home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1095 1096 [1097] 1098 1099 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1583377 gange)
150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16440: 31 Mar 2013, 22:19 »

Ikke en eneste kommentar om vores flotte sejr på Villa Park idag?

Jeg så ikke kampen, så kan kun kommentere det jeg har læst og de få klip jeg har set.

Men sejren var så vigtig hvis vi skal gøre os forhåbninger om en eller anden form for europæisk bold i næste sæson, da alle foran os vandt deres kampe også i denne weekend.

Samtidig var det flot moral at vende det til en sejr. Før i denne sæson var vi gået ned og have tbt kampen.
I o viser det at vi er ved at få en høj moral og vi bestemt er på rette vej under BR, men vejen er stadig lang inden vi er i mål, det bør der ikke være tvivl om.
Synes vi blev overrumplet fysisk i store dele af 1. halveg af især Benteke. I 2. halveg spillede vi klart bedre og holdte godt på bolden:) Efter min mening spillede de fleste spillere godt. Den eneste der ikke spillede så godt var vel nok Downing. Enrique og Coutinho arbejder allerede godt sammen ude på venstrekanten.
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16441: 31 Mar 2013, 22:29 »

Coutinho spillede og arbejdede skide godt for holdet idag!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16442: 31 Mar 2013, 22:35 »

 Thumbs Up For sejren men uha uha hvor var vores forsvar ringe og usikkert idag.

Jeg har sagt det før Agger og Carragher passer ikke sammen - det virker som om de er usikker på hvem der skal styre forsvaret og Carragher er nu så langsom at selv en 90 årig  er hurtigere.

Johnson blandede sig i meget men jeg syntes han fejlede når han skulle aflevere og når modstanderne laver hurtige vendinger og kontraer så er vi sgu solgt,

Aston Villa må ærgre sig over at de ikke fik point mos os idag og vi skal være glad for de 3 point.

Det positive er at Coutinho skaber en masse offensivt og at Gerrard reddede os i begge ender idag.

Henderson og Downing ligner mere og mere salgs objekter i mine øjne de er ganske enkelt ikke gode nok og slet ikke på et hold der vil spille med om CL pladserne.


Logged

YNWA

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16443: 31 Mar 2013, 22:41 »

Thumbs Up For sejren men uha uha hvor var vores forsvar ringe og usikkert idag.

Jeg har sagt det før Agger og Carragher passer ikke sammen - det virker som om de er usikker på hvem der skal styre forsvaret og Carragher er nu så langsom at selv en 90 årig  er hurtigere.

Johnson blandede sig i meget men jeg syntes han fejlede når han skulle aflevere og når modstanderne laver hurtige vendinger og kontraer så er vi sgu solgt,

Aston Villa må ærgre sig over at de ikke fik point mos os idag og vi skal være glad for de 3 point.

Det positive er at Coutinho skaber en masse offensivt og at Gerrard reddede os i begge ender idag.

Henderson og Downing ligner mere og mere salgs objekter i mine øjne de er ganske enkelt ikke gode nok og slet ikke på et hold der vil spille med om CL pladserne.




 Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16444: 31 Mar 2013, 22:41 »

Henderson var klasse i dag! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16445: 31 Mar 2013, 22:47 »

Hvis man ikke kan se Hendersons løbearbejde og fuldstændigt overlegne kølighed på dage som idag, så kommer man heller aldrig til det. For min skyld kunne han sagtens blive MOTM.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16446: 31 Mar 2013, 22:51 »

Hvis man ikke kan se Hendersons løbearbejde og fuldstændigt overlegne kølighed på dage som idag, så kommer man heller aldrig til det. For min skyld kunne han sagtens blive MOTM.
Enig!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16447: 31 Mar 2013, 22:54 »

Hvis man ikke kan se Hendersons løbearbejde og fuldstændigt overlegne kølighed på dage som idag, så kommer man heller aldrig til det. For min skyld kunne han sagtens blive MOTM.

