home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1218 1219 [1220] 1221 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1583700 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18285: 14 Aug 2016, 18:55 »

 Forlegen Flov start men derefter var det vildt indtil 1-4 så mistede vi fokus og forsvaret blev ustabil - helt sikkert noget Klopp skal have arbejdet med foran 1-4 og vupti så står der 3-4  Sur

Moreno er en katastrofe for vores hold og her skal vi ud og hente forstærkning - Milner er bare ikke løsningen som back

Firmino - Coutinho - Mane det bliver en dynamisk trio og med Origi og Sturridge i truppen også så ser det godt ud

Forsvaret er desværre ikke for sikkert og jeg er bekymret for at selv middelmådige hold kan få masser af gratis chancer mod os.

Reelt sad man under hele kampen og tænkte at den her kamp vinder vi ikke  - men det var lige præcis det der skete fantastisk resultat at starte med i PL og mon ikke Arsenal har noget at der skal arbejdes med også - ikke prangende forsvars spil der blev leveret og igen ser det ud til at en Wenger igen smider en sæson ved at være så tilbageholdende på transfer markedet - Xhaka virkede ikke som en spiller der har niveau til PL her og nu  Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18286: 20 Aug 2016, 17:49 »

 ticked off hold kæft en ringe indsats mod Burnley - der var intet der lykkes - pres og timing var da helt væk og sjældent har jeg set sådan en flok sløve spillere præstere absolut intet i det offensive.

Finder Klopp ikke stabiliteten så ender vi som nummer 6-10 i PL Skuffet

Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18287: 20 Aug 2016, 17:56 »

Well sådan rent trupmæssigt kan vi jo også sagtens udpege 5 hold med lige så god eller bedre trup så en 6 plads er jo ikke helt i hegnet
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18288: 21 Aug 2016, 14:29 »

Well sådan rent trupmæssigt kan vi jo også sagtens udpege 5 hold med lige så god eller bedre trup så en 6 plads er jo ikke helt i hegnet

Man City, Man Utd, Chelsea og Tottenham har IMO trupper der er en klasse over Liverpool - hvorimod jeg ikke ser Arsenal som en klub med en bedre trup.

Liverpool kan ikke hente spillere fra de bedste hylder det kræver at vi kommer regelmæssig i top 4 og dermed kan spille CL- Liverpool skal altså satse på at hente spillere som kan udvikles og blive en del af et nyt Liverpool hold i løbet af 2-3 år.

Liverpool har lidt under en middelmådig ledelse som ikke har udviklet klubben og det har været dyrt - nu er et renoveret og udbygget Anfield på vej og det vil være med til at løfte klubben - men vi får svært ved at spille os i top 4 da mange af vores spillere ganske enkelt ikke er gode nok og der står ikke mange super talenter og venter i kulissen.

IMO skal vi af med en hel del spillere, Benteke (er sket) Sahko, Moreno, Mignolet og ikke mindst Balotelli

Herefter skal vi have et par nye venstre backs og vi mangler IMO en verdensklasse spiller på midten men netop her kan vi ikke bare gå ud og købe for kunne vi hente en Paul Pogba ? spillere som ham vil spille CL og gerne hver sæson
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18289: 31 Aug 2016, 23:18 »

 Opstemt Exit Balotelli - en spiller der aldrig burde være købt af Liverpool, han var et indkøb som symboliserede alt det der har været galt i Liverpool i de seneste 20 år.

Nu mangler vi bare at få skudt Sakho og Mignolet af - og Moreno kunne få den sag også godt tage tilbage til La Liga Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18290: 17 Sep 2016, 09:02 »

Opstemt så starter der snart en ny PL sæson og selvom jeg ikke helt tror på at Liverpool vinder PL så håber jeg på en plads i top 4 - skal det være realistisk, så skal Klopps tropper være klar allerede fra start på sæsonen, da vi ikke ligefrem får en let start.

