Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1057 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1094
1095
[
1096
]
1097
1098
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1874263 gange)
snaever
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16425:
30 Mar 2013, 12:58 »
Citat af: Anfield Road 29 Mar 2013, 21:37
Jores Okore? Christian Eriksen? Nej tak. Okore kan i min optik slet ikke komme i betragtning overhovedet. Han er en gos forsvarer til Superligaen, men heller ikke mere end det tror jeg ikke. For det andet har vi ikke brug for talenter. Vi har brug for en der reelt set kan styrke forsvaret, som jo er pinligt ringe. Hvad skal det så hjælpe at hive en 19-årig gut ind?
Christian Eriksen ser jeg simpelthen ikke i Liverpool. Dertil er hans bundniveau alt, alt for lavt og jeg tror slet ikke han vil kunne klare det tempo der spilles med i PL. Derudover har vi lige købt Coutinho, som ser ud til at blive en stor gevinst. Vi har Hendo på bænken og andre spillere som sagtens kan spille der.
Nej tak til begge to.
Kunne ikke være mere enig. Okore vil måske være en mand til fremtiden, men der går i hvert fald 3-4 år først. Jeg ser hellere at vi investerer i en bedre og mere erfaren forsvarer.
Mht. Eriksen siger jeg også pænt nej tak. Vi har lige købt Coutinho, som IMO er langt bedre end ham, så Eriksen ville bare ende på bænken.
Min foretrukne opstilling i offensiven er pt. således:
DS
Coutinho - Suarez - Downing
Måske (og kun måske) skal vi have anskaffet os en der er bedre end Downing, men ikke hvis han spiller som han har gjort i de sidste kampe. Ellers har vi et pænt antal af spillere der kan spilles ind på kanterne.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16426:
30 Mar 2013, 13:06 »
Det er vanvid at kalde Coutinho bedre end Eriksen. Coutinho har fået en god start for jer, men det er alligevel kun en håndfuld kamp, man kan basere den udtalelse på. Eriksen har præsteret på et rigtig højt niveau i 2-3 år for Ajax nu, og jeg er sikker på, at de ser ham, som deres bedste spiller sammen med Siem De Jong og Toby Alderweireld. Ajax er alligevel en klub, der på nuværende tidspunkt er stort set lige så god som Liverpool, og det er ikke sagt for at håne jeres tilbagegang de senere år, det er blot det, jeg føler er en rammende beskrivelse.
Vi skal passe på med ikke at forelske os i Eriksen, fordi han er dansker, men jeg synes klart, at han har bevist på et niveau, der gør, at man ikke kan kalde Coutinho langt bedre end Eriksen.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16427:
30 Mar 2013, 13:14 »
Eriksen er en spiller som er dybt afhængig af sine medspillere. Han er ikke en spiller der sætter flere folk af hvorefter han smadrer bolden ind. Ikke sagt at han ikke kan det, men det er ikke det han gør bedst. Han er mere den kombinerende type der via masser af bevægelse omkring sig, bliver retvendt og kombinerer sig frem til chancer.
Coutinho er langt bedre på egen hånd, har et mindst lige så¨godt touch på bolden, og sparker generelt røv til at sætte folk af, mens han lige pt præsterer i PL hvor Eriksen præsterer i den hollandske liga. Jeg ville aldrig tøve et sekund med at vælge Coutinho over Eriksen der i mine øjne bliver overhypet af danskere. Synd og skam, da han er talentfuld men i alt for ung en alder har fået alt for meget ansvar på et landshold.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16428:
30 Mar 2013, 13:20 »
Citat af: verdenskrig 30 Mar 2013, 13:14
Eriksen er en spiller som er dybt afhængig af sine medspillere. Han er ikke en spiller der sætter flere folk af hvorefter han smadrer bolden ind. Ikke sagt at han ikke kan det, men det er ikke det han gør bedst. Han er mere den kombinerende type der via masser af bevægelse omkring sig, bliver retvendt og kombinerer sig frem til chancer.
Coutinho er langt bedre på egen hånd, har et mindst lige så¨godt touch på bolden, og sparker generelt røv til at sætte folk af, mens han lige pt præsterer i PL hvor Eriksen præsterer i den hollandske liga. Jeg ville aldrig tøve et sekund med at vælge Coutinho over Eriksen der i mine øjne bliver overhypet af danskere. Synd og skam, da han er talentfuld men i alt for ung en alder har fået alt for meget ansvar på et landshold.
