home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447271 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11235: 31 Mar 2011, 22:05 »

Men hvis du ser på hva duoen indeholder, så kan jeg sagtens følge Gerrard.. Hvis jeg var modstander ville jeg kort sagt skide i bukserne over at skulle møde en så komplet duo som Carroll-Suarez er det..

Pt er det vel kun Berbatov-Rooney som jeg for alvor mener er på samme niveau på papiret.. Og mon ikke det er på papiret Gerrard hentyder til Opstemt

Synes du skyder totalt over mål og er gået lidt i "AGF-mode" her. Du mener altså helt seriøst, at kun Rooney-Berbatov er på niveau med Suarez - Carroll? En spiller der godt nok er startet imponerende, men som trods alt kun har været i ligaen i 2 måneder og som endnu ikke har skullet tackle modstand og så en spiller, der kommer fra en midterklub hvor han var den absolutte stjerne? Det er muligt at Torres er i målkrise, og Drogba ligeså, men i min bog er de langt mere komplette end både Suarez og Carroll.

Jeg kan da godt se potentialet, men her og nu? Nej nej... Så er jeg ligeglad om Gerrard snakker om "på papiret". Hvad fanden kan man bruge det til?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11236: 31 Mar 2011, 22:06 »

Jaja Drogba og spanieren har lavet mål på samlebånd - eller har de?? Det er da ihf en realitet  at deres sammenarbejde ikke har båret ret meget frugt Wink

Endnu nej, men har Suarez/Carroll samarbejdet det? Og helt nøgternt mener du vel ikke, at Suarez og Carroll er lige så komplette individuelt som Torres og Drogba?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11237: 31 Mar 2011, 22:08 »

TIlgengæld er hans stabilitet ikke videre imponerende.. Han laver 2-3 kasser i en kamp og scorer så ikke i de næste 5.. Plus at han sjældent scorer i topkampene Smiley

Haha nej nej, det var skrevet med forsøg på mest mulig sarkasme Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11238: 31 Mar 2011, 22:10 »

Synes du skyder totalt over mål og er gået lidt i "AGF-mode" her. Du mener altså helt seriøst, at kun Rooney-Berbatov er på niveau med Suarez - Carroll? En spiller der godt nok er startet imponerende, men som trods alt kun har været i ligaen i 2 måneder og som endnu ikke har skullet tackle modstand og så en spiller, der kommer fra en midterklub hvor han var den absolutte stjerne? Det er muligt at Torres er i målkrise, og Drogba ligeså, men i min bog er de langt mere komplette end både Suarez og Carroll.

Jeg kan da godt se potentialet, men her og nu? Nej nej... Så er jeg ligeglad om Gerrard snakker om "på papiret". Hvad fanden kan man bruge det til?

Fodbold er en her og nu sport.. Hvordan kan du stå og sige at Drogba og Torres er langt mere komplette når de ikke rammer en ladeport pt.. Anelka er som jeg ser det den eneste angriber i Chelsea som er rigtig skarp for tiden.. Carroll skal naturligvis lige op i gear efter sin skade, men vi taler altså om en mand der har lavet flere mål i PL end både Torres og Drogba..

Og nu bedømmer jeg Suarez niveau pt til at være noget af det bedste i PL.. Jeg kunne da ikke gå mindre op i hvordan det ser ud om et år.. Fodbold er her og nu, og her og nu præsterer Suarez rigtig godt.. Efter at have været udenfor fodbold i to måneder, plus han kommer fra en dårligere liga...

http://onside.dk/nyheder/premier-league/cole-andy-carroll-minder-om-en-ung-drogba

Det siger han nok ikke for sjov, eftersom han har prøvet at spille med dem begge nu...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11239: 31 Mar 2011, 22:12 »

Hvis du lægger Anelka, Malouda, Drogba og Torres' mål sammen, tror jeg nu nok de har lavet i nærheden af 35-40 mål i Premier League. Det er ganske fint. Som helhed synes jeg klart, Chelsea har det bedste angreb i Premier League.

Drogba 10mål, Malouda 9mål, Anelka 6mål, Torres 0 mål = 25mål

Berbatov 20mål, Hernandez 10mål, Nani 9mål, Ronney 7mål = 46mål

Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11240: 31 Mar 2011, 22:12 »

Endnu nej, men har Suarez/Carroll samarbejdet det? Og helt nøgternt mener du vel ikke, at Suarez og Carroll er lige så komplette individuelt som Torres og Drogba?

Carroll overfor Drogba er for tidligt at sammenligne ( Selvom Carroll har lavet flere mål end Drogba i pl i år so far)

Men jeg mener så afgjort Suarez er mere komplet end Torres.. Suarez evne til at gå med i småspil, til at arbejde hårdt når han har tabt bolden, og til at sætte mange folk i fart har Torres slet ikke.. I hvert fald ikke pt..

