home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933597 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13620: 09 Aug 2012, 22:48 »

Ja, men hvilke afleveringer lagde Song og Modric ? Chance skabende afleveringer ... Det var ikke det Joe Allen lavede mest af, og slet ikke på samme måde som de 2.. Igen, det er taktikken, og den måde han spillede på i Swansea.. Det ses vel også på, hvor mange assist han lavede..

De er også mere fremadrettede spillere end Allen. Song var hvert fald i sidste sæson mere offensiv end defensiv. Modric er ham der holder spillet sammen i Spurs med en lidt offensiv indstilling. Allen er defensiv, og er ikke ham der skal lave assist, men ham der skal holde modstanderne væk og hjælpe det opbyggende spil i gang - men ikke selv opbygge det.

Naturligvis er det taktikken, men uanset hvad vil han være et godt indkøb. Kender trænerens metoder og er et meget stort talent.

Risom
Manager

« Svar #13621: 09 Aug 2012, 22:48 »

Nogen der ved hvem vi kan komme til at møde i næste runde?

Vi bliver vel seedet, så det kan ihf blive hold som Horsens, FCM og hold i den størrelseorden.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager

« Svar #13622: 09 Aug 2012, 22:50 »

Ja, men hvilke afleveringer lagde Song og Modric ? Chance skabende afleveringer ... Det var ikke det Joe Allen lavede mest af, og slet ikke på samme måde som de 2.. Igen, det er taktikken, og den måde han spillede på i Swansea.. Det ses vel også på, hvor mange assist han lavede..

Altså nu kan man godt lave afleveringer som er med til at skabe chancer uden at man laver en assist.. Et sideskift til en kant som lægger op til en angriber er ikke en assist men stadig med til at skabe målet, og det er jo lige så brugbart som en dyb bold til en angriber der sparker den ind Wink Allen havde i øvrigt ingen RVP i Swansea Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13623: 09 Aug 2012, 22:50 »

Kunne være fedt i danmark.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager

« Svar #13624: 09 Aug 2012, 22:51 »

Vi bliver vel seedet, så det kan ihf blive hold som Horsens, FCM og hold i den størrelseorden.

Liverpool - Horsens!  Thumbs Up
Så kan de danske liverpoolfans også få noget glæde Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #13625: 09 Aug 2012, 22:53 »

De er også mere fremadrettede spillere end Allen. Song var hvert fald i sidste sæson mere offensiv end defensiv. Modric er ham der holder spillet sammen i Spurs med en lidt offensiv indstilling. Allen er defensiv, og er ikke ham der skal lave assist, men ham der skal holde modstanderne væk og hjælpe det opbyggende spil i gang - men ikke selv opbygge det.

Præcis! det er lige præcis det jeg mener! Derfor den høje statistik, men igen, det er en fremragende statistik ..
Altså nu kan man godt lave afleveringer som er med til at skabe chancer uden at man laver en assist.. Et sideskift til en kant som lægger op til en angriber er ikke en assist men stadig med til at skabe målet, og det er jo lige så brugbart som en dyb bold til en angriber der sparker den ind Wink Allen havde i øvrigt ingen RVP i Swansea Opstemt

Men det er også det jeg mener .. Han ligger afleveringen til en spiller, som så er kreativ.. Men som regel lavede han ikke den her kreative aflevering.. Ikke i de Swansea kampe jeg så.. Der lagde han de som regel af, spillede den tilbage osv..

