home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1214 1215 [1216] 1217 1218 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1596735 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18225: 01 Jan 2015, 18:53 »

 ticked off Fuck hvor er jeg træt af at se vores forsvar lave samme fejl igen og igen - det er ikke engang middelmådighed men total mangel på klasse hvilket jeg snart håber BR får gjort noget ved, men reelt frygter at han ikke kan.

Nu venter endnu et vindue og vi mangler sgu en klasse DC som kan gå ind og tage styrring og kunne vi så finde en målmand også så er der håb om EL plads i næste sæson.

Gerrards kontrakt udløber til sommer og jeg har på fornemmelsen af at han vælger at forlade Liverpool for at prøve noget i de sidste år af hans karriere og dermed skal vores scouts ud og finde en klasse spille og her mener jeg vi skal gå efter en klasse dmc så kan vi lade Henderson være i maskinrummet på midten.

Hvis pengene er små så kunne det være fint at leje Højbjerg eller hente ham permanent, Bayern har mange spillere til den plads Højbjerg dækker og det kan gøre det muligt at leje eller købe Højbjerg - naturligvis er det et sats men tvivler på at vi kan hente endnu en spiller på den anden side af 200 millioner.
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18226: 01 Jan 2015, 19:56 »

Jeg har før skrevet at jeg ikke tror BR kan løfte forsvaret alene - det tror jeg stadig ikke på. Når det så er sagt er det ikke kun forsvaret der er ude at skide i dag - det er jo hele holdet der er rystende ringe. Midtbanen hæmger slet ikke sammen med Lucas og Gerrard, begge er alt, alt for sløve i optrækket. Det er to gange Ørnskov vi har liggende derinde, og vi formår slet ikke at sætte os på kampen når vores midtbane er så sløv. Hendo giver en masse centralt, og beviser gang på gang at han ikke dur på kanten. Der er bekymringer nok i hvert fald.

At få en ny målmand må være absolut førsteprioritet. Derefter kan vi kigge efter en styrmand til forsvaret, for det er der i den grad brug for. Og please DeBuur, lad nu være med at tro, at vi skal hente hele det danske landshold. Højbjerg ville jo ikke flytte en meter, han ville blot være den sidste i en lang række af midtbanespillere som ikke formår at skabe noget som helst. Ej heller er Okore eller nogen andre danske landsholdsspillere, er spillere som reelt kan forstærke os. Eriksen som den eneste, men sådan som han spiller kan vi vist godt skyde en hvid pil efter dét.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18227: 01 Jan 2015, 22:33 »

Jeg har før skrevet at jeg ikke tror BR kan løfte forsvaret alene - det tror jeg stadig ikke på. Når det så er sagt er det ikke kun forsvaret der er ude at skide i dag - det er jo hele holdet der er rystende ringe. Midtbanen hæmger slet ikke sammen med Lucas og Gerrard, begge er alt, alt for sløve i optrækket. Det er to gange Ørnskov vi har liggende derinde, og vi formår slet ikke at sætte os på kampen når vores midtbane er så sløv. Hendo giver en masse centralt, og beviser gang på gang at han ikke dur på kanten. Der er bekymringer nok i hvert fald.

At få en ny målmand må være absolut førsteprioritet. Derefter kan vi kigge efter en styrmand til forsvaret, for det er der i den grad brug for. Og please DeBuur, lad nu være med at tro, at vi skal hente hele det danske landshold. Højbjerg ville jo ikke flytte en meter, han ville blot være den sidste i en lang række af midtbanespillere som ikke formår at skabe noget som helst. Ej heller er Okore eller nogen andre danske landsholdsspillere, er spillere som reelt kan forstærke os. Eriksen som den eneste, men sådan som han spiller kan vi vist godt skyde en hvid pil efter dét.

IMO så vil både Okore og Højbjerg være relevante spillere at hente ind - Okore vil være relativ billig og vil til en hver tid gøre det bedre en Toure og Sakho bare alene med den ro han spiller på og det vil betyde færre fejl i defensiven.

Som Coutinho spiller nu så må jeg indrømme at vi reelt ikke kan forvente den ville forbedring ved at hente Eriksen - Højbjerg har noget som hverken Gerrard eller Lucas ikke har mere og det er speed og et enorm udviklings potentiale - da vi ikke har hverken 300 eller 500 millioner til indkøb så er det altså relevant at gå efter nogle billigere spillere som har potentialet til at blive topspillere og derfor nævner jeg en spiller som Okore og Højbjerg... uanset om de er danske eller ej.

Mignolet er uhyggelig usikker og det bliver tydeligere og tydeligere for hver kamp vi spiller, desuden virker det ikke til at forsvaret reagerer på de instrukser en målmand gerne skulle råbe gennem hele kampen og det er med til at forvære situationen i vores defensiv.

