home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1213 1214 [1215] 1216 1217 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1596723 gange)
Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18210: 19 Dec 2014, 19:58 »

Hvorfor denne hetz mod BBM, Saviola?
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18211: 19 Dec 2014, 20:21 »

Voldsom retorik at bruge i den her sammenhæng. Forstår fuldt ud fokussen på tragedien. Det handler jo ikke "kun" om tab af menneskeliv men også behandlingen af Liverpool-fansene bagefter. Og den sag er jo først blevet afsluttet "for nylig".

Den er jo slet ikke afsluttet endnu, de er jo nu igang med afhøringer af vidner, politi, reddere osv osv plus de gamle rapporter skal granskes igen.

BIG Bauke Mollema@
Der er jo ingen der tvinger nogen til at læse og høre om denne sag, så man kan jo bare lade være hvis man ikke gider mere.
Men for Liverpool fans er den en meget stor del af klubbens historie som altid vil være en del af klubbens identitet.

Og ja vi søger Justice Justice Justice og vil have de ansvarlige politifolk stillet til ansvar.

En gamle tragedie som den med Busby Babes tilbage i ´58 mindes også og er også en del af Man U identitet. Det skal den også være for altid.

Og så har jeg dælme svært ved at se hvad det kommer andre fans ved hvad vi har med at gøre i vores klub? Savner du opmærksomhed?
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 20:27 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18212: 19 Dec 2014, 20:33 »

Gider du at finde et citat, hvor jeg fremhæver en af de to som verdens bedste? Hvis du ikke kan det, er det bare at lægge ord i munden på mig, og det klæder ingen.

Det har desuden heller ikke noget med den her sag at gøre. Jeg synes, at det er helt fair, at du ikke er enig med mig eller deler mine holdninger, men du kan godt føre en saglig diskussion uden at kalde folk alt muligt.

Du kan gå rigtig mange sider tilbage i denne tråd. Så finder du et eller andet med at du mener at Kuyt var Liverpool suverænt bedste spiller og at han som den eneste kunne forstærke dit hold og bla bla bla. Du skrev måske ikke at han var verdens bedste men du var svært begejstret for ham da han spillede i Liverpool.
Lampard har du bare altid været fan af, fair nok men du har haft ham oppe på et niveau som han nok ikke hørte hjemme på i forhold til mange andre.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 20:35 af JKJ » Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18213: 19 Dec 2014, 20:42 »

BIG Bauke Mollema@

Og så har jeg dælme svært ved at se hvad det kommer andre fans ved hvad vi har med at gøre i vores klub? Savner du opmærksomhed?

det må være fordi der ikke er noget man kan kalde historie i Chelsea. Jo selvfølgelig hvis vi kigger fra 2003 og frem, men ikke hvis du går 40-50 år tilbage. det lyder lidt som en gang misundelse, men det kan også være en grim ting.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18214: 19 Dec 2014, 20:57 »

BIG Bauke Mollema@

Og så har jeg dælme svært ved at se hvad det kommer andre fans ved hvad vi har med at gøre i vores klub? Savner du opmærksomhed?
Jeg ved ikke, hvad det er for en opfattelse, du har af en klubtråd, men jeg anser Liverpool-tråden som et sted for alle, men hvor hovedemnet er Liverpool eller ting, der er relevante for Liverpool. Det er denne sag, og jeg har lige så meget ret til være herinde og at ytre min mening som du, og dine medfans, har.

Du kan gå rigtig mange sider tilbage i denne tråd. Så finder du et eller andet med at du mener at Kuyt var Liverpool suverænt bedste spiller og at han som den eneste kunne forstærke dit hold og bla bla bla. Du skrev måske ikke at han var verdens bedste men du var svært begejstret for ham da han spillede i Liverpool.
Lampard har du bare altid været fan af, fair nok men du har haft ham oppe på et niveau som han nok ikke hørte hjemme på i forhold til mange andre.
Jeg har, som VK ellers påstår, aldrig nogensinde sagt, at hverken Kuyt eller Lampard er verdens bedste. Jeg har været tilhænger af Kuyt ja, men der er ingen grund til at overdramatisere. Det klæder hverken dig eller VK som tidligere skrevet.

Og ja, som Chelsea-fan er jeg logisk nok også Lampard-fan. Hans stats taler for sig selv og at det rigtig dumt at sige, at han ikke har været blandt verdens allerbedste spillere i en periode i sin karriere. Dog har jeg ikke udtalt mig om, at han er verdens bedste. Det må du meget gerne finde. Men alt i alt er det hamrende irrelevant for den her diskussion, og jeg ved ikke, hvorfor VK bringer det på banen. Det giver ikke rigtig mening. Lad os diskutere det der omhandler Liverpool, nemlig Hillsborough-tragedien.

det må være fordi der ikke er noget man kan kalde historie i Chelsea. Jo selvfølgelig hvis vi kigger fra 2003 og frem, men ikke hvis du går 40-50 år tilbage. det lyder lidt som en gang misundelse, men det kan også være en grim ting.
Jeg skal lige have noget på det rene. Er historie = trofæer? Og hvis ja, hvorfor?

Jeg ved ikke, men hvis du går lidt mere end 50 år tilbage, helt præcis 59 så vil du finde et mesterhold, der hed Chelsea. Det er jo åbenbart det, der er historie for en fodboldklub.

Det er dybt sørgeligt, at jeg ikke kan komme herinde og spørge på en pæn og ordentlig måde om en ting uden at blive svinet til fra højre og venstre. Jeg skriver pænt og i en god tone, hvad jeg mener, og så bliver man mødt af sådanne indlæg, hvor de fleste af dem er meget irrelevante i forhold til det egentlige diskussionsemne.

Alle er velkomne i Liverpool-tråden, uanset hvilken klub man foretrækker og hvilke synspunkter man deler, hvis man bare kan fremføre dem pænt og ordentligt.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18215: 19 Dec 2014, 21:02 »

det må være fordi der ikke er noget man kan kalde historie i Chelsea. Jo selvfølgelig hvis vi kigger fra 2003 og frem, men ikke hvis du går 40-50 år tilbage. det lyder lidt som en gang misundelse, men det kan også være en grim ting.

 Thumbs Up

Synes i hvert fald det er noget underligt at tage op. Han behøver jo ikke læse det hvis han synes det er træls at høre om.

Jeg kan godt garantere at der ikke er ret mange Liverpool fans der ikke snart ønsker en afslutning på denne sag. Men den skal foregå retfærdig og så tage den tid den skal tage.
Og selv derefter skal det være en sag man skal huske igen og igen.

JFT96

Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18216: 19 Dec 2014, 21:09 »

Dog har jeg ikke udtalt mig om, at han er verdens bedste.

Igen, kan jeg ikke forstå, det er så kontroversielt, at tro Chelsea er bedste hold, når det kører for dem, og at Lampard er den bedste spiller i verdenen. Jeg ser andet end det, og provokerer ikke på samme måde. Det er ret trættende, og jeg giver ham sådan set bare et råd.

Undskyld, BIG Ebbe, men du lagde selv op.

Jeg håber, jeg kan tilgives.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18217: 19 Dec 2014, 21:11 »

Undskyld, BIG Ebbe, men du lagde selv op.

Jeg håber, jeg kan tilgives.
Det var fandme også der, at han var verdens bedste. Sikke en chef han var.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18218: 19 Dec 2014, 21:11 »

Det har du fandme brugt længe på at finde, DN : D
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18219: 19 Dec 2014, 21:17 »

Det har du fandme brugt længe på at finde, DN : D
Overhovedet ikke, Giannis. Det krævede blot en søgning i vores lille, smarte søgefelt her på siden.

Det var fandme også der, at han var verdens bedste. Sikke en chef han var.
Ja, han var da verdensklasse. Ingen tvivl. Men du skriver faktisk samme dag, at du siden 2005 har syntes, at han har været verdens bedste.

Jeg har siden 2005, synes Lampard var verdens bedste spiller, og det synes jeg stadig. Så langt ude er det vidst heller ikke.

I'm so sorry, but I had to do it.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18220: 19 Dec 2014, 21:20 »

Overhovedet ikke, Giannis. Det krævede blot en søgning i vores lille, smarte søgefelt her på siden.
Ja, han var da verdensklasse. Ingen tvivl. Men du skriver faktisk samme dag, at du siden 2005 har syntes, at han har været verdens bedste.

I'm so sorry, but I had to do it.

Det svarer lidt til at sige, at Messi er verdens bedste fra perioden 2011 til nu og nogle år ud i fremtiden. Det er sgu meget rimeligt.

175 PL-mål. Henry må græde over, at han ikke har flere end Lampard.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18221: 19 Dec 2014, 21:22 »

Liverpool tråden er hverken til diskussion af BIG Bauke Mollema, Messi eller Frank Lampard med mindre en af dem er rygtet til Liverpool eller skal spille mod dem.

Indlæg, der ikke har til formål at diskutere Liverpool vil blive slettet.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18222: 21 Dec 2014, 10:45 »

Liverpool - Arsenal plejer at være en fantastisk kamp hvor Liverpool plejer at spille godt og det får vi brug for i dag.

Rodgers er tydeligvis i defensiven og jeg ville ikke undre mig om der er ballade i kulissen og jeg vil ikke blive forbavset hvis vi ser et skift af manager efter jul eller til sommer.

Fernando Torres rygtes til Liverpool igen - hvis det betyder at vi kan slippe for Balotelli.



Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18223: 21 Dec 2014, 21:24 »

Uha uha, jeg har dog sjældent set så ringe forsvars spil som i dagens kamp - skræmmende ringe og at vi så samtidig ikke defensive midtbane spillere som kan hjælpe gør bare situationen endnu mere frustrerende.

Mølby rammer plet når han kritiserer Liverpool indkøbene - alt for mange spillere som måske kan slå igennem - Rodgers har brugt ufattelig summer og derfor må han finde sig i kritik selvom han hyler som "kælling" når der bruges omkring 1 milliard så skal der sgu ske fremgang og selv i sidste sæson var der åbenlyse problemer i defensiven og jeg tror desværre der går mange år igen inden vi ser en så farlig offensiv spille i Liverpool.

Når vi har så dårlige forsvars spillere som vi har idag så skal vi sgu ikke spille med alle 3 DC og så ellers lade vores backs blive på bænken - det holder måske mod hold som ikke spiller i PL men mod et hold som Arsenal så dur det ikke.

At vi så ender med at få 1 point er naturligvis dejligt - men det Arsenal hold vi så idag kunne vi og skulle vi slå.

Jones eller Mignolet det er sgu et fedt - hvis vi ikke påtænker at hente en ny målmand i januar måned så må Mignolet ind igen og så må vi satse på at han kan løfte sit spil - han har også hurtigere reaktioner end Jones - men uha hvor jeg gerne så Cech på lån .... det ville jo også gavne Chelsea - alternativt så kunne vi vel hente Viktor Valdes hvis han stadig er uden klub og ellers er skades fri - ikke perfekt men trods alt bedre end Mignolet og Jones.

Okore har lige fået comeback og han ville være relativ billig at hente og Aston Villa bossen er aldrig bange for at tjene lidt håndøre til at dække hans underskud - Okore spiller med mere ro end nogen af vores håbløse forsvarer og ham og Lovren kunne jeg godt se som en langvarig løsning.

I de næste runder skal vi altså hente nogle sejre, at vi ligger og roder rund under midten holder ikke vi skal sgu forsøge at kæmpe os tilbage og se om vi kan nå top 4-6.
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18224: 21 Dec 2014, 21:36 »

Jones ser da 10 gange bedre ud end Mignolet. Man kan umuligt klandre ham for nogle af målene idag.

Flad fornemmelse naturligvis, at stå med 1 point når nu modstanderen har så lidt at komme med. Ret beset var det godt nok lidt Arsenal havde af offensive indskydelser. De to mål vi lukker ind er udelukkende konsekvensen af vores mildest talt rystende ringe forsvarsspil. I sidste uge scorede United 3 mod 7 i feltet, idag får Arsenal så lov at score 1 mod 5. Det hører simpelthen til i Sunday League det forsvarsspil vi præsterer. Og det gælder for så vidt også dødboldene.

Det er ret bekymrende at BR stadig ikke ser ud til at have den ringeste anelse om hvad han skal gøre for at udbedre problemerne. Vi skifter stadig formation i ét væk og det eneste der er stabilt for os, er vores stabilt ringe forsvar. Da Arsenal led af de samme børnesygdomme hev de én ind udefra og idag ser det langt, langt bedre ud hos dem end tidligere. BR må have hjælp udefra, for jeg stoler simpelthen ikke på at han kan løfte os ud af det her alene.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1213 1214 [1215] 1216 1217 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010