home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1440479 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13620: 31 Dec 2011, 16:01 »

Hvor er det dog frustrerende at vi ikke formår at vinde den kamp!

Vi sidder sådan set på ALT indtil Berbatov får en hjerneblødning i vores felt. Vi har også overtaget resten af første halvleg, men vi formår aldrig rigtig at komme til de rigtige afslutninger og indlæggene mangler kvalitet. Og lige så stille kan man se at Blackburn-folket begynder at tro på tingene. Bedre bliver det selvfølgelig ikke da de kommer på 0-2 efter noget der i hvert fald ikke kan betegnes som prangende forsvarsspil. Heldigvis får vi da både reduceret og udlignet ret hurtigt derefter og med 2-2 og en halv time igen burde vi sgu kunne fuldende comebacket. Alligevel formår vi igen ikke rigtig at komme til de rigtige afslutninger og Blackburn står godt ledet af et velspillende Samba. Og så sker det som vi alle sammen sidder og frygter: Et hjørnespark til Blackburn hvor De Gea nok en gang viser hvor rystende usikker han er i feltet. Man havde set usikkerheder i et par situationer forinden og så laver han det der. Min tålmodighed er simpelthen brugt op. Forstår ikke hvorfor Lindegaard ikke spiller i dag. 2 x clean sheet i de to kampe forinden og man ser tydeligt at han er meget bedre til at lede sit forsvar. Han viser fandenivoldskhed og han har attitude. Jeg siger ikke at De Gea ikke kan blive en god målmand om et par år, men i øjeblikket er Lindegaard altså meget bedre! Så brug ham da!

Og så er jeg i øvrigt træt af at se at vi gang på gang ikke formår at få noget ud af vores dødboldsituationer. I dag har vi 17(!) hjørnespark og heraf husker jeg kun to som reelt bliver farlige. Jeg er godt klar over at vi mangler noget hovedstødsstyrke i form af Rio, Vidic, Smalling osv, men alligevel.. Desuden har vi to frispark i første halvleg som vi fjoller væk. Der må altså godt strammes lidt op.

Vi må op på hesten igen mod Newcastle!
« Seneste Redigering: 31 Dec 2011, 16:02 af Chicharito » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13621: 31 Dec 2011, 16:05 »

Når man har det sådan, at man bliver nervøs hvergang vores målmand skal i aktion, er det fandme ved at være skidt. Om det så er et simpelt udspark, eller et skud han bare skal holde, bliver man nervøs. Og så er det sku ved at være skidt. Jeg har længe været en der forsvare De Gea, da jeg synes han har fået lige lovlig med kritik her i den danske presse, pga. det er en dansker han kæmper med, men nu holder det sku ikke mere. Lindegaard på kassen de næste mange gange, og så må De Gea lærer og udvikle sig til træning. Han er trods alt en ung målmand, og om man vil det eller ej, med et enormt potentiale. Men for tiden går det bare ikke.

Uanset målmandspræstation, er det satme også for dårligt, at vi ikke kan vinde over Blackburn hjemme. Vi styrer selvfølgelig kampen, skaber nogen chancer osv. hvorefter Blackburn får pis mål på de muligheder de har.
Og så er det da også ufatteligt med alle de skader. Amen, når vi skal til at bruge Rafael på midten, er det sku ved at være skidt. Hver gang vi får 1 tilbage, ryger der 2 på skadeslisten. Se bare på bænken idag, selvom vi har en stor bred trup, bestod bænken i dag af U18-holdet.

Kæft hvor er det dog bare træls, at vi efter 2 gode præstationer og en indhentning af Shitty, skal tabe hjemme mod Blackburn... Det er helt simpelt bare for dårligt.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13622: 31 Dec 2011, 16:10 »

Når man har det sådan, at man bliver nervøs hvergang vores målmand skal i aktion, er det fandme ved at være skidt. Om det så er et simpelt udspark, eller et skud han bare skal holde, bliver man nervøs. Og så er det sku ved at være skidt. Jeg har længe været en der forsvare De Gea, da jeg synes han har fået lige lovlig med kritik her i den danske presse, pga. det er en dansker han kæmper med, men nu holder det sku ikke mere. Lindegaard på kassen de næste mange gange, og så må De Gea lærer og udvikle sig til træning. Han er trods alt en ung målmand, og om man vil det eller ej, med et enormt potentiale. Men for tiden går det bare ikke.

