Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 216 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1064
1065
[
1066
]
1067
1068
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1876062 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #15975:
30 Jan 2013, 18:13 »
BR var ikke mit største ønske, havde nok hellere set en anden men han står for noget positivt og jeg mener at når Liverpool har ønsket den retning så må og skal han have muligheden for at bygge et Liverpool hold op og det vil tage 2-3 sæsoner mere... så jo BR skal blive alt andet vil medføre kaos.
YNWA
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15976:
30 Jan 2013, 20:02 »
Så starter Carragher sgu endnu engang, lad os håbe det vil gå vel, har dog min tvivl.
The Reds team in full is: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Wisdom, Lucas, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez, Sturridge. Subs: Jones, Enrique, Skrtel, Shelvey, Allen, Borini, Sterling.
Satser på en 3-1 sejr. Vi udspiller Arsenal. Kom så!! YNWA!
Liverpool F.C
DeBuur
Manager
«
Svar #15977:
30 Jan 2013, 20:10 »
Citat af: anders100 30 Jan 2013, 20:02
Så starter Carragher sgu endnu engang, lad os håbe det vil gå vel, har dog min tvivl.
The Reds team in full is: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Wisdom, Lucas, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez, Sturridge. Subs: Jones, Enrique, Skrtel, Shelvey, Allen, Borini, Sterling.
skønt med positive mennesker.... håber du får ret.
Jeg frygter dog lidt at Arsenal får udspillet en knap så hurtig Carragher og så oplver jeg ikke at samspillet mellem Agger og Carragher er optimalt... mildt sagt
YNWA
JKJ
Gæst
«
Svar #15978:
30 Jan 2013, 20:12 »
Citat af: anders100 30 Jan 2013, 20:02
Så starter Carragher sgu endnu engang, lad os håbe det vil gå vel, har dog min tvivl
.
Er som sådan ikke uenig.
Men hvis vi tager deres senest form er der slet ingen tvivl om at Skrtel ikke er god nok i øjeblikket mens Carra har brugt al hans rutine og erfaring og faktisk gjort det mere end godkendt.
En desværre sørgelig udvikling, jeg havde ikke regnet med at Skrtel havde et så lavt bundniveau. Men desværre ser det ud til at vi skal ud og lede efter en ny makker til Agger til sommer.
Ellers en vel mere eller mindre forventet opstilling.
Sterling er slidt og skal have hans pauser nu, Enrique er lige vendt tilbage fra en skade. Reina er bre bedre end Jones og skal selvfølgelig spille. Og imo er Hendo simpelthen bare en bedre spiller end Allen.
Umiddelbart er Arsenal ude en skræk modstander, men de er ikke så skræmmende som tidligere og vi har vist et eller andet vi skal have taget revanche for så tror det bliver en ret lige kamp.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15979:
30 Jan 2013, 20:17 »
JKJ: Enig i at Skrtel er i form krise, men det er et kæmpe sats med Carragher, især i en kamp som denne. Giroud er jo et halvt monster, og Skrtel er bedre fysisk, og bedre i luften end Carragher. Samtidig så er det jo også guf for Carzorla, at spille overfor for Carragher, for han er generelt meget usikker, og teknisk svag, så umiddelbart kan han komme udeom ham hver gang. Men lad os se, om det er det rigtige valg, og så bare håbe at Carragher ikke spiller en uheldig rolle, og at vi vinder kampen!
Liverpool F.C
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15980:
30 Jan 2013, 20:21 »
Jeg har gået og grublet over noget et stykke tid, som går mig mere og mere på.
Det er mig en kæmpe gåde, at spillere som især Henderson, Downing og tildels Shelvey ikke formår at udvikle deres fremadrettede spil samt deres blik for spillet, end hvad vi oplever i øjeblikket. I mere ellere mindre to år nu, har de haft rig mulighed for at nærstudere en af PrLs aller bedste midtbanespillere i nyere tid, i form af Steven Gerrard. Måden hvorpå han bevæger sig, måden hvorpå han konstant orientere sig efter med-/modspillere og måden han konstant forsøger at fange modstanderens forsvar med et tidligt indlæg i det tomme rum. Jeg siger ikke, at Hender, Downing og Shelvey ikke skal prøve at gøre deres egne ting og udføre deres egne idéer, men jeg er efterhånden blevet godt træt af at se deres gennemførte middelmådige præstationer, hvor man meget sjældent bliver overrasket over deres aktioner. Det irriterer mig grænseløst at man bare øsler muligheden væk, for at tage ved lærer af verdens bedste kaptajn! Hvis jeg var i deres sted, ville tigge og bede Gerrard om at blive 2-3-4-5 timer efter træning for at tage ved lære af ham. Denne entusiasme deles dog ikke 100% af vores tre venner, hvis du bedømmer udfra hvad de har præsterert indtil videre. Dog vil jeg gerne påpege, at Shelvey ligner en der har viljen og modet, men måske mangler det tekniske for at nå Gerrard til sokkeholderne.
