home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1215 1216 [1217] 1218 1219 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1582314 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18240: 02 Jan 2015, 22:57 »

Hvorfor så ikke give Steven Gerrard en Ryan Giggs rolle i hans senere år? Med 15-20 kampe årligt. Eller for den sags skyld Paul Scholes også.
Gerrard har før givet udtryk for at han ikke vil affinde sig med en rolle som bænkevarmer. Hvad man jo godt kan forstå, hans dedikation taget i betragtning.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18241: 02 Jan 2015, 23:01 »

Personligt synes jeg det er den største fejl at Steven Gerrard forlader klubben, manden er alt afgørende for klubben, uden ham tror jeg desværre vi blir en synkende skude. Hvorfor ikke lade ham blive så længe han vil ?

Hans værdi som spiller kan slet ikke gøres op i penge og jeg mener man skulle have beholdt ham til han lage støvlerne på hylden, hvis det så er fordi han ikke selv ville forlænge med klubben tror jeg det skyldes at klubben ikke har tilføjet de klassespiller de sidste sæson'er og det har ikke bakket ham op..

Men det blir da en spændende periode vi går i møde. Vi har hvertfalde mistet den største person i Liverpool Fc!

You'll Never Walk Alone Stevie Græder

Klubben ville jo gerne forlænge, han havde fået et kontrakt udkast.
Men han afslog jo selv.
Så det er jo ikke fordi klubben gerne ville beholde ham, tværtimod.

Desuden tror jeg ikke han bare smutter fordi der er ikke er hentet nogle store navne ind. Så skulle han være smuttet for lang tid siden.
Jeg er helt overbevist om at han selv har indset at hans karriere er på til en ende og så vil han prøve noget nyt mens han kan nå det. Hvis han havde ambitioner om trofæer var han jo taget til Chelsea, Bayern München, Real Madrid osv for længst.
Synes ikke han fortjener den tanke her hans sidste halvsæson i klubben.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2015, 23:11 af JKJ » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18242: 18 Jan 2015, 20:43 »

Når både lambert og Borini scorer så kan det vel ikke blive bedre dejligt at vi får point ind på kontoen og dejligt at BR giver muligheden til Borini nu hvor Balotelli ikke har vist sig anvendelig.

Der er ikke langt op i tabellen men jeg tror der skal mere end et mirakel til hvis vi skal spille CL næste sæson.

Fabian Delph er rygtet som et transfer emne, men er han reelt en spiller der har klasse nok til at løfte vores hold ? må indrømme jeg er i tvivl men omvendt jeg har ikke fulgt mange af Aston Villa kampene i år.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18243: 03 Feb 2015, 20:20 »


Havde håbet på at vi havde hentet en ny målmand og havde sendt Borini og Balotelli videre men sådan skulle det ikke være.

Jeg håber at ledelsen i Liverpool tænker forstærkninger til sommer og her mener jeg vi skal hente en erfaren midtbane spiller som gerne skal kunne score og desuden håber jeg at vi henter en kvalificeret målmand.

Sidder og er lidt skuffet og tror ikke vores hold har kvaliteten til at ende i top 4 og gør vi ikke det så må næste sæson være sidste chance for BR.

Sturridge er nu tilbage og jeg håber virkelig at han kan holde resten af sæsonen desuden virker Sterling fit igen efter en kort pause og så må Coutinho og Lalana gerne træde mere i karakter.

Forsvaret er stadig vores største problem selvom det virker til at der er kommet lidt mere samling på det.

Mignolet har haft nogle gode indgreb i de sidste kampe.. men indimellem tænker man at han agerer som en 3 divisions spiller uden erfaring... bundniveauet er uhyggeligt lavt.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18244: 01 Mar 2015, 21:01 »

 Opstemt sådan dagens sejr var fantastisk og IMO så er det tydeligt at vi nu spiller bedre uden Lucas og Gerrard på banen desuden er der skønt at se Coutinho nu tager mere ansvar og nu også begynder at score hyppigere.

