home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 911 912 [913] 914 915 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1440269 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13680: 08 Jan 2012, 13:19 »

iainmacintosh Iain Macintosh
Scholes back for United, Henry back for Arsenal. In an plush house in Cheshire, Ian Rush stares at his phone in breathless anticipation.

Hehe.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13681: 08 Jan 2012, 13:25 »

Håber sgu at Scholes bliver skiftet ind, så er resultatet sgu næsten ligegyldigt! Ginger Prince!

Lidt nyt angående Rooney. Han skulle angiveligt stadigvæk være utilfreds, dog ikke med manageren, men med Glazer familien. Han mangler efter sigende stadigvæk et par stjernespillere som Glazer lovede ham, da han forlængede kontrakten. - Green & Gold <3
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14868

Og god kamp derude.

Newton Heath
Manager

« Svar #13682: 08 Jan 2012, 13:26 »

Lindegaard

Smalling, Jones, Ferdinand, Evra

Valencia, Carrick, Giggs, Nani,

Welbeck, Rooney

Bænk: De Gea, Rafael, Evans, Anderson, Park, Chicharito, Scholes.

Scholes vendt tilbage til spilletruppen og med på bænken idag mod City. Fedt fedt fedt! Smalling er blevet klar, hvilket flytter Valencia op på kanten og Park ud af startopstillingen. Derudover glider Welbeck ind ved siden af Rooney, hvilket vi havde stor succes med i starten af sæsonen. Genvalg til Anders på kassen.

Det bliver unægteligt rigtig svært idag, men jeg holder hovedet højt, og tror at vi får en uafgjort med fra Etihad, så vi får muligheden for at tage hævn hjemme i den røde del af Manchester på Old Trafford.

UNITED!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13683: 08 Jan 2012, 13:36 »

Håber nu på en smal 1-0 sejr til United, for så er der ikke en kamp ekstra at spille for spillerne, og så bliver det heller ikke et helt så tæt kampprogram.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #13684: 08 Jan 2012, 14:13 »

Var det ikke dig NH der sagde Rooney ville score og ville kysse logoet? Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Newton Heath
Manager

« Svar #13685: 08 Jan 2012, 14:16 »

Var det ikke dig NH der sagde Rooney ville score og ville kysse logoet? Opstemt

Jo  Kys

Fantastisk start og dejligt med det noget tynde røde til Kompany også. Hjernedød tackling dog, forstår ikke hvorfor han laver den. Men om den er til rødt kan diskuteres. Jeg mener det ikke. :-)

Batigol
Manager

« Svar #13686: 08 Jan 2012, 14:19 »

Fantastisk start og dejligt med det noget tynde røde til Kompany også. Hjernedød tackling dog, forstår ikke hvorfor han laver den. Men om den er til rødt kan diskuteres. Jeg mener det ikke. :-)

Det røde kort var nu helt på sin plads - han springer ind med begge ben og låser dem sågar i en saks. Nani må springe for sit liv - eller om ikke andet så sit ene bens liv. Desværre ser man bare ofte at de engelske dommere ikke giver rødt for tacklinger i stil med den Kompany lavede der. På det punkt er de engelske dommere utroligt inkonsekvente og det er svært at regne deres linje ud. Ret ærgerligt og rigtig ærgerligt for Kompany.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #13687: 08 Jan 2012, 14:20 »

Han er uden tvivl en legende osv., men det siger altså også noget om de problemer United har på midtbanen. Det er vidst her der skal forstærkes

FC Barcelona

Newton Heath
Manager

« Svar #13688: 08 Jan 2012, 14:21 »

Det røde kort var nu helt på sin plads - han springer ind med begge ben og låser dem sågar i en saks. Nani må springe for sit liv - eller om ikke andet så sit ene bens liv. Desværre ser man bare ofte at de engelske dommere ikke giver rødt for tacklinger i stil med den Kompany lavede der. På det punkt er de engelske dommere utroligt inkonsekvente og det er svært at regne deres linje ud. Ret ærgerligt og rigtig ærgerligt for Kompany.

Måske har du ret - glæder mig til at se den igen i hvert fald, da jeg kun har set replayen en enkelt gang og det jeg ser den på hakker en del Wink Irriterende at TV2 Sport Premier League ikke viser FA Cup også.

EDIT: Umiddelbart synes jeg bare ikke det lignede rødt. :-)

Erzael
Manager

« Svar #13689: 08 Jan 2012, 14:51 »

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro. Hold da kæft. Hvis man havde spillet på 0-3 ved pausen, så havde man jo været gal Wink

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13690: 08 Jan 2012, 14:54 »

Enig. Og han springer med knopperne først. Hvis han havde ramt Nani, så havde det nok kostet et brækket ben. Og hold kæft hvor er det lækket 3-0! Og med Scholes på bænken, Beckham på tribunen.

plutonium
Manager

« Svar #13691: 08 Jan 2012, 15:02 »

Jeg synes faktisk Newton har ret. Det er korrekt at det er farligt spil, men synes sagtens man havde kunnet forsvare en skarpt formuleret advarsel eller et gult kort. Rødt er en anelse hårdt synes jeg.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Erzael
Manager

« Svar #13692: 08 Jan 2012, 16:00 »

Woop, 2-3 i vores favør. Dommeren havde sgu lige mange korrekte/forkerte kendelser hver sin vej, så der var skam ikke noget at klandre ham for. Good job - vi er videre til næste runde, og vi har forhindret City i at kunne få trofæet i år. Om vi så får det er nogenlunde et fedt, men det faktum at City ikke kan få er sgu i orden Wink

Dog kunne man godt se Scholes ikke havde noget decideret kampform. Med en pasningsfejl er han nok manden bag reduceringen til 2-3 fra City. Men han skal bare lige have et par kampe i benene igen, så skal han skam nok få sit gode spil tilbage. Han tog et par gode løb, og havde da også en fin afslutning.

Swizz CataR
Manager

« Svar #13693: 08 Jan 2012, 16:03 »

Dejligt at vi trods alt vinder 3-2. Men når det så er sagt, så var anden halvleg godt nok forfærdelig. Jeg synes det er vildt ærgerligt, at dommeren reelt set dømmer alt for meget i vores retning, da det lidt ødelægger følelsen af, at vi på fair vis besejrer City. Først det røde kort, hvor der vel knap er et frispark, og så vælger han ikke at dømme straffe til City ved stillingen 2-3..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Newton Heath
Manager

« Svar #13694: 08 Jan 2012, 16:04 »

Scholes så rusten ud, men det er forståeligt. Lige farligt nok at skifte ham ind så tidligt, men okay, så kom han også tilbage mod de allerbedste må man sige. Rigtig flot første halvleg, men omvendt forfærdelig anden halvleg. Foran 3-0 og en mand i overtal må aldrig nogensinde blive farligt, også selvom at City gjorde det rigtig flot i anden halvleg, og holdt moralen oppe. Lindegaard var meget usikker idag, og det er efterhånden svært at se hvem der har overhånden i målmandsduellen.

Tiltrængt sejr over lillebror. Vi er tilbage på tronen i Manchester :-)

Sider: 1 ... 911 912 [913] 914 915 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010