meget tyndt frispark. Det er vidst bare kendetegnet på denne sæson. Lur mig ikke om City vinder finalen på en dødbold i overtiden efter Benteke eller en anden har brændt utallige chancer.

Positivt er det selvfølgelig, at Coutinho, Origi og Sturridge er tilbage. Sturridge kan dog være ude igen i morgen. Skrtel er på vej tilbage også, så det ser bedre ud både defensivt og offensivt på skadesfronten efterhånden, selvom Lovren igen er ude.

Jeg er i øvrigt langtfra imponeret af Emre Can. Han er alt for langsom i sit spil, og er kun blevet dårligere i løbet af sæsonen. Han kunne godt bruge et par kampe på bænken, men Klopp insisterer åbenbart på, at han skal spille alle kampe. Henderson har ikke fundet topformen efter sin skade, men han har et helt andet tempo i sit spil. En ny målmand og en central midtbane til at spille ved siden af Henderson eller Can må være første prioritet til sommer. Derudover må en ny centerforsvar også være en høj prioritet.

Jeg håber også, at Flanagan får chancen i Premier League snart, om det så er på bekostning af Moreno eller Clyne. Jeg er ikke imponeret af dem. Selvom Clyne er utrolig stærk defensivt, så bringer han absolut ingenting offensivt. Med Moreno er historien den omvendte. Han er stærk offensiv, men har for mange mangler i det defensive. Flanagan er både god i det defensive og det offensive.

Håber på en triumf i Europa League, det vil redde sæsonen. Ellers er jeg bare frem til, hvad Klopp kan bringe holdet, når han får hentet nogle spillere i næste sæson.
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18281: 24 Maj 2016, 16:55 »

2015/2016 sæsonen er endnu en spildt sæson - Klopp har forsøgt at få ændret meget og det arbejde skal fortsætte men spiller materialet er middelmådigt og IMO så rækker det ikke til top 4.

Mignolet er en usikker målmand som laver for mange fejl og det er her at vi kan forstærkes.

Forsvaret har ikke kvalitet nok og Skrtel,Lovren og Sakho magter ikke at være styrende i forsvaret. IMO skal de findes andre løsninger i vores forsvar hvis vi skal praktisere den form for fodbold som Klopp ønsker.

Sturridge er en fantastisk angriber... når han er 100 % men der kan gå år imellem det sker
Benteke ligner en færdig mand ham burde vi sælge videre.

Origi og Ings har bestemt potentiale og bør have masser af spilletid i næste sæson

Coutinho og Firmino er vel de spillere der skal kunne skabe det uventede men IMO så scorer de for lidt og hvis der ikke findes andre midtbane spillere som scorer mere så får vi problemer igen næste sæson.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18282: 24 Maj 2016, 18:20 »

 Thumbs Up elsker når Klopp lytter til os gamle Cool

Liverpool har hentet Karius i Mainz håber han kan være med til at presse Mignolet.

Desuden så har vi jo hentet Matip til forsvaret så det er da første skridt
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18283: 23 Jul 2016, 14:48 »

 Opstemt så starter der snart en ny PL sæson og selvom jeg ikke helt tror på at Liverpool vinder PL så håber jeg på en plads i top 4 - skal det være realistisk, så skal Klopps tropper være klar allerede fra start på sæsonen, da vi ikke ligefrem får en let start.

14.08.2016   Arsenal – Liverpool

20.08.2016   Burnley – Liverpool

27.08.2016   Tottenham – Liverpool

10.09.2016   Liverpool – Leicester

16.09.2016   Chelsea – Liverpool



Logged

YNWA

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18284: 23 Jul 2016, 20:50 »

Vi tager de 2 første, og så er vi lidt i en "stime" Wink
Logged

Sider: 1 ... 1217 1218 [1219] 1220 1221 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010