 Wink jeg vil indrømme at Henderson løb meget idag.... men MOTH hmm ikke i min bog og jeg vil også indrømme at Henderson aldrig bliver min favorit mener ikke han er god nok til vores hold idag.

Johnson sled og slæbte og var meget med - jeg var egentlig ikke ude på at kritisere ham i mit tidligere indlæg - men jeg talte 3-4 meget kiksede pasninger som alle resulterede i at et bundhold løb vores midtbane ned og det må sgu ikke ske hvis vi skal spille med om CL pladserne - så ud med middelnådigheden og skip Hendersom og især Downing.
Logged

YNWA

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16448: 01 Apr 2013, 00:29 »

Thumbs Up For sejren men uha uha hvor var vores forsvar ringe og usikkert idag.

Jeg har sagt det før Agger og Carragher passer ikke sammen - det virker som om de er usikker på hvem der skal styre forsvaret og Carragher er nu så langsom at selv en 90 årig  er hurtigere.

Johnson blandede sig i meget men jeg syntes han fejlede når han skulle aflevere og når modstanderne laver hurtige vendinger og kontraer så er vi sgu solgt,

Aston Villa må ærgre sig over at de ikke fik point mos os idag og vi skal være glad for de 3 point.

Det positive er at Coutinho skaber en masse offensivt og at Gerrard reddede os i begge ender idag.

Henderson og Downing ligner mere og mere salgs objekter i mine øjne de er ganske enkelt ikke gode nok og slet ikke på et hold der vil spille med om CL pladserne.

Jeg er af den opfattelse, at både Downing og Hendo har forbedret deres spil markant efter BR har overtaget. Jeg er selv helt vild med Hendo, ikke just på grund af hans spil, men mere hans indstilling. Man kan muligvis sige meget om hans præstationer for Liverpool, men hans indstilling fejler absolut intet. Han arbejder altid benhårdt hvilket, i min bog, vægter højt. Med det in mente samt hans, for mig, tydelige spillemæssige forbedringer, ser jeg ingen grund til at sælge ham. Jeg mener, at han fortjener bedre taget hans indstilling i betragtning. Det at kæmpe for klubben får i hvert fald mit, og med garanti mange andres, Liverpool-hjerte til at varme.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16449: 01 Apr 2013, 00:44 »

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16450: 01 Apr 2013, 00:46 »


Hahaha. Godt lavet  Grin

Nåede lige at tænke 'wtf' i et halvt sekund før jeg opdagede det. Tunge
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16451: 01 Apr 2013, 19:43 »

Synes godt nok vi var heldige med at vinde i går. Synes især Carragher fejlede gang på gang, jo vist han havde nogle vigtige clearinger. Men alligevel var der meget usikkerhed. Henderson spiller igen godt og scorede et rigtig vigtig mål der vente kampen for os. Godt at se Lucas virkelig sætter sig igennem flere gange.

Suarez var uheldig i går og hvor var det synd for Coutinho han ikke fik sat den friløber ind.
Dejligt med en sejr efter at have været bagud for en gangs skyld.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16452: 07 Apr 2013, 13:57 »

Startopstillingen mod West Ham i dag.:

Reina - Johnson, Carragher, Agger, Enrique - Lucas, Gerrard, Henderson - Downing, Coutinho, Suarez.

Som jeg lige ser det, er det den samme XI som mod Aston Villa. Forhåbentlig bliver det til en sejr i dag, hvilket jeg også tror på. Kom så Liverpool!

[Godt man har Viaplay så man kan se både cykling og fodbold!  crazy Thumbs Up ]
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16453: 07 Apr 2013, 14:10 »

Det skal være en stor sejr idag, kunne godt lune mig på en 4-0!
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16454: 07 Apr 2013, 14:13 »

Det er rart med en supersub, men jeg så gerne at han startede Sturridge i stedet for Downing. Ellers synes jeg det ser stærkt ud, og den her skal ganske enkelt også give 3 point. Carroll må ikke spille, vel?
Logged

Sider: 1 ... 1095 1096 [1097] 1098 1099 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010