Jeg har tidligere været ude efter BR men respekt for det arbejde han har lavet den sidste måned og dejligt at se at vi nu igen har fået tempo i spillet og også fungerer bedre i defensiven - jeg håber at Lovren får løftet sit niveau i den sidste del af sæsonen.

Vi skal dog forstærke os yderligere til næste sæson hvor vi gerne skulle veksle Balotelli og Borini med en effektiv angriber nu hvor Sturridge igen viser sig skrøbelig.



Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18245: 15 Apr 2015, 18:56 »

Liverpool har nu haft sæson 1 efter Suarez - vores offensiv har været særdeles ustabil og uden en sprudlende Sterling hvor havde vi så været ?

Defensivt har det indimellem været nærmest komisk og Toure og Sahko har set direkte tåbelige ud og Lovren har ikke haft en debut sæson der har givet noget ekstra til holdet.

Det er sjældent Liverpool fans på Anfield direkte piber af spillerne..men det er sket i år.

IMO så har Brendan Rodgers ikke slået til og nu hvor Klopp er ledig på markedet så håber jeg efterhånden på et trænerskifte og han må da gerne tage Reus med sig især hvis Sterling sælges til sommer.

Det positive i år har været at se Henderson løfte sit spil og at se Coutinho på de gode dage - men Sterling har altså været en fornøjelse og hvis ellers resten af holdet løftede sig så ville vi have været et helt andet sted.

Jordan Ibe har desuden vist at her er en spiller med potentiale og han ligner en kommende wing back på holdet.

Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18246: 16 Apr 2015, 12:22 »

Liverpool har nu haft sæson 1 efter Suarez - vores offensiv har været særdeles ustabil og uden en sprudlende Sterling hvor havde vi så været ?

Defensivt har det indimellem været nærmest komisk og Toure og Sahko har set direkte tåbelige ud og Lovren har ikke haft en debut sæson der har givet noget ekstra til holdet.

Det er sjældent Liverpool fans på Anfield direkte piber af spillerne..men det er sket i år.

IMO så har Brendan Rodgers ikke slået til og nu hvor Klopp er ledig på markedet så håber jeg efterhånden på et trænerskifte og han må da gerne tage Reus med sig især hvis Sterling sælges til sommer.

Det positive i år har været at se Henderson løfte sit spil og at se Coutinho på de gode dage - men Sterling har altså været en fornøjelse og hvis ellers resten af holdet løftede sig så ville vi have været et helt andet sted.

Jordan Ibe har desuden vist at her er en spiller med potentiale og han ligner en kommende wing back på holdet.


Jeg er dybt uenig i mange af dine iagttagelser  Peace

Toure har været et mareridt til tider, og Lovren har været det samme i store dele af sæsonen. Sakho derimod har da løftet sit spil utrolig meget, og har udover enkelte fejl været fremragende? Jovist han ser klodset ud, men hans defensive tal er blandt de bedste i ligaen. Jeg synes allerede nu, at han er en klasse forsvarsspiller, og jeg ser et endnu større potentiale i ham.

Offensiven har i store dele af sæsonen været pinligt ringe. Dette skyldes dels dårlige indkøb, som ikke har slået til - og det at Suarez og Sturridge begge er væk. Sturridge spillede de tre første kampe, men efter et halvt år ude, så har han ikke tilnærmelsesvis ramt sit niveau fra sidste år.

Sterling er jeg heller ikke imponeret af. Han har sin fart, men ellers har han graverende mangler. Hans pasninger er næsten altid sjuskede og hans afslutninger er oftest pinagtige. Han var opløftende i starten af sæsonen, men han har godt nok været dårlig et langt stykke tid nu. Potentialet er der helt sikkert, men jeg synes hans sæson har været skuffende.

Det positive ved denne sæson har været, at forsvaret har set meget bedre ud. Jeg synes, at både Sakho og Skrtel har været gode, mens Emre Can kandiderer til årets køb - hans pris og talent i mente. I det store hele, så har forsvaret været nøglen til den gode periode fra jul og frem til Man U kampen.