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13626: 09 Aug 2012, 22:54 »

Liverpool - Horsens!  Thumbs Up
Så kan de danske liverpoolfans også få noget glæde Opstemt

Hvilken glæde? Man plejer sgu' da ikke at glæde sig over at ryge ud med et brag?  Hævet Øjenbryn Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #13627: 09 Aug 2012, 22:55 »

Men sådan er man jo så forskellig, så kan det også være Lucas bliver mere frigjort offensivt til f.eks at tage dybdeløb som han er ganske fin til Smiley Men ser nogle gode kompetencer ved Allen og hans pasningsstyrke kort, eller lang er sgu imponerende og ganske afgjort brugbart Smiley

I øvrigt synes jeg også et godt sideskift er kreativt men det måske bare min tolkning Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager

« Svar #13628: 09 Aug 2012, 22:56 »

Hvilken glæde? Man plejer sgu' da ikke at glæde sig over at ryge ud med et brag?  Hævet Øjenbryn Wink

Haha. Tror du Liverpool får et nederlag i Horsens?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager

« Svar #13629: 09 Aug 2012, 22:58 »

" At læse ironi på skrift er en ædel kunst" Wink

Cool

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13630: 09 Aug 2012, 22:59 »

Haha. Tror du Liverpool får et nederlag i Horsens?

Nej, der spiller de uafgjort.. Men de taber nok med 2-3 mål på Anfield. crazy

Enzo
Manager

« Svar #13631: 09 Aug 2012, 22:59 »

Nej, der spiller de uafgjort.. Men de taber nok med 2-3 mål på Anfield. crazy

Haha Smiley
Nogle der ved, hvordan det står til med Andy C?

HansenLFC
Gæst

« Svar #13632: 09 Aug 2012, 23:02 »

Træk et dansk hold, tak!

Om det er Salami park eller Plastic park er ligegyldigt!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13633: 10 Aug 2012, 08:36 »

Så er det meldt ud: http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-Allen-koeb-indenfor-24-timer

Så nu holder jeg i hvert fald vejret de næste døgn omkring Agger med mindre vi har nok midler til at købe uden at sælge pt. Mit største mareridt er at vi sælger Agger i denne sæson og så købe en eller anden middelmådig forsvars spiller som Ashley Williams eller et talent som bliver til noget om tre år. Hvis vi have en chancer for at være med indenfor en årrække igen så skal en spiller som Agger bindes til klubben uanset om han så skal have en lønfordobling, selvom jeg dog tvivler på at Agger er sådan. Men håber for alt i verden at han bliver.

Mht. til Allen må jeg sige at jeg ikke så så mange kampe af Swanseas sidste år, men hans statistik er jo meget god, og efter min mening kan det aldrig nogensinde blive et fejlkøb som Adam, som allerede inden han skiftede til Liverpool ikke have nok kvalitet til at spille i Liverpool og jeg ryster stadig på hovedet af det køb, men det blev dog opvejet af alle de andre køb vi gjorde sidste sommer som nok skal slå igennem.

Men vi er nød til at holde på back kæden nu. Det er simpelthen en af de mest stabile forsvar i PL. Johnson med sine offensive løb og Agger og Skrtel med deres gode oprydnings spil og meget få fejl. Enrique håber jeg bliver lidt mere stabil i år med mindre fejl. Shelvey håber jeg også vi beholder og ikke låner ham ud fordi Allen kommer, fordi hold da op en udvikling han har haft.

Så ved et køb af Allen håber jeg vi sælger Adam eller låner ham ud. Derefter smide vi penge efter endnu en reserve angriber eller en spiller som Gaston Ramirez hvis han ikke bliver for dyr. Mht. til Carroll ville det simpelthen for dumt at sælge ham, fordi han bliver fremragende senere i sin karriere. Hvis vi sælger ham, så bliver han en mega god spiller for den klub han havner i og udvikler sig fantastisk og så om få år så spiller han i en af de store klubber omkring os. Vi bliver nød til at holde på det kvalitet vi har og samtidig køber mere. og ikke sælger ud af kvalitet for at købe mere kvalitet.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #13634: 10 Aug 2012, 11:17 »

Til alle dem der håber på at Liverpool ville trække FCM eller Horsens:
http://onside.dk/nyheder/europa-league/uefa-disse-fem-kan-horsens-og-fcm-traekke

Sider: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010