home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1216 1217 [1218] 1219 1220 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1581874 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18255: 25 Apr 2015, 17:55 »

 Forseglede Læber argggh den her kamp burde vi have vundet - jeg fatter ikke at BR venter så længe med at hive Balotelli ud.

I flere periode står vores offensiv stille og kun når Coutinho og Sterling laver lidt sker der noget.

dagens nyhed er dog at Depay og Liverpool forhandler om et skifte... det tegner godt at Liverpool allerede nu forsøger at sikre sig en offensiv spiller
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18256: 02 Maj 2015, 17:52 »

Gerrard som skurk og Gerrard som helt han fortjener det sgu efter en hård sæson det er den rigtige beslutning at forlade ham, men damm han er en spiller som jeg vil huske med glæde Thumbs Up

Næste sæson bliver det et farvel til Gerrard og vel også Johnsson og mon ikke vi sender Balotelli videre.

Vi kommer nok ikke til at vælge på aller øverste hylde men jeg håber det lykkes at få fingrene i Depay selvom PSG er begyndt at kigge på ham.

Jeg drømmer også om at Emre Can får lov at spille på midtbanen det er her jeg tror han kan tilføre os mest, men en skøn spiller at have i klubben.

Jeg drømmer om Klopp og frygter at vi får Rafa som manager, for jeg tror ikke på Liverpool beholder Rodgers

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18257: 16 Maj 2015, 20:22 »

 Græder Det var et trist farvel, både i dagens kamp men også set over hele sæsonen hvor Gerrard ikke har været den samme Captain som tidligere.

Selve kampen viser hvor ringe vores bundniveau er og at vi bestmt ikke er kommet videre denne sæson med vores spil og det ansvar ligger alene hos Rodgers.

Skal Liverpool tilbage og spille med i top 3 så kræver det ekstreme indkøb og IMO en ny manager  Peace

Logged

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18258: 16 Maj 2015, 20:53 »

Fy for en skandale, vi spiller alt for langsomt, alt hvad vi fortager os skal gennem sterling og coutinho. Håber virkelig ikke vi tilbyder sterling en kontrakt på 100.000 om ugen, det er han slet ikke værd efter min mening, SÆLG HAM!

Held og lykke Stevie der er og blir en legende!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18259: 17 Maj 2015, 01:44 »

Det var sgu på tide af Gerrard skred. Han har i de sidste sæsoner set langsom og færdig ud. Han har været en fin figur for klubben, men det er sgu kun navnet på ryggen, der har givet ham alt den spilletid her mod slutningen. Det var godt, at BR sagde stop og sendte ham videre uden kontrakt. Tiden viste, at Steven Gerrard ikke kunne være med, og de senere år har han ikke kunne adaptere sin spillestil som forventet.

Et ærgerligt farvel til en klubmand, der godt kunne have blevet, hvis hans fodbold IQ var lidt højere, og han kunne kende sin rolle.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18260: 12 Jun 2015, 12:23 »

 Thumbs Up Ings, Milner og nu en ungarsk målmand http://www.bold.dk/nyt/liverpool-henter-bolton-maalmand alle hentet for relativ få kroner det er ikke en dårlig start på transfer vinduet håber dog at vi kommer til at se flere indkøb.

IMO mangler vi en højre back, en klasse dc som har mere ro og overblik end dem vi har i forvejen og selvom jeg ville elske at se en dansker i Liverpool trøjen så er Simon Kjær ikke løsningen.

Jeg havde håbet på at vi kunne hente Cech i Chelsea - men jeg tror ikke Mourinho slipper ham til en anden klub i PL.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18261: 15 Jul 2015, 11:19 »

 Thumbs Up 500 millioner kr. er  sgu mange penge for en spiller der ikke længere er motiveret for at spille i Liverpool.

Et eller andet sted forstår man Sterling, han vil vinde PL og det sker ikke med Liverpool de første mange år.

Sterling skal nu slå igennem i en klub fyldt med stjerner der ikke er ringere end ham selv og jeg er spændt på at se hvordan han takler den modstand i den kommende sæson.

Jeg håber det bedste for Sterling og håber at vi nu får hentet nogle verdensklasse spillere til Liverpool for Sterling efterlader et offensivt hul.

Pedro fra Barcelona er i overvejelser om at skifte væk fra Barcelona og ham så jeg gerne i Liverpool, hvis Pierre Emil Højbjerg igen skal ud på lån så kunne det være fint at hente ham på en låne aftale.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18262: 19 Aug 2015, 17:11 »

 Thumbs Up dejligt at vi efter 2 kampe har hentet 2 sejre - spillet har dog ikke været imponerende og i kampen mod Bournemouth vr der perioder hvor jeg tænkte at det ender uafgjort.