Men hvad baserer du Coutinhos evner på? Hans fem kampe i Liverpool? Hvis jeg havde dømt David Luiz efter fem kampe i Chelsea, så var han da også verdens bedste midterforsvar. Men sådan er tingene nu ikke. Pt. kan man ikke kalde Coutinho bedre end Eriksen. Manden kunne ikke slå til i Inter. Det er et hold, vores jeg er overbevist om, at Eriksen ville spille fast, og hvis ikke det så i hvert fald regelmæssigt.
Det hele handler om niveau over længere tid. Eriksen har været den måske bedste spiller i Æresdivisionen i 2 år, og det er altså slet ikke så dårlig en liga. At man så kan kalde Coutinho bedre, fordi han har spillet 5 gode kampe for Liverpool, forstår jeg ikke.
Eriksen har ikke været god på landsholdet, men var Messi god for Argentina i lang lang tid? Det var han ikke, men på det der reelt er vigtigst for spilleren, nemlig klubholdet, der har Eriksen aldrig været bedre.
Korzika
Gæst
«
Svar #16429:
30 Mar 2013, 13:34 »
Jeg har personligt svært ved at se Eriksen vinde en startplads for Liverpool, så længe I spiller 4-2-3-1. Men han ville være et rigtigt godt kort at have på hånden. Der burde ikke være nogen som helst tvivl om, at han både er en bedre spiller end Henderson, Shelvey, Assaidi, Suso og hvem I nu ellers har, der også kan spille 10'er. En af Liverpools akilleshæle er i mine øjne jeres reserver, der er alt for dårlige, i forhold til nogle af jeres startende spillere.
Hvem ved? Måske vil Suarez væk til sommer, og så er det vel fornuftigt at begynde at kigge på spillere, der kan være med til at fylde det hul som han efterlader. Dermed ikke sagt, at Christian Eriksen kan være ERSTATNINGEN, men han vil som sagt være et fint kort at have på hånden for BR.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16430:
30 Mar 2013, 13:41 »
Citat af: Jakob E 30 Mar 2013, 13:20
Men hvad baserer du Coutinhos evner på? Hans fem kampe i Liverpool? Hvis jeg havde dømt David Luiz efter fem kampe i Chelsea, så var han da også verdens bedste midterforsvar. Men sådan er tingene nu ikke. Pt. kan man ikke kalde Coutinho bedre end Eriksen. Manden kunne ikke slå til i Inter. Det er et hold, vores jeg er overbevist om, at Eriksen ville spille fast, og hvis ikke det så i hvert fald regelmæssigt.
Det hele handler om niveau over længere tid. Eriksen har været den måske bedste spiller i Æresdivisionen i 2 år, og det er altså slet ikke så dårlig en liga. At man så kan kalde Coutinho bedre, fordi han har spillet 5 gode kampe for Liverpool, forstår jeg ikke.
Eriksen har ikke været god på landsholdet, men var Messi god for Argentina i lang lang tid? Det var han ikke, men på det der reelt er vigtigst for spilleren, nemlig klubholdet, der har Eriksen aldrig været bedre.
Hvis du læste min post, hvilket jeg kan tvivle på at du har gjort, så bedømmer jeg dem ud fra hvad de indeholder af kvaliteter. Du sammenligner i mine øjne to meget forskellige spillere når du sammenligner Eriksen og Coutinho eftersom de har to vidt forskellige måder at spille 10'er positionen på. Coutinho er den typiske brasser som kan utrolig meget på egen hånd, som elsker at drible og lave tricks, og som samtidigt evner at bruge det konstruktivt, hvor Eriksen i højere grad er afhængig af medspillere til at skabe plads for sig så han kan blive retvendt og kombinere sig igennem. Det er netop det som er hans problem på landsholdet, ikke nok bevægelse omkring ham og derved bliver han sjældent retvendt da hans evner på egen hånd ikke er lige så gode som hans evne til at diktere et opspil med front mod mål.
Jeg siger ikke at Eriksen er en dårlig spiller, men siger at Coutinho tilbyder nogle ting jeg hellere vil have.
Og ja det konkluderer jeg ud fra 5 kampe. For hvis man kan gå fra Serie A til PL og spille på den måde så mener man det alvorligt. Hvornår har en spiller fra Serie A sidst gjort det i PL ? Jeg kan ikke huske det.
