home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  1 Bruger, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934032 gange)
Icemate
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13575: 09 Aug 2012, 16:41 »

Rygter er en del af fodbold, og selvfølgelig skal de da diskuteres, men det at se sig sikker på at noget sker på baggrund af et rygte forstår jeg ikke. Som sagt kan alt jo ske, og før der ligger noget officielt ved vi jo intet. Smiley

Men for at bringe tråden tilbage på rette spor:

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-aktiverer-Allen-klausul

RYGTET ( Wink ) går på at Liverpool eftersigende vil/har udløse/udløst Joe Allens frikøbsklausul. Er det bare mig der ikke har fulgt ordneligt med, eller indgik Brendan Rodgers og Liverpool ikke en aftale om at Liverpool ikke måtte købe Swansea spillere i denne sæson?

Jeg har læst mange steder, at Liverpool ikke måtte hente Swansea spillere i denne sæson. Dog har jeg også læst at aftalen gik på, at Liverpool ikke måtte få følsomme informationer at vide om spillerne, såsom frikøbsklausuler osv. Umiddelbart må det sidste vel være rigtigt hvis dette er sandt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13576: 09 Aug 2012, 17:06 »

To gode ting her

Aggers nye tattoo, hvis det ikke er fake altså  Tunge
Og Carroll øver sig på at score mål  Tunge

Det er virkeligt fedt det her. Ikke at man absolut skal tatovere sig for at vise sin loyalitet, men det er satme forfriskende at se en spiller, som sætter klubben højere end sig selv!

verdenskrig
Manager

« Svar #13577: 09 Aug 2012, 17:17 »

Agger er da hamrende dum. Ja, det er fint, at han elsker Liverpool, og synes det er en god klub, det kan jeg også godt forstå. Men jeg synes, det er en enestående chance og mulighed han her forspilder. Har han ingen ambitioner? Jeg er ked af at sige det, men han vinder nok ikke store trofæer med Liverpool lige foreløbigt. Han er også nået en alder, hvor han ikke bare kan vente 5 år. Jeg havde skiftet, hvis jeg var Agger. Det har intet at gøre med at være moneyhunter eller noget andet. City er bare en bedre klub end Liverpool, og han kommer til at danne makkerpar med ham nogle nok vil kalde verdens bedste forsvarsspiller.

Jeg kan godt forstå at du som Chelsea fan ikke kan sætte dig ind i den tankegang.. Ikke møntet på dig som person, men som fan af en klub der er lige så patetisk ulækker som City Smiley

Dine argumenter er i og for sig logiske, men du begriber bare ikke at ens kærlighed til en fodboldklub kan overskygge lysten til at vinde alt. Præcis lige som din klub, er du totalt blottet for den gamle tanke om hva en fodboldklub egentlig indebærer. Man kan ikke bebrejde dig for man bliver et billede af hva ens klub står for Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13578: 09 Aug 2012, 17:32 »

Jeg kan godt forstå at du som Chelsea fan ikke kan sætte dig ind i den tankegang.. Ikke møntet på dig som person, men som fan af en klub der er lige så patetisk ulækker som City Smiley

Dine argumenter er i og for sig logiske, men du begriber bare ikke at ens kærlighed til en fodboldklub kan overskygge lysten til at vinde alt. Præcis lige som din klub, er du totalt blottet for den gamle tanke om hva en fodboldklub egentlig indebærer. Man kan ikke bebrejde dig for man bliver et billede af hva ens klub står for Smiley
Man skifter squ da heller ikke bare job hvis man får lidt mere i løn. hvis man er glad for sit arbejde? Penge er squ ikke alt, klub ånd er hvad Agger har. Det er squ da mega fedt, elsker Agger for det og det er squ også derfor at alle liverpool fans er vild med ham....... ikke alle mennesker er ude efter penge, men lykke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13579: 09 Aug 2012, 17:37 »

Jaja, Chelsea er umoralske, hykleriske og lavet af plastik. Den har jeg hørt før. Men jeg kan ikke forstå tankegangen med, at man som spiller ikke vil det bedste for sig selv. Se nu bort fra at det er City, der vil have Agger. Tag udgangspunkt i at klubben er bedre end Liverpool, og at han kan se frem til spilletid. Han risikerer aldrig at vinde noget i sin karriere af betydning, hvis han spilder denne chance, som han nu har gjort. Det er Aggers valg, men jeg kan ikke forstå det.

Og så kan I skrive, at det er fordi, jeg er pengegrisk og holder med plastikklubben Chelsea, men facts er at City er bedre end Liverpool, og at Agger siger nej til at spille i en af de aller allerstørste klubber i Europa. Jeg ved godt hvad kærlighed til sin klub er, og det er da også flot, smukt og alt mulig andet. Disse spillere har vi også i Chelsea, og de er aldrig skiftet, fordi de elsker Chelsea. Men de er til gengæld også blevet i Chelsea, fordi der er muligheder for noget stort. Derfor har vi i mange år ikke haft disse problemer. Men jo, jeg ved godt, hvad det indebærer.

At de fleste mennesker så har et fantastisk forkert indtryk af Chelsea må stå for egen regning.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #13580: 09 Aug 2012, 17:39 »

Ser frem til et Agger skifte! Barca helst...

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

verdenskrig
Manager

« Svar #13581: 09 Aug 2012, 17:42 »

Hva nu hvis Agger mener at de bedste forudsætninger for ham er at blive i en klub hvor han kan lide at være og føler sig hjemme?
Det er ikke football manager hvor spillerne bare skifter uden videre.. Skifter man klub rykker man hele sin base op, alt bliver anderledes, nye holdkammerater, fans, træner, koncept. Alt er nyt..

Hvis man føler tryghed og sikkerhed i den klub man er i hvilket Agger ganske givet føler, og føler lyst til at hjælpe os op igen så vi kan vinde de trofæer vi som klub burde, jamen hvorfor i alverden skal han så skifte til City? Et skifte til City vil i øvrigt også være i mod Aggers ord om at han aldrig ville skifte til en anden engelsk klub..

Vi kan ikke alle være så patetisk gode til at lyve Som Fernando " El Nina " Torres, der siger et og gør noget andet.. Den type er Agger ikke, og det er sgu bare synd for City at de lige har brændt sig varm på en spiller som er ligeglad med deres ambitioner som er skabt på et grundlag de aldrig har været i nærheden af at fortjene..

edit: Skifter Agger til Barca, Real, Inter, MIlan, Bayern eller hvem det nu måtte være, så vil jeg bare sige tak for alt til en stor stor spiller som altid har givet sig 100 % for klubben, og aldrig brokket sig over andre end Roy. Men skifter han til City er han bare en luder. Det ville svare til at Mike Jensen skifter til FCK for mig. Det gør man bare ikke, og jeg ved Agger har nok stolthed i sit fag til aldrig at betræde den patetiske araberklub med så meget som en fod, medmindre det er the reds han spiller for.

Glæder mig i øvrigt til at Agger kysser klublogoet når han har sænket city med det afgørende mål i næste sæson  Djævel
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 17:45 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13582: 09 Aug 2012, 17:49 »

Hva nu hvis Agger mener at de bedste forudsætninger for ham er at blive i en klub hvor han kan lide at være og føler sig hjemme?
Det er ikke football manager hvor spillerne bare skifter uden videre.. Skifter man klub rykker man hele sin base op, alt bliver anderledes, nye holdkammerater, fans, træner, koncept. Alt er nyt..

Hvis man føler tryghed og sikkerhed i den klub man er i hvilket Agger ganske givet føler, og føler lyst til at hjælpe os op igen så vi kan vinde de trofæer vi som klub burde, jamen hvorfor i alverden skal han så skifte til City? Et skifte til City vil i øvrigt også være i mod Aggers ord om at han aldrig ville skifte til en anden engelsk klub..

Vi kan ikke alle være så patetisk gode til at lyve Som Fernando " El Nina " Torres, der siger et og gør noget andet.. Den type er Agger ikke, og det er sgu bare synd for City at de lige har brændt sig varm på en spiller som er ligeglad med deres ambitioner som er skabt på et grundlag de aldrig har været i nærheden af at fortjene..
Hvis man er bange for at de nye medspillere osv ikke kan lide dig, så burde man virkelig finde en individuel sportsgren. City byder på Agger, fordi de kan bruge ham. Tror du så ikke, at han bliver budt velkommen? Det tror jeg. Han ved intet om, hvordan det er at være i City eller en anden topklub. Det kan være, han får det endnu bedre der? Det ved han ikke, for han har ikke prøvet, og han vil åbenbart ikke prøve det. At Agger så lukker sine muligheder eller svigter Liverpools fans ved sådan en udtalelse er bare dumt. Men hvis Agger ikke vil fremme sin karriere, så lader vi ham om det. Jeg forstår det ikke.

Torres fremmede sin karriere. Han vandt Champions League, FA Cuppen osv. Han har en chance for at vinde store titler på klubplan. Det havde han ikke i Liverpool.

verdenskrig
Manager

« Svar #13583: 09 Aug 2012, 17:57 »

Hvis man er bange for at de nye medspillere osv ikke kan lide dig, så burde man virkelig finde en individuel sportsgren. City byder på Agger, fordi de kan bruge ham. Tror du så ikke, at han bliver budt velkommen? Det tror jeg. Han ved intet om, hvordan det er at være i City eller en anden topklub. Det kan være, han får det endnu bedre der? Det ved han ikke, for han har ikke prøvet, og han vil åbenbart ikke prøve det. At Agger så lukker sine muligheder eller svigter Liverpools fans ved sådan en udtalelse er bare dumt. Men hvis Agger ikke vil fremme sin karriere, så lader vi ham om det. Jeg forstår det ikke.

