home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 909 910 [911] 912 913 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1440458 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13650: 04 Jan 2012, 23:24 »

Fuld fortjent sejr. City stikker nok af, hvis de vinder på søndag... Hvilket jeg desværre for United, tror at de gør.

Lidt svært for dem at stikke af søndag, da det er en FA Cup-kamp.

Er alt for rystet over den skræmmende præstation til at komme med et nuanceret blik på kampen nu. Det må blive imorgen. Dybt skuffet.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13651: 04 Jan 2012, 23:27 »

Troede ikke det var en FA Cup kamp..

Følger sgu ikke det hold her.. ;-)

Up The Gunners!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #13652: 04 Jan 2012, 23:47 »

Det er svært at se alt for godt ud efter sådan en kamp - også selvom man måske var uden skyld i målene. Men Lindegaard var sgu noget 'dodgy' igennem hele kampen. Ramte ingenting med udspark, havde en clearing, som kunne være endt værre end den blev, 2-3 ustabile episoder i feltet efter hjørnespark og muligvis en halvsvag kommunikation med sit forsvar. Men han viste dog også styrker i luftspillet, hvor De Gea aldrig ville være ligeså imponerende. Det var bestemt ingen god kamp, men med 10 mand foran sig, som spillede katastrofalt og en vind, der måske også bør nævnes i sammenhæng med de ustabile hjørnesparkssituati oner, er han vel den sidste der skal klantres for noget idag.

Det kan være, han dropper sine 'calmfindence- twitteropdateringer' nu, -hvilket er positivt - for de er da om noget akavede.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 23:49 af Njaourinho » Logged

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #13653: 05 Jan 2012, 00:33 »

Det er svært at se alt for godt ud efter sådan en kamp - også selvom man måske var uden skyld i målene. Men Lindegaard var sgu noget 'dodgy' igennem hele kampen. Ramte ingenting med udspark, havde en clearing, som kunne være endt værre end den blev, 2-3 ustabile episoder i feltet efter hjørnespark og muligvis en halvsvag kommunikation med sit forsvar. Men han viste dog også styrker i luftspillet, hvor De Gea aldrig ville være ligeså imponerende. Det var bestemt ingen god kamp, men med 10 mand foran sig, som spillede katastrofalt og en vind, der måske også bør nævnes i sammenhæng med de ustabile hjørnesparkssituati oner, er han vel den sidste der skal klantres for noget idag.

Det kan være, han dropper sine 'calmfindence- twitteropdateringer' nu, -hvilket er positivt - for de er da om noget akavede.

Syntes nu du er lidt for hurtig på den når du siger hans udspark ingenting ramte. For ud over den ene han failed, og her gir jeg dig ret, ku ha endt med en stor chance. Men resten af hans udspark sad sgu lige i skabet. Der var hele tiden en adresse på afleveringen, og de var med til at få bolden hurtigt op på Newcastle halvdel, og de gange United ikk fik pillede bolden ned, eller videresnittet den, måtte De heade den til indkast. - ABSOLUTE GODKENDT

Og som jeg evaluere kampen havde han kun den ene dårlige aktion i luften, på det hjørnespark hvor han gik ud og stod på mellemhånd. På det andet hjørnespark Får han nu bokset den, Ikk helt væk, men nok til at det forbliver ufarligt. Vinden var rigtig drilsk idag så han viser meget mod ved stadig at komme ud af sit mål på de høje bolde, og ud over det ene hjørnespark, hvor jeg stadig sys han, måske ikk ska ha ros, men bestemt heller ikk ris, for han viste stadig overblik og solgte ikk sig selv 100% i situationen. - UDEMÆRKET

Så viste han stor sikkerhed ved de langskud der kom, og den ene der kom i siden dykker han flot ned og holder.

Ved det sidste mål ser ingen af dem helt gode ud, og selvom det er JONES der er den helt store synder her, sku han ha været mere konsekvent og råbt ham af vejen. - >NEUTRALT

Men den forståelse målmand og forsvar ska ha imellem sig, kræver mere sammenspillet og det kan man kun håbe på de for mulighed for, da jeg stadig efter den her kamp, bestemt ikk mener han spillet sig længere for førsteholdet.

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13654: 05 Jan 2012, 01:49 »

Ja, det var noget rigtig pis i dag! Det var egentlig en ganske fortjent sejr til The Toons i dag, men et 3-målsmargin var måske ikke helt fortjent. Vi skaber ikke det store fremadrettet, og vi laver nogle forhastede omstillinger, når vi forsøger at få lidt plads i bagrummet, og det får vi absolut intet ud af! Lindegaard gør det helt fint i dag, og han er chanceløs på alle sammen. Han var godt oppe på frisparket, og kunne have taget den på en god dag, men det kan man ikke blame ham for. Misforståelsen til sidst med Jones, ved jeg ikke, hvad jeg skal sige til. Kan ikke se om han kommunikere ordentligt, men det er måske en lille fejl fra enten Phil eller Anders.

Nu skal vi rejse os på søndag og få en masse selvtillid, når vi drager til den dårlige del af Manchester, og forhåbentlig ydmyger dem på deres eget græs! Der mangler noget organisation, både centralt på banen, men også i forsvaret, som til tider fanges i ubalance. Vi skal ligge et meget hårdere pres på en modstander som Newcastle, og så skal vi ganske enkelt have noget mere flow offensivt, som vi havde i begyndelsen af den indeværende sæson. Jeg håber at Fergi har opskriften, og får banket noget selvtillid ind i drengene, for ellers bliver vejen op til City pludselig lang, hvis vi ikke får fuldbytte de næste kampe!

