home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1440299 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13665: 06 Jan 2012, 23:05 »

Ja, vi har jo været igennem den eskapade før, men lad os lige se hvor meget der er i historien. Angiveligt planlægger United allerede at afvise denne historie i en pressemeddelelse her til aften. Venter med at høre udmeldingen fra United før jeg tager nærmere stilling til sagen.

Jeg er ret sikker på at lige meget hvad de melder ud, mon ikke de afviser alt, så vil den her historie ikke dø før efter den 1. feb.
Hvis der ikke havde været den ballade som der var sidst så ku´nne de sikkert have dræbt historien i opløbet, det tror jeg simpelthen ikke på at man kan nu. Også fordi der jo var den ballade mellem jul og nytår.
Og lige meget hvordan man som Man U fans ser på det så er der jo uro omkring klubben på en eller anden måde.
Der er jo mange negative historie med jer i overskriften.

Så nej jeg tror ikke på at historien dør lige meget hvad der bliver meldt ud.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13666: 06 Jan 2012, 23:09 »

Joint statement from #mufc and Rooney: 'Any suggestion that Manchester United and Wayne Rooney are to part company is complete nonsense.'

EDIT:

WayneRooney Wayne Rooney
The independent are talking absolute rubbish my future is with Manchester United and the club and I are totally commited to each other
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 23:11 af g00n » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #13667: 06 Jan 2012, 23:10 »

Jeg er ret sikker på at lige meget hvad de melder ud, mon ikke de afviser alt, så vil den her historie ikke dø før efter den 1. feb.
Hvis der ikke havde været den ballade som der var sidst så ku´nne de sikkert have dræbt historien i opløbet, det tror jeg simpelthen ikke på at man kan nu. Også fordi der jo var den ballade mellem jul og nytår.
Og lige meget hvordan man som Man U fans ser på det så er der jo uro omkring klubben på en eller anden måde.
Der er jo mange negative historie med jer i overskriften.

Så nej jeg tror ikke på at historien dør lige meget hvad der bliver meldt ud.

Siger bestemt ikke at historien behøver at dø, jeg vil dog gerne bare lige høre hvad United melder ud, inden jeg tager videre stilling til det. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #13668: 06 Jan 2012, 23:12 »

Det ville være helt vanvittigt i mine øjne.. Rooney har kendetegnet United igennem et halvt årti, og har år efter år været en fremtrædende spillere ( Okay sidste sæson var knap så god, men han rejste sig til sidst)

Jeg kan ikke helt forstå at dette rygte popper op nu for anden gang, for dels må Rooney være så makabert dyr, og dels er Rooney efterhånden jo en spiller man forbinder med United på godt og ondt..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13669: 06 Jan 2012, 23:14 »

Siger bestemt ikke at historien behøver at dø, jeg vil dog gerne bare lige høre hvad United melder ud, inden jeg tager videre stilling til det. :-)

Hehe jeg blev vist lidt ivrig  Rullende Øjne

Men der er et eller andet i gære når en kæmpe klub som i er går ud og kommentere et rygte.

Så tror jeg der er langt mere i det end man umuddelbart ville tro.
Lige meget hvad de kommer med som statement så tror der er langt mere i det end de siger Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13670: 06 Jan 2012, 23:20 »

Hehe jeg blev vist lidt ivrig  Rullende Øjne

Men der er et eller andet i gære når en kæmpe klub som i er går ud og kommentere et rygte.

Så tror jeg der er langt mere i det end man umuddelbart ville tro.
Lige meget hvad de kommer med som statement så tror der er langt mere i det end de siger Wink
Rooney og United har begge afvist rygtet blankt...
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 23:23 af Daniel Nordentoft » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13671: 06 Jan 2012, 23:22 »

"Den engelske avis The Independent bringer lørdag en forsidehistorie om, at Manchester United er villige til at sælge Wayne Rooney.

Men Manchester United oplyser her til aften, at historien intet har på sig:

"Alle rygter, om at Manchester United og Wayne Rooney er ved at droppe samarbejdet, er noget rent sludder," hedder det i Manchester Uniteds statement.

Wayne Rooney afviser også
"The Independents artikel er noget sludder. Min fremtid er hos Manchester United. Manageren og jeg har ingen problemer med hinanden, og alle, der siger andet, ved ikke, hvad de snakker om.""
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14861

Hans seneste tweet på twitter:
"I'm not going to leave mufc for barca or Madrid. I'm happy at united and will be at united for a long long time. #CHAMP19NS"
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 23:26 af fresse94 » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #13672: 06 Jan 2012, 23:31 »

Rooney og United har begge afvist rygtet blankt...

"Den engelske avis The Independent bringer lørdag en forsidehistorie om, at Manchester United er villige til at sælge Wayne Rooney.

Men Manchester United oplyser her til aften, at historien intet har på sig:

"Alle rygter, om at Manchester United og Wayne Rooney er ved at droppe samarbejdet, er noget rent sludder," hedder det i Manchester Uniteds statement.