Benteke var jeg ærligtalt lidt skeptisk over - men sikken en indsat han leverede og kan hanholdes fit så har vi virkelig en trussel offensivt.

Joe Gomes er muligvis et talent, men Moreno må godt nok have gjort det skidt til træning siden han ikke er førstevalg.

Jeg tror vi gå en svær sæson imøde hvor klubber som Man City, Chelsea, Man Utd og Arsenal har forstærket sig mere end vi har i Liverpool og jeg tror vi kommer til at kæmpe hårdt mod Arsenal og Everton om den 4 PL Plads.

Nu hvor Be Bruyne stadig er ledig på markedet, så kunne jeg godt tænke mig at se ham med vores røde trøje på
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18263: 26 Sep 2015, 17:39 »

 ticked off ufatteligt at vores forsvar står og spiller lommebillard det er fandme som at se en flok poder, Aston Villa spiller en middelmådig omgang fodbold, men vi lader dem komme tilbage i kampen gang på gang.

Jeg håber sgu at vi snart ser Rodgers blive smidt på porten, han formår ganske enkelt ikke at få et hold til at præstere og hans taktiske evner er mere end middelmådige.... når nu Ove pedersen er optaget så lad sos bare få Klopp til klubben også begynde forfra med at få bygget et nyt hold Peace
Logged

YNWA

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18264: 26 Sep 2015, 18:51 »

ticked off ufatteligt at vores forsvar står og spiller lommebillard det er fandme som at se en flok poder, Aston Villa spiller en middelmådig omgang fodbold, men vi lader dem komme tilbage i kampen gang på gang.

Jeg håber sgu at vi snart ser Rodgers blive smidt på porten, han formår ganske enkelt ikke at få et hold til at præstere og hans taktiske evner er mere end middelmådige.... når nu Ove pedersen er optaget så lad sos bare få Klopp til klubben også begynde forfra med at få bygget et nyt hold Peace

Jeg håber bestemt at Rodgers han ryger snart. Alle burde og skal vinde over Aston Villa som de spiller i dag. Utroligt vores forsvar er så pisse elendigt, især første mål er ekstremt passivt forsvarsspil.

Jeg håber på bedre tider snart.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18265: 26 Sep 2015, 22:30 »

Jeg giver jer ret.

Jeg kan pissegodt lide Brendan Rodgers, men han begår simpelthen for mange fejl, både på og udenfor banen, og det er der ikke plads til i en klub som Liverpool. Jeg deler hans filosofi og måden han ønsker at spille fodbold på. Offensivt, possession og kreativt. Han vægter kreative, vævre og hurtige spillere højt, hvilket både har sine fordele og ulemper. Brendan lever stadigvæk højt på 2. pladsen anno 13/14, som mest af alt bør tildeles en ustyrlig Suarez. Som jeg ser det, er vi (læs: den sportslige ledelse) ikke dygtige nok til at agere på transfermarkedet. Vi køber dygtige spillere med potentiale, men anvender dem på uvante pladser. Ydermere formår vi ikke at forbedre vores position på de pladser, vi er svagest - som i det centrale forsvar. Skrtel, Lovren og tildels Sakho har alle dage keglet rundt og vist alt andet end kontinuitet. På den anden side vælter vi i offensive spillere, som enten er decideret fejlscoutet (Lallana, Borini (fortid), Aspas (fortid) og lur mig om ikke Origi snart tilslutter sig denne liste) eller er for unge og urutineret til at gøre en reel forskel her og nu (Ibe, Markovic, Firmino mv.)

For at gøre en lang historie kort: Når man uge efter uge, sæson efter sæson stadig tror på typer som Skrtel, Lovren og Can i forsvaret er der noget rygende galt. Bundniveauet er umådeligt lavt og det straffes så ofte, at man sidder og får det fysisk dårligt. Enhver med bare en anelse forståelse for spillet kan se dette. Personligt håber jeg på Klopp, da jeg mener han passer profilen som manager i en klub som Liverpool. Han er dygtig på transfermarkedet, god som underdog og udefra set virker han loyal til det sidste.

Logged

Thaurat al Shabab

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18266: 27 Sep 2015, 02:26 »

Godt indlæg Mfsjovhat.

