home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447270 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11220: 28 Mar 2011, 22:00 »

De Gea er perfekt. Jeg glæder mig til at se ham i trøjen Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

DavidMadsen
Manager

« Svar #11221: 30 Mar 2011, 22:21 »

Gerrard: Vi har PLs farligste angrebsduo
Og jeg mener, at I har ligaens dummeste anfører. (Tag det nu med et gran salt, ikke United-fans) Forseglede Læber
Suarez har spillet godt indtil videre, men jeg mener sgu ikke, at Carroll har bevist noget særligt hos Liverpool endnu. Synes det er liiige hurtigt nok, han er ude med det postulat. Drogba - Torres, Torres - Anelka (selvom Torres ikke scorer længere), Rooney - Berbatov, Rooney - Hernandez eller Hernandez - Berbatov virker også alle som super stærke duoer.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11222: 30 Mar 2011, 22:44 »

Umiddelbart stiller jeg bare spørgsmålstegn om, hvad vi skal diskutere her? burde vi ikke diskutere det inde i liverpools tråd?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Newton Heath
Manager

« Svar #11223: 31 Mar 2011, 17:20 »

UNITED LEJER BRASILIANSK STORTALENT

Vi har angiveligt lejet den unge defensive midtbanespiller Rafael Leao, der normalt huserer hos vores samarbejdsklub Desportivo Brasil. Allerede idag er han udset en plads på mandskabet, når vores U/18 mandskab møder Sunderlands. Det bliver spændende at se om der er nogen fremtid i ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #11224: 31 Mar 2011, 17:26 »

Gerrard: Vi har PLs farligste angrebsduo
Og jeg mener, at I har ligaens dummeste anfører. (Tag det nu med et gran salt, ikke United-fans) Forseglede Læber
Suarez har spillet godt indtil videre, men jeg mener sgu ikke, at Carroll har bevist noget særligt hos Liverpool endnu. Synes det er liiige hurtigt nok, han er ude med det postulat. Drogba - Torres, Torres - Anelka (selvom Torres ikke scorer længere), Rooney - Berbatov, Rooney - Hernandez eller Hernandez - Berbatov virker også alle som super stærke duoer.

Det er jo en subjektiv vurdering ligesom din er... Jeg synes sagtens man kan argumentere for at vores er bedst.. Carroll har allerede lavet masser af mål i PL i år dog ikke for Liverpool pga hans skade.. Og Suarez har været hjernedød i hans start i klubben, har bla revet United midt over, og scoret et vildt mål mod Sunderland..

Ser man på Carroll og Suarez som duo så har den alt hva man skal bruge.. Fysisk styrke, hovedspillet, dybdeløb, pasningsspil, Teknik, Kreativitet, afslutninger på højt plan.. Ingen af de kombinationer du nævner er lige så komplette som Carroll-Suarez er på papiret.. Du nævner bla Rooney-Berbatov.. Rooney der ikke har kunne få det til at funger 5 ud af 6 kampe og Berbatov som laver 4 mål i en kamp for så ikke at score i de næste 7? Hvor er det lige den er bedre?

Om duoen kommer til at fungere som den har potentiale til ved ingen.. Men at sige at vi har ligaens dummeste anfører fordi han udtaler noget der uden problemer kan forsvares er meget mærkværdigt i min verden  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11225: 31 Mar 2011, 17:40 »

Det er jo en subjektiv vurdering ligesom din er... Jeg synes sagtens man kan argumentere for at vores er bedst.. Carroll har allerede lavet masser af mål i PL i år dog ikke for Liverpool pga hans skade.. Og Suarez har været hjernedød i hans start i klubben, har bla revet United midt over, og scoret et vildt mål mod Sunderland..

Ser man på Carroll og Suarez som duo så har den alt hva man skal bruge.. Fysisk styrke, hovedspillet, dybdeløb, pasningsspil, Teknik, Kreativitet, afslutninger på højt plan.. Ingen af de kombinationer du nævner er lige så komplette som Carroll-Suarez er på papiret.. Du nævner bla Rooney-Berbatov.. Rooney der ikke har kunne få det til at funger 5 ud af 6 kampe og Berbatov som laver 4 mål i en kamp for så ikke at score i de næste 7? Hvor er det lige den er bedre?

