home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 21:25:07 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132753 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1211 1212 [1213] 1214 1215 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597053 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18180: 29 Nov 2014, 21:30 »

Ja og det ville da bestemt ikke gøre noget hvis det kun gælder EL uanset. Champions League eller intet. Holdet skal holde fokus på PL hvis vi ikke kan klare at gå videre i Champions League (mega skuffende)
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18181: 29 Nov 2014, 21:41 »

Liverpool er godt nok et hold i forfald. De penge fra Suarez er godt nok spenderet ad helvede til. Derudover er det bare jammerligt at se, hvordan man prøver at forsvare sig. Liverpool ligner et midterhold på en god dag for tiden.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18182: 29 Nov 2014, 21:43 »

Så satte man endelig Gerrard på bænken, og så vandt man. En fuldstændig færdig mand.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18183: 09 Dec 2014, 20:54 »

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor vi skal høre Gerry & The Pacemakers med You'll Never Walk Alone HVER gang, inden Liverpool spiller - vel og mærket UDEN kommentatorer indover?

Efter min mening er det tæt på kvalmende. Ikke pga. sangen som sådan (en ret standard sang), men mere det, at vi liiiige ved Liverpool skal høre deres sang inden. Som om vi er tvangsindlagt til en omgang fællessang hver gang.

Det svarer til, at vi hver gang skal høre Fenders' sang "Jyllands Rubin" (iøvrigt en fremragende sang), inden Vejle skal spille. Hvorfor må vi ikke høre den, når vi SKAL høre en Liverpool-sang HVER gang?

Held og lykke mod Basel forresten. Det kræver sin mand at vinde over en schweizisk hold på hjemmebane. Så I ønskes hermed al held og lykke mod den schweiziske mastodont.

Iøvrigt: Gerrard starter stadig inde... Er han ikke over the hill? Hvis man ser på Lampard, som er to år ældre end Gerrard, så er der kæmpe forskel. Lampard kan stadig gøre en forskel på banen, mens det mest af at virker, som om Gerrard kun gør en lille forskel, og den forskel er ikke til at se PÅ banen.

Iøvrigt: Hvordan har Liverpools fans det med, at den bedste angriber, der løber rundt på Anfield lige nu, er Streller? Er det noget, der gør jer stolte?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18184: 09 Dec 2014, 23:06 »

Samme følelse som efter kampen mod Zenit for to år siden...Lige ved og næsten og så alligevel ikke.

Det bliver spændende til sidst, men set over hele kampen kan vi ikke klage over at få 1-1. Som sådan er det ikke den store overraskelse, at vi ikke er bedre, og vi har slet ikke fortjent at spille 1/8-finale når vi ikke kan skabe sådan en kamp på hjemmebane. Der sker alt for lidt, og gnisten tændes alt, alt for sent.

Min tålmodighed med BR er snart brugt op, for jeg er helt, helt uforstående overfor de dispositioner der bliver lavet idag. Godt signal med dobbelt udskiftning i pausen, og ét er at man skifter sin venstre back, men noget andet er at tage sin eneste angriber ud. Vi ved at vi skal frem ad banen og givetvis vil komme til indlæg, og så tager man sin eneste trussel i feltet ud? At vi skal skifte VB fatter jeg absolut intet af. Medmindre Enrique altså blev skadet, hvad jeg dog ikke tror...

Og hvorfor spiller Joe Allen lige hele kampen? Han er en fin pasningsspiller og er sikker når vi skal køre en kamp relativt sikkert i hus, men han hverken skaber eller laver mål. På banens sidste tredjedel bliver han ikke farlig, og når vi i forvejen har både Lucas, Gerrard og Henderson på banen er det ikke Joe Allen der er brug for. Få dog nogle af vores offensive drivkrafter ind i stedet for. Så vidt BR.

Det er tydeligt at vi spiller totalt uden selvtillid for tiden, hvad der kendetegner kampen i aften. Basel spiller deres chance flot og bliver farlige stort set hver gang de når ind på vores tredjedel. Alt, alt for mange af vores chancer løber ud i sandet fordi vi ikke har modet og selvtilliden til at trykke af når vi kommer ind i de gode situationer. Ingen tør at tage det ansvar det er at trykke på kassen. Vi fører slet ikke vores ting igennem og alt hvad vi foretager os er præget af total håbløshed. Gerrard prøver, som vi har set verdens bedste anfører gøre det så ofte, at tackle igennem og derved få tændt lidt vildskab, men det virker slapt, idéforladt og håbløst ellers.

Vi havde sådan glædet os til at spille Champions League, og vi fik århundredets bedste lodtrækning...Sikke en skuffelse.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18185: 09 Dec 2014, 23:17 »

Skidt kamp generelt og håbløs opstilling af Rodgers. Man stiller med EN spiller, som kan noget på egen hånd, i en kamp man vel og mærke SKAL vinde. Simpelthen idioti. Enrique derudover spiller med kun et ben. Man kunne skære hans højreben af, og han ville levere det samme på banen. Moreno skaber så meget mere, og kommer også med flere gode indlæg i anden halvleg. Problemet er så, at der ingen er inde i feltet, som kan score på de indlæg. Markovic kommer ind, og giver vel det bedste indtryk siden skiftet. Jeg ved ikke hvad han havde tænkt ved udvisningen. Umiddelbart ville han nok skubbe ham væk, men Basel spilleren er så langt væk, så han kun stregfer ham i ansigtet. Det røde kort kan vel sagtens forsvares.

