home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1212 1213 [1214] 1215 1216 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874551 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18195: 14 Dec 2014, 21:19 »

Hvad blev der nogensinde af "The Thunder From Down Under", Ross Turnbull?
Han straffer folk i Doncaster.

Men den rigtige 'Thunder from Down Under' finder du her!

https://www.youtube.com/v/YPJOnbM4ljw

JKJ
Gæst

« Svar #18196: 14 Dec 2014, 21:26 »

Han straffer folk i Doncaster.

Men den rigtige 'Thunder from Down Under' finder du her!

https://www.youtube.com/v/YPJOnbM4ljw

Hvis han kan sparke til en bold og gribe den også så køber vi ham  Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18197: 14 Dec 2014, 21:37 »

Hvis han kan sparke til en bold og gribe den også så køber vi ham  Opstemt
Altså jeg husker, at få sekunder efter at han havde vundet en meget vigtig snookerkamp, så spurgte han til, hvad der stod i Chelsea og tilføjede at "football is more important".

Jeg tror, at han ville være god for jer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18198: 19 Dec 2014, 18:00 »

http://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-30545273

Helt seriøst, bliver I aldrig nogensinde trætte af at høre om den tragedie? Det er hele tiden "justice, justice, justice", men altså nu er det over 20 år siden, så måske skulle man komme videre i teksten. Der kommer ingen 'justice', og sådan er verden desværre så forfærdelig. Jeg er bare gennemført træt af at høre og ære den sag år efter år, måned efter måned. Man skulle bare lade de pårørende få fred.

verdenskrig
Manager

« Svar #18199: 19 Dec 2014, 18:46 »

http://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-30545273

Helt seriøst, bliver I aldrig nogensinde trætte af at høre om den tragedie? Det er hele tiden "justice, justice, justice", men altså nu er det over 20 år siden, så måske skulle man komme videre i teksten. Der kommer ingen 'justice', og sådan er verden desværre så forfærdelig. Jeg er bare gennemført træt af at høre og ære den sag år efter år, måned efter måned. Man skulle bare lade de pårørende få fred.

Man skal godt nok have en meget narcisitisk og "se mig" måde at leve sit liv på hvis man kan blive træt af at ære 96 mennesker der tog til fodbold og aldrig vendte hjem til deres familier.

Men det kan selvfølgelig også bunde i at ens egen klubs historie først startede i 2003 og at du dermed har svært ved at forstå hvor meget en historisk begivenhed kan betyde. Måske er det enda en kombination. Det får vi nok aldrig svaret på. Uforståeligt er det dog  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18200: 19 Dec 2014, 18:54 »

Man skal godt nok have en meget narcisitisk og "se mig" måde at leve sit liv på hvis man kan blive træt af at ære 96 mennesker der tog til fodbold og aldrig vendte hjem til deres familier.

Men det kan selvfølgelig også bunde i at ens egen klubs historie først startede i 2003 og at du dermed har svært ved at forstå hvor meget en historisk begivenhed kan betyde. Måske er det enda en kombination. Det får vi nok aldrig svaret på. Uforståeligt er det dog  Smiley
Det er da forfærdeligt, tragisk og alt muligt andet. Helt sikkert. Men nu er det så mange år siden, og vi hører om det år efter år, måned efter måned. Det handler ikke om at være medmenneskelig, det handler om, at nu skulle man måske se at komme videre. Det er helt uhyggeligt at det igen igen fylder i medierne osv. Hvad er det, man vil have ud af det? Ære dem? Det har man vist gjort. Jeg synes bare, at familierne og de pårørende skulle få den fred, de fortjener.

Det var jo sådan set bare et spørgsmål omkring, om I ikke var trætte af det, for det er jeg personligt. Det har ikke noget med Chelsea at gøre.

verdenskrig
Manager

« Svar #18201: 19 Dec 2014, 18:57 »

Den eneste grund til at du tager det op er fordi du vil have opmærksomhed. Intet andet. Enhver med den mindste egenskab til st sætte sig ind i andre menneskers sted, ville finde det du skriver her decideret bindegalt. Men som jeg skrev på facebook.

Der skal også være plads til syge mennesker i denne verden.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18202: 19 Dec 2014, 18:59 »

Den eneste grund til at du tager det op er fordi du vil have opmærksomhed. Intet andet. Enhver med den mindste egenskab til st sætte sig ind i andre menneskers sted, ville finde det du skriver her decideret bindegalt. Men som jeg skrev på facebook.

Der skal også være plads til syge mennesker i denne verden.
Det var som sagt bare et simpelt spørgsmål, hvor jeg også kom med mit eget synspunkt. Det er fair nok, at du ikke deler det, men jeg tror ikke på, at jeg er den eneste, der er træt af at skulle høre den ene historie efter den anden omkring det, der endte i 1989. Det har intet med empati at gøre, men mere at man kører i ring igen og igen.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 19:02 af BIG Bauke Mollema » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #18203: 19 Dec 2014, 19:01 »

Du ser sjovt nok intet problem i at køre ting i ring, når du for 10 år i streg forsøger at få hele verdens befolkning til at mene at Kuyt og Lampard er de bedste nogensinde.

Men så snart det drejer sig om tabt menneskeliv er det dig uforståeligt. Græder virkelig.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18204: 19 Dec 2014, 19:04 »

Du ser sjovt nok intet problem i at køre ting i ring, når du for 10 år i streg forsøger at få hele verdens befolkning til at mene at Kuyt og Lampard er de bedste nogensinde.

Men så snart det drejer sig om tabt menneskeliv er det dig uforståeligt. Græder virkelig.
Gider du at finde et citat, hvor jeg fremhæver en af de to som verdens bedste? Hvis du ikke kan det, er det bare at lægge ord i munden på mig, og det klæder ingen.

Det har desuden heller ikke noget med den her sag at gøre. Jeg synes, at det er helt fair, at du ikke er enig med mig eller deler mine holdninger, men du kan godt føre en saglig diskussion uden at kalde folk alt muligt.

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #18205: 19 Dec 2014, 19:05 »

Det er faktisk håbløst irriterende at skulle høre om den tragedie så ofte, så lang tid efter.
På samme måde som med Natasja.

Vi har æret deres minde - lad os komme videre i livet. Så kan man ære dem på rigtige mærkedage og ikke for at flytte fokus væk fra 20 år med manglende resultater.

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #18206: 19 Dec 2014, 19:16 »

Voldsom retorik at bruge i den her sammenhæng. Forstår fuldt ud fokussen på tragedien. Det handler jo ikke "kun" om tab af menneskeliv men også behandlingen af Liverpool-fansene bagefter. Og den sag er jo først blevet afsluttet "for nylig".

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18207: 19 Dec 2014, 19:21 »

Voldsom retorik at bruge i den her sammenhæng. Forstår fuldt ud fokussen på tragedien. Det handler jo ikke "kun" om tab af menneskeliv men også behandlingen af Liverpool-fansene bagefter. Og den sag er jo først blevet afsluttet "for nylig".
Jeg går ud fra, at det er VK's retorik, du mener?

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #18208: 19 Dec 2014, 19:24 »

Nej, din.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18209: 19 Dec 2014, 19:25 »

Nej, din.
Hvad har jeg gjort udover at spørge folk herinde og så sagligt fremlægge, hvad jeg mener?

Desuden så er det utroligt, at I vil acceptere, at VK anvender den diskurs, blot fordi jeg, på en pæn og ordentlig måde, skriver hvad jeg mener.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 19:30 af BIG Bauke Mollema » Logged

Sider: 1 ... 1212 1213 [1214] 1215 1216 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010