Om duoen kommer til at fungere som den har potentiale til ved ingen.. Men at sige at vi har ligaens dummeste anfører fordi han udtaler noget der uden problemer kan forsvares er meget mærkværdigt i min verden  Smiley
Jeg må erklære mig enig. Det er en smagssag, og selvom jeg 100 % mener at Chelsea har Premier Leagues bedste angreb, så kan Gerrards udtalelse sagtens forsvares. Carroll - Suarez vil nemlig være en duo der besidder alt. En perfekt sammensætning. Jeg synes Liverpools angreb i hvert fald er stærkere end Uniteds, og den gode gamle med at Liverpool ikke har flere angribere med kvalitet end Torres, da han spillede i klubben, holder i hvert fald ikke mener.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11226: 31 Mar 2011, 21:45 »

Suarez har indtil videre uden tvivl været KLASSER (!) bedre end Torres. Jeg synes dog United har det bedste angreb, men der er bestemt potentiale i Liverpools angreb. Chealsea har efter min mening langt fra det farligste angreb. Drogba og især Torres har ikke ligefrem været indbegrebet af skraphed Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11227: 31 Mar 2011, 21:51 »

Tja både og. Mener det er lidt svært at udtale sig om deres nuværende niveau som duo, da de ikke har spillet sammen ret meget. Ingen tvivl om at Suarez er en klar gevinst for Liverpool, man Carroll skal altså lige bevise sit værd i en klub, hvor han ikke er den absolutte stjerne som det var tilfældet i Newcastle. Det er jo nogle gange en svær overgang.

Den udtalelse kan kun komme, fordi han skal være optimist, for mener ikke den bunder i realiteterne. Der må man vel blot konstatere at Utd og Chelsea har duoer der har vist deres værd.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11228: 31 Mar 2011, 21:53 »

Suarez har indtil videre uden tvivl været KLASSER (!) bedre end Torres. Jeg synes dog United har det bedste angreb, men der er bestemt potentiale i Liverpools angreb. Chealsea har efter min mening langt fra det farligste angreb. Drogba og især Torres har ikke ligefrem været indbegrebet af skraphed Smiley

Hvis du lægger Anelka, Malouda, Drogba og Torres' mål sammen, tror jeg nu nok de har lavet i nærheden af 35-40 mål i Premier League. Det er ganske fint. Som helhed synes jeg klart, Chelsea har det bedste angreb i Premier League.

verdenskrig
Manager

« Svar #11229: 31 Mar 2011, 21:54 »

Tja både og. Mener det er lidt svært at udtale sig om deres nuværende niveau som duo, da de ikke har spillet sammen ret meget. Ingen tvivl om at Suarez er en klar gevinst for Liverpool, man Carroll skal altså lige bevise sit værd i en klub, hvor han ikke er den absolutte stjerne som det var tilfældet i Newcastle. Det er jo nogle gange en svær overgang.

Den udtalelse kan kun komme, fordi han skal være optimist, for mener ikke den bunder i realiteterne. Der må man vel blot konstatere at Utd og Chelsea har duoer der har vist deres værd.

Men hvis du ser på hva duoen indeholder, så kan jeg sagtens følge Gerrard.. Hvis jeg var modstander ville jeg kort sagt skide i bukserne over at skulle møde en så komplet duo som Carroll-Suarez er det..

Pt er det vel kun Berbatov-Rooney som jeg for alvor mener er på samme niveau på papiret.. Og mon ikke det er på papiret Gerrard hentyder til Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #11230: 31 Mar 2011, 21:56 »

Sygt at forsvare Gerrards udtalelser med, at det KAN være rigtigt.
Liverpool har en flot duo oppe foran, men hvis alt skal bedømmes på dets mulige udbytte og hvad der kan ske, så er der satme mange 'sandheder'

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

JKJ
Gæst

« Svar #11231: 31 Mar 2011, 21:56 »

Jaja Drogba og spanieren har lavet mål på samlebånd - eller har de?? Det er da ihf en realitet  at deres sammenarbejde ikke har båret ret meget frugt Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11232: 31 Mar 2011, 21:59 »

Sygt at forsvare Gerrards udtalelser med, at det KAN være rigtigt.
Liverpool har en flot duo oppe foran, men hvis alt skal bedømmes på dets mulige udbytte og hvad der kan ske, så er der satme mange 'sandheder'

Kan? Det er skam rigtigt.. I følge Gerrard mig og mange andre..

Jeg har svært ved at se de to fejle sammen.. Det er de hver i sær for gode til...

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11233: 31 Mar 2011, 22:01 »

Så kan man jo påstå, at det samme gør sig gældende for Utds angreb, hvor de tre angribere Berbatov, Rooney og Hernandez til sammen har scoret 37 mål. Kan fortælle dig at de fire spillere du nævner til sammen har scoret 33 mål. Så målt på mål alene, så "taber" Chelsea kvartetten. Er det ikke lidt en stramning at kalde Malouda for angriber egentligt?

Utd har i mine øjne, den mest kyniske angriber pt. i Hernandez, hvilket statistikken fortæller alt om. Rooney kan vel også pt. betragtes som i bedre form end både Drogba og Torres?

Berbatov... Tja tjo, manden er vel den bedste til at score i stimer Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #11234: 31 Mar 2011, 22:03 »

Berbatov... Tja tjo, manden er vel den bedste til at score i stimer Peace

TIlgengæld er hans stabilitet ikke videre imponerende.. Han laver 2-3 kasser i en kamp og scorer så ikke i de næste 5.. Plus at han sjældent scorer i topkampene Smiley

Cool

Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010