Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:19
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
1 Bruger, 747 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
749
750
[
751
]
752
753
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1447216 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11250:
31 Mar 2011, 22:24 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:19
Og skal vi i øvrigt også lige blive enige om at Carrolls fysik, afslutninger, samt hovedspil er fuldt ud på niveau med Drogbas.. Og manden er kun 22..
Så skal vi også blive enige om at han har en kanon fremtid foran sig?
Skal vi i øvrigt også blive enige om at Suarez med sin fantasi, beslutsomhed og tekniske evner, og Carrol med sin fysik, med sit hovedspil og med sin fandenivoldskhed kommer til at suplere hinanden godt.. Skal vi ikke også blive enige om at de har alle forudsætninger for at blive en af de bedste PL duo'er ever, og skal vi også blive enige om at de allerede nu har alt det en angrebsduo i moderne fodbold skal have?
Jo sagtens. Men hans teknik kan på ingen måde måles med Drogbas. Så de har altså lige nu og her, samme fysik, men Drogba har bedre (meget) teknik. Det giver en mere komplet angriber i Drogba i mit hoved, ganske simpel matematik oven i købet
Nej, det kan vi ikke blive enige om. Vi kan blive enige om, at det på papiret KUNNE blive godt.
I det ene øjeblik snakker du om fremtiden, det næste om form her og nu. Det hænger ikke sammen...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11251:
31 Mar 2011, 22:27 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:23
Ej nu må du stoppe..
For det første er det rendyrket klasse at komme til pl og fra dag et af imponere alt og alle ( Ja måske med undtagelse af dig) Derudover har Torres efter sit skifte til Chelsea ikke været i NÆRHEDEN af Suarez niveau, og du argumenterer ellers for at Torres kender tempoet og PL generelt...
Og hvordan er Torres mere komplet? Hva kan han som Suarez har vist sig ikke at kunne.. Jeg kan i hvert fald pege på de tre ting jeg nævnte før, som noget Suarez evner modsat Torres... Og her snakker vi både den Torres i Chelsea men også den der længe var i Liverpool...
Det er jeg, men jeg synes ha har vist gode momenter for Liverpool og så har han lige garnet for England.. Jeg tror ikke han er langt fra at være hvor han skal
Uh ja, han er jo nærmest verdens bedste angriber (eller det ville han nok være i AGF...). Jeg siger jo NETOP at jeg ikke mener han er kommet let til målene (måske du skulle læse hvad jeg skriver
)
Hvad har form at gøre med evner? Evner er varige, form er midlertidigt.
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #11252:
31 Mar 2011, 22:28 »
Citat af: Jakob E 31 Mar 2011, 22:22
Man kan overhovedet ikke sammenligne Carroll med Drogba. Det er i hvert fald synd for Drogba. Carroll ser jeg mest af alt som et kæmpe skur der er god i boksen og luften. Han har ingen teknik, fart eller et spark som Drogba. Det er jo netop det, der gør Drogba så vanvittig. Han er på trods af sin størrelse udstyr med en god hurtighed og aldeles fremragende teknik. Det vil være synd at sige Carroll har, og jeg synes egentlig han er overvurderet.
Carroll er dog bedre til at scorer mål også selvom han kun spillet på et middelhold!!!
JKJ
Gæst
«
Svar #11253:
31 Mar 2011, 22:30 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:19
Hehe der er for tidligt at sammenligne, men du kan ikke lade være med at nævne målene
Nu er en spillers evner ikke kun form. Form er en del af, og en vigtigt en, af en angriber, men form over to måneder mig ikke.
Lad os se hvordan Suarez får det, når han ikke står overfor et røv elendigt Utd centerforsvar, og når forsvarerne generelt lærer ham bedre at kende.
Og jo Torres som spiller er imo mere komplet af Suarez. Han er ikke i form nej, men han har de samme evner, han kender tempoet i PL bedre, han har stadig farten, han kan tørre sin direkte modstander og han er bedre i lufte. Utroligt jeg kan mene han er mere komplet.
Men du vil kun kigge her og nu på den nuværende form, og alligevel mener du Carroll er en del af PLs bedste angrebsduo... Du er klar over at han lige er kommet tilbage fra skade ikke?
Det skulle jo komme, det var ikke Suarez der var god det var jeres forsvar der var dårligt.
Det kunne jo også være det var Suarez der gjorde jeres forsvar dårligt, men det bryder i jer nok ikke om at høre
Og det er da en tåbelig debat det her. Det er jo et spørgsmål der kun bliver besvaret af farvede briller, og de så er Liverpool røde, Man U falske røde eller Chelsea blå.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11254:
31 Mar 2011, 22:30 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:24
Jo sagtens. Men hans teknik kan på ingen måde måles med Drogbas. Så de har altså lige nu og her, samme fysik, men Drogba har bedre (meget) teknik. Det giver en mere komplet angriber i Drogba i mit hoved, ganske simpel matematik oven i købet
Nej, det kan vi ikke blive enige om. Vi kan blive enige om, at det på papiret KUNNE blive godt.
