home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1581937 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16455: 07 Apr 2013, 14:17 »

Nej Carroll må ikke spille, men er Sturridge ikke stadig små skadet? synes jeg at jeg har læst.
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16456: 07 Apr 2013, 14:21 »

Nej Carroll må ikke spille, men er Sturridge ikke stadig små skadet? synes jeg at jeg har læst.

Hvis han er det, forklarer det jo en del. Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16457: 07 Apr 2013, 14:36 »

Hvis der er nogen der ligesom mig, er lidt træt af de fleste danske fodboldkommentatore r, kan man i dag høre nogle ægte Liverpool fans kommentere kampen, og bare snakke om Liverpool generelt. Det er drengene fra Liverpool F.C Danmark der står for live streamen, og den kan høres her:
http://da.twitch.tv/lfcdanmark

Derudover tror jeg på en 2-1 sejr efter en hård fight, hvilket det jo nærmest altid er mod West Ham  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 14:42 af Lasse Jatta » Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16458: 07 Apr 2013, 16:26 »

Vi fortjener 3 point idag, uden tvivl.. skudstatistikken er vel 40-5, det jo helt vildt vi ikke kan få den ind i nettet :-( Assaidi ikke imponerende - coutinho viser tænder, og suarez er ikke sig selv idag.. desværre Skuffet
Logged


anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16459: 07 Apr 2013, 16:28 »

Hold kæft hvor er det ringe det vi leverer i dag. Vi får hvad vi har fortjent. Vi har bolden fra start til slut, men skaber langt fra hvad vi skal, også mangler vi skarphed. Vi begår et straffe, og er heldige det ikke bliver dømt, 1-0 nede, så ville vi sikkert tabe. Meget skuffende præstation!
Logged

Liverpool F.C

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16460: 07 Apr 2013, 16:41 »

Der er intet der kan ødelægge en dag som det her. Fy føj siger jeg bare. Viser med al tydelighed at rammer Suarez ikke kassen, så gør de andre heller ikke. Agger var velsagtens ham der var tættest på. Siger alt om kampen i dag.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16461: 07 Apr 2013, 16:45 »

Gerrard var fin idag, også lucas spillede en god kamp Smiley
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16462: 07 Apr 2013, 16:58 »

Skidt at vi over 95 minutter ikke får åbent West Hams 10 mands forsvar sådan rigtigt. Vi var tæt på flere gange og vi havde helt klart fortjent 3 point. Men sådan går det bare ikke i den her sæson. Heller ikke i denne sæson.

Nu hvor vi skal op og have 5 pladsen for at få EL ser det meget svært ud og det er stort set umuligt da de andre hold stadig har en kamp i hånden. Det bliver ærgerligt med en sæson uden Europa, men måske er det meget godt at kunne koncentrere sig fuldt ud om ligaen og cupsne. Det vigtigste bliver at holde på Suarez, Skrtel, Lucas over sommeren. Jeg tror det bliver svært at holde på Suarez, og Skrtel bliver nok desværre solgt. Men vi må se.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16463: 07 Apr 2013, 17:16 »

Skrtl?? hvorfor holde på ham?
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16464: 07 Apr 2013, 21:36 »

Skrtel spiller ikke engang. Hvorfor bekymrer du dig om ham?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16465: 07 Apr 2013, 21:57 »

Nu har jeg ikke set kampen, men tilgengæld gennemlæst kamptråden på liverpools danskerforum, så føler jeg har lidt ret til at udtale mig.

Det her lyder som et præcist eksempel på en kamp der viser at vi bør have en Carroll type i klubben. Det er fantastisk at vi har et koncept som vi kører efter, og som udgangspunkt vil spille efter og købe ind efter. Stor ros til det, det er noget vi i den grad har savnet i Liverpool siden Rafa var der.

Men nogle gange rammer man kampe hvor det koncept og system ikke fungerer. Så nytter det simpelthen ikke noget at man begrænser sig selv via sin ageren på transfermarkedet, så man kun kan spille ud fra Plan A hele tiden. Skal vi med i toppen for alvor, og kunne gøre os gældende der, så skal vi have en plan b. Det er simpelthen forkert at spille ud fra det samme koncept i 70 min, konstatere at det ikke virker på dagen, og så forsætte det.

Carroll skal hjem til sommer, så skal han trænes godt op så han lettere kan indgå i systemet, og så skal han være vores offensive plan b, og i kampe mod Stoke og andre fysiske stærke hold skal han være en del af vores plan a.

Rodgers filosofi er beundringsværdig, og i den grad noget jeg er stolt af at forbinde med en klub jeg holdet af - Men der skal være alternativer og det har vi ikke nogle af pt.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16466: 07 Apr 2013, 22:11 »

Skrtel spiller ikke engang. Hvorfor bekymrer du dig om ham?

Det er da helt klart den bedste midterforsvarer i truppen efter Agger, når Carragher smider støvlerne til sommer.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16467: 07 Apr 2013, 22:23 »

Det er da helt klart den bedste midterforsvarer i truppen efter Agger, når Carragher smider støvlerne til sommer.

Hvilket direkte viser hvor meget vores forsvar skriger på en forsvarsspiller.
Med Skrtel ved man aldrig hvad man får. Manden er en stor hjerneblødning, oversatsende, ikke god med bolden, og klodset.

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16468: 08 Apr 2013, 14:12 »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1949972.ece

Må hun brænde i helvede!

Undskyld sproget og den manglende respekt - men meget bedre var hun ikke selv.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16469: 08 Apr 2013, 14:48 »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1949972.ece

Må hun brænde i helvede!

Undskyld sproget og den manglende respekt - men meget bedre var hun ikke selv.
W-T-F.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010