home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956044 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12765: 16 Apr 2012, 21:16 »

På et netop afsluttet bestyrelses møde er jeg lige blevet konfronteret med at Drenthe rygtes til Liverpool Huh nogen der har noget viden om det og huha hvordan har han spillet i sin tid i Everton ?

Sidder lige og tænker tilbage har et sådan skifte nogensinde været gjort med succes ?

Jeg husker mest Drenthe som en flagrende back ala Simon Poulsen.. og det er sgu da ikke det vi har brug for ?

YNWA

Risom
Manager

« Svar #12766: 16 Apr 2012, 21:21 »

På et netop afsluttet bestyrelses møde er jeg lige blevet konfronteret med at Drenthe rygtes til Liverpool Huh nogen der har noget viden om det og huha hvordan har han spillet i sin tid i Everton ?

Sidder lige og tænker tilbage har et sådan skifte nogensinde været gjort med succes ?

Jeg husker mest Drenthe som en flagrende back ala Simon Poulsen.. og det er sgu da ikke det vi har brug for ?

Vi skal ikke have en tidligere Evertonspiller på vores hold. Og desuden har han ikke nivauet til at være en spiller, der kan løfte klubben.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12767: 19 Apr 2012, 21:26 »

Ikke den store debat, men lidt til smilebåndet!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12768: 19 Apr 2012, 21:31 »

Samme her, det er træls.

Men kampen er trods alt om aftenen, så jeg smutter noget før og napper mig en bar/pub tur i i sønderjylland, nu hvor man er kommet så langt ned.

Nogen som kender nogle steder i Sønderborg?

Hej Hansen.

Der ligger en pub der hedder Penny Lane. De har endda Liverpool trøjer hængende Wink
Kunne da være jeg skulle joine dig, når jeg nu er fra byen Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #12769: 19 Apr 2012, 22:01 »

Hej Hansen.

Der ligger en pub der hedder Penny Lane. De har endda Liverpool trøjer hængende Wink
Kunne da være jeg skulle joine dig, når jeg nu er fra byen Smiley

Fedt fedt fedt!!

De må jo vise den så!!

Det burde du, alle røde i byen!! SØØØNDERBORG  !!

DeBuur
Manager

« Svar #12770: 22 Apr 2012, 20:52 »

ticked off At tabe til WBA er sgu det værste der kunne ske.... skal på weekend tur med en Engelsk WBA fan... det bliver nu ulideligt at skulle hånes 4 dage i træk... arghhhh Det eneste der kan rede det er at vi vinder FA cuppen.. og gud lad det ske  Thumbs Up

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #12771: 22 Apr 2012, 21:09 »

Det var da også det mest vanvittige til dato at vi tabte den kamp Opstemt

Men igen, ligaen den er tabt i denne sæson.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12772: 22 Apr 2012, 21:14 »

Jeg ved godt, at ligaen er tabt for Liverpool, men hvor har de da spilelt jammerligt og direkte SKANDALØST  fodbold i Premier League de sidste måneder. Jeg tror aldrig, at jeg har set et så godt hold droppe så mange kampe på hjemmebane til markant dårligere hold. Det er simpelthen for ringe. Synes det er mangel på professionalisme.

Men igen, vinder i FA Cuppen er det hele ligegyldigt og glemt.

bøvle
Manager

« Svar #12773: 22 Apr 2012, 21:15 »

Du har så evigt ret, Riis !! +++

HansenLFC
Gæst

« Svar #12774: 22 Apr 2012, 21:22 »

Der manglede intet overhovedet idag udover mål. Man kan ikke snakke om manglende professionalisme osv. efter dagens kamp ihvertfald. Langt om længe spiller vi et fuldstændig rundt og skaber et antal chancer som er helt vildt? Læste et sted det var over 30 afslutninger og flere af dem tog altså stolpen. At de scorer på en personlig fejl er så bare pisse træls, men igen udover den chance vi selv gav dem som de scorede på, så var de farlige en gang der udover som Reina tog flot.

Men som sagt så mange gange før, så vil jeg hellere have godt spil fremfor resultater i PL. Resultaterne kan vi intet bruge til i ligaen men det gode spil kan vi bygge videre på.

Kampen idag var virkelig en fornøjelse i skydeteltet, at vi ikke scorer er ringe.

verdenskrig
Manager

« Svar #12775: 23 Apr 2012, 09:47 »

Vi kan jo bare ikke score.. Det er helt tydeligt..

Så ikke kampen i går, men har set highlights.. Helt ærligt.. Det er KUN os der er uheldige nok til ikke at scrore der, hvor vi har chancen i OTTE OMGANGE!!!! Det er naturligvis også manglende coolness, men det er jo for sindsygt at den bold ikke kommer i mål der. Den bliver reddet af alt fra på stregen, af målmanden, stolpe, overligger. Ej men den her sæson må snart få en ende, for nok har vi været ringe, men jeg vil simpelthen kalde os historiens mest uheldige PL hold i år bedømt på afslutninger som er lige ved og næsten..

Og hva laver Reina ved deres mål? Er han ikke sød bare at prøve? Huh

GIV OS SÅ DEN FA CUP!!!! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Apr 2012, 09:50 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #12776: 23 Apr 2012, 10:00 »

Det har intet med uheld at gøre. Vi er simpelthen bare for ringe. Man kan ikke være uheldig gennem en hel sæson. Selvfølgelig er det fint vi har vundet ligacuppen, og har også mulighed for at vinde FA cuppen, men i mine øjne er PL det absolut vigtigste, og det har bare været for ringe. Det gør ondt i mit røde hjerte...

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

verdenskrig
Manager

« Svar #12777: 23 Apr 2012, 10:04 »

Hvordan kan det ikke have noget med uheld at gøre? Har du set nogle af vores kampe?

Selvfølgelig er det også ringe at vi har været så dårlige til at omsætte så mange målchancer, men held spiller også en væsentlig rolle for ofte er det jo gode afslutninger.. Som f.eks Henderson i går. Han knalder den på overliggeren på et langskud. Det er jo ikke dårligt?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #12778: 23 Apr 2012, 10:38 »

Du kan være uheldig i en enkelt situation eller noget der ligner, men når du har 30 skudforsøg og ingen mål, så er det sgu ikke uheld. Det er bare for ringe. Når de skyder, så må de forsøge at ramme længere inden for kassens rammer, og ikke så yderligt hver gang. Jeg er virklig skuffet over måden som Liverpool har spillet denne sæson. Og jeg har set mange kampe med Liverpool, og har været stor fan siden starten af 90'erne.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

verdenskrig
Manager

« Svar #12779: 23 Apr 2012, 10:50 »

Selvfølgelig har manglende evner som jeg siger, også en del at sige.
Men du kan simpelthen ikke underkende at manglende held også har været en stor faktor i vores sæson. Sparker en spiller en fremragende skud afsted, og den tager underkanten af overliggern og hopper ned på stregen og ud er det jo ikke dårligt. Bare manglende marginaler/held.

Cool

Sider: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010