UNITED!

Erzael
Manager

« Svar #13655: 05 Jan 2012, 10:23 »

Det ser satme svært ud på søndag. Tror virkelig vi får det svært, nu når City spiller så skide stærkt som de gør, og vi spiller som en sæk lort. Det var virkelig en umotiverende indsats vi diskede op med mod Newcastle, og hvis Fergie ikke snart får sparket et par støvler rundt i omklædningsrummet, så stikker City altså af.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13656: 05 Jan 2012, 10:34 »

Phil Jones er langt bedre som højreback og midtbane imo. Der kan han også vise hans offensive kvaliteter.

Manchester United

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #13657: 05 Jan 2012, 11:05 »

Det ser satme svært ud på søndag. Tror virkelig vi får det svært, nu når City spiller så skide stærkt som de gør, og vi spiller som en sæk lort. Det var virkelig en umotiverende indsats vi diskede op med mod Newcastle, og hvis Fergie ikke snart får sparket et par støvler rundt i omklædningsrummet, så stikker City altså af.

Godt sagt !! Opstemt

Har os svært ved at se hvordan vi skal tage til Etihad Stadium, hvor city desværre har fået for vane at udstille modstanderen, og hente den fornødne sejre. Kan dårlig se os tage det ené point, sådan som de er faldet sammen hen over de sidste to kampe. SAF skal virkelig hive en kanin eller to op af hatten eller ud af ærmet eller hvor end det nu er han har dem henne, hvis ikk de skide Citizens ska tæve os to gange på en sæson. Det vil sku ikk være til at bære. End ikk om vi så vinder mesterskabet  Shockeret

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #13658: 05 Jan 2012, 13:27 »

Godt sagt !! Opstemt

Har os svært ved at se hvordan vi skal tage til Etihad Stadium, hvor city desværre har fået for vane at udstille modstanderen, og hente den fornødne sejre. Kan dårlig se os tage det ené point, sådan som de er faldet sammen hen over de sidste to kampe. SAF skal virkelig hive en kanin eller to op af hatten eller ud af ærmet eller hvor end det nu er han har dem henne, hvis ikk de skide Citizens ska tæve os to gange på en sæson. Det vil sku ikk være til at bære. End ikk om vi så vinder mesterskabet  Shockeret

Som City fan vil jeg lige komme med en skarp bemærkning og sige, at der ingen point står på spil, da de spiller FA Cup Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 13:29 af fyttefytte » Logged

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13659: 06 Jan 2012, 20:20 »

Godt sagt !! Opstemt

Er du rigtig klog?

Der er blot tale om en FA Cup kamp, og om de så også skulle smadrer os i vores sidste kamp mod dem i PL på Etihad, ville jeg da langt hellere have det, og at vi så vandt mesterskabet i stedet.

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #13660: 06 Jan 2012, 21:59 »

Er du rigtig klog?

Der er blot tale om en FA Cup kamp, og om de så også skulle smadrer os i vores sidste kamp mod dem i PL på Etihad, ville jeg da langt hellere have det, og at vi så vandt mesterskabet i stedet.
Er du rigtig klog?

Ja er faktisk lidt af et Geni når jeg nu selv skal sige det  Hævet Øjenbryn

Men ej, Ville nok os overleve det.

Problemet er bar at PRL først slutter om flere måneder, og jeg er mere end bar almindelig træt ar alle de Citizens fans, der er vokset op som ukrudt hen over denne sæson, og med alle deres hånlige kommentar på diverse forumer, facebook osv, ville det sgu lune meget i mit hjerte, hvis vi kunne smutte derfra med en sejr. For det første tror jeg det ville kunne give klubben et løft og være et motivations boost! Plus at det ville give os håneretten i ihvertfald en enkelt dag Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #13661: 06 Jan 2012, 22:57 »

Og så skal vi åbenbart til det igen Wink

Rooney på vej væk?
Sat til salg?
Er der hold i det?
Hvad er sandheden?

Et er ihf 100% sikkert, dette vil blive et stort emne de næste mange dage og uger Wink

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1686800.ece

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13662: 06 Jan 2012, 22:59 »

Rooney på vej væk?
Sat til salg?
Er der hold i det?
Hvad er sandheden?

Et er ihf 100% sikkert, dette vil blive et stort emne de næste mange dage og uger Wink

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1686800.ece

http://7cantonas.com/2012/01/wayne-rooney-to-be-allowed-to-leave-independent/ ..
I følge oldtrafford.dk på fb, så sender Manchester United en pressemeddelse omkring Rooney.

Håber virkelig ikke at han bliver sat til salg/solgt.

Newton Heath
Manager

« Svar #13663: 06 Jan 2012, 23:01 »

Rooney på vej væk?
Sat til salg?
Er der hold i det?
Hvad er sandheden?

Ja, vi har jo været igennem den eskapade før, men lad os lige se hvor meget der er i historien. Angiveligt planlægger United allerede at afvise denne historie i en pressemeddelelse her til aften. Venter med at høre udmeldingen fra United før jeg tager nærmere stilling til sagen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13664: 06 Jan 2012, 23:02 »

Lampard til United og Rooney væk? Det kaldes sgu rygter. Ingen hold i nogle af dem. Det er jeg sikker på. Men sjovt er det da. :-)

Sider: 1 ... 909 910 [911] 912 913 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010