home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 848 849 [850] 851 852 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956330 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12735: 14 Apr 2012, 09:55 »

Never gonna happen, ens egne kampe er vigtigst Wink.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12736: 14 Apr 2012, 15:26 »

Der var ikke meget der lykkedes for Carroll i dag, men alligevel er han den afgørende mand for anden kamp i træk!
Hvor er det fantastisk!! Tillykke til at Liverpool-tilhængere! Fantastisk dag!!!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #12737: 14 Apr 2012, 15:29 »

hvor er det pisse vigtigt!!!!

Risom
Manager

« Svar #12738: 14 Apr 2012, 16:31 »

Sådan!!

Opstemt Opstemt

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Skipper
Gæst

« Svar #12739: 14 Apr 2012, 17:20 »

Anden halvleg er godkendt, det sådan vi skal spille hvis vi skal vinde finalen Thumbs Up
Men første halvleg var da godt nok lige til at lukke op og skide i, og nøj en brøler af Agger, da var da pinligt!
Brad Jones gjorde det godt, helt klart acceptable præstation af ham i dag. Men det så nok også den eneste fulde kamp han får den her sæson Smiley
Hvem håber folket vi møder? Chelsea eller Tottenham. Jeg håber mest på Chelsea, da jeg er lidt nervøs for Tottenhams offensiv.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12740: 14 Apr 2012, 17:24 »

Anden halvleg er godkendt, det sådan vi skal spille hvis vi skal vinde finalen Thumbs Up
Men første halvleg var da godt nok lige til at lukke op og skide i, og nøj en brøler af Agger, da var da pinligt!
Brad Jones gjorde det godt, helt klart acceptable præstation af ham i dag. Men det så nok også den eneste fulde kamp han får den her sæson Smiley
Hvem håber folket vi møder? Chelsea eller Tottenham. Jeg håber mest på Chelsea, da jeg er lidt nervøs for Tottenhams offensiv.
Det var da Carragher der lavede fejlen til målet? Det var ham der sparkede?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #12741: 14 Apr 2012, 17:29 »

Ja, men Agger løftede benet som om han skulle til at sparke (og kunne også sagtens sparke den væk, det var godt nok med hans dårlige højre ben), derfor tøvede Carragher. Så venter de begge for længe, og så til sidst sparker Carragher med sin dårlige fod lige ind på Cahill(tror jeg det var).
Agger bærer, i min optik, størstedelen af skylden. Men Carragher er selvfølgelig ikke helt skyldsfri Smiley

Risom
Manager

« Svar #12742: 14 Apr 2012, 17:33 »

Ja, men Agger løftede benet som om han skulle til at sparke (og kunne også sagtens sparke den væk, det var godt nok med hans dårlige højre ben), derfor tøvede Carragher. Så venter de begge for længe, og så til sidst sparker Carragher med sin dårlige fod lige ind på Cahill(tror jeg det var).
Agger bærer, i min optik, størstedelen af skylden. Men Carragher er selvfølgelig ikke helt skyldsfri Smiley

Enig, men uanset hvad skal de kommunikere bedre.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12743: 14 Apr 2012, 17:45 »

Jeg mener 100 % at det er Carragher, da det var ham der traf beslutningen om at sparke. Og så endda et elendigt spark. Enig i, at kommunikationen skulle være bedre, men Carragher må have største skyldsfølelse.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12744: 14 Apr 2012, 18:09 »

Jeg mener 100 % at det er Carragher, da det var ham der traf beslutningen om at sparke. Og så endda et elendigt spark. Enig i, at kommunikationen skulle være bedre, men Carragher må have største skyldsfølelse.

Skulle han så have ladet være med at sparke? Jeg synes, at den hænger på dem begge og synes ikke det er fair, bare at lægge skylden over på en af dem. De er helt klart lige meget involveret imo.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12745: 14 Apr 2012, 18:18 »

Skulle han så have ladet være med at sparke? Jeg synes, at den hænger på dem begge og synes ikke det er fair, bare at lægge skylden over på en af dem. De er helt klart lige meget involveret imo.
Altså, som det ser ud har han mulighed for at sparke andre veje, men skal vi ikke bare sige at det var dårlig kommunikation og at det skal være bedre og så fejre denne fantastiske sejr?!  Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #12746: 14 Apr 2012, 19:49 »

FUCK OFF HATERS !!

PhilipFlink
Manager

« Svar #12747: 14 Apr 2012, 20:03 »

Hansen, gider du ikke godt lade vær' med at skrive så provokerende og hårde ord.. Det passer ikke ind på siden

mvh. mig

HansenLFC
Gæst

« Svar #12748: 14 Apr 2012, 20:05 »

Hansen, gider du ikke godt lade vær' med at skrive så provokerende og hårde ord.. Det passer ikke ind på siden

mvh. mig

Desværre, den er på sin plads.

Ariana Grande
Manager

« Svar #12749: 14 Apr 2012, 20:07 »

Brace yourselfe Hansen.

Angry crew will destroy you!

Sider: 1 ... 848 849 [850] 851 852 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010