home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2010
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2010  (Læst 45123 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #75: 07 Jul 2010, 00:33 »

Tror det bliver mellem Petacchi, McEwen eller Hushovd. SOm en lille outsider har jeg Renshaw, hvis Cavendish virkelig er så mærket som han ligner han er, så er Renshaw en udemærket sprinter til at tage hans rolle på Columbia.

Renshaw er bestemt mere mærket efter dagens etape end Cavendish. Renshaw kom ind sammen med det store felt, hvorimod Cavendish kom ind i top 30. Renshaw lå og beskyttede Tony på brostenene, så tror også han var nede idag, uden at vide det helt præcist.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #76: 07 Jul 2010, 00:35 »

Hm, Renshaw kan sagtens være sendt ned efter Martin eller være styrtet og brugt mange kræfter på det, ja. Men han virker stadig til at være i bedre form end Cavendish. Cavendish røg nærmest allerede af til at starte med inden brostenene.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #77: 07 Jul 2010, 00:36 »

Hm, Renshaw kan sagtens være sendt ned efter Martin eller være styrtet og brugt mange kræfter på det, ja. Men han virker stadig til at være i bedre form end Cavendish. Cavendish røg nærmest allerede af til at starte med inden brostenene.

Arg, nu endte Cavendish jo i top 30, så kan han da ikke været røget af før brostenene? Smiley
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #78: 07 Jul 2010, 00:43 »

Frank Høj sagde noget med at han var skuffet over ham indtil videre og at han nærmest var sat af før brostenene. Det er hvad jeg har hørt.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #79: 07 Jul 2010, 00:44 »

Frank Høj sagde noget med at han var skuffet over ham indtil videre og at han nærmest var sat af før brostenene. Det er hvad jeg har hørt.

Men han endte som nr 25, det er hård fact Smiley
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #80: 07 Jul 2010, 00:46 »

Han blev næsten sat før brostenene, han hang kunne lige på med det sidste. Men da de nåede pavèerne, kørte han sig op igennem det hele. Sådan opfattede jeg det.
Logged

:-)

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #81: 10 Jul 2010, 18:09 »

Cadel Evans ser stærk ud, og jeg er bliver slet ikke overrasket hvis han vinder touren. Han er et minut foran Contador, som må være hans største konkurrent. Og de er lige gode til enkeltstart, og Evans taber ikke et helt minut i bjergene, han så stærk ud i dag.

Glæder mig til i morgen! VM Finale, og en etape hvor Armstrong nærmest er tvunget til at angribe!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #82: 10 Jul 2010, 18:30 »

Cadel Evans ser stærk ud, og jeg er bliver slet ikke overrasket hvis han vinder touren. Han er et minut foran Contador, som må være hans største konkurrent. Og de er lige gode til enkeltstart, og Evans taber ikke et helt minut i bjergene, han så stærk ud i dag.

Glæder mig til i morgen! VM Finale, og en etape hvor Armstrong nærmest er tvunget til at angribe!

Hvis Evans vinder efter hans skifte fra Lotto, så opsøger jeg ham..  Græder
Logged


Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #83: 10 Jul 2010, 18:56 »

Cadel Evans ser stærk ud, og jeg er bliver slet ikke overrasket hvis han vinder touren. Han er et minut foran Contador, som må være hans største konkurrent. Og de er lige gode til enkeltstart, og Evans taber ikke et helt minut i bjergene, han så stærk ud i dag.

Glæder mig til i morgen! VM Finale, og en etape hvor Armstrong nærmest er tvunget til at angribe!

Du påstår simpelthen at der ikke er mulighed for at Contador, måske en af de stærkeste i bjergene, tager et minut på Cadel i bjergene? Han har ikke vist tænder i bjergene de sidste år? Tror nu nok Contador skal køre det ind, og sikkert også på en etape, da Cadel Evans har en mærkelig uvane med altid at have en off-day. Men tror nu han tager lidt tid på Contador på næste enkeltstart. Smiley
Logged

- 96 -

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #84: 10 Jul 2010, 19:01 »

Cadel Evans ser stærk ud, og jeg er bliver slet ikke overrasket hvis han vinder touren. Han er et minut foran Contador, som må være hans største konkurrent. Og de er lige gode til enkeltstart, og Evans taber ikke et helt minut i bjergene, han så stærk ud i dag.

Glæder mig til i morgen! VM Finale, og en etape hvor Armstrong nærmest er tvunget til at angribe!

Hvorfor skulle den suverænt bedste bjergrytter ikke kunne tage et minut fra den noget begrænsede Evans? Indtil nu har Evans set stærk ud, men han (og resten af feltet) er jo heller ikke blevet presset. Evans er dog min favorit til tredjepladsen.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #85: 11 Jul 2010, 14:15 »

Idag tror jeg sku Pistolen slår til. Den ligger godt til ham og han vil gerne angribe Andy.
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #86: 11 Jul 2010, 21:38 »

Fantastisk etape af Andy, hvis bare han havde angrebet noget før!
Han skal op på 1 min foran Evans og Contador, for at holde føringen på enkeltstarten. Hvis han gør som i dag, tror jeg det kan lade sig gøre!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #87: 11 Jul 2010, 21:46 »

Ja han/Andy skal gerne have 1-2 minutters forspring inden enkeltstarten, men jeg tror at han får svært ved at få mere tid ned til Cadel Evans og Contador de næste dage, hvis at han overhovedet får så meget det tvivler jeg lidt på, men vi får at se...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 21:52 af Blackstone » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #88: 11 Jul 2010, 22:11 »

Ja han/Andy skal gerne have 1-2 minutters forspring inden enkeltstarten, men jeg tror at han får svært ved at få mere tid ned til Cadel Evans og Contador de næste dage, hvis at han overhovedet får så meget det tvivler jeg lidt på, men vi får at se...

Vh.Blackstone

Tror sku, at han skal have mere end bare 1-2 til Contador.
Hvis vi tænker på, at Andy sidste år tabte 1.45 på 40,5, og at den enkeltstart lå godt til dem, som kan kører hurtigt. Den som de skal ud på, på den 19 etape, er fladere end dem sidste år, og så er den 10,5 km længere.
Så jeg tror, at Andy skal have 2-3 minutters forspring, før han kan slå Contador.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 22:28 af ItaliensLarsen » Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #89: 11 Jul 2010, 22:27 »

Tror sku, at han skal have mere end bare 1-2 til Contador.
Hvis vi tænker på, at Andy sidste år tabte 1.45 på 40,5, og at den enkeltstart lå godt til dem, som kan kører hurtigt. Den som de skal ud på, på den 19 etape, er fladere end dem sidste år, og så er den 10,5 km længere.
Så jeg tror, at Contador skal have 2-3 minutters forspring, før han kan slå Contador.

Vil nok være dumt at tage tid på sig selv  crazy

Men udover det, er jeg da helt enig i at 1 - 2 min ikke er nok. Ligesom Rolf sagde på etapen, så skal han vel op at have 3 -4 min for at have en mulighed.
Logged

:-)

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010