Jeg er ikke tilhænger af at afskaffe Rodgers - selvom Klopp er en fantastisk manager, så tror jeg ikke, at det er vejen. Sæsonen har selvfølgelig ikke været optimal, men alligevel er top-4 og en FA Cup triumf stadig realistisk. Det er altid spændende med noget nyt. Ligesom at det altid er spændende med nye spillere, så er det også spændende med en ny manager, jeg mener bare ikke, at det er tiden lige nu. Liverpool er vel sagtens midt i en stadig opbygningsfase, og klubben har udviklet sig meget under Rodgers. Selvom man har mistet Suarez, så præsterer holdet stadig langt bedre end de gjorde inden Rodgers tiltrådte.

Mht. Sterling - hvis han ikke ønsker at forlænge til sommer, så skal han overvejes at afskaffes. Han er ikke vigtigere, end han kan erstattes. Venter man endnu en sæson, så kan man nok få 200 millioner mindre for ham, og venter man to sæsoner, så går han på fri transfer. 
Logged

Liverpool F.C

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18247: 16 Apr 2015, 20:12 »

Jeg er dybt uenig i mange af dine iagttagelser  Peace

Toure har været et mareridt til tider, og Lovren har været det samme i store dele af sæsonen. Sakho derimod har da løftet sit spil utrolig meget, og har udover enkelte fejl været fremragende? Jovist han ser klodset ud, men hans defensive tal er blandt de bedste i ligaen. Jeg synes allerede nu, at han er en klasse forsvarsspiller, og jeg ser et endnu større potentiale i ham.

Offensiven har i store dele af sæsonen været pinligt ringe. Dette skyldes dels dårlige indkøb, som ikke har slået til - og det at Suarez og Sturridge begge er væk. Sturridge spillede de tre første kampe, men efter et halvt år ude, så har han ikke tilnærmelsesvis ramt sit niveau fra sidste år.

Sterling er jeg heller ikke imponeret af. Han har sin fart, men ellers har han graverende mangler. Hans pasninger er næsten altid sjuskede og hans afslutninger er oftest pinagtige. Han var opløftende i starten af sæsonen, men han har godt nok været dårlig et langt stykke tid nu. Potentialet er der helt sikkert, men jeg synes hans sæson har været skuffende.

Det positive ved denne sæson har været, at forsvaret har set meget bedre ud. Jeg synes, at både Sakho og Skrtel har været gode, mens Emre Can kandiderer til årets køb - hans pris og talent i mente. I det store hele, så har forsvaret været nøglen til den gode periode fra jul og frem til Man U kampen.

Jeg er ikke tilhænger af at afskaffe Rodgers - selvom Klopp er en fantastisk manager, så tror jeg ikke, at det er vejen. Sæsonen har selvfølgelig ikke været optimal, men alligevel er top-4 og en FA Cup triumf stadig realistisk. Det er altid spændende med noget nyt. Ligesom at det altid er spændende med nye spillere, så er det også spændende med en ny manager, jeg mener bare ikke, at det er tiden lige nu. Liverpool er vel sagtens midt i en stadig opbygningsfase, og klubben har udviklet sig meget under Rodgers. Selvom man har mistet Suarez, så præsterer holdet stadig langt bedre end de gjorde inden Rodgers tiltrådte.

Mht. Sterling - hvis han ikke ønsker at forlænge til sommer, så skal han overvejes at afskaffes. Han er ikke vigtigere, end han kan erstattes. Venter man endnu en sæson, så kan man nok få 200 millioner mindre for ham, og venter man to sæsoner, så går han på fri transfer. 

Jeg er helt enig.