Jeg har været med på Rodgers vognen, men jeg er ved at være godt træt af manden. Han tror vi fans er dumme. Efter den mest jammerlige indsats går han ud og siger at vi var "outstanding" hvor man bare selv sidder og tænker, " wow, hvordan kan de få 1 million om ugen for det der? ".

Selvfølgelig skal manden have kredit for 13/14 sæsonen. MEN, det var i høj høj høj høj grad et angrebsmakkerpar ved navn SAS der skal have det meste af den kredit.

Vi har i alle 4 år været en katastrofe i defensiven, noget Rodgers muligvis bare ikke magter, han prøvede 3-5-2 i foråret hvor det gik fint, lige indtil vi blev læst også var det tilbage til det meget meget kedelige boldflytteri fra side til side. Synes dog at Sakho er vores bedste forsvarsspiller vi har, uden at være imponerende. På en måde kan jeg godt se hvorfor han prøver Emre Can af i forsvaret, fordi han er ikke god nok til at have 6'er/8'er positionen på et Premier League hold endnu. Dertil er han simpelthen bare for tung, og varmer bolden alt for meget.

Midtbanen er jeg nogenlunde tilfreds med. Synes Milner på fri er et super godt køb, og Lucas spillede godt mod Aston Villa, men han laver simpelthen for mange unødvendige frispark. Uden Coutinho er vi simpelthen et idéløst hold der gør ondt at se på.

Transferdelen har Rodgers og komiteen været utroligt dårlige. Der har vel kun været et par få succeshandler så som Coutinho og Sturridge, tror og håber på at Moreno bliver det også (elsker den mand!) hvis han altså bare lære at forsvare!!!

Jeg håber personligt selv på en mand som Klopp eller Ancelotti der kommer til klubben, men hælder mest til Klopp da han er yngre og han simpelthen bare er genial.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18267: 27 Sep 2015, 08:38 »

Såvel Ancelotti som Klopp ville kunne gøre noget ved vores trup og få flere spillere til at præstere - men netop Lovren, Skrtel og Sahko er forsvarsspillere som ikke har stabilitet til PL de laver for mange fejl i alt for mange kampe.

Ings, Benteke, Coutinho og Sturridge er IMO fine offensiv spillere så det er ikke her vi skal starte med at hente spillere.

Alberto Moreno kunne godt være en spiller som ville profitere af et træner skifte hvorimod Lalana ganske enkelt er for langsom.

Men ak selvom vi vandt 3 point så var kampen mod Aston Villa sgu et sørgeligt syn - og jeg håber på at ledelsen snart skrider ind og smider Rodgers på porten - det kræves dog at de har et top navn som ny manager.

Min top 3 liste er:

1.Klopp
2.Ancelotti
3.Frank De Boer

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18268: 10 Okt 2015, 11:04 »

 Thumbs Up Endelig skete det det der skulle være sket inden sommerferien - Rodgers out.
Der er IMO uforståeligt at ejerne blev ved med at tro på Rodgers - det er historie der venter et kæmpe genopbygnings arbejde i Liverpool som ganske enkelt ikke har truppen til at være med i top 4 i PL

Især vores forsvar skal reorganiseres og jeg er spændt på om Klopp kan få noget ud af Sakho eller Lovren

Vi har 1 enestående angriber i Sturridge når ellers han er klar og med spillere som Benteke og Ings så har vi også gode alternativer selvom jeg ikke har 100% fidus til Ings.

Vores midtbane scorer alt for lidt og her er jeg spændt på om Klopp kan få noget mere tempo på vores spil og få integreret Coutinho i det offensive.

Damm hvor jeg glæder mig til at følge Klopp og kan han lande os på en 4-6 plads så har han vel gjort det godt i forhold til hvor klubben er.
Logged

YNWA

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18269: 10 Okt 2015, 15:22 »

Jeg kunne godt lide Brendan - men han er alt alt alt for sent blev fyret.
Det bliver rigtig spændende, at opleve Klopp som manager for LFC. Det spil han fik ud af Dortmund var for mig meget spændende, at se på. Der var energi og vildskab. Det håber jeg på, at han kan få ind hos os. Derudover håber jeg på, at han kan trylle nogle flere mål frem fra vores midtbane som du, Debuur, er inde på generelt er for lavt sat pt.

Derudover er det helt store kritikpunkt og dermed også her der kan gøres mest, vores defensiv. For søren hvor er det til tider pinligt, at se på.

Der er mange ting der skal optimeres og laves om og forhåbentlig er Klopp manden der kan gøre dette.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: 1 ... 1216 1217 [1218] 1219 1220 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010