home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1098 1099 [1100] 1101 1102 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1572388 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16485: 13 Apr 2013, 18:08 »

 Forlegen Hvordan fanden kan det lykkes ikke at score i den kamp..... jeg ser frem til sommeren og det bliver spændende om Rodgers får forstærket holdet til næste sæson.

Jeg er sgu ligeglad med EL - men så må vi sgu satse få FA cuppen næste sæson og bruge liga cuppen til at give spille tid til vores udviklings spillere.
Logged

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16486: 13 Apr 2013, 18:16 »

Forlegen Hvordan fanden kan det lykkes ikke at score i den kamp..... jeg ser frem til sommeren og det bliver spændende om Rodgers får forstærket holdet til næste sæson.

Jeg er sgu ligeglad med EL - men så må vi sgu satse få FA cuppen næste sæson og bruge liga cuppen til at give spille tid til vores udviklings spillere.


Jeg vil ikke sige jeg er ligeglad, men EL er i og for sig heller ikke så vigtig. Synes bare det er MEGA fesent, at det hverken virker som om vi kan eller vil højere op i tabellen... Er helt enig i at transfervinduet bliver spændende, men jeg frygter alvorligt, at klubbens resultater gør det utroligt svært, at hente spillere man føler, der kan gå ind og gøre en forskel.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16487: 13 Apr 2013, 18:52 »

Koooooom hjem <3

Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16488: 17 Apr 2013, 07:58 »

Jeg tror vist jeg godt kan sige, Tillykke med I har fået Cristian Eriksen. Da det kun er kontrakten der mangler, og Agger skal nok overtale ham Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16489: 17 Apr 2013, 08:16 »

Jeg tror vist jeg godt kan sige, Tillykke med I har fået Cristian Eriksen. Da det kun er kontrakten der mangler, og Agger skal nok overtale ham Peace

Der skal det vist lige siges at alle artiklerne starter med: "Ifølge fodboldsitet caughtoffside.com.. ."

Så den lader vi bare stå lidt endnu.
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16490: 17 Apr 2013, 08:20 »

G00n det lyder utrolig logisk, da Liverpool har foretaget flest spejdninger af Eriksen ifølge Ajax selv. Også kan vi vist godt blive enige om at Liverpool godt kan lide Agger, og jeg kunne godt forestille mig han har ønsket Eriksen Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16491: 17 Apr 2013, 08:42 »

Lucas - Gerrard
Cou - Eriksen - Suarez
Sturrigde

Av av av Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16492: 17 Apr 2013, 08:45 »

Så mangler I bare at få styr på defensiven, så er det ved at være et farligt hold Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16493: 17 Apr 2013, 08:46 »

De kunne starte med at sparke Lucas af helved til.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16494: 17 Apr 2013, 08:48 »

Lucas - Gerrard
Cou - Eriksen - Suarez
Sturrigde

Av av av Wink

Hvor er Henderson?  Opstemt

Forstår helt ærligt ikke hvad i ser i Eriksen, der gør at han kan spille for Liverpool og reelt set gøre en forskel. Jeg ser langt hellere at vi holder på Hendo og Allen så, og får det bedste ud af dem. Jeg tror simpelthen ikke Eriksen har niveauet eller fysikken til at spille i Liverpool.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16495: 17 Apr 2013, 08:50 »

Vi kan da håbe for Liverpool at det er Eriksen fra Ajax de har kig på, og ikke Eriksen fra landsholdet.
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16496: 17 Apr 2013, 08:52 »

Eriksen har masser af niveau, han er bare danmarks svar på en omvendt Fernando Torres. Da han ikke ligefrem spiller specielt godt for landsholdet, men han spiller ret godt i Ajax. Og ifølge MO er grunden til hans lave niveau for landsholdet, at han konstant bliver dækket op af 2-3 stykker Peace

Du skal jo også tænke på ham, som en der sætter sine holdkammerater op, det er især der han er god Smiley
« Seneste Redigering: 17 Apr 2013, 08:55 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16497: 17 Apr 2013, 08:55 »

Hvor er Henderson?  Opstemt

Forstår helt ærligt ikke hvad i ser i Eriksen, der gør at han kan spille for Liverpool og reelt set gøre en forskel. Jeg ser langt hellere at vi holder på Hendo og Allen så, og får det bedste ud af dem. Jeg tror simpelthen ikke Eriksen har niveauet eller fysikken til at spille i Liverpool.

Hverken Hendo eller Allen er COM, så det kan aldrig være Eriksen som stjæler deres plads. Jeg er efterhånden en smule træt af at høre på folk sige at folk ikke har fysikken til PL. Det er efterhånden bevist med flere at det jo overhovedet intet problem er. Er Coutinho ikke også blot en lille smølf på det punkt? Alle sagde også inden at han ville blive væltet konstant. Det er ikke sket.

Jeg tror Eriksen har en stor fremtid foran sig. Om det bliver i Liverpool eller ej skal jeg ikke kunne svare på. Men han bliver verdensklasse en dag, det er jeg ikke i tvivl om.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16498: 17 Apr 2013, 09:00 »

Hverken Hendo eller Allen er COM, så det kan aldrig være Eriksen som stjæler deres plads. Jeg er efterhånden en smule træt af at høre på folk sige at folk ikke har fysikken til PL. Det er efterhånden bevist med flere at det jo overhovedet intet problem er. Er Coutinho ikke også blot en lille smølf på det punkt? Alle sagde også inden at han ville blive væltet konstant. Det er ikke sket.

Jeg tror Eriksen har en stor fremtid foran sig. Om det bliver i Liverpool eller ej skal jeg ikke kunne svare på. Men han bliver verdensklasse en dag, det er jeg ikke i tvivl om.
Henderson kan da godt spille COM? Det har han gjort før skulle jeg da mene. Med Allen tænker jeg mere på at spille med en defensiv midtbane, frem for en offensiv, eller måske på kort sigt at lægge Gerrard derop.

Nu er Coutinho så også lidt hurtigere end Eriksen. Eriksen er jo ikke ligefrem verdens hurtigste mand, så på den måde er det småt med hvad han har at kompencere med. Det var også lige så meget det rasende tempo vi spiller. Jeg tror simpelthen ikke at han vil kunne følge med.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16499: 17 Apr 2013, 09:03 »

Henderson kan da godt spille COM? Det har han gjort før skulle jeg da mene. Med Allen tænker jeg mere på at spille med en defensiv midtbane, frem for en offensiv, eller måske på kort sigt at lægge Gerrard derop.

Nu er Coutinho så også lidt hurtigere end Eriksen. Eriksen er jo ikke ligefrem verdens hurtigste mand, så på den måde er det småt med hvad han har at kompencere med. Det var også lige så meget det rasende tempo vi spiller. Jeg tror simpelthen ikke at han vil kunne følge med.

Hvis du ser Hendo som COM så er vi så langt fra hinanden at jeg ikke en gang orker at skrive et indlæg.

What the fuck! Han er en tonser, satme ingen playmaker.
Logged

Sider: 1 ... 1098 1099 [1100] 1101 1102 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010