Så hvordan du ud fra deres aktuelle form kan bedømme Torres til at være mere komplet er mig en gåde.. Eftersom de hver i sær har modbevist den teori de sidste par måneder Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11241: 31 Mar 2011, 22:15 »

Fodbold er en her og nu sport.. Hvordan kan du stå og sige at Drogba og Torres er langt mere komplette når de ikke rammer en ladeport pt.. Anelka er som jeg ser det den eneste angriber i Chelsea som er rigtig skarp for tiden.. Carroll skal naturligvis lige op i gear efter sin skade, men vi taler altså om en mand der har lavet flere mål i PL end både Torres og Drogba..

Og nu bedømmer jeg Suarez niveau pt til at være noget af det bedste i PL.. Jeg kunne da ikke gå mindre op i hvordan det ser ud om et år.. Fodbold er her og nu, og her og nu præsterer Suarez rigtig godt.. Efter at have været udenfor fodbold i to måneder, plus han kommer fra en dårligere liga...

http://onside.dk/nyheder/premier-league/cole-andy-carroll-minder-om-en-ung-drogba

Det siger han nok ikke for sjov, eftersom han har prøvet at spille med dem begge nu...

Åh ja ja, man er ikke bedre end sin sidste kamp og alle mulige floskler. Men du mener altså, at Carroll er lige så komplet, eller mere komplet end Drogba? Dvs. han når Drogbas tekniske niveau? Han har bevist Drogbas evner i de helt store kampe? Yes yes, vi kører på.

Og jeps, Andy Coles kommentar siger jo alt: "En ung Drogba". Det kan vel for pokker kun tolkes som, at han mener, at han ikke er på Drogbas niveau endnu?

verdenskrig
Manager

« Svar #11242: 31 Mar 2011, 22:17 »

Åh ja ja, man er ikke bedre end sin sidste kamp og alle mulige floskler. Men du mener altså, at Carroll er lige så komplet, eller mere komplet end Drogba? Dvs. han når Drogbas tekniske niveau? Han har bevist Drogbas evner i de helt store kampe? Yes yes, vi kører på.

Og jeps, Andy Coles kommentar siger jo alt: "En ung Drogba". Det kan vel for pokker kun tolkes som, at han mener, at han ikke er på Drogbas niveau endnu?

Læs nu hva jeg skriver.. Jeg skriver jo netop at jeg ikke kan vurdere dem da jeg ikke har set Carroll nok.. Men jeg kan tilgengæld konstatere at Carroll har lavet flest mål af de to... Og skal vi ikke lige blive enige om at han har haft dårligere chancer for at lave sine mål i Newcastle end Drogba har i Chelsea? Yes yes vi kører på.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11243: 31 Mar 2011, 22:18 »

Så kan man jo påstå, at det samme gør sig gældende for Utds angreb, hvor de tre angribere Berbatov, Rooney og Hernandez til sammen har scoret 37 mål. Kan fortælle dig at de fire spillere du nævner til sammen har scoret 33 mål. Så målt på mål alene, så "taber" Chelsea kvartetten. Er det ikke lidt en stramning at kalde Malouda for angriber egentligt?

Utd har i mine øjne, den mest kyniske angriber pt. i Hernandez, hvilket statistikken fortæller alt om. Rooney kan vel også pt. betragtes som i bedre form end både Drogba og Torres?

Berbatov... Tja tjo, manden er vel den bedste til at score i stimer Peace
Spiller vi 4-3-3, er Malouda angriber. Spiller vi den nye 4-4-2 er han kantspiller. Men Drogba og Torres har også maks fået chancen sammen 2-3 gange. At sige de ikke fungerer sammen, kan man ikke bedømme endnu, ligesom man også kun kan dømme Carroll-Suarez-konstellationen på papiret. Det er to fantastiske duoer, men jeg vil sgu helst have Drogba-Torres. De har også begge præsteret på højeste niveau, hvilket jeg hverken synes Carroll eller Suarez har endnu. Dog synes jeg på papiret, at Liverpools angreb er bedre end United. Men ingen af os ved hvordan Carroll-Suarez fungerer endnu. Men på papiret kan Gerrards udtalelse godt forsvares.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11244: 31 Mar 2011, 22:19 »

Carroll overfor Drogba er for tidligt at sammenligne ( Selvom Carroll har lavet flere mål end Drogba i pl i år so far)

Men jeg mener så afgjort Suarez er mere komplet end Torres.. Suarez evne til at gå med i småspil, til at arbejde hårdt når han har tabt bolden, og til at sætte mange folk i fart har Torres slet ikke.. I hvert fald ikke pt..

Så hvordan du ud fra deres aktuelle form kan bedømme Torres til at være mere komplet er mig en gåde.. Eftersom de hver i sær har modbevist den teori de sidste par måneder Smiley

Hehe der er for tidligt at sammenligne, men du kan ikke lade være med at nævne målene Wink

Nu er en spillers evner ikke kun form. Form er en del af, og en vigtigt en, af en angriber, men form over to måneder mig ikke. Lad os se hvordan Suarez får det, når han ikke står overfor et røv elendigt Utd centerforsvar, og når forsvarerne generelt lærer ham bedre at kende.