BR skal ikke fyres, vi kommer måske ikke i CL næste år, men med en ny træner skal der bygges et nyt hold op igen, det har vi bare ikke pengene til og hvad så hvis det også flopper, skal vi så have ny træner igen?
Alle de mange unge spillere vi har er altså et år ældre til næste sæson, har fået en masse rutine og hård på brystet der kun går dem endnu bedre.
Selvfølgelig skal der nye spillere ind, men ikke mere end max 4 som jeg ser det. Byg nu videre på det her unge hold sm derer masser af fremtid i.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18248: 16 Apr 2015, 22:31 »

På det taktiske plan mener jeg Rodgers er for dårlig og set herfra virker det ikke til at han kan løfte opgaven at få Liverpool til at spille fodbold på det allerhøjeste niveau. Man kan altid diskutere hvor længe man skal give en manager til at få holdet til at præstere og vi skal jo heller ikke have Palermo tilstande  Wink men er BR virkelig istand til at løfte os helt op ?

Liverpool har de sidste 3 år brugt store summer på truppen men her ved slutningen af sæsonen så vurderer jeg at vi spiller noget af det mest ideforladte spil indenfor de seneste 3-4 år og i alt for mange af vores kampe så skal der ikke ret meget til for at modstanderne kommer til store scorings muligheder og netop her oplever jeg at BR ikke formår at ændre det taktiske.

Selvom Klopp skulle komme så tror jeg ikke at der nødvendigvis skal skiftes vildt ud i truppen for at skabe forandring - men jeg håber vi får mulighed for at skille os af med spillere som Balotelli og Borini som absolut ikke har beriget Liverpool og som begge hæver en relativ høj løn.

Origi kommer til næste sæson og jeg så også gerne en spiller som Memphis Depay i Liverpool eller hvad med Aleksandar Mitrovic som er et kæmpe talent i Anderlecht

Ryger Sterling afsted så ville jeg også mene at vi skulle prøve at hente en spiller som Kevin de Bruyne som gør det godt i bundesligaen og som ikke har nået sit top niveau endnu.

Sterling tror jeg har besluttet sig og smutter afsted og har han det så sælg til højeste pris og bare han ikke ender i Everton eller united så kan jeg leve med det, men at forstå ham det gør jeg ikke.

Mignolet har løftet sig og reddet os i flere kampe.... men uha han er uhyggelig med sit spil med bolden og med 2 knap så sikre pasnings spillere i forsvaret så er der noget at forbedre.





Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18249: 17 Apr 2015, 12:49 »

De Bruyne kan ikke erstatte Sterling. Kvalitetsmæssigt - måske nok, men han har ikke de samme spidskompetencer, og med De Bruyne, Lallana og Coutinho, så mangler der fart og dybdeløb. Spillere som Walcott, Callejon, Bolasie, Depay og Aubameyang evt.

Jeg kunne dog sagtens se De Bruyne i klubben - bare ikke som direkte erstatning for Sterling :-). Klassespiller.
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18250: 17 Apr 2015, 18:06 »

De Bruyne kan ikke erstatte Sterling. Kvalitetsmæssigt - måske nok, men han har ikke de samme spidskompetencer, og med De Bruyne, Lallana og Coutinho, så mangler der fart og dybdeløb. Spillere som Walcott, Callejon, Bolasie, Depay og Aubameyang evt.

Jeg kunne dog sagtens se De Bruyne i klubben - bare ikke som direkte erstatning for Sterling :-). Klassespiller.

Der er få spillere med den speed som Sterling har jeg håber virkelig at vi kan holde ham på en lang kontrakt.
Walcott har jeg drømt om mange gange men han er lidt for ofte skadet.... men det gælder jo det meste af Arsenal holdet. Peace
Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18251: 17 Apr 2015, 21:40 »

Vi har mistet 2 spiller der i sidste sæson scorede over 50 mål, ALLE hold ville kunne mærke det. Ja ved da godt Sturridge stadig er her men han har jo ikke været nærheden af at være i form denne sæson.