Thaurat al Shabab
JKJ
Gæst
«
Svar #15981:
30 Jan 2013, 20:22 »
Citat af: anders100 30 Jan 2013, 20:17
JKJ: Enig i at Skrtel er i form krise, men det er et kæmpe sats med Carragher, især i en kamp som denne. Giroud er jo et halvt monster, og Skrtel er bedre fysisk, og bedre i luften end Carragher. Samtidig så er det jo også guf for Carzorla, at spille overfor for Carragher, for han er generelt meget usikker, og teknisk svag, så umiddelbart kan han komme udeom ham hver gang. Men lad os se, om det er det rigtige valg, og så bare håbe at Carragher ikke spiller en uheldig rolle, og at vi vinder kampen!
Carra er oppe i alderen ja. Men han har masser af rutine og erfaring og ved 9/10 gange hvor han skal placere sig i forhold til modtanderen.
Desuden har han jo spillet med Agger masser af gange så deres samspil er jeg slet ikke ange for.
Det der kan gøre mig nervøs er helt sikkert at Carra er så meget bedre end vores 3. bedste centerforsvarer. Inden sæsonstart havde jeg slet ikke troet at det var i den udvikling det hele var gået. Så havde Coates været nr 3, efter Agger og Skrtel, Men hans udvikling er jo gået helt den forkerte vej. Jeg er ikke engang sikker på han er vores 4. bedste centerforsvarer mere.
JKJ
Gæst
«
Svar #15982:
30 Jan 2013, 20:25 »
Citat af: mfsjovhat 30 Jan 2013, 20:21
Det er mig en kæmpe gåde, at spillere som især Henderson, Downing og tildels Shelvey ikke formår at udvikle deres fremadrettede spil samt deres blik for spillet, end hvad vi oplever i øjeblikket. I mere ellere mindre to år nu, har de haft rig mulighed for at nærstudere en af PrLs aller bedste midtbanespillere i nyere tid, i form af Steven Gerrard. Måden hvorpå han bevæger sig, måden hvorpå han konstant orientere sig efter med-/modspillere og måden han konstant forsøger at fange modstanderens forsvar med et tidligt indlæg i det tomme rum. Jeg siger ikke, at Hender, Downing og Shelvey ikke skal prøve at gøre deres egne ting og udføre deres egne idéer, men jeg er efterhånden blevet godt træt af at se deres gennemførte middelmådige præstationer, hvor man meget sjældent bliver overrasket over deres aktioner. Det irriterer mig grænseløst at man bare øsler muligheden væk, for at tage ved lærer af verdens bedste kaptajn! Hvis jeg var i deres sted, ville tigge og bede Gerrard om at blive 2-3-4-5 timer efter træning for at tage ved lære af ham. Denne entusiasme deles dog ikke 100% af vores tre venner, hvis du bedømmer udfra hvad de har præsterert indtil videre. Dog vil jeg gerne påpege, at Shelvey ligner en der har viljen og modet, men måske mangler det tekniske for at nå Gerrard til sokkeholderne.
Der er kun en Gerrard, der kommer aldrig en anden
Hendo og Downing er 2 helt anerledes spillere end SG. Downing er kant mens Hendo er den mere stationære midtbanespiller.
Shelvey er den der kommert tættest på SG, men han vil altid blive en anden spiller end SG.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15983:
30 Jan 2013, 20:28 »
Citat af: mfsjovhat 30 Jan 2013, 20:21
Forstår godt hvad du mener, men når du pointerer at kun Shelvey ligner en der har viljen, kan jeg fortælle at Henderson bestemt også har. Nu kan jeg jo ikke sige hvordan deres indsats på træningsbanen er, men af hvad man har kunne læse sig til, så knokler Henderson altid til træning, og har kæmpet sig tilbage på holdet.