14.08.2016   Arsenal – Liverpool

20.08.2016   Burnley – Liverpool

27.08.2016   Tottenham – Liverpool

10.09.2016   Liverpool – Leicester

16.09.2016   Chelsea – Liverpool


Godkendt start på sæsonen 10 point mod Arsenal, Tottenham og Chelsea er mere end godkendt og det viser at Klopp har fået holdet op på et nyt niveau i denne sæson - næste opgave for Klopp bliver at få Liverpool til at performe mod de mindre hold som alle i denne sæson er blevet væsentlig stærkere - lykkes det vil top 4 være en mulighed i år. Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18291: 01 Okt 2016, 18:37 »

 Ubeslutsom bundniveauet er lige lavt nok, første halvleg var en omgang elendig fodbold men heldigvis har en fodbold kamp 2 halvlege og det var et fint comeback - 3 point på kontoen, skønt at vinde de kampe hvor vi ikke er helt på niveau.

Til gengæld er jeg noget overrasket over hvor skidt det står til med Swansea - de ligner et hold der kommer til at spille om at undgå nedrykning for Stoke, West Ham og Sunderland bliver ikke ved med at ligge i bunden Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18292: 29 Okt 2016, 21:36 »

 Thumbs Up wow hvor kan vi spille interessant Fodbold - Liverpool har taget et kæmpe spring under Klopp og vi ligge fortjent nr 3.

Men hvorfor har Klopp hentet en tro kopi af Mignolet ? og hvorfor er vi så elendige når der er dødbolde og ved indlæg i hovedhøjde ?

Det må sgu da være til at få rettet under træning for selv middelmådige modstandere får alt for mange muligheder mod os Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18293: 11 Dec 2016, 19:45 »

 Skuffet Skuffende at vi smider 4 point mod Bournmouth og West Ham dr point kommer vi til at mangle sidst på sæsonen Græder

Endnu værre er det at vi i næsten alle kampe spiller positivt og flot fodbold, men forsvars spillet stinker og vi har endnu en målmand som ikke placerer sig rigtigt og som jeg mener er ringere end Mignolet... og så er det sgu skidt.

Liverpool holdet er ikke stærk nok til top 3 og det bør vi gøre noget ved i januar vinduet.

Vi bør hente en stærk målmand og her kunne vi igen kigge til Southampton Peace

Med et salg af Sturridge så bør vi hente en angriber mere så vi har noget til de mange kampe i foråret.

Forsvaret er ikke super og reelt mangler vi både en god venstre back og en hurtig forsvarer og damm hvor kunne jeg godt se Andreas Christensen i en flot rød trøje  Peace
Logged

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18294: 11 Dec 2016, 21:02 »

Skuffet Skuffende at vi smider 4 point mod Bournmouth og West Ham dr point kommer vi til at mangle sidst på sæsonen Græder

Endnu værre er det at vi i næsten alle kampe spiller positivt og flot fodbold, men forsvars spillet stinker og vi har endnu en målmand som ikke placerer sig rigtigt og som jeg mener er ringere end Mignolet... og så er det sgu skidt.

Liverpool holdet er ikke stærk nok til top 3 og det bør vi gøre noget ved i januar vinduet.

Vi bør hente en stærk målmand og her kunne vi igen kigge til Southampton Peace

Med et salg af Sturridge så bør vi hente en angriber mere så vi har noget til de mange kampe i foråret.

Forsvaret er ikke super og reelt mangler vi både en god venstre back og en hurtig forsvarer og damm hvor kunne jeg godt se Andreas Christensen i en flot rød trøje  Peace

God venstreback, enig. AC i den røde trøje, tror jeg hverken ville være gavnligt eller muligt. Men nok om det.
Firmino virker ikke til at have fundet sin rolle på coutinhos vante plads ude til venstre og falder meget ud af kampen(e). Wijnaldum er stadig ikke der hvor jeg ønsker ham, men synes han bliver bedre og bedre. Forstærkninger til januar ser jeg gerne, specielt til venstre back. Herudover vil jeg mene at både målmandsposten og angrebsposten er vigtigere at forstærke end centralforsvaret, hvor Joe Gomez er på vej tilbage og Lucas kan agere backup for de andre. (Klavan med selvfølgeligt). Men forskellige øjne.

