home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932210 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15075: 28 Okt 2012, 17:18 »

Hvorfor skal Chelsea trækkes ind i det her? Det er Liverpool - Everton vi snakker om. At du går fuldstændig amok og angriber mit sprog fremfor mine egentlige udsagn, det kan så irritere mig. Men nok om det. Du forstår tydeligvis ikke, hvad jeg vil.

Det var et eksempel. Vågn nu op!

Thaurat al Shabab

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15076: 28 Okt 2012, 17:19 »

Det var et eksempel. Vågn nu op!
Jeg har det fint med eksempler. Du går bare i en anden retning, end jeg egentlig vil. Jeg er ligeglad med, at du kommer med eksempler. Samtalen handler mere om mig nu end kampen.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15077: 28 Okt 2012, 17:21 »

FÅ SÅ DISKUSSIONEN TILBAGE PÅ SPORET! = omhandlende Liverpool!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15078: 28 Okt 2012, 17:22 »

FÅ SÅ DISKUSSIONEN TILBAGE PÅ SPORET! = omhandlende Liverpool!
Jeg takker, Hcan. En gammel hund kan stadig lærer ny tricks. Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #15079: 28 Okt 2012, 17:24 »

Tror også det på tide egentlig at snakke om kampen Smiley

Kan opsummeres ret kort.
Første halvleg gik til Everton
Anden Halvleg gik til Liverpool

Suarez spiller godt, er fræk, er farlig hold da kæft jeg elsker den mand. Især for den måde han fejrede det første mål Thumbs Up

Men det gør nu ondt det sidste mål blev annulleret, min rumbo siger det ikke var offside men fordi Coates hang på en Everton spiller da han headede bolden ned til Suarez. Syntes godt nok ikke det ligner en stor forseelse da han ikke skubber ham omkuld, men på den anden side havde han 2 hænder i ryggen....

Men ja op på hesten, jeg syntes man begynder at kunne se Rodgers system komme til sin ret Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #15080: 28 Okt 2012, 17:25 »

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Gemma og Jakob gider komme og "lege" med. Vi sidder en flok Liverpool fans herinde der er så tæt på at smide alt hvad vi har i hænderne og pande en eller anden ned. Vi er grædefærdige og så kommer i sandelig med "Everton kunne ligeså godt have vundet". Ja det kunne de, men tror i selv det er et smart sted at poste den udtalelse? Hvad er meningen med det?

Jeg er faktisk enig, med Gemma i at vi ligeså godt kunne tabt, men vi er rent ud sagt fløjtende ligeglade!! Min søndag, er nok en gang blevet ødelagt af tre idioter, og så har i ikke andet end noget der på mig lød som nedladende kommentarer. Personligt tager jeg mig ikke af det, men jeg finder det stadig unødvendigt. Så vil i ikke være venlige og stoppe med det?  Smiley

Edit: Sorry så ikke lige dit indlæg Hcan Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2012, 17:39 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15081: 28 Okt 2012, 17:41 »

Jeg er da ked af, hvis i bliver fornærmet over, at jeg blander mig. Hvis vi ikke må poste i en af de implicerede klubbers tråde, hvor skulle vi så? Nå nu nok om det.

Jeg synes, at det var en af årets mest interessante kampe. Som en neutral fan, der fik man virkelig meget for sit TV-kontingent og der blev gået til stålet. Det var Merseyside-derby, som det skulle være. Intenst, smukt og med mål. Jeg nød det.

Anfield Road
Manager

« Svar #15082: 28 Okt 2012, 17:49 »

Jeg er da ked af, hvis i bliver fornærmet over, at jeg blander mig. Hvis vi ikke må poste i en af de implicerede klubbers tråde, hvor skulle vi så? Nå nu nok om det.

Jeg synes, at det var en af årets mest interessante kampe. Som en neutral fan, der fik man virkelig meget for sit TV-kontingent og der blev gået til stålet. Det var Merseyside-derby, som det skulle være. Intenst, smukt og med mål. Jeg nød det.