At Eriksen ikke er god på landsholdet mener jeg i øvrigt ikke kun er hans skyld, men viser bare endnu engang at Morten Olsen er ekspert i at hive al energi og kreativitet ud af en spiller fordi han skal låses og lænkes i hans fuldkommen fortabte fodboldfilosofi!
sebbe
Reserveholdsspiller
«
Svar #16431:
30 Mar 2013, 13:42 »
Citat af: Jakob E 30 Mar 2013, 13:20
Jeg er enig i, at man ikke kan kalde Coutinho bedre end Eriksen, men jeg mener dybt seriøst at han har et større potentiale end Eriksen. Han er en utrolig dygtig med bolden og kan ting på egen hånd. Desuden gjorde han det faktisk fint i Inter, men de valgte at satse på Kovacic i stedet, utroligt nok. Desuden er det vel også svært at komme ind på et Inter hold som har Sneijder på samme position. Han fik chancen i efteråret hvor Sneijder var ude af truppen og gjorde det ganske fortrinligt. Jeg forstår stadig ikke hvorfor Inter solgte ham, specielt fordi man satser på Kovacic i stedet. Jeg tror Liverpool har gjort sig et scoop.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16432:
30 Mar 2013, 13:52 »
Citat af: sebbe 30 Mar 2013, 13:42
Jeg er enig i, at man ikke kan kalde Coutinho bedre end Eriksen, men jeg mener dybt seriøst at han har et større potentiale end Eriksen. Han er en utrolig dygtig med bolden og kan ting på egen hånd. Desuden gjorde han det faktisk fint i Inter, men de valgte at satse på Kovacic i stedet, utroligt nok. Desuden er det vel også svært at komme ind på et Inter hold som har Sneijder på samme position. Han fik chancen i efteråret hvor Sneijder var ude af truppen og gjorde det ganske fortrinligt. Jeg forstår stadig ikke hvorfor Inter solgte ham, specielt fordi man satser på Kovacic i stedet. Jeg tror Liverpool har gjort sig et scoop.
Potentialet er måske større end Eriksens. Det kan vi godt tale om. Men hans nuværende niveau er ikke bedre end Eriksens. Så skal man jo vurdere, hvad man ønsker i Liverpool. En rigtig god nuværende spiller eller en spiller der er lidt dårligere, men med den rette træning og indstilling kan blive endnu bedre.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #16433:
30 Mar 2013, 14:09 »
Citat af: Jakob E 30 Mar 2013, 13:52
Potentialet er måske større end Eriksens. Det kan vi godt tale om. Men hans nuværende niveau er ikke bedre end Eriksens. Så skal man jo vurdere, hvad man ønsker i Liverpool. En rigtig god nuværende spiller eller en spiller der er lidt dårligere, men med den rette træning og indstilling kan blive endnu bedre.
Jeg mener så tilgengæld at Coutinho's niveau pt. er bedre end Eriksen's + Han har et større potentiale.. Liverpool / Andre store PL klubber skal holde sig langt væk fra Eriksen
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
JKJ
Gæst
«
Svar #16434:
30 Mar 2013, 21:46 »
Citat af: DeBuur 29 Mar 2013, 16:39
DS
Suarez - Coutinho -Eriksen
[cente]
Ny defensiv midt
-Gerrard[/center]
Enrique - Agger -Skrtel(ny dc) - Johnson
Reina eller ny målmand
Hvorfor en ny defensiv midt? Er Lucas pludselig ikke god nok mere?
Jeg synes det er tydeligt at se på vores hold når han ikke er med og når han er med.
Man ser måske ikke det vilde til ham men han laver, ihf imo, et enormt defensivt arbejde som jeg ikke vil være foruden.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16435:
30 Mar 2013, 21:56 »
Begrebet bredde er nu en meget god ting at have
Lucas er fin at have, men dels kunne vi godt bruge en der kan tage mere fra fysisk der til hold som Hammers og Stoke, og dels er det godt at have noget konkurrence, og noget at veksle med i tilfælde af karantæne og skader
JKJ
Gæst
«
Svar #16436:
30 Mar 2013, 22:00 »
Citat af: verdenskrig 30 Mar 2013, 21:56
Begrebet bredde er nu en meget god ting at have
Lucas er fin at have, men dels kunne vi godt bruge en der kan tage mere fra fysisk der til hold som Hammers og Stoke, og dels er det godt at have noget konkurrence, og noget at veksle med i tilfælde af karantæne og skader
Vi er da ikke uenige om at vi mangler rigtig gode bredde spillere.
Men synes da man tydeligt har kunnet se på vores hold når Lucas har været skadet og så når an har været klar.
Feks en Gerrard har jo sprudlet langt mere når han har været med end når han ikke har været med.
Men ja, er helt enig i at vi mangler en seriøs back-up for Lucas. Det er vel ret beset den eneste plads på holdet hvor vi ikke har en erstatningsspiller overhovedet.
