home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1003 1004 [1005] 1006 1007 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932192 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15060: 28 Okt 2012, 17:05 »

Er det lort lige pludseligt? Hold dog op med det pis. Jeg siger bare, at kampen kunne gå begge veje og at det var en fejldom. I kan jo åbenbart ikke lukke kampen og brokker jer nu over dommeren. Lad det nu ligge i stedet for at gå amok over, at man siger sin mening.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15061: 28 Okt 2012, 17:05 »

Korrekt, men hvorfor skulle Gemma høstes ..Det var der ingen grund til Smiley

Han formulerede sig ærlig talt af helvedes til.

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15062: 28 Okt 2012, 17:05 »

Er det lort lige pludseligt? Hold dog op med det pis. Jeg siger bare, at kampen kunne gå begge veje og at det var en fejldom. I kan jo åbenbart ikke lukke kampen og brokker jer nu over dommeren. Lad det nu ligge i stedet for at gå amok over, at man siger sin mening.

Du formulerede dig ad helvedes til.

Thaurat al Shabab

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15063: 28 Okt 2012, 17:06 »

Han formulerede sig ærlig talt af helvedes til.
Du var ikke i tvivl om essensen. Alle kunne jo se, at der var mål. Så lad være med at beklag dig over mine formuleringer. Du udtaler dig åbenbart kun i one liners.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #15064: 28 Okt 2012, 17:08 »

Du formulerer dig som om at "havde vi bare lukket kampen", så havde fejldommen været ligegyldig, og det er ærlig talt noget pis at sige...
At Liverpool ikke score på deres chancer gør det på ingen måde mere retfærdigt, lettere at tage, eller noget som helst, at dommeren laver en kæmpe fejl.

Jeg ved godt, at du er enig i at dommeren laver en fejl, men så bare sig dét, i stedet for "I kunne bare have lukket kampen", som om det er klubbens egen skyld de ikke vinder i dag,

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Skipper
Gæst

« Svar #15065: 28 Okt 2012, 17:09 »

"Wow, for en gang galde, der blev lukket ud. Everton spillede super godt og det var en underholdende kamp. Den sidste dom var dog helt tosset, hvis i spørg mig, men husk på, at liverpools forsvar flere gange var spillet tyndt. De kunne ligeså godt have tabt."

Det her var det du skrev Gemma.

Lad os tage det stykvist:

Du starter med at skrive vi lukker en omgang galde ud. Det skriver du på et tidspunkt hvor at vi lige er blevet snydt for et mål (som du selv senere fremhæver). Folk er selvfølgelig pisse sure og så kommer du og siger vi lukker en omgang galde ud?
Hvorfor er det så en omgang galde, jo det er fordi Everton spillede supergodt og ligeså godt kunne have vundet kampen. Derfor (som jeg forstår det) har vi ikke lov til at være sure over at vi taber en super intens kamp mod vores lokalrivaler? Du ville sidde fuldstændig objektiv og klappe i dine hænder hvis det skete for dit hold?
Kom igen og lad være med at sidde og lege offer.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15066: 28 Okt 2012, 17:10 »

Du var ikke i tvivl om essensen. Alle kunne jo se, at der var mål. Så lad være med at beklag dig over mine formuleringer. Du udtaler dig åbenbart kun i one liners.

Når man kommunikere virtuelt er det umuligt at tyde afsenders kropsprog, så derfor skal retorikken være knivskarp så man ikke misforstår hinanden. I mine og mange andres øjne virkede dit indlæg nedladende og din antydning var også helt hen i vejret, for ikke at nævne det tidspunkt du poster på.
Hvis du bare kunne indse, at situationen ikke var den helt rigtige og din formulering ikke var helt så skarp, ville det vare helt okay. Men istedet flæber og piver du over, at folk er sure og kalder dig troll? Kom nu ind i kampen skipper!

Thaurat al Shabab

Skipper
Gæst

« Svar #15067: 28 Okt 2012, 17:13 »

Som mfsjovhat siger.

Du sidder og siger vi lukker galde ud, det kan næsten kun forstås nedladende. I hvert fald der hvor jeg kommer fra Wink

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15068: 28 Okt 2012, 17:14 »

"Wow, for en gang galde, der blev lukket ud. Everton spillede super godt og det var en underholdende kamp. Den sidste dom var dog helt tosset, hvis i spørg mig, men husk på, at liverpools forsvar flere gange var spillet tyndt. De kunne ligeså godt have tabt."

Det her var det du skrev Gemma.