På dagens presse møde var BR helt ærlig og var glad for at have hentet 1 point mod PL bundklub.... det sige IMO en hel del om den spillemæssige krise der pt er under BRs ledelse - manden er tydeligvis en begavet træner... men hvad hjælper dcet hvis han ikke kan få teamet til at performe - jeg havde ikke forventet at vi vandt PL i år, men at opleve vores bundniveau så lavt er skræmmende og jeg frygter for hvad der sker hvis en spiller som Sterling forsvinder for at komme til at spille for en klub med større mulighed for et mesterskab.

Logged

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18228: 02 Jan 2015, 02:36 »

Citat
At få en ny målmand må være absolut førsteprioritet. Derefter kan vi kigge efter en styrmand til forsvaret, for det er der i den grad brug for. Og please DeBuur, lad nu være med at tro, at vi skal hente hele det danske landshold. Højbjerg ville jo ikke flytte en meter, han ville blot være den sidste i en lang række af midtbanespillere som ikke formår at skabe noget som helst. Ej heller er Okore eller nogen andre danske landsholdsspillere, er spillere som reelt kan forstærke os. Eriksen som den eneste, men sådan som han spiller kan vi vist godt skyde en hvid pil efter dét.

Okore ville godt kunne forstærke jer, tror jeg. Det tror jeg desuden også godt, at Vlaar kunne, som har kontraktudløb til sommer. Han kunne godt være interessant for jer, men allerede nu rygtes han til United.
Okore ville kunne forstærke jer, alene med den coolness han har på bolden.
Jeg er ked af, at sige det, men det er ligefør at Mertesacker er bedre venner med bolden end mange af de forsvarsspillere I har løbende rundt. Det er altid noget, at I er kommet af med Cissokho fordi det ville fandeme ikke være kønt med Skrtel, Sakho og ham i samme opstilling i den her sæson. Liverpools store problem er, at de ikke har en der kan føre bolden ud fra forsvaret længere, det kan Okore og det nægter jeg simpelthen, at tro på at han "glemmer" hvis han en dag skulle skifte til Liverpool. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2015, 02:39 af sebbe » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18229: 02 Jan 2015, 03:05 »

Okore er billedet på alt det vi uden succes har forsøgt at gøre i lang tid, og som nu skinner igennem, som den kæmpe fiasko de sidste tre års transferaktivitet må siges at være: Købe ungt og købt spillere som ikke har været etableret på topplan. Vi har set masser af spillere som har gjort det fint i middelmådige klubber, men som er faldet totalt igennem når de har skullet præstere på topplan hver uge i en af verdens største klubber i verdens bedste og hårdeste liga. Spillere som Aspas, Assaidi, Luis Alberto, Moses, Markovic. Listen er uhyggeligt lang. Og det har så gjort at vi er som vi har købt: Middelmådige.

Det interssante er jo at vi i sommer efter salget af Suarez sad og frygtede at lave samme fejl som Tottenham lavede efter salget af Bale: Sælge holdets omdrejningspunkt og hælde en masse middelmådige spillere ind, som ikke ville være i stand til at løfte holdet. På en eller anden måde har vi formået at formøble vores penge efter Suarez-salget værre end Tottenham gjordedet  i 2013. Det er faktisk lidt rystende.

Lige nu står vi og mangler akut en styrmand til forsvaret. Dét, samt en målmand som ikke konstant udviser usikkerhed i sidste skanse. Jeg synes Mølby siger det godt under dagens(gårsdagens) kamp mod Leicester: Det er kaos. Det hele virker gennemsyret af uorden og usikkerhed, og når vi skifter formation, målmand, forsvar og midtbane i ét væk, kan det jo ikke just komme som en overraskelse. Der skal, modsat sidste sæson, ingenting til at ryste os i år. I dag scorer Leicester to mål på to minutter - sidste år havde vi bare puttet en ind i den anden ende i stedet for. Ron Vlaar ser jeg ikke umiddelbart som en klokkeklar forstærkning, men når man ikke kan få må man jo nøjes.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18230: 02 Jan 2015, 03:28 »

Okore er billedet på alt det vi uden succes har forsøgt at gøre i lang tid, og som nu skinner igennem, som den kæmpe fiasko de sidste tre års transferaktivitet må siges at være: Købe ungt og købt spillere som ikke har været etableret på topplan. Vi har set masser af spillere som har gjort det fint i middelmådige klubber, men som er faldet totalt igennem når de har skullet præstere på topplan hver uge i en af verdens største klubber i verdens bedste og hårdeste liga. Spillere som Aspas, Assaidi, Luis Alberto, Moses, Markovic. Listen er uhyggeligt lang. Og det har så gjort at vi er som vi har købt: Middelmådige.

