home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 135 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1210 1211 [1212] 1213 1214 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597131 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18165: 24 Nov 2014, 12:13 »

Problemet er at BR ikke vil se indse vi er i krise. Og selvfølgelig også vi har store defensive problemer - men det har vi jo også offensivt og på midtbanen.
Sidste år havde vi også store defensive problemer, men der havde vi så bare SSS til at lave de mange mål vi gjorde og så gik det jo alligevel.

Og som jeg også skrev før, hvis vi ser bort fra Man C og Chelsea som vel er stjernebesat på samtlige pladser så er de hold der burde være i hælene på dem langt mindre godt besat.
Jeg mener ikke at vi på papiret har et dårligt hold - men nu er det jo ikke på et stykke papir kampene afgøres så det kan vi jo desværre ikke bruge til alverden.
Hvis man ordner de defensive problemer først, så ville det øge chancen for at få point markant. Så kan det godt være, at man i en periode må gå på kompromis med det, man gerne vil stå for rent offensivt, men i Liverpool må man tage en ting ad gangen. Og ja, det kræver da helt bestemt, at Brendan Rodgers indser, at det hele måske ikke lige kører på skinner for tiden og laver nogle ændringer. Men hvis man får styr på defensiven, så er muligheden for point altså enormt meget større.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18166: 24 Nov 2014, 12:26 »

Det virker til at Ledelsen i Liverpool tror at de kan bygge et hold op ved at købe en masse spillere for det samlede beløb der er spenderet på spillere de sidste 4-5 sæsoner er altså stort - men reelt har vi kun haft en enkelt verdensklasse spiller i Luis Suarez som sammen med Sterling og Sturridge gav os en anden plads sidste sæson.

BR har ikke formået at få problemerne fra sidste sæson gjort bedre tvært om så sejler midtbanen og forsvaret rundt og angrebet lider under at der skal findes plads til et fjols som Balotelli.

Det værste der kan ske nu er at vi henter 5 nye spillere igen - de vi mangler er at få løst problemerne i vores defensiv og at få skabt en taktik der rent faktisk dur og kan BR det... hvor længe skal vi give ham til netop den del

Sæsonen i år er reelt tabt og uden cl fodbold så bliver det svært at hente den helt store og dygtige spiller vi vil være tilbage til at skulle hente fra 2 eller 3 bedste hylde eller fra hylden af spillere som ikke har slået igennem - vi får brug for en verdensklasse angriber og vi får brug for en verdensklasse midtbane spiller med samme klasse son en Pogba og hvor realistisk er det uden CL bold ?
Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18167: 24 Nov 2014, 13:02 »

Sæsonen er ikke mere tabt end at de andre hold vi burde konkurrere med om CL pladserne heller ikke ligefrem har været overbevisende.
Så jeg vil slet ikke afskrive noget endnu, men på den anden side så skal det også til at gå fremad nu.

Som jeg ser det så mangler vi en klasse målmand, centerforsvarer, midtbane og angriber. Dvs 4 nye spillere.
Så har vi nogen der kan tage ansvar og nogle de unge kan læne sig op af.
Tilsvarende skal der jo så kun 4 spillere væk så større behøver det jo ikke være.

Og du vil gerne af med BR? Tror du så en ny træner vil "nøjes" med 5 nye? Så kan vi jo begynde forfra med at hente hele og halve hold igen og bruge endnu flere penge.
Vi trænger til at have en træner over en længere periode, og i vores tilfælde har vi så også brug for en sportsdirektør der har lidt mere styr på hvem der skal hentes og ikke hentes.

Jeg har stadig tillid til BR, men den er ikke kæmpe stor mere.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18168: 24 Nov 2014, 17:38 »

Når alt er sagt, så er Liverpool ikke væsentligt svagere end både Arsenal og Manchester United i den her sæson. Top fire kan i hvert fald sagtens lade sig gøre. Der er også et Southampton-hold, som næppe holder den nuværende form hele sæsonen, så det er bestemt muligt, at Liverpool kan få en hæderlig placering i år. Men selvfølgelig skal ting ændres.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18169: 26 Nov 2014, 18:24 »

Så er det snart tid til en skæbnekamp når det drejer sig om vores videre deltagelse i CL.

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal tro og håbe på. Hjernen siger det kan ende galt og det gør hjertet desværre også.

Der skal ske et eller andet, hvad aner jeg ikke præcist.
Et bud kunne dog være at smide Skrtel/Lovren, Gerrard og GJ lagt op på tribunerne. De har indtil stort set ikke bevist at de er berettet til at starte.
Rygterne siger dog at Gerrard er med igen, jeg er desværre af den overbevisning at hvis han stillede sig på midten i alle 90 min så er han også med i næste kamp. Jeg tror simpelthen ikke BR tør sætte ham helt af.