Torres fremmede sin karriere. Han vandt Champions League, FA Cuppen osv. Han har en chance for at vinde store titler på klubplan. Det havde han ikke i Liverpool.

Jeg kender ikke Agger personligt og aner ikke hans grundlæggende holdninger andet end at han er glad i Liverpool og vil hjælpe klubben med at komme frem og blande sig i mesterskabskampen igen.. Det var blot en tanke om hvordan en spiller kan have det.

City, Chelsea, PSG mfl har masser af penge og sikkert succes.. Men jeg fryder mig over hver evig eneste gang der er en spiller som siger nej til jer fordi hans kærlighed til sin klub overskygger jeres succes, titler og millioner som i har skabt på et grundlag der er så klamt og afskyeligt at jeg væmmes til jeg brækker mig over alt hva i står for..

Start jeres egen liga og overbyd hinanden der, så kan i kæmpe om hvem der kan skabe det største underskud..

Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #13584: 09 Aug 2012, 18:02 »

Det er squ da mega fedt, elsker Agger for det og det er squ også derfor at alle liverpool fans er vild med ham....... ikke alle mennesker er ude efter penge, men lykke.

Derfor er dog også en smule humoristisk, at størstedelen af fansene, hvis man kigger på RAWK eller deres officielle fora, alligvel - omend de godt kan lide Agger - godt kunne bruge 20 millioner pund, så man kunne få nye tiltrængte spillere til en midtbane, som allerede er fyldt med spillere, der har én sæson på cv'et hos Liverpool.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13585: 09 Aug 2012, 18:03 »

Jeg kender ikke Agger personligt og aner ikke hans grundlæggende holdninger andet end at han er glad i Liverpool og vil hjælpe klubben med at komme frem og blande sig i mesterskabskampen igen.. Det var blot en tanke om hvordan en spiller kan have det.

City, Chelsea, PSG mfl har masser af penge og sikkert succes.. Men jeg fryder mig over hver evig eneste gang der er en spiller som siger nej til jer fordi hans kærlighed til sin klub overskygger jeres succes, titler og millioner som i har skabt på et grundlag der er så klamt og afskyeligt at jeg væmmes til jeg brækker mig over alt hva i står for..

Start jeres egen liga og overbyd hinanden der, så kan i kæmpe om hvem der kan skabe det største underskud..
Jamen fryd dig da over det, han er ikke livsvigtig for City. Som det ser ud nu, vinder Agger intet med Liverpool, og der er ikke meget, der tyder på, at det ændrer sig.

Og du må også gerne brække dig over klubber som PSG, City og Chelsea. Jeg er ligeglad. Jeg blev ikke Chelsea-fan, fordi de havde penge, og sådan er der mange fans. Hvad skal vi gøre ved det? Jeg er da glad for, at Abramovich kom, det er da ikke noget, jeg græder over, men skal man så skifte klub og sige: "Nu gider jeg ikke at holde med dem længere, for de har fået penge". Sådan hænger det ikke sammen.

bøvle
Manager

« Svar #13586: 09 Aug 2012, 18:32 »

Så skulle Allen ifølge sky sports ha informeret Laudrup om at han ønsker at følge BR til liverpool !! VIGTIGT !!

Zone 43
Manager

« Svar #13587: 09 Aug 2012, 19:28 »

Disse spillere har vi også i Chelsea, og de er aldrig skiftet, fordi de elsker Chelsea. Men de er til gengæld også blevet i Chelsea, fordi der er muligheder for noget stort.

Det er der også i Liverpool - bare på den lange bane, istedet for den korte. Forudsat at Fætter BRs i trænersædet får tid og tillid af yanksene. Tilmed vil han være en af ledende spillere, ligesom på landsholdet, hvorimod i højere grad vil være just another player hos City, Barcelona eller Madrid. Det kan måske også have sit at sige.

Nuvel, jeg så gerne et Agger skifte, da det vil gavne Brøndby med op imod 30 mio. dkr., men omvendt er det lækkert med en spiller der er så loyal som det er tilfældet. Dem er der ikke mange af i dagens fodbold.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13588: 09 Aug 2012, 19:32 »

Men jeg kan ikke forstå tankegangen med, at man som spiller ikke vil det bedste for sig selv.

Nej, det kan vi tydelig høre. Men Agger vil det bedste for sig selv. Det er at blive i Liverpool, da HAN har det bedst med det og det gør ham lykkelig... og rig samtidig.

bøvle
Manager

« Svar #13589: 09 Aug 2012, 21:04 »

Nogen der ved, hvor man kan se aftenens kamp? Smiley

Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010