Alt i alt blot et par triste kampe vi har været vidner til. Og så har vi fået bekræftiget, at Karius IKKE er bedre end Mingolet, som du selv nævner, tværtimod.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18295: 11 Dec 2016, 22:29 »

Wijnaldum er på bænken, når Can og Lallana begge er klar. De er betydeligt bedre begge to, som det ser ud lige nu. Wijnaldum evner ikke at ramme en medspiller, hvis han bliver presset, og hans afslutninger har været miserable hele sæsonen.

Sturridge er tilbage i træning igen. Jeg ser ham gerne starte inde mod Middlesbrough på onsdag, hvis han er klar til det. Samtidig er Can forhåbentlig tilbage, så Wijnaldum kan få en alt for længe ventet plads på bænken.

De to sidste kampe har været frustrerende. Det burde have været seks point, og alligevel står man tilbage med et enkelt. Fem point smidt som har været selvforskyldt. Mod Bournemouth var det et kollektivt kollaps i anden halvleg, og i dag var det dårligt målmandsspil og ekstrem ineffektivitet. Middlesbrough ude skal give tre point, så der også er en følelse af lidt momentum inden Everton på Goodison.
Logged

Liverpool F.C

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18296: 01 Feb 2017, 09:51 »

Så er transfer vinduet lukket og det eneste vi har lavet af handler er at skippe diverse overskydende spillere væk, det syntes jeg er underligt.
Drømmen for mig havde været vi havde købt en habil venstre back, sådan vi kunne få Milner op på den centrale midt ved siden af Henderson og Wijnaldum. Jeg syntes Carragher havde ret da han  for en uge siden sagde af Can og Henderson ikke fungerer sammen og set på kampen i går var det lidt Can bidrog med frem af banen.

Havde også gerne set en ny angriber, da hverken Origi eller Sturridge bidrager med noget for tiden. Og Sturridge skulle efter signende snart være fortid hos os?
Jeg syntes heller ikke Firmino har været imponerende i lang tid. Bevares han har scoret mål på ny og næ, men når man tænker på hans niveau i starten af sæsonen, syntes jeg han er faldet i niveau.

Hvad syntes i?

PS. Jeg kan godt forstå at Klopp ikke vil lave de store forandringer når nu vi kun skal spille Premier League resten af sæsonen, men så syntes jeg netop han kunne have købt en venstre back som kunne spille sig ind i systemet og vi derfor havde en sammenspillet 4-back kæde til næste sæson... Men hvad forstår bønder sig på agurkesalat  Rullende Øjne
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18297: 29 Maj 2017, 15:42 »

 Thumbs Up Alt i alt en godkendt sæson - men det er også en sæson hvor vores smalle trup forhindrede at vi kom i top 3 Peace

Klopp har en trup som bestemt ikke er optimal og især vores forsvar halter alvorligt.

Vi skal derfor af med:

Sakho og Moreno

Vi bør hente gå efter spillere som Michael Keane og Andreas Christensen som jeg er i tvivl om Chelsea vil satse 100 % på og det bør vi forsøge at udnytte.

Klavan er bestemt ikke en super spiller, men ham får vi nok ikke det store for at sælge.

Vi skal styrkes på back pladserne - Clyne er en fin back - men uha uha hvor moreno er rine og Milner er IMO ikke en løsning på venstre back - her skal vi ud og hente en stærk spiller.

I Fulham er der Ryan Sassegnon som kunne være en spændende spiller og hente.

Desuden bør vi hente en stærk spiller til midten og her kunne det være Naby Keita vi gik efter og til angrebet kunne vi hente Moussa Dembele fra Celtic

Sturridge er jo en fantastisk spiller når han er i form - problemet er bare at det er han kun hver 3-4 sæson skal han have en mulighed mere eller er det nu han skal have silkesnoren ?

Oxelaide fra Arsenal hmmm ja hvorfor ikke har i mange år håbet at vi hentede Walcott men det sker nok ikke så hvorfor ikke Peace

Mignolet og bogdan bør sælges nu og istedet skal vi have en stærk målmand ind - Fraser Foster fra Southampton eller Kasper Schmeichel kunne være løsningen med mindre vi henter Joe Hart som ikke kommer til at spille i City.

Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18298: 29 Maj 2017, 18:19 »

Thumbs Up Alt i alt en godkendt sæson - men det er også en sæson hvor vores smalle trup forhindrede at vi kom i top 3 Peace
Klopp har en trup som bestemt ikke er optimal og især vores forsvar halter alvorligt.
Vi skal derfor af med:
Sakho og Moreno
Vi bør hente gå efter spillere som Michael Keane og Andreas Christensen som jeg er i tvivl om Chelsea vil satse 100 % på og det bør vi forsøge at udnytte.
Klavan er bestemt ikke en super spiller, men ham får vi nok ikke det store for at sælge.
Vi skal styrkes på back pladserne - Clyne er en fin back - men uha uha hvor moreno er rine og Milner er IMO ikke en løsning på venstre back - her skal vi ud og hente en stærk spiller.
I Fulham er der Ryan Sassegnon som kunne være en spændende spiller og hente.
Desuden bør vi hente en stærk spiller til midten og her kunne det være Naby Keita vi gik efter og til angrebet kunne vi hente Moussa Dembele fra Celtic
Sturridge er jo en fantastisk spiller når han er i form - problemet er bare at det er han kun hver 3-4 sæson skal han have en mulighed mere eller er det nu han skal have silkesnoren ?
Oxelaide fra Arsenal hmmm ja hvorfor ikke har i mange år håbet at vi hentede Walcott men det sker nok ikke så hvorfor ikke Peace
Mignolet og bogdan bør sælges nu og istedet skal vi have en stærk målmand ind - Fraser Foster fra Southampton eller Kasper Schmeichel kunne være løsningen med mindre vi henter Joe Hart som ikke kommer til at spille i City.

Nu nævner du 3 unge spillere, Sessegnon, Dembele og Keita - er det nogle du regner med at ville forstærke truppen? Jeg tvivler på at 2 af købene har en effekt til at starte med, Sessegnon og Dembele, mens Keita nok skal have en positiv effekt. Og man kan sige, at Joe Hart nok er en spiller som med 99%-sikkerhed forlader City, specielt hvis de får købt Ederson for vanvittige £45 mil!
Hvordan ser du sandsynligheden for at beholde Coutinho - evt. en erstatning?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18299: 29 Maj 2017, 19:27 »

Nu nævner du 3 unge spillere, Sessegnon, Dembele og Keita - er det nogle du regner med at ville forstærke truppen? Jeg tvivler på at 2 af købene har en effekt til at starte med, Sessegnon og Dembele, mens Keita nok skal have en positiv effekt. Og man kan sige, at Joe Hart nok er en spiller som med 99%-sikkerhed forlader City, specielt hvis de får købt Ederson for vanvittige £45 mil!
Hvordan ser du sandsynligheden for at beholde Coutinho - evt. en erstatning?

Sessegnon ser jeg som en spiller der kan aflaste vores faste forsvars spillere og det bliver nødvendigt i en sæson hvor der skal spilles europæisk og cup kampe.

Dembele tror jeg vil kunne få mange kampe den første sæson idet Mane, Firmino ikke kan spille alle de kampe der bliver behov for og liverpool kan desværre ikke hente fra øverste hylde endnu.

Coutinho bliver en sæson mere nu hvor der er CL på plakaten men jeg tror de forudsætter at der hentes forstærkninger til Liverpool holdet så vi reelt bliver en trussel i top 3 - Man City og Man Utd smider ikke så mange point som det er sket i år og Arsenal vil hvis de kommer af med Wenger blive en reelt trussel igen.

Coutinho kan ganske enkelt ikke erstattes g selv om han skulle blive solgt for et vanvittigt beløb så tror jeg vi får mere end svært ved at hente en ny etableret spiller for ham - så netop her skal der måske satses på at hente et par udviklings spillere og så bruge transfer indtægterne på at sikre forsvaret og venstreback positionen.

Jeg har siden Eriksen fik debut i Ajax drømt om at vi hentede ham - idag er det en utopi - han spiller på et suverænt hold som kun kan blive bedre og en dag ser vi ham i Real Madrid eller Barcelona IMO er han den eneste med potentiale til at afløse Coutinho.



Logged

YNWA

Sider: 1 ... 1218 1219 [1220] 1221 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010