DeBuur
Manager
«
Svar #16437:
30 Mar 2013, 23:37 »
Citat af: JKJ 30 Mar 2013, 22:00
Vi er da ikke uenige om at vi mangler rigtig gode bredde spillere.
Men synes da man tydeligt har kunnet se på vores hold når Lucas har været skadet og så når an har været klar.
Feks en Gerrard har jo sprudlet langt mere når han har været med end når han ikke har været med.
Men ja, er helt enig i at vi mangler en seriøs back-up for Lucas. Det er vel ret beset den eneste plads på holdet hvor vi ikke har en erstatningsspiller overhovedet.
Lucas er ikke en dårlig spiller, men skal vi forstærke holdet så mener jeg det er en af pladserne - men kan vi ikke hente en sådan spiller så skal vi naturligvis beholde Lucas.
min anke mod Lucas er at selv når han er med så løber modstanderne vores midtbane ned og derfor vil jeg gerne have en anden type en lucas, det hænger måske også sammen med at Gerrard ikke hører til verdens hurtigste spillere og når vi så også har Carragher på holdet så har vi alt alt for mange spillere som ikke kan følge med.
YNWA
Anfield Road
Manager
«
Svar #16438:
30 Mar 2013, 23:53 »
Citat af: DeBuur 30 Mar 2013, 23:37
Lucas er ikke en dårlig spiller, men skal vi forstærke holdet så mener jeg det er en af pladserne - men kan vi ikke hente en sådan spiller så skal vi naturligvis beholde Lucas.
min anke mod Lucas er at selv når han er med så løber modstanderne vores midtbane ned og derfor vil jeg gerne have en anden type en lucas, det hænger måske også sammen med at Gerrard ikke hører til verdens hurtigste spillere og når vi så også har Carragher på holdet så har vi alt alt for mange spillere som ikke kan følge med.
Okay. Den her forstår jeg ikke lige
For det første så har Lucas jo et kæmpe løbepensum, og Hendo ligeså, så det er yderst sjældent at vores midtbane simpelthen bliver løbet over ende af modstanderen. Hvis du mener at han taber sine fysiske dueller så er jeg enig - til en hvis grad. Lucas er nemlig tilstrækkelig klog til at gå ind i et absolut minimum af fysiske dueller, som han ved han vil tabe. Han holder sig som oftest tilbage og erobrer bolden ved at opsnappe den eller sætte en veltimet tackling ind. Det samme gælder for øvrigt Joe Allen.
At i vil skille jer af med Lucas forstår jeg simpelthen ikke. I mine øjne passer han som fod i hose, på sin position i vores nuværende system. Gennem de sidste par år har han udviklet sig til en pasningsspiller i høj klasse, hvorimod han tidligere var langt mere direkte i sit spil. Han ligger forholdsvist langt tilbage på midtbanen og sætter rigtigt mange veltimede tacklinger ind og erobrer heraf rimeligt mange bolde inde på midten. Jeg tror bestemt ikke at vi skal undervurdere betydningen af at have Lucas med på holdet. Det er kun, ganske, ganske få spillere jeg ville bytte Lucas for.
At vi skal have en mere er jeg naturligvis enig i. En rigtig 6´er med meget fysisk styrke. Ikke nødvendigvis et boldgeni, men en stor kleppert til kampe mod Stoke, West Ham og hold der spiller noget mere fysisk end andre hold i ligaen. Der har været mange emner oppe, heriblandt Diame, men jeg vil mene at vi efter vores sidste mange transfervinduer ikke er i en position hvor vi kan gå ud og spendere 15 mio £ på en reserve. For reserve bliver den spiller vi får ind, forhåbentlig. Derfor vil i min optik ikke give stort mening at hente en spiller der er etableret på så et højt et niveau som PL nu en gang er. Men ingen tvivl om at vi skal bruge en backup og meget gerne der vejer lidt mere end Lucas og Allen.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #16439:
31 Mar 2013, 21:36 »
Ikke en eneste kommentar om vores flotte sejr på Villa Park idag?
Jeg så ikke kampen, så kan kun kommentere det jeg har læst og de få klip jeg har set.
Men sejren var så vigtig hvis vi skal gøre os forhåbninger om en eller anden form for europæisk bold i næste sæson, da alle foran os vandt deres kampe også i denne weekend.
Samtidig var det flot moral at vende det til en sejr. Før i denne sæson var vi gået ned og have tbt kampen.
I o viser det at vi er ved at få en høj moral og vi bestemt er på rette vej under BR, men vejen er stadig lang inden vi er i mål, det bør der ikke være tvivl om.
Sider:
1
...
1094
1095
[
1096
]
1097
1098
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »