home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1062 1063 [1064] 1065 1066 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876021 gange)
bert0089
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15945: 26 Jan 2013, 17:36 »

pas på ham....  Græder

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15946: 26 Jan 2013, 17:41 »

@Sir Jeppe. Det er kun 97 mio. DKK ca. Tror du har taget fejl af Euro og Pund tegnene Wink

Selvfølgeligt gør jeg det - min fejl Wink Mener dog stadig at prisen er lige i overkanten, og at vi har mere brug for en venstre back og defensiv midt. Men går han han og bliver den nye Ronaldinho, klager jeg da ikke Rullende Øjne Havde han i øvrigt ikke udtalt at han ikke var interesseret i et skifte til Liverpool?

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #15947: 26 Jan 2013, 17:47 »

Jo han har sagt han gerne så sig selv blive i Inter, men præsident Moratti og træner Stramaccioni har bidt sig fast i at få Paulinho til klubben. Pengene fra Sneijder salget og Coutinho salget går derfor til et køb af Paulinho.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

PhilipFlink
Manager

« Svar #15948: 26 Jan 2013, 19:12 »

Han havde sagt et sted at han gerne ville blive, og et andet sted at han ville skifte Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #15949: 26 Jan 2013, 19:20 »

Vi mangler da midtbane spillere der kan score mål - netop her er vi altså for dårligt besat...ikke at vi mangler midtbane spillere for vi har dog handlet en hel del - Coutinho kunne jo være den spiller der med tiden overtager Gerrards kreativitet - for en ny Gerrard er han jo ikke  Wink

Jeg har ikke set Coutinho spille med undtagelse af en enkelt kamp hvor han var anonym..så jeg glæder mig til at se hvad han kan bidrage med.

IMO er det et godt signal at Liverpool kan gå ud og bruge penge på spillere.

Vi mangler dog stadig spillere til en venstre back og vi skal begynde at lede efter en ny målmand for det ligner et exit til Reina til sommer og det er IMO ok... bare vi bruger tiden på at finde en afløser.... og jeg håber ikke det bliver Victr Valdes fra idet jeg ikke tror han passer til PL

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #15950: 26 Jan 2013, 20:55 »

Jeg ser det som et fremragende køb, nu skal de personlige betingelser og arbejdstilladelsen jo lige på plads først inden vi skal glæde os for meget.

Indrømmet jeg kender ham kun ganske lidt af navn, og den smule jeg har læst mig til.
Men ud fra det har vi da noget at glæde os til, Inter fansene er ihf meget negative over at han smutter fra dem.

Han er en kreativ midtbanespiller, lige det vi mangler, vi har jo ingen af den slags.
Nu kan han få resten af sæsonen til at tilpasse sig landet, Liverpool city, klubben og PL. Dvs han burde være 100% klar til næste sæson..

Jeg er vist en af de få der langt hellere ser offensive kræfter på holdet frem for en venstreback. Jeg synes det går ganske fint på den plads i øjeblikket, selvom GJ jo ikke er en naturligt VB.

Hvis vi skal hente en sådan så vent til sommer, så har vi tid til at hente den rigtige, hvis det er nødvendigt.

Og jeg ser heller ingen grund til at hente en "skraldemand" som gardering for Lucas. Hvis Hendo fortsætter den udvikling han er i gang med pt så er vi altså mere end godt besat på den plads.

Reina smutter nok til sommer, så hvis der skal scoutes i noget som helst må det være efter en ny målmand. For dem vi har som gardering i øjeblikket, er fine som reserver og så heller ikke mere.

Anfield Road
Manager

« Svar #15951: 26 Jan 2013, 23:39 »

Og jeg ser heller ingen grund til at hente en "skraldemand" som gardering for Lucas. Hvis Hendo fortsætter den udvikling han er i gang med pt så er vi altså mere end godt besat på den plads.

Mener du at Hendo kan spille skraldemand hvis Lucas bliver skadet? Det har han absolut ikke defensiv forståelse til, og jeg vil i allerhøjeste grad mene at vi har brug for en der kan agere backup ofr Lucas som skraldemand.