Well spoken!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #13623: 31 Dec 2011, 16:17 »

Dælme også nogle uheldige situationer.. En af de de dage hvor det virkelig var heldet Utd manglende.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13624: 31 Dec 2011, 16:32 »

Dælme også nogle uheldige situationer.. En af de de dage hvor det virkelig var heldet Utd manglende.
Welcome to the life of a Liverpool fan  Djævel

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13625: 01 Jan 2012, 14:56 »

Ekstremt skuffende i går, og nu må vi bare håbe at Shitty har fået lidt for meget indenbors i nat, og taber point til Sunderland i dag, selvom jeg næppe tror det sker.

Da jeg så startopstillingen i går, frygtede jeg lidt vores centrale midtbane. Der var ikke nogen playmaker, og en mand i maskinrummet til det defensive, da samtlige spillere tænker offensivt. Dog var jeg alligevel fortrøstningsfuld, da jeg så vores start. Direkte og fremadrettet spil, med masser af tempo og fart over kanterne. Vi fik Rovers til at falde ned i banen, og de havde det svært i en lille periode. Så begår Berba en dum fejl i feltet og lader velspillende Yakubu bringe dem foran. Derefter synes jeg, at vi havde svært ved, at finde idéerne offensivt, og derfor kunne vi ikke bryde igennem. Vi var hele tiden på bolden, og det ærgrer mig en smule, at vi ikke får mere ud af det. Så laver Yakubu fandme en basse til, hvor vores forsvar koger og De Gea endnu en gang viser usikkerhed, og lader den gå imellem benene, så vidt jeg husker. Vi sidder på spillet fortsat, og vi får udbytte i form af Berba's to scoringer, og herfra er jeg ret sikker på, at vi nok skal få lavet det sidste mål som kunne sikre sejren. Istedet laver De Gea et håbløst indgreb, og den situation underbygger i stor grad, hvor megen fysik og sikkerhed den mand mangler! Jeg kan sagtens se en stor og lys fremtid, men han bliver simpelthen nødt til at præstere, hvis han skal være førstekeeper hos os! Ind med Lindegaard i en længere periode nu!

Nu må vi bare rejse os på onsdag igen og destruere Newcastle! Håber virkelig vi får styr på bagkæden, for det går simpelthen ikke, at Carrick render rundt dernede, da det virkelig er en uvant plads og det slet ikke er holdbart!

Erzael
Manager

« Svar #13626: 01 Jan 2012, 17:58 »

Well, det var jo en fantastisk gave at få her den 1. januar. At vi tabte igår var selvfølgelig noget lort, men at Shitty så går hen og taber i dag, så er nederlaget igår faktisk glemt.

Virkelig en lettelse at Sunderland fik scoret, og at det var på et offside mål må man jo så leve med.. Smiley

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13627: 01 Jan 2012, 18:08 »

City har heldigvis lige smidt alle tre point til Sunderland, så vi er stadig á point med dem Smiley

EDIT: Ikke hurtigt nok kan jeg se Peace

Official member of Manchester United Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #13628: 01 Jan 2012, 22:00 »

Rooney var ikke med igår da han tilsyneladende var sent på tribunen pga en tur i byen med Gibson, Evans og deres kvindelige påhæng.

