home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2010
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2010  (Læst 45147 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #60: 06 Jul 2010, 22:49 »

Nok det dummeste sted at falde i soevn i denne tour ! Opstemt
Logged

:-)

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #61: 06 Jul 2010, 22:54 »

Det sker desværre, når man har været oppe siden halv fire i morges og faktisk næsten intet søvn fik inden. Wink

Kan se Sputnik har deres Tour-kanal, men det koster... :/
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #62: 06 Jul 2010, 22:59 »

Det sker desværre, når man har været oppe siden halv fire i morges og faktisk næsten intet søvn fik inden. Wink

Kan se Sputnik har deres Tour-kanal, men det koster... :/
Det tætteste på, som du kan komme gratis er vel næsten Aftentour på DR's hjemmeside Smiley
Ellers så skal du ud på nogle udenlandske medier og støve noget op ala. DR, som smider alle deres udsendelser på nettet.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #63: 06 Jul 2010, 22:59 »

Det sker desværre, når man har været oppe siden halv fire i morges og faktisk næsten intet søvn fik inden. Wink

Kan se Sputnik har deres Tour-kanal, men det koster... :/

Eurosport sender den sikkert i nat. De genudsender stort set alt Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #64: 06 Jul 2010, 23:21 »

Imorgen tror jeg, at enten et udbrud går hele vejen, eller så tager Tyler Farrar etapen.
Jeg er helt sikker på, at Jerome Pineau sidder med i udbruddet, da han vil have de få bjergpoint, som der nu engang er på etapen Smiley
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #65: 06 Jul 2010, 23:27 »

Tror at det bliver en massespurt i morgen. Der har ikke været en rigtig massespurt endnu. I søndags var det ikke alle sprinterne der var med, så jeg tror sprinterholdene vil gøre alt for at hente et udbrud i morgen.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #66: 06 Jul 2010, 23:33 »

Imorgen tror jeg, at enten et udbrud går hele vejen, eller så tager Tyler Farrar etapen.
Jeg er helt sikker på, at Jerome Pineau sidder med i udbruddet, da han vil have de få bjergpoint, som der nu engang er på etapen Smiley

Jeg tvivler rimelig meget på Farrar i morgen. Han virker meget medtaget af sit styrt og kørte heller ikke specielt stærkt i dag, hvilket man måske heller ikke havde forventet. Jeg håber virkelig han kan lave et godt resultat, men jeg tror ikke rigtig på det.

At Pineau satser på at komme af sted i morgen tvivler jeg endnu mere på. Der er kun en bjergspurt og der er i forvejen ingen, der kan nå ham, så mon ikke han venter til fredag eller lørdag, hvor der er mange flere bjergpoint at kører om.

Jeg tror lidt på Cav i morgen, selvom han virker lidt uskarp. Ellers er Petacchi og Thor gode bud selvom de mangler folk som Cav og Farrars acceleration.
Logged

former zoesuckins

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #67: 06 Jul 2010, 23:37 »

tror sku ikke på det blir farrar imorgen, eftersom han har problemer efter sit styrt Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #68: 06 Jul 2010, 23:44 »

Dagen i morgen bliver uden tvivl en dag, hvor der bliver slikket på de sår, som er kommet gennem de sidste mange dage.
Hvem har kræfterne til at kunne køre og hvem gemmer sig bagerst i feltet med smerter, er det store spørgsmål. Mener at have læst at Columbia gik rimelig nemt igennem gårdagens etape, hvilket kan være det, som Cavendish kan vinde i morgen, i forhold til et hårdt ramt Garmin hold, hvor der vel næsten ikke er en mand uden dybe sår. Både Dean og Farrar har været med i alvorlige styrt og ingen af dem virker til at være på toppen efter de styrt, så tvivler på, at de kan skabe et godt resultat i morgen. Petachhi sad fint med i dag og virker til at være skarp i år. Det samme gør McEwen, som kom meget flot igennem dagens etape, selvom han ikke er vildt skarp på brosten.
Hushovd er som altid skarp til Touren og garanti for en god placering i en spurt. Han havde en nemmere dag end så mange andre af sprinterne, da han er vant til at køre forårsklassikerne og med succes.
Så umiddelbart kommer det til at være en kamp mellem Cavendish og Hushovd med Petacchi og McEwen, som mine out-sidere.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #69: 06 Jul 2010, 23:59 »

i forhold til et hårdt ramt Garmin hold, hvor der vel næsten ikke er en mand uden dybe sår. Både Dean og Farrar har været med i alvorlige styrt og ingen af dem virker til at være på toppen efter de styrt, så tvivler på, at de kan skabe et godt resultat i morgen.

Tyler Farrar så ikke mærket ud af sit styrt. Julian Dean så godt nok mærket ud, men tror bestemt ikke det bliver det store problem, da Robert Hunter kan agere lead-out mand uden problemer.
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #70: 07 Jul 2010, 00:06 »

Tyler Farrar så ikke mærket ud af sit styrt. Julian Dean så godt nok mærket ud, men tror bestemt ikke det bliver det store problem, da Robert Hunter kan agere lead-out mand uden problemer.

Farrar kom på hospitalet og græd eftersigende over målstregen. Jeg tror nu nok han var mærket og stadig er det i morgen. Der stod endda på et nyhedssite at han var udgået, men han valgte at stille til start alligevel.
Logged

former zoesuckins

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #71: 07 Jul 2010, 00:11 »

Farrar kom på hospitalet og græd eftersigende over målstregen. Jeg tror nu nok han var mærket og stadig er det i morgen. Der stod endda på et nyhedssite at han var udgået, men han valgte at stille til start alligevel.


Jamen, bevares. Godt ord igen  Thumbs Up
Da tv-billederne var henne på ham, efter styrtet, så han ikke fandens mærket ud Smiley

Og det med at han kom på hospitalet osv. det var da fra 2. etape? Wink
« Seneste Redigering: 07 Jul 2010, 00:15 af ItaliensLarsen » Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #72: 07 Jul 2010, 00:21 »


Jamen, bevares. Godt ord igen  Thumbs Up
Da tv-billederne var henne på ham, efter styrtet, så han ikke fandens mærket ud Smiley

Og det med at han kom på hospitalet osv. det var da fra 2. etape? Wink

Jep alt det jeg skrev der, var efter 2. etape. Men taget hans præstation i dag i betragtning og alvoren af hans styrt på 2. etape, tror jeg han er godt medtaget i morgen også, men håber virkelig det modsatte. Smiley
Logged

former zoesuckins

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #73: 07 Jul 2010, 00:22 »

Jep alt det jeg skrev der, var efter 2. etape. Men taget hans præstation i dag i betragtning og alvoren af hans styrt på 2. etape, tror jeg han er godt medtaget i morgen også, men håber virkelig det modsatte. Smiley

Når, så misforstod jeg dig. My bad.
Håber stærkt på, at han kan sprinte, med hans forstuvede håndled Smiley
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #74: 07 Jul 2010, 00:28 »

Tror det bliver mellem Petacchi, McEwen eller Hushovd. SOm en lille outsider har jeg Renshaw, hvis Cavendish virkelig er så mærket som han ligner han er, så er Renshaw en udemærket sprinter til at tage hans rolle på Columbia.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010