home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115629 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15960: 27 Jan 2013, 19:37 »

Hvorfor er det også at Rodgers først med 2 min igen sætter Coates med frem?
Det er så patetisk og det er noget af det jeg hader allermest ved ham. Han er en pisse dygtig træner, men hans evne til at satse er simpelthen ikke til stede. På et tidspunkt i overtiden kommer Downing til baglinien og der står 2 mand i feltet. Det er en hån, en rendyrket joke og til at brække sig over.

Når vi kommer over det 85 min, er bagud, og der kommer et indlæg så skal HELE holdet være oppe i feltet ved et indlæg. Jeg vil hellere tabe 4-2 og have satset ALT hva der kan krybe og gå, end at tabe 3-2 og så ikke satse en skid overhoved. Det er så hovedrystende som det kan blive, og jeg HADER når man ikke har nosser til at smide det frem der skal !!!

Helt, helt enig. Jeg ELSKER BR, men på dette punkt er der altså langt igen. Det nytter ikke noget som helst at halvdelen af holdet står og kigger handlingslammet på, mens en medspiller går til baglinjen og forsøger at dl et indlæg. Så skal vi altså have hele kavaleriet med frem og så må det briste eller bære. BRs evner til at satse er nogenlunde ikke til stede og det fører os jo ingen vejne. Lige idag, må tingene altså gøres anderledes end vi plejer, men han kan åbenbart ikke se det. Vi så det i Stoke og vi så også udslaget idag. Skidt trænerarbejde. Håber han er mand nok til at skrige sit hoved af i omklædningsrummet, men jeg tvivler ærligt talt meget...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15961: 28 Jan 2013, 13:06 »

Phillipe Coutinho skulle angiveligt være til lægetjek på Melwood lige nu. Åh hvor jeg dog håber at det er mediespin, men jeg tvivler bare. Lad nu være med at spilde jeres penge igen! Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15962: 28 Jan 2013, 13:13 »

Phillipe Coutinho skulle angiveligt være til lægetjek på Melwood lige nu. Åh hvor jeg dog håber at det er mediespin, men jeg tvivler bare. Lad nu være med at spilde jeres penge igen! Skuffet
Jeg synes også det er mærkeligt idet at vi slet ikke spiller med en decideret 10'er.
Og med den defensive præstation vi igår lagde for dagen (så dog ikke kampen, men kan se resultatet) så synes jeg mere at vi mangler bedre forsvarsspillere..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #15963: 28 Jan 2013, 15:03 »

Elsker at læse VKs indlæg dagen efter et Liverpool-nederlag, hahahaha  Grin

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #15964: 28 Jan 2013, 15:03 »

Det er nærmest som en beruselse for mig.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #15965: 28 Jan 2013, 15:13 »

1: Du burde lære at redigere dit forrige indlæg, 2: Du burde komme med noget mere konstruktivt og hvis ikke du kan det, så bør du holde sådanne "udtalelser" i chatskakten.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15966: 28 Jan 2013, 15:38 »

1: Du burde lære at redigere dit forrige indlæg, 2: Du burde komme med noget mere konstruktivt og hvis ikke du kan det, så bør du holde sådanne "udtalelser" i chatskakten.
Du burde lære at citere hvem du refererer til.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15967: 28 Jan 2013, 15:42 »

Suk... smider lige et "videre drenge!" i den her tråd også.

Riis, selvom du muligvis har ret, har sådan et indlæg ikke meget at gøre herinde, smid det i stedet i chatskakten.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2013, 15:45 af g00n » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #15968: 28 Jan 2013, 17:31 »

Kan helt seriøst ikke se, hvad problemet er. Ja, jeg skulle nok have redigeret mit indlæg, men hvis et sådan indlæg nu er blevet forbeholdt chatskakten (hvilket jeg ikke kan huske, at det tidligere har været, det er i hvert fald ikke slået ned på i samme omfang som nu), så mener jeg, at det er forkert. Jeg kan ikke se, hvorfor alle indlæg absolut skal være konstruktive - det er et forum... en tråd som naturligvis har til hensigt at sætte lys på Liverpool, men alt behøver for fanden ikke at være så stringent.Alt behøver ikke at være seriøst og konstruktivt. Der skal også være plads til noget sjov uden at man hver gang skal rakkes ned af typer som MarkAndersen, som tydeligvis finder glæde ved at rende rundt at agere crewmedlem, selvom han ikke er det...

Så prøver jeg igen: Liverpool spillede godt nok ikke ret godt i går. Det var godt nok dårligt! Kæft Brad Jones er ringe, hvad jeg ikke ville gøre for at erherve Albert Jorquera eller Roberto Bonano, hvis jeg var Liverpool-fan. Måske endda Casper Ankergren, for der er ingen tvivl om, at i mangler noget dybde der! Elsker i øvrigt at læse VKs indlæg dagen efter et Liverpool-nederlag, hahahaha  Grin

JKJ
Gæst

« Svar #15969: 29 Jan 2013, 20:36 »

Har svært ved at se hvordan et nederlag til Oldham kan komme bag på nogen.
Vi er vel PL mest ustabile hold, den ene kamp kan vi slå hvem som helst, den næste kan vi ikke vinde over nogen som helst.

Det jeg synes der er ganske forfriskende efter kampen er at BR har været ude med kritik af stort set alle på holdet. De eneste der er gået fri af kritik er Gerrard, Allen og Hendo.
Dejligt at høre kritik fra en træner når det er velfortjent og endelig en træner der kalder en spade foren spade når det er tilfældet.
Det der er mest skræmmende er vel nærmest at Carra pt suverænt er vores 2. bedste centerforsvarer i øjeblikket. Og Coates som vi alle har råbt og skreget efter bør pt ikke være i nærheden af at være en mulighed som fast starter. At Skrtel også er faldet så drastisk i niveau er også ret bekymrende.