Det er kun rygter. Men alligevel ikke det bedste signal at sende når i nu er hårdt ramt af skader på mange centrale pladser på holdet.
WR kunne vel godt have gjort en forskel igår og var vel en mangle varer i form af hans fanden-i-voldskhed på banen.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-47148187:bytur-sendte-rooney-på-tribunen.html

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13629: 02 Jan 2012, 13:32 »

Macheda er lige blevet udlejet til QPR for resten af sæsonen. Lad os håbe han kan få noget spilletid og et par bolde i kassen.
Det er et klogt valg at udleje ham, og så især til en andne PRL-klub. For det første var han LANGT fra spilletid på førsteholdet hvor vi har Rooney, Berba, Chicha og Welbeck. Derudover er det en god ting at han kommer til QPR da han så kan få noget PRL erfaring Smiley

Kilde: Macheda joins QPR on loan

Official member of Manchester United Football Club

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13630: 02 Jan 2012, 13:57 »

Macheda er lige blevet udlejet til QPR for resten af sæsonen. Lad os håbe han kan få noget spilletid og et par bolde i kassen.
Det er et klogt valg at udleje ham, og så især til en andne PRL-klub. For det første var han LANGT fra spilletid på førsteholdet hvor vi har Rooney, Berba, Chicha og Welbeck. Derudover er det en god ting at han kommer til QPR da han så kan få noget PRL erfaring Smiley

Kilde: Macheda joins QPR on loan
Ja, det havde vi jo nok forventet ville ske.

Udmærket valg at udleje ham. Han er en rigtig dygtig spiller, og kan sagtens se potentiale i ham. Dog mener jeg ikke, at han har niveauet endnu, men en udlejning vil selvfølgelig hjælpe i hans udviklingsproces. Om han er den helt store fremtid tvivler jeg på, men han kan blive en ganske kompetent spiller for os i fremtiden.

Newton Heath
Manager

« Svar #13631: 02 Jan 2012, 15:08 »

Fint for Kiko. Jeg må indrømme at jeg ikke længere ser det store lys i ham, og i mine øjne lever han stadig lidt på sine fantastisk vigtige mål mod Aston Villa og Sunderland tilbage i 2009, der var stærkt medvirkende til at vi vandt mesterskabet. Han har selvfølgelig nogle evner, han er en forholdsvis stor fyr, men han har samtidigt noget speed i fødderne og teknisk er heller ikke helt skidt kørende. Omvendt, så mener jeg ikke at han er specielt målfarlig af en angriber at være, men det kan så være han for alvor får chancen for at modbevise mig under dette lejemål. Et held og lykke skal i hvert fald have med på vejen.

Og så var det jo igår Sunderland slog City med 1-0 på et overtidsmål. Hvad folk måske ikke opdagede var at målscoreren Ji Dong-Won under jubelscenen hev op i trøjen, og fremviste en smuk Manchester United-trøje inde under. Det er fandeme god stil Ji!

« Seneste Redigering: 02 Jan 2012, 15:11 af Newton Heath » Logged

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #13632: 02 Jan 2012, 15:11 »

Fint for Kiko. Jeg må indrømme at jeg ikke længere ser det store lys i ham, og i mine øjne lever han stadig lidt på sine fantastisk vigtige mål mod Aston Villa og Sunderland tilbage i 2009, der var stærkt medvirkende til at vi vandt mesterskabet. Han har selvfølgelig nogle evner, han er en forholdsvis stor fyr, men han har samtidigt noget speed i fødderne og teknisk er heller ikke helt skidt kørende. Omvendt, så mener jeg ikke at han er specielt målfarlig af en angriber at være, men det kan så være han for alvor får chancen for at modbevise mig under dette lejemål. Et held og lykke skal i hvert fald have med på vejen.

Og så var det jo igår Sunderland slog City med 1-0 på et overtidsmål. Hvad folk måske ikke opdagede var at målscoreren Ji Dong-Won under jubelscenen hev op i trøjen, og fremviste en smuk Manchester United-trøje inden under. Det er fandeme god stil Ji!

Newton Heath
Manager

« Svar #13633: 02 Jan 2012, 15:13 »

Lad nu være med at ødelægge det for os  Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13634: 02 Jan 2012, 15:18 »

Lad nu være med at ødelægge det for os  Tunge

Som om du selv var klar over at det var photoshoppet Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010