Jeg er ikke fornærmet jeg forstår det bare ikke  Peace

Men ja jeg er helt enig. En fantastisk kamp, der i sær i første halvleg var særdeles underholdende. Maser af fart, intensitet og frem for alt masser af chancer. Lige sådan et godt derby skal være  Wink Helt fantastisk også at se at der virkelig blev tacklet igennem. Lagde specielt mærke til at Shelvey endnu en gang  løber som en besat. Ingen mand ved sine fulde mand vil nogensinde gå ind i en glidende mod Felleaini, men Shelvey blæser på al fornuft og gør det alligevel.

Og så elsker jeg virkelig Suarez´ jubel ved 1-0 målet. Hold nu kæft der fik han lukket munden på Hr. Moyes  funny

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #15083: 28 Okt 2012, 22:13 »

Tror også det på tide egentlig at snakke om kampen Smiley

Kan opsummeres ret kort.
Første halvleg gik til Everton
Anden Halvleg gik til Liverpool

Suarez spiller godt, er fræk, er farlig hold da kæft jeg elsker den mand. Især for den måde han fejrede det første mål Thumbs Up

Men det gør nu ondt det sidste mål blev annulleret, min rumbo siger det ikke var offside men fordi Coates hang på en Everton spiller da han headede bolden ned til Suarez. Syntes godt nok ikke det ligner en stor forseelse da han ikke skubber ham omkuld, men på den anden side havde han 2 hænder i ryggen....

Men ja op på hesten, jeg syntes man begynder at kunne se Rodgers system komme til sin ret Smiley

Det er også det enete jeg kan se der evt skal fløjtes for.
Men det er vel ikke det liniedommeren skal holde med i den situation. Og da slet ikkke når episoden sker længst fra ham og der står en masse spillere i vejen for hans udsyn.

Jeg må indrømme at jeg er nærmest dybt rystet over at der blev fløjtet, for der var jo intet i den situation.

For lieg at snakke om selve kampen så er resltatet vel ok hvis vi tager vores røde briller af og ser på kampen neutralt, sejren kunne ret beset været gået til begge sider. Det er da bare så helvedes frusterende at endnu en dommerfejl koster os point.

Og må jeg dælme undre mig over dem, der ikke er Liverpool fans, lige skal kommeog spille kloge Åge over kampen så kort efter slutfløjt. I må da for pokker kunne forstå at følelserne er uden på tøjet og vi er frusteret i en sådan situation. Hvorfor skal man så lige komme og prikke lidt til os?

JKJ
Gæst

« Svar #15084: 28 Okt 2012, 22:27 »

Hold KÆFT hvor er du dobbeltmoralsk Jakob. Når dit eget skide russer Chelsea snydes i CL, så har du så travlt med at fortælle hele verden om hvor uretfærdigt i bliver behandlet og dit og dat.. Og at alle der ikke kan se det bare intet ved om fodbold..
Men så snart det er os så har du mere travlt med at fortælle Gemma om hvor åååh oh iiih så uretfærdigt du bliver behandlet her, frem for at forholde dig til at Gemma kommer ind og skriver noget som rent ud sagt er lort.

Du har så evigt ret her, +1  Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15085: 29 Okt 2012, 10:37 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #15086: 29 Okt 2012, 12:45 »

Spillere der står uden kontrakt til sommer og kan forhandles med allerede fra 1. januar.

Fernando Llorente, Klaas-Jan Huntelaar, Moussa Sissoko, Lewis Holtby, Yanga-Mbiwa, Keisuke Honda, Juan Manuel Vargas, Theo Walcott, Ashley Cole.

Nogle der kunne være interessante for os?

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15087: 29 Okt 2012, 12:50 »

Spillere der står uden kontrakt til sommer og kan forhandles med allerede fra 1. januar.

Fernando Llorente, Klaas-Jan Huntelaar, Moussa Sissoko, Lewis Holtby, Yanga-Mbiwa, Keisuke Honda, Juan Manuel Vargas, Theo Walcott, Ashley Cole.

Nogle der kunne være interessante for os?

YNWA

Nogle af dem der ikke kunne? Wink

bøvle
Manager

« Svar #15088: 29 Okt 2012, 12:52 »

Haha præcis min kommentar til opslaget, da jeg så det på face ! Wink

Men ja, Llorente ! Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15089: 29 Okt 2012, 12:53 »

Der kan vel ikke forhandles med Walcott eller Cole før 1 måned inden deres kontraktudløb?

Sider: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010