home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1065 1066 [1067] 1068 1069 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876353 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15990: 30 Jan 2013, 22:04 »

Jeg både tror og håber på at Hendo nok skal vise sit værd. Han er stadig ung, og selvom hans præstationer er på det jævne lige pt., syntes jeg at hans attitude virker god, og det har BR også krediteret med en masse spilletid. Han bliver nok aldrig en ny Steven Gerrard, men jeg syntes bestemt han har vist nogle lovende takter, og tror på at han nok skal vise sit værd og gribe chancen i fremtiden! Smiley

Hvad sagde jeg! Opstemt Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #15991: 30 Jan 2013, 22:15 »

Endnu engang koster vores fadæse af en defensiv der overgår Arsenal i elendighed, os alting. Vi gør så mange ting rigtigt, men så snart vi skal stå og sætte en prop i så går det galt.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #15992: 30 Jan 2013, 22:43 »

Vi fik et point mere end jeg havde forventet. Så  Thumbs Up herfra.

Dog pisse træls vi smider en føring og ikke får det mest tydelige straffespark længe. Den rammer endda begge hans arme, men nej nej. Gi os nu bare nogle straffespark!

En ting som er fryd for øjet. Det var Girouds dive Grin og så indsatsen igennem hele kampen fra Gerrard, Carragher og Suarez vilde defensive arbejde!

Naustratze
Gæst

« Svar #15993: 30 Jan 2013, 22:43 »

Overgår os? Det kunne ikke være mindre rigtigt.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15994: 30 Jan 2013, 22:43 »

Hvorfor er Sturride så fucking uskarp?! Fair nok at han spiller godt, og har scoret lidt her i starten, men hans afslutninger er af så vanvittig ringe kvalitet, og det pisser mig virkelig af!

Fucking utroligt, at vi ikke formår at score flere mål på alle de kontra chancer vi havde. Vi burde have været foran med minimum 2 ved pausen, og så ville det hele se anderledes ud. Vi bliver spillet ud af banen i anden halveg, og når alt kommer til alt, så fortjener vi ikke en skid!

Det er så utroligt, at vi ikke kan formå at holde en fucking sikker føring, som et af de eneste hold overhovedet i ligaen. Det er simpelthen så pisse irriterende, og ekstremt belastende hvordan vi gang på gang smider føringer væk mod de andre tophold!. Mod United, City, Everton og Arsenal. Det er sgu da for latterligt...

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #15995: 30 Jan 2013, 22:45 »

Jeg kan simpelthen ikke bære at vi ikke vinder den her kamp. Det er så bittert, irriterende, ja det er simpelthen til at tude over..
Arsenal er naturligvis spilstyrende da vi scorer til 2-0, men synes slet ikke de er farlige. De kommer til kanten af feltet, og bliver stoppet HVER gang.

Men så er det bare classy Liverpool at vi lige sejler få minutter. Hold kæft hvor jeg savner noget mere granit i det midterforsvar, og så savner jeg en keeper der forlader sin streg og griber ind ved indlæg hvor der er pres på. De to ting sammenlagt, gør det så let for andre at skabe chancer mod os.

ØV FOR EN NEDTUR - Den tager tid at sluge Skuffet Skuffet Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #15996: 30 Jan 2013, 22:45 »

Man skal bare tage og trække på skulderen over det meste af det VK skriver når hans hold har modgang. Reina var desuden også skyld i begge mål idag.

DeBuur
Manager

« Svar #15997: 30 Jan 2013, 22:46 »

Det er sgu surt.... vi fører med 2 og deres defensiv sejler...vi kommer på banen i 2. halvleg og er bare ikke parat...

Vores defensiv sejler.... vi skal fandme finde en 6er der kan gå ind og diktere hvordan verden er... ellers fortsætter vi med at se fortabte ud.....

Reina redder os flere gange idag - han kan hente nogle redninger frem..men igen han har ikke verdens højeste bund niveau.... håber på et salg til sommer - han ville passe på et hvert top hold i Spanien.... men sælg ham bare til United... de samler åbenbart på Spanske sprællemænd.....