Og jo Torres som spiller er imo mere komplet af Suarez. Han er ikke i form nej, men han har de samme evner, han kender tempoet i PL bedre, han har stadig farten, han kan tørre sin direkte modstander og han er bedre i lufte. Utroligt jeg kan mene han er mere komplet.

Men du vil kun kigge her og nu på den nuværende form, og alligevel mener du Carroll er en del af PLs bedste angrebsduo... Du er klar over at han lige er kommet tilbage fra skade ikke? Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11245: 31 Mar 2011, 22:19 »

Og skal vi i øvrigt også lige blive enige om at Carrolls fysik, afslutninger, samt hovedspil er fuldt ud på niveau med Drogbas.. Og manden er kun 22..
Så skal vi også blive enige om at han har en kanon fremtid foran sig?

Skal vi i øvrigt også blive enige om at Suarez med sin fantasi, beslutsomhed og tekniske evner, og Carrol med sin fysik, med sit hovedspil og med sin fandenivoldskhed kommer til at suplere hinanden godt.. Skal vi ikke også blive enige om at de har alle forudsætninger for at blive en af de bedste PL duo'er ever, og skal vi også blive enige om at de allerede nu har alt det en angrebsduo i moderne fodbold skal have?  Djævel

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11246: 31 Mar 2011, 22:22 »

Læs nu hva jeg skriver.. Jeg skriver jo netop at jeg ikke kan vurdere dem da jeg ikke har set Carroll nok.. Men jeg kan tilgengæld konstatere at Carroll har lavet flest mål af de to... Og skal vi ikke lige blive enige om at han har haft dårligere chancer for at lave sine mål i Newcastle end Drogba har i Chelsea? Yes yes vi kører på.

Du har ikke set ham nok til at vurdere dem sammen, men alligevel gør du det? Du modsiger dig selv helt og aldeles. Og ja ja, vurder du dem på papiret, sådan fungerer det jo bare ikke. Hvad kan jeg bruge "på papiret" og "i teorien" til? Som du siger, det der tæller er her og nu Wink

Og nej, ikke nødvendigvis. Carroll har været manden man har spillet op på, manden stort set alle angreb har haft som mål. Han er har været MANDEN der skulle score for Newcastle. Ikke dermed sagt han er kommet let til målene, men vi skal heller ikke gøre det mere ekstraordinært end det er.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11247: 31 Mar 2011, 22:22 »

Man kan overhovedet ikke sammenligne Carroll med Drogba. Det er i hvert fald synd for Drogba. Carroll ser jeg mest af alt som et kæmpe skur der er god i boksen og luften. Han har ingen teknik, fart eller et spark som Drogba. Det er jo netop det, der gør Drogba så vanvittig. Han er på trods af sin størrelse udstyr med en god hurtighed og aldeles fremragende teknik. Det vil være synd at sige Carroll har, og jeg synes egentlig han er overvurderet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11248: 31 Mar 2011, 22:23 »

Hehe der er for tidligt at sammenligne, men du kan ikke lade være med at nævne målene Wink

Nu er en spillers evner ikke kun form. Form er en del af, og en vigtigt en, af en angriber, men form over to måneder mig ikke. Lad os se hvordan Suarez får det, når han ikke står overfor et røv elendigt Utd centerforsvar, og når forsvarerne generelt lærer ham bedre at kende.

Og jo Torres som spiller er imo mere komplet af Suarez. Han er ikke i form nej, men han har de samme evner, han kender tempoet i PL bedre, han har stadig farten, han kan tørre sin direkte modstander og han er bedre i lufte. Utroligt jeg kan mene han er mere komplet.

Men du vil kun kigge her og nu på den nuværende form, og alligevel mener du Carroll er en del af PLs bedste angrebsduo... Du er klar over at han lige er kommet tilbage fra skade ikke? Wink
Ja Torres bomber mål ind eller noget Smiley (ironi)

Suarez er pt nok det bedste angriber i hele PL...
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 22:26 af Messi1987 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #11249: 31 Mar 2011, 22:23 »

Ej nu må du stoppe..

For det første er det rendyrket klasse at komme til pl og fra dag et af imponere alt og alle ( Ja måske med undtagelse af dig) Derudover har Torres efter sit skifte til Chelsea ikke været i NÆRHEDEN af Suarez niveau, og du argumenterer ellers for at Torres kender tempoet og PL generelt...

Og hvordan er Torres mere komplet? Hva kan han som Suarez har vist sig ikke at kunne.. Jeg kan i hvert fald pege på de tre ting jeg nævnte før, som noget Suarez evner modsat Torres... Og her snakker vi både den Torres i CHelsea men også den der længe var i Liverpool...

Det er jeg, men jeg synes ha har vist gode momenter for Liverpool og så har han lige garnet for England.. Jeg tror ikke han er langt fra at være hvor han skal Smiley

Cool

Sider: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010