Og synes da netop at BR viste at han taktisk kan hans følge med. Han prøvede at spille 4-3-3 som sidste sæson, det fungerede slet ikke og vupti skiftede han til 3-5-2 eller 3-4-3 alt efter hvad vi skal kalde det, og selvom vi fik en snitter på OT på 0-3 var vi altså det bedste hold på banen den dag. Siden gik vi ubesejret gennem 15 kampe inden Man U igen satte en stopper for os. Og BR kan vel ikke rigtig klandres for at Skrtel og SG dummede sig i den kamp som kostede os i rsten af den kamp og mod Arsenal.
Samtidig er vi en kamp fra en FA finale.

Balotelli var IKKE BR indkøb men den komite der åbenbart har det sidste ord at skulle have sagt. Borini ville ikke væk selvom han blev bedt om at smutte.
De transfer penge fra de 2 kunne og ville BR have brugt anerledes, iflg ham selv.

Mignolet er måske ikke god med fødderne, men her 6 kampe fra slut står han altså med flest CS i PL. meget godt klaret af en målmand der har fået så stor kritik som han har, også fra undertegnet.

Hvis vi ser bort fra Balotelli så har de tre L'er fra Southampton været nogle flop indtil nu, resten af vores indkøb har gjort det som jeg havde forventet eller bedre. Det er unge mennesker som kommer til et andet land, kultur, by, klub og ikke mindt liga så de skal altså bruge en tilvænningsperiode og den har de snart.
Jeg har stor tiltro til at BR i næste sæson får banket en trup sammen som igen gør at vi kan konkurrere med om top 4 placeringerne.

Og så må og skal vi bare indse at vi ikke er en fast top 4 klub, endnu. Som Mølby har udtalt her i ugens løb så er vi en top 5-7 klub som vil drille de store engang imellem.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 21:59 af JKJ » Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18252: 17 Apr 2015, 22:08 »

Både United, City, Arsenal og Chelsea har også et noget større lønbudget end Liverpool. Så du har ret. Lige nu kan man ikke forvente, at Liverpool hver sæson skal slå hold med større budgetter end dem selv. Klubbens økonomi er også først ved at komme på rette spor igen, efter at Fenway group reddede dem fra konkurs. Med den snarlige stadionudvidelse så kommer der endnu noget kapital. Økonomisk kunne det godt ligne, at klubben kan konkurrere med de fire om 3-4 år. Nuvel, Liverpool har hentet for mange penge, men med et så stramt lønloft, så er det svært at tiltrække de største navne.
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18253: 18 Apr 2015, 10:31 »

Det bliver interessant at følge udviklingen i Liverpool de næste år, langt om længe bliver der reageret på at få ændret på stadion faciliteter og komme ud af det dødvande Liverpool var ved at blive fanget i.

Arsenal, Chelsea, Man City, Man UTD og nu også Tottenham og West Ham står overfor nye spændende stadion projekter, som vil løfte holdene og deres indtjening skal Liverpool være med i toppen og her taler jeg om top 6 så er det nu der skal investeres - sidste sæson blev der hentet mange spillere og til denne sæson har vi også brug for 2-3 nye spillere især hvis Sterling smutter.

BR står overfor et valg skal der fortsat satses på Mignolet eller skal der hentes en erstatning ? IMO så skulle vi hellere satse på at finde mere boldsikre DC og leve med at Mignolet "indimellem" kommer lidt sjoc´vt ud af målet, men tilgengæld reagerer hurtigt og er god på stregen for i denne sæson så har modstanderne altså fået mange afslutningsmulighed er tæt på mål.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18254: 19 Apr 2015, 19:02 »

 ticked off hvad fanden ligner det at tabe til Aston Villa efter at have været foran - sidste mulighed for at få en succes er nu væk og shit hvor var det unødvendigt.

Rodgers får noget af en opgave med at få humøret tilbage i truppen og fra nu af skal vi spille resten af PL kampene som en cup finale... lad nu ånden fra 2005 komme frem igen Peace
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 1215 1216 [1217] 1218 1219 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010