home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932205 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15045: 28 Okt 2012, 16:57 »

Bare se her, Gemma.
Hvad med at koncentrere dig om dit eget hold. I spiller en ret vigtig kamp nu, hvis du altså er klar over det? Du går åbenbart mere op i at stikke til andre klubbers fans.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15046: 28 Okt 2012, 16:57 »

Bare se her, Gemma.
Tolerance er desværre en mangelvare hos nogle. Vi siger endda dommen var forkert, til trods for det, så er det vores fanoverbevisning, der bliver udgangspunktet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15047: 28 Okt 2012, 16:58 »

Hvad med at koncentrere dig om dit eget hold. I spiller en ret vigtig kamp nu, hvis du altså er klar over det? Du går åbenbart mere op i at stikke til andre klubbers fans.
6'eren er skam tændt.

patrick J
Manager

« Svar #15048: 28 Okt 2012, 16:59 »

6'eren er skam tændt.
så hop du ind i Chelsea tråden og hyg dig med dine venner.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15049: 28 Okt 2012, 16:59 »

Patrick, du er nu sjov. Vi kunne gå ind og sige noget i retning af, at Liverpool bare skulle have lukket kampen før, så en dommerkendelse ikke blev afgørende. Det bider du ikke mærke i. Læs nu, hvad der bliver skrevet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15050: 28 Okt 2012, 16:59 »

Det er utroligt, at jeg ikke engang kan komme ind og nævne noget om en kamp, som jeg har set, uden at jeg skal kaldes troll og at jeg skal gå tilbage til ML, men nuvel - det må jeg leve med. Jeg ville egentlig bare snakke om det, som vi alle er her for - fodbold.

Stop flæberiet kammerat!  Grin

Thaurat al Shabab

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15051: 28 Okt 2012, 17:00 »

så hop du ind i Chelsea tråden og hyg dig med dine venner.
I rest my case. Jøsses.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15052: 28 Okt 2012, 17:00 »

Nu græder jeg lige pludselig? Hvornår stopper galskaben i den her tråd.

PhilipFlink
Manager

« Svar #15053: 28 Okt 2012, 17:01 »

Seriøst.. Hold nu kæft.. Du gør præcis det som Jakob lige skrev.. Og han har Fuuuuuuldstændig korrekt .. Man kan ikke komme ind i nogen klubtråde mere, uden at blive "Svinet til - kaldt en troll - og det ene og det andet" .. Og det gælder  Liverpool tråden, såvel som alle andre tråde .. jeg forstod udemærket det Gemma skrev, og alligevel skulle han høstes.. Der er vist ingen der er i tvivl om, at Liverpool blev snydt.. & Det er også træls når man har mistet 2 point, på et tydeligt og onside mål ..

Ariana Grande
Manager

« Svar #15054: 28 Okt 2012, 17:01 »

Jeg er ikke helt sikker på hvem der flæber mest her?

Selvom jeg dog har en formodning om at det er Liverpools fans.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #15055: 28 Okt 2012, 17:01 »

Nuvel overreagerer folk omkring Gemmas indlæg. Men skulle Gemma og Jakob E ikke vise bare en lille smule forståelse, for hvad os fans lige har været igennem i de døende minutter af et lokalderby. Og så smutte langt væk fra den her tråd.

verdenskrig
Manager

« Svar #15056: 28 Okt 2012, 17:02 »

Gemma, du vil snart finde ud af, at du befinder dig på en side hvor debat og indlæg i en klub-tråd, hvor du ikke er fan af holdet, bliver mere og mere uset herinde. Desværre.

Men jeg er helt enig med dig, og du har heller ikke på noget tidspunkt sagt, at det var i orden, at Suarez' mål blev underkendt.

Hold KÆFT hvor er du dobbeltmoralsk Jakob. Når dit eget skide russer Chelsea snydes i CL, så har du så travlt med at fortælle hele verden om hvor uretfærdigt i bliver behandlet og dit og dat.. Og at alle der ikke kan se det bare intet ved om fodbold..

Men så snart det er os så har du mere travlt med at fortælle Gemma om hvor åååh oh iiih så uretfærdigt du bliver behandlet her, frem for at forholde dig til at Gemma kommer ind og skriver noget som rent ud sagt er lort.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #15057: 28 Okt 2012, 17:03 »

Nuvel overreagerer folk omkring Gemmas indlæg. Men skulle Gemma og Jakob E ikke vise bare en lille smule forståelse, for hvad os fans lige har været igennem i de døende minutter af et lokalderby. Og så smutte langt væk fra den her tråd.
+1.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15058: 28 Okt 2012, 17:03 »

Seriøst.. Hold nu kæft.. Du gør præcis det som Jakob lige skrev.. Og han har Fuuuuuuldstændig korrekt .. Man kan ikke komme ind i nogen klubtråde mere, uden at blive "Svinet til - kaldt en troll - og det ene og det andet" .. Og det gælder  Liverpool tråden, såvel som alle andre tråde .. jeg forstod udemærket det Gemma skrev, og alligevel skulle han høstes.. Der er vist ingen der er i tvivl om, at Liverpool blev snydt.. & Det er også træls når man har mistet 2 point, på et tydeligt og onside mål ..

Kammerat. Det er forskel på, at kommentere - HOVEDLØST - i en klub-tråd lige efter, at det respektive hold er blevet snydt på det groveste. Det eneste jeg kræver er lidt situationsfornemmel se.

Thaurat al Shabab

PhilipFlink
Manager

« Svar #15059: 28 Okt 2012, 17:04 »

Kammerat. Det er forskel på, at kommentere - HOVEDLØST - i en klub-tråd lige efter, at det respektive hold er blevet snydt på det groveste. Det eneste jeg kræver er lidt situationsfornemmel se.

Korrekt, men hvorfor skulle Gemma høstes ..Det var der ingen grund til Smiley

Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010