home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955857 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12750: 14 Apr 2012, 20:09 »

Desværre, den er på sin plads.

Det synes jeg ikke, og jeg håber crewet tager fat i den her

-LFC-
Manager

« Svar #12751: 14 Apr 2012, 20:27 »

Hansen, gider du ikke godt lade vær' med at skrive så provokerende og hårde ord.. Det passer ikke ind på siden

mvh. mig
Seriously, hvorfor går du pludseligt ind og leger crew? Grin Det er en lidt provokerende udmelding fra en stor Carroll-fan i en Liverpool-tråd, hvad er dit problem ærligt, du er Arsenal-fan, og hvis du ikke kan lide hvad du ser, så lad vær' med at være i Liverpool-tråden! Dagens lol-øjeblik! Grin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA VI SKAL TIL WEEEEEEEEEEEEEEEEEE EMBLEY IGEN! FUCK HVOR ER DET FEDT! Jeg er så glad, så glad over denne skønne sejr! Troede ikke på det, da vi kom bagud på det håbløse forsvarskoks, men så er det godt, at Evertons forsvar også kan give gaver til Suarez og dejligt med et Carroll-mål for anden kamp i træk! Opstemt 8 mål i 42 kampe er stadig skidt, men det er da blevet væsenligt bedre! Grin

Skipper
Gæst

« Svar #12752: 14 Apr 2012, 20:36 »

Misforstå mig ikke, elsker Carroll og fortjent han fik et mål. Men han skal præstere mindst ligeså godt (og gerne bedre) de næste 7-8 gange inden man man kan begynde og sige "fuck off haters" Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #12753: 14 Apr 2012, 20:39 »

Misforstå mig ikke, elsker Carroll og fortjent han fik et mål. Men han skal præstere mindst ligeså godt (og gerne bedre) de næste 7-8 gange inden man man kan begynde og sige "fuck off haters" Smiley

Må jeg så også kalde Helenius en penis hvis han scorer de næste 7-8 gange mod os?

HansenLFC
Gæst

« Svar #12754: 14 Apr 2012, 20:42 »

Næh.

En vigtig kamp tilbage denne sæson.

ANDY WE LOVE YOU  Kys

PhilipFlink
Manager

« Svar #12755: 14 Apr 2012, 20:51 »

Seriously, hvorfor går du pludseligt ind og leger crew? Grin Det er en lidt provokerende udmelding fra en stor Carroll-fan i en Liverpool-tråd, hvad er dit problem ærligt, du er Arsenal-fan, og hvis du ikke kan lide hvad du ser, så lad vær' med at være i Liverpool-tråden! Dagens lol-øjeblik! Grin

Jeg synes det var klart mit bedste "lol-øjeblik" idag..

Fuck off haters, alle elsker Carroll, og Carroll elsker alle

DeBuur
Manager

« Svar #12756: 15 Apr 2012, 13:42 »

Desværre, den er på sin plads.

selvom jeg måske føler mig ramt.. så er det på sin plads - jeg har tvivlet på Carroll og har udråbt ham som et fjols - har jeg taget fejl... måske... det bliver ikke bevist over en kamp.... men scorer han igen i finalen så lover jeg at frede ham i hele næste sæson  Wink

YNWA

-LFC-
Manager

« Svar #12757: 15 Apr 2012, 14:04 »

Jeg synes det var klart mit bedste "lol-øjeblik" idag..

Fuck off haters, alle elsker Carroll, og Carroll elsker alle
Sikkert, et godt et ud af mange. Tunge

Alle elsker Carroll. Højere end Torres ihvertfald! Grin

WEMBLEY FOR THE 3RD TIME THIS SEASON! WE ARE GONNA WIN THE CUP! Opstemt

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12758: 15 Apr 2012, 17:18 »

JFT 96

DeBuur
Manager

« Svar #12759: 15 Apr 2012, 21:47 »

Drømme finale Liverpool Vs Chelsea - det bliver da en klasse kamp, faktum er at vi kan redde sæsonen med en sejr, vi har intet at spille for i Pl så vi kan fokusere max på finalen.
Chelsea vinder heller ikke PL men er fortsat i spil til CL men intet af det betyder noget - Chelsea møder op i finalen med fuld blus det er en finale de vil vinde og vi skal virkelig spille os op hvis vi vil vinde finalen.

Agger og Skrtel skal være på max og så gør det ikke noget hvis Carroll viser tænder igen og Suarez skylder os stadig lidt så huha hvor må han gerne tage sig sammen.

Med Chelseas forsvar i tankerne så vil vi få muligheder og jeg tror på vi klarer den mod opkomlingene fra London

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #12760: 16 Apr 2012, 00:28 »

AAARRRRGGGHHHH!!!
Har lige fundet ud af at jeg skal til konfirmation dagen Liverpool skal spille FA Cup finalen, det er mildest talt noget lort. Overvejer om man spontant kunne brække et ben dagen før eller noget  Ubeslutsom

HansenLFC
Gæst

« Svar #12761: 16 Apr 2012, 00:33 »

AAARRRRGGGHHHH!!!
Har lige fundet ud af at jeg skal til konfirmation dagen Liverpool skal spille FA Cup finalen, det er mildest talt noget lort. Overvejer om man spontant kunne brække et ben dagen før eller noget  Ubeslutsom

Samme her, det er træls.

Men kampen er trods alt om aftenen, så jeg smutter noget før og napper mig en bar/pub tur i i sønderjylland, nu hvor man er kommet så langt ned.

Nogen som kender nogle steder i Sønderborg?

Skipper
Gæst

« Svar #12762: 16 Apr 2012, 10:51 »

Er det om aftenen?
Liverpools hjemmeside siger det er klokken 3? Huh

HansenLFC
Gæst

« Svar #12763: 16 Apr 2012, 10:52 »

Er det om aftenen?
Liverpools hjemmeside siger det er klokken 3? Huh

18.15 i DK!

http://wembleystadium.com/Events/2012/The-FA-Cup-Final/The-FA-Cup-Final

Skipper
Gæst

« Svar #12764: 16 Apr 2012, 11:03 »

Nå ok, tror desværre stadig det er for tidligt. Må bare optage det, og se det senere... Tunge

Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010