Jeg kan desværre ikke se kampen, og det er nok godt det samme for så bliver jeg ikke skuffet.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18170: 26 Nov 2014, 20:14 »

Liverpool: Mignolet, Manquillo, Skrtel, Toure, Johnson, Lucas, Allen, Henderson, Gerrard, Sterling, Lambert.

Subs: Jones, Lovren, Coutinho, Moreno, Lallana, Borini, Can

Suk!!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18171: 26 Nov 2014, 20:25 »

Det bliver formentlig med Gerrard i en mere fremskudt rolle, hvilket jeg personligt glæder mig til. Det skal nok blive spændende, men af erfaring ved jeg at jeg ikke skal skrue forventningerne for højt op.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18172: 26 Nov 2014, 20:30 »

Glæder mig os til at se Gerrard længe fremme på banen iaften, men ja lad os nu se..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18173: 26 Nov 2014, 20:37 »

Dejligt at se Lovren er sat af, han har været talentløs og hver gang jeg ser ham på banen bliver jeg ærgelig over at vi solgte Agger..

Er Moreno ude af kampform/halvskadet siden han ikke har startet inde i denne og sidste kamp når vi nu bruger 2 højrebacks istedet?


Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18174: 26 Nov 2014, 20:37 »

Det er jo helt væk det her.
SG og GJ bliver belønnet for at spille elendigt gang på gang.
Can som faktisk har spillet ganske fint de seneste gange bliver smidt på bænken igen. Hvad skal vi bruge Moreno til når BR åbenbart hellere vil bruge en endnu ringere spiller på hans plads.
Lambert vil med 100% garanti ikke jagte bolden helt i front for at stresse dem, hvorfor ikke bruge Borini som helt sikkert er bedre til det job.
Hvorfor bruge så mange mia på at gøre truppen bredere når det er de samme 13-15 spillere der bruges gang på gang?

Min tillid til BR er efterhånden meget tæt på at være væk.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18175: 26 Nov 2014, 21:07 »

Det er jo helt væk det her.
SG og GJ bliver belønnet for at spille elendigt gang på gang.
Can som faktisk har spillet ganske fint de seneste gange bliver smidt på bænken igen. Hvad skal vi bruge Moreno til når BR åbenbart hellere vil bruge en endnu ringere spiller på hans plads.
Lambert vil med 100% garanti ikke jagte bolden helt i front for at stresse dem, hvorfor ikke bruge Borini som helt sikkert er bedre til det job.
Hvorfor bruge så mange mia på at gøre truppen bredere når det er de samme 13-15 spillere der bruges gang på gang?

Min tillid til BR er efterhånden meget tæt på at være væk.


Jeg er bange for at BR er der hvor han kun tør at bruge de spillereder tidligere har præsteret og netop derfor ser jeg ikke BR som den manager der kan føre os videre, Liverpool kan så acceptere de middelmådige præstationer eller fyre BR nu og lade en anden manager tage over nu således sommeren ikke skal gå med det

sidder og ser "Ludo" udspille os det er helt galt med holdet IMO og der er absolut ingen styr på holdet og ingen der tager ansvar og får holdet til at stå rigtigt
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18176: 26 Nov 2014, 22:32 »

Nu skal fætter BR squ ud.... Hold kæft de spiller da af lort til!!!!!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18177: 26 Nov 2014, 23:17 »

Selvom det er bekymrende at vores forsvar sejler så grusomt ved defensive dødbolde, så er det jo ikke ligefrem en katastrofe.

Vi skal nu vinde på hjemmebane mod Basel, hvilket også ville være tilfældet hvis vi havde vundet. Som sådan ændrer det mål vi, ganske unødvendigt, lukker ind, ingenting. Videre.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18178: 29 Nov 2014, 20:08 »

Dejlig med en sejr idag over Stoke, de først 45 min var til at kast op af, men der efter synes jeg det så fornuftigt ud, vi fik lagt et kæmpe tryk på Stoke hvilket gav pote til sidst..

Johnson fortjerner næsten en ny kontrakt pga af det mål han laver, det er en ægte engelsk spiller der bare satser hele butikken :-)!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18179: 29 Nov 2014, 21:24 »

Selvom det er bekymrende at vores forsvar sejler så grusomt ved defensive dødbolde, så er det jo ikke ligefrem en katastrofe.

Vi skal nu vinde på hjemmebane mod Basel, hvilket også ville være tilfældet hvis vi havde vundet. Som sådan ændrer det mål vi, ganske unødvendigt, lukker ind, ingenting. Videre.

Det mål kan betyde en del.
Et nederlag til Basel samtidig med at Ludo skulle få et point vil betyde at vi er helt færdige l europæisk bold til foråret.

Logged

Sider: 1 ... 1210 1211 [1212] 1213 1214 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010