Shelvey kom fra Charlton, og er kun 20 år, så ham synes jeg ikke man kan tillade sig at forvente meget af endnu. Henderson er helt klart på vej frem, og bliver bedre for hver kamp. En langsom udvikling, men den er der, og det er positivt!
Mht. Downing, så er han starter pga. mangel på bedre. Ingen tvivl om at Downing er en bedre spiller ind f.eks Sterling, Suso, Assaidi osv, og dermed vores førstevalg på den ene kant. Alligevel er jeg heller ikke i tvivl om at han har udviklet sig som spiller siden sidste sæson, på trods af at han nok aldrig vil få niveauet til et top-4 hold, som vi gerne vil blive igen.
Henderson tror jeg derimod meget på, hvorimod jeg er mere tvivlsom omkring Shelvey.
Liverpool F.C
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15984:
30 Jan 2013, 20:31 »
Hendo har lavet en flot basse og det er vidst det. Han fungerer ikke meget bedre i det fremadrettede spil og spille uden bold er han en katastrofe. Sorry to say, jeg tror og håber på et farvel til ham.
Thaurat al Shabab
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15985:
30 Jan 2013, 20:33 »
Citat af: JKJ 30 Jan 2013, 20:22
Carra er oppe i alderen ja. Men han har masser af rutine og erfaring og ved 9/10 gange hvor han skal placere sig i forhold til modtanderen.
Desuden har han jo spillet med Agger masser af gange så deres samspil er jeg slet ikke ange for.
Det der kan gøre mig nervøs er helt sikkert at Carra er så meget bedre end vores 3. bedste centerforsvarer. Inden sæsonstart havde jeg slet ikke troet at det var i den udvikling det hele var gået. Så havde Coates været nr 3, efter Agger og Skrtel, Men hans udvikling er jo gået helt den forkerte vej. Jeg er ikke engang sikker på han er vores 4. bedste centerforsvarer mere.
Er ikke helt enig med dig. Skrtel har haft en sløj sæson, men ligefrem at gøre Carragher meget bedre, kan jeg ikke se meningen i. Er enig omkring Coates, som virkelig har haft en sløj sæson, og vel nærmest ikke har lavet andet end fejl når han har spillet. Kampen mod Oldham, var en katastrofe, og tror ligesom dig at der er flere foran ham på positionen. Tror BR vil foretrække både Wisdom og Kelly fremfor Coates centralt. Kelly hvis ikke han var skadet selvfølgelig.
Liverpool F.C
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15986:
30 Jan 2013, 20:36 »
Citat af: mfsjovhat 30 Jan 2013, 20:31
Hendo har lavet en flot basse og det er vidst det. Han fungerer ikke meget bedre i det fremadrettede spil og spille uden bold er han en katastrofe. Sorry to say, jeg tror og håber på et farvel til ham.
Kan godt jer ser objektivt på det, men synes bestemt Henderson fungerer meget bedre på holdet i denne sæson end i sidste, og mener samtidig at han har udviklet sig meget som fodboldspiller.
Vi må se hvad han kan bidrage med resten af sæsonen.
Liverpool F.C
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #15987:
30 Jan 2013, 20:44 »
Citat af: mfsjovhat 30 Jan 2013, 20:31
Jeg både tror og håber på at Hendo nok skal vise sit værd. Han er stadig ung, og selvom hans præstationer er på det jævne lige pt., syntes jeg at hans attitude virker god, og det har BR også krediteret med en masse spilletid. Han bliver nok aldrig en ny Steven Gerrard, men jeg syntes bestemt han har vist nogle lovende takter, og tror på at han nok skal vise sit værd og gribe chancen i fremtiden!
styleez-o2
Reserveholdsspiller
«
Svar #15988:
30 Jan 2013, 21:53 »
Fremragende samarbejde mellem Suarez og Sturridge - fantastisk køb!
God set Brendan - InBRweTRUST!
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly
styleez-o2
Reserveholdsspiller
«
Svar #15989:
30 Jan 2013, 22:03 »
Og Hendo viser slid - han skal nok fighte sig til et eller andet i Liverpool!
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly
Sider:
1
...
1064
1065
[
1066
]
1067
1068
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »