home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2010
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2010  (Læst 44931 gange)
Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tour De France 2010
« : 09 Jun 2010, 12:24 »

En tråd til Tour De France 2010


Ja, her skal der bare snakkes om alt hvad angår årets tour!  Peace
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #1: 13 Jun 2010, 09:53 »

Rygterne omkring mekanisk snyd vil ikke dø... http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=262&id=276&id_nyhed=26276 den nævnte dommer er kendt i Italien for at blive ved indtil han finder  den såkaldte sandhed... især afsløringen af skandalen i Juventus kendertegner denne dommer.

Det bliver spændende at se om kendte ryttere pludselig bliver ude af form...

Tour Ledelsen bliver naturligvis nød til at få cyklerne undersøgt før og efter løbet.. en mistanke om snyd kan løbet ikke overleve og snyder et hold... så er det ud... for altid.
Logged

YNWA

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #2: 13 Jun 2010, 11:42 »

Jeg tror ikke, at motorrygterne har noget på sig... Det er rytternes overdrevede kraftpræstationer, der får mistanken om mekanisk snyd til at blusse. Jeg er dog ret sikker på, at der er noget MEDICINSK snyd på de forskellige hold, men hva fanden... Hvis alle er dopede er det jo egentlig fint nok  Peace
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #3: 15 Jun 2010, 00:19 »

Tour Ledelsen bliver naturligvis nød til at få cyklerne undersøgt før og efter løbet.. en mistanke om snyd kan løbet ikke overleve og snyder et hold... så er det ud... for altid.

Netop derfor er jeg heller ikke i tvivl om at vi ikke får nogen episode til sommerens tour de france. Kan ikke forestille mig at der er nogen der tør at anvende mekaniske hjælpemidler, hvis de ved at de bliver tjekket. Vil kalde det et større tabu at blive knaldet for en motor fremfor doping i cykelsporten - så kan man sgu ikke synke lavere.

Man kan så vende den om og sige, at det at de ved at de bliver tjekket ikke afholder nogen ryttere fra at bruge doping..I det tilfælde har de jo nogenlunde tid til at få så meget saltvandsvæske og andet godt indenbords, som kan skjule indtaget af præstationsfremmend e midler.

Til hele sagen om at der skulle være motorer installeret i Cancellaras cykel.. Så kan jeg ikke komme frem til en endelig konklusion. Jeg synes det er virkelig absurd, og nærmest utænkeligt at det skulle være tilfældet. Men den video, som blev lavet i forbindelse med anklagen mod Cancellara, synes jeg er ret overbevisende et par steder. Så jeg er sgu lidt delt....

Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #4: 15 Jun 2010, 00:26 »

Hvornår starter touren? og er der nogle kendte bjerge med? Smiley
Logged

FCK

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #5: 15 Jun 2010, 00:33 »

Mener den starter 3 juli.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #6: 15 Jun 2010, 00:37 »

Hvornår starter touren? og er der nogle kendte bjerge med? Smiley

De vil hædre Tourmalet i år, så de kører over Tourmalet 2x i dette års tour de france.
- Col de la Madeleine
- Col de la Colombiere
- Col d'Aubisque
- Col d'aspin

Er blot nogen af de bjerge de kommer over. Det er dem jeg har hørt før og klinger som bjerge jeg kender.. Der er dog flere bjerge, som jeg også tror er rigtig gode... Smiley
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #7: 22 Jun 2010, 16:12 »

Bliver fed at følge Team Saxo Bank igen i år. Men i år, har vi hele 4 danskere med i truppen. 3 talentfulde ryttere og den garvede Nicki S. Det bliver fedt.

Truppen ser således ud:

Fabian Cancellara, Andy Schleck, Fränk Schleck, Jens Voigt, Stuart O'Grady, Matti Breschel, Chris Anker Sørensen, Jakob Fuglsang og Nicki Sørensen.

Logged

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #8: 22 Jun 2010, 16:20 »

Nu har jeg ikke lige fulgt med, men det betyder at Gustav Larsson er valgt fra ikke? :-)
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #9: 22 Jun 2010, 16:21 »

Jo, men han står klar som den første mand, hvis en af de andre bliver skadet Smiley
Logged

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #10: 22 Jun 2010, 16:28 »

Selvfølgelig. Men et fornuftigt valg, efter som der ikk er nogen holdtidskørelse i år. :-)
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #11: 22 Jun 2010, 16:33 »

Jeg er meget tilfreds med Gustav Larsson blev sorteper. Han var først og fremmest med sidste år på grund af holdtidskørslen, som ikke er med i år, og samtidig skuffede han i bjergene, hvor han ellers er sublim. O'Grady er uden tvivl snart ved at være færdig, men i år kan han virkelig blive meget vigtig med de svære etaper i Holland. De faste ryttere i gruppettoen er sikkert også fint tilfreds med O'Grady er med.

Saxo Bank har et klasse hold med igen i år. Rammer Chris Anker, Fuglsang og Nicki niveauet i bjergene, har Saxo nok det stærkeste hold til at støtte op om Andy. Men skal han virkelig op og drille Contador håber jeg virkelig ikke han tænker for meget på Franks resultater. Hvis Andy er stærkest (som han forhåbentlig er) skal de køre 100% for ham og ikke spille på begge heste, selvom det kunne være blæret med to brødre på podiet (for første gang). At Andy formentlig kan have en mand siddende til allersidst modsat Contador (medmindre Vino bliver fantastisk) er en dejlig fordel.

Jeg glæder mig, det bliver fantastisk!
Logged

former zoesuckins

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #12: 22 Jun 2010, 18:33 »

Har Saxo nok det stærkeste hold til at støtte op om Andy.
Har du set RadioShack? Cool Lance Armstrong, Andreas Klöden, Levi Leipheimer, Chris Horner, Janez Brajkovic, Sergio Paulinho, Yaroslav Popovych, Gregory Rast og Dmitriy Muravyev... RadioShack langt det stærkeste hold, Saxobank en af de absolut stærkeste hold dog ikke i nærheden af RadioShack.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #13: 22 Jun 2010, 18:47 »

Har du set RadioShack? Cool Lance Armstrong, Andreas Klöden, Levi Leipheimer, Chris Horner, Janez Brajkovic, Sergio Paulinho, Yaroslav Popovych, Gregory Rast og Dmitriy Muravyev... RadioShack langt det stærkeste hold, Saxobank en af de absolut stærkeste hold dog ikke i nærheden af RadioShack.

Jeg vidste jeg havde overset et eller andet. Selvfølgelig er RadioShack stærkere, hvis de gamle drenge rammer formen. Det er dog kun på de hårdeste etaper, de vil være det. Jeg tvivler dog meget på RadioShack sidder tilbage med 2 mand, når det virkelig gælder, som jeg regner med Saxo Bank gør. Smiley
Logged

former zoesuckins

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #14: 22 Jun 2010, 19:14 »

Jeg vidste jeg havde overset et eller andet. Selvfølgelig er RadioShack stærkere, hvis de gamle drenge rammer formen. Det er dog kun på de hårdeste etaper, de vil være det. Jeg tvivler dog meget på RadioShack sidder tilbage med 2 mand, når det virkelig gælder, som jeg regner med Saxo Bank gør. Smiley
Helt enig tror også kun det er Lance der sidder tilbage når det virkelig gælder for RadioShack. Jeg tvivler dog meget på RadioShack eller Saxobank sidder tilbage med nogen, når Contador virkelig kører til Forlegen
« Seneste Redigering: 22 Jun 2010, 19:17 af Messi1987 » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010