home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 905 906 [907] 908 909 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934002 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13590: 09 Aug 2012, 21:40 »

1-0

- Borinis første mål i Liverpool trøjen  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #13591: 09 Aug 2012, 21:46 »

Fedt at Borini får scoret så tidligt, må give enormt med selvtillid selvom det "bare" er Gomel Smiley Kom kamp at starte på.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #13592: 09 Aug 2012, 21:47 »

2-0. Gerrard! ;-)

HansenLFC
Gæst

« Svar #13593: 09 Aug 2012, 21:51 »

Nogen der ved, hvor man kan se aftenens kamp? Smiley

Hvis du har en bruger, ved danskespil, unibet eller bet365 med penge på. Så det muligt at se den der  Smiley

bøvle
Manager

« Svar #13594: 09 Aug 2012, 22:11 »

Joe Allen på lægterne.....

det lugter godt i aften.... Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13595: 09 Aug 2012, 22:11 »

Joe Allen er på Anfield i aften for at se kampen. Han blev lige vist på skærmen. Hvad siger folk egentlig til ham? Jeg synes sgu vi har nok på den centrale midtbane, så kan ærlig talt ikke se hvad vi skal bruge ham til.. Smiley

EDIT: For langsom  Grin

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #13596: 09 Aug 2012, 22:14 »

enig. vi er allerede fint besat på den position, så jeg synes egentlig ikke at vi har brug for at hente en central midtbane spiller mere. Så hellere investere i en ordenlig højre kant...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #13597: 09 Aug 2012, 22:15 »

Reinas nye målmandstrøje gør ham ligefrem slank Opstemt

KÆFT hvor er det vildt lavet suarez Shockeret

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #13598: 09 Aug 2012, 22:18 »

Jeg synes som også tidligere nævnt i tråden at Joe Allen ville være et fantastisk køb. Intet mindre. Tror han vil være helt ideel  foran Lucas sammen med Gerrard. Sad den anden dag og så en  lang række klip med ham, og han virker som en meget komplet spiller og endda med bare en anelse speed, som adam virkelig mangler. Eneste minus er dog at vi har rigtig rigtig mange spillere på den position. Ser et stort lys i Henderson, og synes egentlig ikke adam var så ringe han skal væk allerede nu, og Jonjo er jo et kæmpe talent, så er også splittet, dog mener jeg Allen er vanvittig god og svær at lade gå på nuværende tidspunkt ...

PhilipFlink
Manager

« Svar #13599: 09 Aug 2012, 22:18 »

Joe Allen på lægterne.....

det lugter godt i aften.... Wink

Lugter godt? Ja, det lugter af at i endnu engang smider en MASSE penge efter en, der slet ikke er det værd.. og er der nogen af jer, der kan se ham gå ind og gøre jeres midtbane bedre? For jeg kan ikke se det..

Risom
Manager

« Svar #13600: 09 Aug 2012, 22:19 »

Reinas nye målmandstrøje gør ham ligefrem slank Opstemt

KÆFT hvor er det vildt lavet suarez Shockeret

Du har bare intet til overs for den mand  Tunge

Synes også Suarez har fået en ny rolle, hvor han er lidt mere fri til at lave alle mulige ting, og det er helt fint  Thumbs Up

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager

« Svar #13601: 09 Aug 2012, 22:22 »

Tja bedømt ud fra sidste sæson er han bedre end alt vi har lige nu centralt.. Ham, Lucas, samt Gerrard på midten hvor Henderson presser på og skaber en fed konkurrence og bredde er da meget godt Smiley

Han kender Rodgers hans system.. Synes dog også 140 millioner er lige overkanten.. Men isoleret set tror jeg nok han skal komme til at gøre en god figur..

Risom@
På absolut intet tænkeligt plan, jeg synes Reina er så himmelråbende ringe, tung og overvurderet at jeg ikke fatter han stadig er nummer 1 hos os. Men han er jo stadig Liverpool spiller så må man jo støtte ham, synes bare han er pinlig og koster så helvedes mange mål at man tror det løgn.

Cool

bøvle
Manager

« Svar #13602: 09 Aug 2012, 22:25 »

Lugter godt? Ja, det lugter af at i endnu engang smider en MASSE penge efter en, der slet ikke er det værd.. og er der nogen af jer, der kan se ham gå ind og gøre jeres midtbane bedre? For jeg kan ikke se det..

Han er ung, han er god, rigtig god og har en lys fremtid. sys han er svær at prissætte, sys 140 er en del, men hvad er han da værd, siden han ikke er inærheden af det værd? Det ved du vel med sådan en kommentar ?  Thumbs Up

Han kan sagtens gøre vores midtbane bedre, og også jeres for den sags skyld Wink

Risom
Manager

« Svar #13603: 09 Aug 2012, 22:26 »

Hvilken type midtbanespiller er Joe Allen? Box-box, playmaker etc.?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Søgaard
Gæst

« Svar #13604: 09 Aug 2012, 22:26 »

Hvis I henter Joe Allen, så står I jo med alt for mange midtbanespillere, som kræver spilletid. Til tre positioner vil I have: Lucas, Gerrard, Allen, Adam, Henderson, Shelvey og Spearing. Altså syv spillere, som til tre pladser, hvor hvert fald fem spillere vil kræve mere eller mindre fast spilletid, mens de to sidste må betegnes som fremtidens mænd, men stadigvæk bør få kampe af og til. Et par stykker vil selvfølgelig kunne tage en plads på fløjen, men det flytter reelt bare problemet derud, da I også der har fire-fem spillere, som vil kræve spilletid.

Sider: 1 ... 905 906 [907] 908 909 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010