Og hvor håber jeg dog på at der kommer en trods reaktion imorgen mod Arsenal. En kamp jeg sagtens kan se os få point i. Så skræmmende er Arsenal heller ikke og jeg forventer en 200% indsats i forhold til hvad vi så mod Oldham.

Desuden ser det ud til at Coutinho kun er få timer fra at være Liverpool spiller. Han er ihf set i Liverpool tøj på Melwood hvor ahn har været til lægetjek.
Jeg glæder mig til at se ham i aktion, han kan kun forstærke os.

Reading har givet et bud på Ince, og jeg kan ikke rigtig finde ud af om de har fået det accepteret, men hvis de har skal vi bare matche det bud på stedet.
Når man tænker på hvad Man U har givet for Zaha, så kan Ince blive en guldklump for os kontra de priser de resepktive klubber giver for spillerne. Feks har Ince i denne sæson scoret flere mål end Zaha har i hele hans karriere Wink

ptrN
Manager

« Svar #15970: 30 Jan 2013, 17:29 »

Så fik i squ Coutinho alligevel. Rygtet siger 8,5 mio pund - godt 74 mio kroner, hvilket vel egentlig er okay billigt. Hvad jeg hæfter mig ved, er dog at BR udtalte inden vinduet, at i ikke havde flere penge at købe for før til sommer.

Dette tyder på at I i Liverpool ser det som et nødvendigt køb for at hænge ved i toppen, eller hvorledes?

En anden side af sagen er, at jeg synes det er et lidt "mærkeligt køb", da i vel ikke spiller med en spiller lige bag Suarez. Jeg ved dog ikke om Coutinho kan fungere på kanten, men det kan være i kan svare mig på.

welbz is dat guy

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #15971: 30 Jan 2013, 17:37 »

Så fik i squ Coutinho alligevel. Rygtet siger 8,5 mio pund - godt 74 mio kroner, hvilket vel egentlig er okay billigt. Hvad jeg hæfter mig ved, er dog at BR udtalte inden vinduet, at i ikke havde flere penge at købe for før til sommer.

Dette tyder på at I i Liverpool ser det som et nødvendigt køb for at hænge ved i toppen, eller hvorledes?

En anden side af sagen er, at jeg synes det er et lidt "mærkeligt køb", da i vel ikke spiller med en spiller lige bag Suarez. Jeg ved dog ikke om Coutinho kan fungere på kanten, men det kan være i kan svare mig på.

Tror næppe han kan fungerer på kanten, da han aldrig har spillet der såvidt jeg ved. Jeg mener helt klart ligesom dig at han skal ligge bag Suarez/Sturridge, hvis de skal have gavn af ham.

Når det så er sagt så har Liverpool virkelig ramt jackpot ved at hente ham. Han har virkelig et stort talent og kan godt fryde mig lidt ved at Inter har solgt ham.

DeBuur
Manager

« Svar #15972: 30 Jan 2013, 17:44 »

Jeg har ikke set knægten spille ret meget så jeg vil ikke turde udtale mig om hans talent - men glædes over at prisen er så relativ lav og ser købet af Coutinho som positivt idet vi får en spiller der "måske" kan forstærke os offensivt.

Liverpool har i de seneste år lavet meget spind omkring deres økonomi og det gør de for at presse prisen på indkøb.. det ville være tåbelig at gå ud og melde ud vi har 500 millioner....

Taktisk fungerer Liverpool ikke endnu BR har ikke formået at få systemet solgt til spillerne og jeg er også i tvivl om alle spillere bakker op om den linje der er lagt i Liverpool.... faktum er at Liverpool spiller som et middelmådigt fodbold hold på trods af massive investeringer på spiller siden og faktum er at Liverpool er ulidelig ustabile og det er fandme ikke godt nok..... skal BR have succes så tror jeg sommeren skal bruges til massive udskiftninger i truppen.

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15973: 30 Jan 2013, 17:50 »

Købet isoleret set er jeg overbevist om er ganske udemærket. En spiller der så vidt jeg kan se, betragtes som et stort talent til 74 mio, er bestemt ikke skidt. At jeg så mener, at det er forkert prioritering, at købe en spiller til den position, er en anden side af sagen.

Anfield Road
Manager

« Svar #15974: 30 Jan 2013, 17:56 »

Taktisk fungerer Liverpool ikke endnu BR har ikke formået at få systemet solgt til spillerne og jeg er også i tvivl om alle spillere bakker op om den linje der er lagt i Liverpool.... faktum er at Liverpool spiller som et middelmådigt fodbold hold på trods af massive investeringer på spiller siden og faktum er at Liverpool er ulidelig ustabile og det er fandme ikke godt nok..... skal BR have succes så tror jeg sommeren skal bruges til massive udskiftninger i truppen.
Jo, jeg er nu ret sikker på at spillerne kan lide BR og hans system. Jeg synes de her på det sidste(Oldham undtaget) har vist masser af spilleglæde og flot spil. Jeg synes vi spiller fremragende fodbold og jeg er overbevist om at resultaterne nok skal komme. Jeg er ikke i tvivl om at BR er den rigtige mand.

Men ja ellers enig. Vi skal prøstere mere stabilt og dumme nederlag som Stoke og Aston Villa må vi altså ikke give væk. Vi kan spille fremragende den ene dag og så spille som et læs lort den anden.

Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010