Carragher og Agger er sjældent et godt makker par og det så vi tydeligt idag... kors hvor det sejlede

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15998: 30 Jan 2013, 22:47 »

Jeres defensiv lavede da væsentlig flere blundere i dag? Altså mener totalt uprovokerede fejl. Mener jo ikke i spillet generelt. Det var ret lige.

Hansen du behøver ikke lege spydig, jeg har min mening og den har jeg lov at have. Vi ville blive et så meget bedre hold med en anden keeper !

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #15999: 30 Jan 2013, 22:49 »

Hansen du behøver ikke lege spydig, jeg har min mening og den har jeg lov at have. Vi ville blive et så meget bedre hold med en anden keeper !

Jeg leger bestemt ikke spydig. Synes bare det er dybt godnat tit og ofte. Du virker meget fornuftig i alt du fortager dig, lige indtil et af dine hold får modgang. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #16000: 30 Jan 2013, 22:50 »

Jeg leger bestemt ikke spydig. Synes bare det er dybt godnat tit og ofte. Smiley

Ja jeg kan kun sige i lige måde! Men så kan vi da være enige om det.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #16001: 30 Jan 2013, 22:53 »

Amen det er jo så ringe. Jeg fatter det ikke. Hvordan kan vi spille en så solid gang defensiv bold i første halvleg og så sejle så utroligt meget i anden? Det er jo utroligt. Det minder jo for fanden om at se mit flooballhold forsvare og lukke tre mål ind på et minut! Ej hvor var vores defensiv dog pinligt ringe i dag. Vi kan åbenbart ikke slå Arsenal næsten uanset hvad vi gør... Ej hvor er det dog irriterende ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16002: 30 Jan 2013, 22:54 »

Inden kampen tror jeg gerne jeg havde solgt den for en uafgjort, men når vi er foran med 2 i anden halvleg, er det sgu' en bitter pille at sluge! Flere positive ting at tage med herfra, bl.a. Gerrard, Suarez og Hendo er gode og med lidt mere kyniske i kontraen, kunne vi have scoret flere mål i dag. Desværre skal vi jo selvfølgeligt lukke Arsenal ind i kampen i dag, på to halvfesne mål som vi ikke havde lukket ind på en god dag. Skylden deles af Reina og forsvaret, men syntes dog ikke man kan sige meget til Reinas generelle præstation, da han også snupper et par andre gode! Lidt en mærkelig følelse man sidder med, og for dælen så døm nu de straffespark til os! Føler virkeligt sjældent at vi har marginalerne med os... Skuffet

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16003: 30 Jan 2013, 22:55 »

67'  Olivier Giroud satte chancen i scene.
67'  Mål! Theo Walcott udligner til 2 - 2 på Emirates Stadium.
65'  Jack Wilshere lagde den målgivende aflevering.
65'  Olivier Giroud (Arsenal) header bolden i mål til reducering til 1 - 2.
62' Lukas Podolski kommer til en afslutning for Arsenal, men hans forsøg går forbi mål.
60'  Mål! Liverpool bringer sig yderligere foran med 2 - 0 på et mål af Jordan Henderson

Det er fandme ikke godt nok, og typisk at vi lukker dem ind på en dødbold. Vi står fandme altid så svagt når vi skal forsvare en dødbold. Forstår ikke hvorfor vi er så ringe.

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16004: 30 Jan 2013, 22:55 »

Reelt set fortjener Arsenal sejren i dag da de spiller en meget bedre kamp. Dog sidder jeg alligevel tilbage med en meget tom følelse. Det er simpelthen ikke godt nok at smide en 2-0 føring væk. Da Giroud scorede til 2-1 var jeg sikker på at vi ikke ville vinde. Typisk Liverpool.

Inden kampen havde jeg nok solgt den for et point, men selvom Arsenal styrede alt, skulle vi have haft de tre point med hjem efter sådan en føring... Skuffet.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1065 1066 [1067] 1068 1069 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010