Edit: Hvad sker der lige for at den tror du skrev dit indlæg i år 1974? crazy
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 23:41 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #15952: 27 Jan 2013, 11:27 »

Freelance journalist ‏@indykaila 

#LFC made strong enquiries for Ashley Williams. Swansea reply was they will look at the situation in summer. Coates could be used in deal.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #15953: 27 Jan 2013, 18:19 »

Hold kæft hvor er Sterling overvurderet Huh Det er helt vildt manden bidrager ikke med NOGET som helst, og er svagere end en 10 årig. Han kan jo seriøst ingenting, jeg bliver sindsyg over at han bliver brugt så meget, han bidrager ikke med noget som helst andet end bolddtab.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15954: 27 Jan 2013, 19:08 »

Fyr hele holdet. Hold kæft hvor er det pinligt, jeg FATTER IKKE at de kan se sig selv i spejlet og gå fra banen med så ligegyldigt et ansigsudtryk. Holdet er lige blevet pisset på i 90 min af et hold fra den tredjebedste række som ligger omkring nedrykningsstregen. Det er fandme det mest pinlige jeg har oplevet som Liverpool fan, og hvis Coates, Skrtel, Robinson, Brad Jones, samt Downing ikke alle 5 står med en fyrreseddel i morgen så gider jeg fandme ikke mere.

Jeg er rystet, i chok og frem for alt SÅ SUR !!! Jeg har lyst til at splitte hele mit hjem ad, og kaste min fladskærm ud af vinduet, over at vi også har en træner som har verdens fedeste filosofi, men som er en vatpik uden lige når han skal sætte holdet op til den slags kampe.

Vi blev skildt ad og kørt ud af stadion af Mansfield, og burde klart være røget ud der. Men nu fik vi som fortjent i dag. Tillykke til Oldham med en fuldt fortjent sejr !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #15955: 27 Jan 2013, 19:10 »

Tæl til ti en gang imellem VK.

Naustratze
Gæst

« Svar #15956: 27 Jan 2013, 19:12 »

Det er nu svært efter både det med Danmark, og nu ved jeg som Arsenal fan hvordan det er at tabe til et Lower League hold.
Så igen overdriver han måske en anelse...

verdenskrig
Manager

« Svar #15957: 27 Jan 2013, 19:14 »

Aldrig, og jeg ville ønske at Rodgers også ville stoppe med altid at tælle til ti, og i stedet kaste stole og borde efter spillerne i omklædningsrummet, frem for altid at være så pædagogisk korrekt og cool.

Jeg hader manden, men hold kæft jeg elsker Ståle Solbakken for lige netop dette.

Halvdelen af holdet fortjener at blive råbt og skreget i hovedet, så de har tinitus når de vågner i morgen..

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15958: 27 Jan 2013, 19:27 »

Nu var jeg heldigvis skånet for alt andet end de sidste 10 minutter, men hvad fanden bilder de sig egentlig ind? Det er sgu da den værste gang svineri der er leveret i mange, mange år. Jeg er helt målløs.

Jeg vil ikke acceptere det  ticked off

Også flot at vi hen mod slutningen af kampen, hvor vi skal presse på vælger at losse langt, tabe bolden og give Oldham chancen for at trække endnu 10 minutter. Det burde vi altså kunne gøre bedre!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15959: 27 Jan 2013, 19:32 »

Hvorfor er det også at Rodgers først med 2 min igen sætter Coates med frem?
Det er så patetisk og det er noget af det jeg hader allermest ved ham. Han er en pisse dygtig træner, men hans evne til at satse er simpelthen ikke til stede. På et tidspunkt i overtiden kommer Downing til baglinien og der står 2 mand i feltet. Det er en hån, en rendyrket joke og til at brække sig over.

Når vi kommer over det 85 min, er bagud, og der kommer et indlæg så skal HELE holdet være oppe i feltet ved et indlæg. Jeg vil hellere tabe 4-2 og have satset ALT hva der kan krybe og gå, end at tabe 3-2 og så ikke satse en skid overhoved. Det er så hovedrystende som det kan blive, og jeg HADER når man ikke har nosser til at smide det frem der skal !!!

Cool

Sider: 1 ... 1062 1063 [1064] 1065 1066 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010