Rodgers må være tæt på fyresedlen. Det er nu fire måneder med elendig fodbold. Der var enkelte gode præstationer mod Tottenham og Everton i starten, men siden er spillet kun gået en vej. Jeg har ikke set Liverpool spille så håbløst elendigt og ideløst siden tiden under Hodgson. Jeg er lidt i tvivl, om det nuværende spil faktisk er værre.

De sidste ti minutter var godkendt, og 2-1 målet var også tæt på i flere ombæringer. Det er godt nok svært at udpege nogle spillere, som gjorde det godt i kampen. Allen kæmpede godt, og udfyldte sin rolle. Det offensive fra Henderson og Gerrard var langt fra godkendt. Lambert er slet ikke værd at skrive om. Sterling havde enkelte gode auktioner, men hvad hjælper det, når de andre offensive spillere ingen kvalitet har?

Kommer der ikke et resultat ud af United kampen, eller i det mindste lidt spillemæssig fremgang, så må Rodgers altså væk!  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 23:40 af -KNM- » Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18186: 09 Dec 2014, 23:20 »

Liverpool har brugt mere end en milliard på nye spillere og alligevel sidder jeg og undres over at vi ikke ser nogen af dem slå igennem under BR tror desværre ikke at vi kan forvente ret meget mere under BR.

IMO skal vi hente en spiller som har vist at de kan bygge et hold op også for relativ små midler og her tænker jeg på Frank De Boer som det mest oplagte emne eller en Jürgen Klopp som måske kan lokkes væk fra problemerne i Dortmund.

Kampen idag burde vi have vundet og vi burde give mere spilletid til vores nye backs.

EXIT CL og sæsonen ligner en sæson hvor alt går galt - det er sgu tid til at tænke nye tanker og herunder også hvem der fremover skal erstatte Gerrard.

så send nu folk til amsterdam og indled forhandlinger om at hente De Boer og så gør det ikke noget hvis vi samtidig køber Eriksen som virkelig kunne være interessant at se i samspil med Sterling og Sturridge når han ellers kommer igang igen.
Logged

YNWA

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18187: 09 Dec 2014, 23:22 »

så send nu folk til amsterdam og indled forhandlinger om at hente De Boer og så gør det ikke noget hvis vi samtidig køber Eriksen som virkelig kunne være interessant at se i samspil med Sterling og Sturridge når han ellers kommer igang igen.
Nej. Eriksen skal ikke strande sin karriere i Liverpool.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18188: 09 Dec 2014, 23:29 »

Mener at Vinokourov rammer hovedet på sømmet.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18189: 14 Dec 2014, 17:16 »

 Ubeslutsom Momenter med godt spil og masser af muligheder - men hverken Sterling eller Balotelli har det der sidste power til også at blive målscorer - men flot indhop at Balotelli  Thumbs Up

Vi fejler igen idag i vores naive omstillings spil og vores elendige defensiv - Toure tumler rundt og leger Sterling og Lovren formår efterfølgende ikke at sparke bolden væk - hvem har styringen på vores hold ?

Flot at sætte mignolet af - noget af et sats op til sådan en klasse kamp og Jones er vel pt ikke meget ringere end mignolet - men ingen af dem er i nærheden at top klasse - jeg frygter at Rodgers nu henter en 3 middelmådig keeper og hvor står vi så om et år ?

Tillykke til Man Utd og deres fans, de har en manager som formår at flytte sit hold og hvordan bliver det å ikke når Man utd får købt mere kvalitet til forsvaret Ubeslutsom

Vores sæson handler nu om at få justeret det taktiske og netop her er vi IMO ringe stillet med Rodgers ved roret - tror ikke han kan løfte den opgave.

Mølby omtalte muligheden for at få Torres tilbage.... jamen for fanden hvad skal vi med yderligere en angriber som ikke kan score og som er langt fra topform - så hellere satse på at få Origi hjem fra Lille.

Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18190: 14 Dec 2014, 20:28 »

Det var virkelig ikke et godt Liverpool-hold i dag. Fodboldmæssigt bidrager Gerrard ikke med kvalitet mere. Det samme gælder iøvrigt Joe Allen. Jeg forstår ikke, at man ikke spillede med Lucas i dag. Han er væsentlig bedre end både Gerrard og Allen.

Der skal vel også hentes en ny målmand i januar-vinduet? Vi har en god en i Chelsea, men han er jeg ikke meget for at sælge til jer. Stadig den næstbedste målmand i Premier League.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18191: 14 Dec 2014, 20:45 »

Det var virkelig ikke et godt Liverpool-hold i dag. Fodboldmæssigt bidrager Gerrard ikke med kvalitet mere. Det samme gælder iøvrigt Joe Allen. Jeg forstår ikke, at man ikke spillede med Lucas i dag. Han er væsentlig bedre end både Gerrard og Allen.

Der skal vel også hentes en ny målmand i januar-vinduet? Vi har en god en i Chelsea, men han er jeg ikke meget for at sælge til jer. Stadig den næstbedste målmand i Premier League.

Har i så ikke en god 3. keeper? Alt kan bruges  Djævel
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18192: 14 Dec 2014, 21:04 »

Schwartzer eller Hilario. I vælger selv.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18193: 14 Dec 2014, 21:10 »

Hvad blev der nogensinde af "The Thunder From Down Under", Ross Turnbull?
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18194: 14 Dec 2014, 21:16 »

Schwartzer eller Hilario. I vælger selv.

Hilario er stoppet. Synd.
Logged

Sider: 1 ... 1211 1212 [1213] 1214 1215 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010