Wayne Rooney afviser også
"The Independents artikel er noget sludder. Min fremtid er hos Manchester United. Manageren og jeg har ingen problemer med hinanden, og alle, der siger andet, ved ikke, hvad de snakker om.""
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14861

Selvfølgelig afviser de det, der var vel ikke nogen der havde forventet andet.

Men at Man U skal ud og kommentere et rygte, hmm så ville jeg blive bare lidt mistænksom.
Alle de gange Berba, eller andre spillere, er blevet rygtet væk har man da aldrig været ude med et statement.
Hvorfor så nu?

Der har jo ikke ligefrem været varme følelser mellem Sir A og WR. Så selv om det måske kun er et rygte så vil jeg ihf ikke afvise det som den rene nonsens på stedet.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 23:41 af JKJ » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13673: 06 Jan 2012, 23:45 »

Selvfølgelig afviser de det, der var vel ikke nogen der havde forventet andet.

Men at Man U skal ud og kommentere et rygte, hmm så ville jeg blive bare lidt mistænksom.
Alle de gange Berba, eller andre spillere, er blevet rygtet væk har man da aldrig været ude med et statement.
Hvorfor så nu?

Der har jo ikke ligefrem været varme følelser mellem Sir A og WR. Så selv om det måske kun er et rygte så vil jeg ihf ikke afvise det som den rene nonsens på stedet.
Det er jo klart. Rooney er en hovedrolle i United i enhver kontekst, så selvfølgelig skal de gå ud og afvise rygtet hvis der intet er i det, da det skaber en masse unødvendige og florerende rygter, som vi fans gerne vil være foruden.

Jeg tror ikke der er noget i det.

Det er blot et rygte der er blusset op, fordi Rooney angiveligt havde været i byen i mod Fergi's ordrer.

Og hvad snakker du om til sidst? Ferguson har da bestemt følelser for en person som Rooney, og ikke kun som spiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #13674: 06 Jan 2012, 23:48 »

Der må jeg nok sige du tager fejl Peace

Ferguson sad og fældede et par tåre ved et pressemøde, da det sidste sæson blev klart at Rooney ville forlade United.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #13675: 06 Jan 2012, 23:51 »

Jeg tror såmænd ikke I skal frygte noget. Rooney er efterhånden blevet et synonym for Manchester United! Men man ved aldrig Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #13676: 06 Jan 2012, 23:56 »

Nu kan jeg jo kun forholde mig til det jeg læser engang imellem.
Men synes da, bla efter episoden mellem jul og nytår, at der var masser af historier om at der var kold luft mellem de 2.
Da balladen om WR's små sidespring og hans privat liv sejlede mener jeg heller ikke der var den vilde opbakning fra Sir A's side.

Jeg skal på stedet indrømme at jeg selvfølgelig ikke har den vildeste insider viden om Man U. Men når historierne ligger på engelske sites som er i den mere troværdige og pålidelige ende så vælger jeg altså at tror at der er et eller andet i det de skriver.

Jeg synes satdig det er mistæmksomt at man går ud og kommentere et rygte, det  ligner jo slet ikke klubben.

DeBuur
Manager

« Svar #13677: 07 Jan 2012, 14:14 »

Alex Ferguson har før ladet en top spiller gå hvis han ikke mente de var 100 % dedikeret til Man Utd

David Beckham, Ronaldo og Schmeichel er gode eksempler... Rooney kunne godt blive en næste - jeg tror ikke det sker nu hvem skulle afløseren værre ? og findes der en klub som vil satse vildt mange millioner på Rooney ?

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-47284149:har-lindegaard-unitedklasse.html

Morten Bruun stiller et interessant spørgsmål Har Lindegaard klassen til at være keeeper i Man Utd ?

Kampen mod Newcastle blev fremhævet - jeg så hele kampen og må sige at Lindegaard viste klasse - men han kunne ikke forhindre nederlaget - spørgsmålet er så også hvem er bedre ? De Gea tror jeg ikke på i PL.

IMO har Ferguson fået en klasse målmand for små penge og med tiden bliver han fast mand på Landsholdet også - De Gea bliver nu også kritiseret i hjemlandet - de kan ikke genkende hans spil og vurderer ikke at han er blevet bedre af at komme til PL.... så svaret på Bruuns spørgsmål er et klart Ja Lindegaard har klassen og hvis I ikke vil have ham i Man Utd... så betal i bare 100 mill + Lindegaard også kan vi bytte med Reina  Cool.... nå ja i må såmænd også gerne få Carroll  Peace 

YNWA

Erzael
Manager

« Svar #13678: 08 Jan 2012, 13:12 »

verdenskrig
Manager

« Svar #13679: 08 Jan 2012, 13:17 »

Spændende.. Det er sgu kommet på mode at hive tidligere storspillere hjem i folden for en stund Smiley.. Måske skulle vi se om Robbie Fowler er klar på en retur Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010