Lad os tage det stykvist:

Du starter med at skrive vi lukker en omgang galde ud. Det skriver du på et tidspunkt hvor at vi lige er blevet snydt for et mål (som du selv senere fremhæver). Folk er selvfølgelig pisse sure og så kommer du og siger vi lukker en omgang galde ud?
Hvorfor er det så en omgang galde, jo det er fordi Everton spillede supergodt og ligeså godt kunne have vundet kampen. Derfor (som jeg forstår det) har vi ikke lov til at være sure over at vi taber en super intens kamp mod vores lokalrivaler? Du ville sidde fuldstændig objektiv og klappe i dine hænder hvis det skete for dit hold?
Kom igen og lad være med at sidde og lege offer.
Jeg leger på ingen måde offer, snarere tvært imod. Det var egentlig som respons på et VK indlæg, hvor det hele blev sagt ti gange, men lad nu det ligge - det var det, som jeg mente med galde.

Everton kunne jo ligeså godt have vundet? De havde mange chancer. I bliver bare snydt for et mål. Skru ned for din charme med, at jeg mener dit og dat om objektivitet. Det var jo en fed kamp og den blev lukket skandaløst, det kan jeg ikke gøre for. Jeg ville blot pointere, at i ligeså godt kunne have tabt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15069: 28 Okt 2012, 17:15 »

Hey Drenge (og evt. piger hvis der er nogen)

Kan vi ikke lade den ligge, ryge en fredspibe. Det er gang på gang at folk misforstår hinanden efterhånden. Gider alle ikke forsøge at skrive pænt, sobert? Det må gerne være lidt subjektivt, men man kunne også forsøge at være objektiv til en hvis grad, det giver sku bedre debatter end det her lort.

Vis nu respekt for hinanden alle sammen, men der er ingen herinde som er over andre og det er simpelthen ved at være trættende at det bliver en børnehave gang på gang. Vi har generelt været meget "bløde" omkring jeres hårde tone med hinanden, men det virker sku ikke til at folk kan finde ud af det og så bliver det en børnehave. Kom nu! Stram dog op og til jer der troller gider i ikke bare stoppe med det? Det er sku da hæsligt at se på!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15070: 28 Okt 2012, 17:16 »

Jeg leger på ingen måde offer, snarere tvært imod. Det var egentlig som respons på et VK indlæg, hvor det hele blev sagt ti gange, men lad nu det ligge - det var det, som jeg mente med galde.

Everton kunne jo ligeså godt have vundet? De havde mange chancer. I bliver bare snydt for et mål. Skru ned for din charme med, at jeg mener dit og dat om objektivitet. Det var jo en fed kamp og den blev lukket skandaløst, det kan jeg ikke gøre for. Jeg ville blot pointere, at i ligeså godt kunne have tabt.

Det ville svare til at jeg lige skulle ind og pointere i Cheslea-tråden, at de er bagud med 2-0. Du siger noget vi allerede godt ved og ikke kan bruge til noget andet end at gå amok over.

Thaurat al Shabab

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15071: 28 Okt 2012, 17:16 »

Når man kommunikere virtuelt er det umuligt at tyde afsenders kropsprog, så derfor skal retorikken være knivskarp så man ikke misforstår hinanden. I mine og mange andres øjne virkede dit indlæg nedladende og din antydning var også helt hen i vejret, for ikke at nævne det tidspunkt du poster på.
Hvis du bare kunne indse, at situationen ikke var den helt rigtige og din formulering ikke var helt så skarp, ville det vare helt okay. Men istedet flæber og piver du over, at folk er sure og kalder dig troll? Kom nu ind i kampen skipper!
Det er sødt, at du prøver at belærer mig om retorik. Jeg prøver på ingen måde at pive og sige "åh, jeg har det så hårdt."

Situationen, var da mere end passende. Lige efter kampen, hvor følelserne var stærkest. Det er der, hvor man fanger alt det smukke ved fodbold. At i kalder mit indlæg nedladenden, det har jeg det fint med. Det er hvordan i tolker det.

Skipper
Gæst

« Svar #15072: 28 Okt 2012, 17:17 »

Ja, men vi burde have vundet, hvis det ikke var for en åndssvag dommerkendelse.
Hypotetiske resultater er ret ligegyldige.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15073: 28 Okt 2012, 17:17 »

Det ville svare til at jeg lige skulle ind og pointere i Cheslea-tråden, at de er bagud med 2-0. De siger noget vi allerede godt ved og ikke kan bruge til noget andet end at gå amok over.
Hvorfor skal Chelsea trækkes ind i det her? Det er Liverpool - Everton vi snakker om. At du går fuldstændig amok og angriber mit sprog fremfor mine egentlige udsagn, det kan så irritere mig. Men nok om det. Du forstår tydeligvis ikke, hvad jeg vil.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15074: 28 Okt 2012, 17:18 »

Ja, men vi burde have vundet, hvis det ikke var for en åndssvag dommerkendelse.
Hypotetiske resultater er ret ligegyldige.
Alle får dommerkendelser imod sig. Set over hele kampen er 1-1 fair. Undskyld 2-2.

Sider: 1 ... 1003 1004 [1005] 1006 1007 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010