Det interssante er jo at vi i sommer efter salget af Suarez sad og frygtede at lave samme fejl som Tottenham lavede efter salget af Bale: Sælge holdets omdrejningspunkt og hælde en masse middelmådige spillere ind, som ikke ville være i stand til at løfte holdet. På en eller anden måde har vi formået at formøble vores penge efter Suarez-salget værre end Tottenham gjordedet  i 2013. Det er faktisk lidt rystende.

Lige nu står vi og mangler akut en styrmand til forsvaret. Dét, samt en målmand som ikke konstant udviser usikkerhed i sidste skanse. Jeg synes Mølby siger det godt under dagens(gårsdagens) kamp mod Leicester: Det er kaos. Det hele virker gennemsyret af uorden og usikkerhed, og når vi skifter formation, målmand, forsvar og midtbane i ét væk, kan det jo ikke just komme som en overraskelse. Der skal, modsat sidste sæson, ingenting til at ryste os i år. I dag scorer Leicester to mål på to minutter - sidste år havde vi bare puttet en ind i den anden ende i stedet for. Ron Vlaar ser jeg ikke umiddelbart som en klokkeklar forstærkning, men når man ikke kan få må man jo nøjes.

De fleste af de spillere du nævner der er jo folk der er kommet til Liverpool fra udlandet, desuden bliver jeg nødt til at spørge, du var vel aldrig i tvivl om at Moses ikke havde niveauet til Liverpool? Smiley Han faldt helt igennem i Chelsea og viste ingenting. Det var nærmest dømt som en fiasko på forhånd. Som jeg ser det kan Liverpool være nogenlunde tilfredse med Lallana og Moreno, det er faktisk det. De andre har på ingen måder imponeret, eller jo, jeg har været imponeret over hvor dårlig Sakho er specielt med tanke på, at han blev udråbt som et mega talent i sine dage. Han havde vidst aldrig niveauet til PSG og specielt ikke til sidst. Jeg siger heller ikke I skal hente Okore her og nu, men om ikke andet bør Liverpool holde øje med ham, fordi han besidder nogle af de kvaliteter i mangler og så til en nogenlunde pris, tror jeg. Smiley Når det er sagt så håber jeg selvfølgelig ikke, at Villa sælger ham. Han kan blive rigtig god. Desuden er jeg enig med dig omkring jeres målmandsproblemer. Det bør helt sikkert være et emne her i transfervinduet.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18231: 02 Jan 2015, 10:55 »

Så blev det dagen hvor vores anfører valgte at stoppe i Liverpool http://www.bold.dk/nyt/gerrard-vil-ikke-spille-mod-liverpool

Gerrard viser med hans udmelding at han tænker på Liverpool og at det ikke bare er en klub men en livsstil at spille i Liverpool - hvis flere af vores spillere følte det samme så var vi måske et andet sted.

YNWA Gerrard  Thumbs Up

Når jeg nævner Okore så er det ikke fordi han er en spiller som pt har verdensklasse, men han har vist at tempoet i PL ikke skræmmer ham og han har vist vilje og evne til at tåle modgang og komme tilbage på et højt niveau og så performer han godt under pres. Okore vil også kunne hentes for en realistisk pris og det spiller ind nu hvor ledelsen også har meldt ud at der ikke er mange penge til indkøb.

Vigtigst er det dog at få signet med en målmand for Mignolet ligner ikke en spiller der på nogen måde kan løfte sit spil og begå sig i PL.

Logged

YNWA

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18232: 02 Jan 2015, 13:23 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/vaersgo-18-stjerner-din-klub-kan-hente-gratis/5380141

Overvej lige perspektiverne i nogen af navnene på denne liste, jeg kunne personligt godt finde et par interessante spillere på listen jeg gerne så. Det er ved at være på tide vi handler kvalitet ind, og med det mener jeg spillere vi ved kan præstere på det niveau vi ønsker Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18233: 02 Jan 2015, 14:08 »

You'll Never Walk Alone Steven Gerrard Græder
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18234: 02 Jan 2015, 15:17 »

Det er sandt DeBuur. Lige nu mangler vi bare spillere som virkelig kan løfte holdet og som kan tage et ansvar. Vi har for få spillere som løfter holdet og som kan gøre en forskel, offensivt som defensivt. Derfor mener jeg at det er en dårlig idé at fortsætte med at købe unge spillere som endnu har det bedste tilbage.

Omrkring Stevie er det selvfølgelig ærgerligt, men heldigvis slutter han mens legen et god - sådan nogenlunde. Det kunne hurtigt gå hen og blive lidt af en farce hvis han skulle spille hver gang og ganske tydeligt ikke havde niveauet. Og det ville næsten være synd og skam.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18235: 02 Jan 2015, 15:33 »



Omrkring Stevie er det selvfølgelig ærgerligt, men heldigvis slutter han mens legen et god - sådan nogenlunde. Det kunne hurtigt gå hen og blive lidt af en farce hvis han skulle spille hver gang og ganske tydeligt ikke havde niveauet. Og det ville næsten være synd og skam.

Tror Gerrard ved at hans niveau er faldende og mon ikke vi ser ham i en MLS klub næste år.... men ellers kunne han jo følge Aggers eksempel og tage et par år i Brøndby Wink

Winston Reid  og Ron Vlaar er uden kontrakt til sommer og det kunne da være vi skulle kigge den vej og så se at komme af med Toure og Sahko

Sami Khedira og Nigel De Jong er også "interessante" spillere men de vil være pænt løntunge men ellers typer vi godt kunne bruge i maskinrummet.
Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18236: 02 Jan 2015, 21:27 »

Tror Gerrard ved at hans niveau er faldende og mon ikke vi ser ham i en MLS klub næste år.... men ellers kunne han jo følge Aggers eksempel og tage et par år i Brøndby Wink

Winston Reid  og Ron Vlaar er uden kontrakt til sommer og det kunne da være vi skulle kigge den vej og så se at komme af med Toure og Sahko

Sami Khedira og Nigel De Jong er også "interessante" spillere men de vil være pænt løntunge men ellers typer vi godt kunne bruge i maskinrummet.

Beholder 110% hellere Sakho for så at give Lovren en enkeltbillet ud af byen, betaler gerne selv for den hvis det skulle være!!

Ang SG8 så græder jeg med det ene øje og griner med det andet.
Altså at se vores hold, Liverpool FC, uden SG8 som anføre, det kan jeg slet ikke tage seriøst eller forstå. Det er helt uvirkligt og der vil gå rigtig lang tid inden jeg kan og vil kunne forstå det.

På den anden side er jeg glad for at han nok selv har indset at det er ved at være slut på dette niveau og han så kan få chancen for at komme på et lille eventyr i MLS i de sidste år af hans karriere.
Jeg er ret sikker på at det ikke er et farvel men et på gensyn når han engang slutter karrieren som spillere. Jeg har mere end svært ved at se han ikke får en eller anden rolle i klubben når vi kommer dertil.

YNWA SG8
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18237: 02 Jan 2015, 22:34 »

Personligt synes jeg det er den største fejl at Steven Gerrard forlader klubben, manden er alt afgørende for klubben, uden ham tror jeg desværre vi blir en synkende skude. Hvorfor ikke lade ham blive så længe han vil ?

Hans værdi som spiller kan slet ikke gøres op i penge og jeg mener man skulle have beholdt ham til han lage støvlerne på hylden, hvis det så er fordi han ikke selv ville forlænge med klubben tror jeg det skyldes at klubben ikke har tilføjet de klassespiller de sidste sæson'er og det har ikke bakket ham op..

Men det blir da en spændende periode vi går i møde. Vi har hvertfalde mistet den største person i Liverpool Fc!

You'll Never Walk Alone Stevie Græder
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18238: 02 Jan 2015, 22:38 »

Personligt synes jeg det er den største fejl at Steven Gerrard forlader klubben, manden er alt afgørende for klubben, uden ham tror jeg desværre vi blir en synkende skude. Hvorfor ikke lade ham blive så længe han vil ?

Hans værdi som spiller kan slet ikke gøres op i penge og jeg mener man skulle have beholdt ham til han lage støvlerne på hylden, hvis det så er fordi han ikke selv ville forlænge med klubben tror jeg det skyldes at klubben ikke har tilføjet de klassespiller de sidste sæson'er og det har ikke bakket ham op..

Men det blir da en spændende periode vi går i møde. Vi har hvertfalde mistet den største person i Liverpool Fc!

You'll Never Walk Alone Stevie Græder

Én ting er hvad han betyder for klubben, noget andet er hvad han betyder på banen. Og det er desværre ikke det helt store. Jeg synes det er en meget naturlig ting, at han kan komme ud og spille fodbold et andet sted, hvor det ikke går helt så hurtigt, og hvor kravene ikke er helt så høje.

Hvis jeg var BR havde jeg brugt ham i højre side af 3-mands forsvaret i resten af sæsonen.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18239: 02 Jan 2015, 22:45 »

Hvorfor så ikke give Steven Gerrard en Ryan Giggs rolle i hans senere år? Med 15-20 kampe årligt. Eller for den sags skyld Paul Scholes også.
Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 1214 1215 [1216] 1217 1218 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010