I det ene øjeblik snakker du om fremtiden, det næste om form her og nu. Det hænger ikke sammen...
Carroll er heller ikke samme type som Drogba.. Carroll er en rendyrket boksspiller som står derinde og som fylder, snitter bolde videre og afslutter som en hest.. Til det er hans teknik ganske fin.. Drogba er en spiller som er mere undervejs.. Derfor ser du ham også ofte operere fra kanten, og og slå hjørnespark osv... Det ændrer dog stadig ikke på at Carroll og Drogba begge er nogenlunde lige gode til det en boksspiller skal kunne.. Afslutninger, hovedspil og evne til at bruge sin fysik.. Og når du siger at Carroll er dårligere teknisk end Drogba, må jeg så omvendt mene at Carrolls hovedspil er bedre..
Og hvor Carroll og Drogba er forholdsvist lige i niveau set over hele sæsonen, må jeg omvendt mene at Suarez er klasser over Torres som det ser ud indtil nu..
Det sidste kan du kun misforstå fordi du vil... Det jeg naturligvis mener er at det har forudsætningerne for at blive vilde sammen, og at de allerede nu har evnerne til at gøre en super indsats sammen.. Og jeg er sikker på at det også er det Gerrard mener..
Ser du dem hver for sig finder du ikke en duo der er så komplet som de to er sammen.. Specielt fordi den ene opvejer den andens svagheder og omvendt...
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #11255:
31 Mar 2011, 22:33 »
Citat af: Jakob E 31 Mar 2011, 22:22
Man kan overhovedet ikke sammenligne Carroll med Drogba. Det er i hvert fald synd for Drogba. Carroll ser jeg mest af alt som et kæmpe skur der er god i boksen og luften. Han har ingen teknik, fart eller et spark som Drogba. Det er jo netop det, der gør Drogba så vanvittig. Han er på trods af sin størrelse udstyr med en god hurtighed og aldeles fremragende teknik. Det vil være synd at sige Carroll har, og jeg synes egentlig han er overvurderet.
Han har en langt bedre teknik end man lige tror.
Men det er jo en myte det her. Lige så snart man er over 1.85 så kan man kun heade og er et skur. Hvorherre på hest for noget fis at lukke ud.
Gerrard citat:
"One thing that's important to remember with Andy is that he's superb on the floor," said the skipper
Citat slut
Jeg vil godt indrømme at Carroll bestemt ikke er PL bedste angriber men han er altså også kun 22 år og han har mange år foran sig endnu.
Og jo hans teknik er langt bedre end man tror, også selvom han er et skur.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 22:35 af JKJ
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #11256:
31 Mar 2011, 22:36 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:27
Uh ja, han er jo nærmest verdens bedste angriber (eller det ville han nok være i AGF...). Jeg siger jo NETOP at jeg ikke mener han er kommet let til målene (måske du skulle læse hvad jeg skriver
)
Hvad har form at gøre med evner? Evner er varige, form er midlertidigt.
Men alligevel føler du lige trang til at nævne at hans super præstation mod jer, nok mere skyldes dårligt forsvar?
Hvorfor er det så Suarez som er vild pt og ikke Torres?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11257:
31 Mar 2011, 22:37 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 22:30
Det skulle jo komme, det var ikke Suarez der var god det var jeres forsvar der var dårligt.
Det kunne jo også være det var Suarez der gjorde jeres forsvar dårligt, men det bryder i jer nok ikke om at høre
Og det er da en tåbelig debat det her. Det er jo et spørgsmål der kun bliver besvaret af farvede briller, og de så er Liverpool røde, Man U falske røde eller Chelsea blå.
Amen for hunde altså, det er sgu da umuligt at diskutere når man ikke må sige noget uden at det nedgører nogle andre. Læs dog hvad jeg skriver, og ikke hvad du tror jeg skriver. Jesus Christ hvor er det frustrerende.
Jeg behøver vel ikke skrive at Suarez havde en fremragende dag? Jeg behøver vel ikke mene at han kun spillede godt, fordi han spillede overfor Brown/Smalling? Det kunne jo så men bare betyde, at han har spillet godt ja, men at altså mangler at bevise sig overfor nogle virkeligt klasseduoer for at vi kan sige, at han tilhører Premier Leagues topangribere?
Argh det er frustrerende når man så gerne vil læse ting der ikke står der...
verdenskrig
Manager
«
Svar #11258:
31 Mar 2011, 22:42 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:37
Det kunne jo så men bare betyde, at han har spillet godt ja, men at altså mangler at bevise sig overfor nogle virkeligt klasseduoer for at vi kan sige, at han tilhører Premier Leagues topangribere?
Hvis han scorer 23 mål over en sæson mod de mindre hold og måske kun laver 1 mål mod topholdene er han så ikke en topangriber? For så er Berbatov da ingen topangriber..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11259:
31 Mar 2011, 22:43 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:30
Carroll er heller ikke samme type som Drogba.. Carroll er en rendyrket boksspiller som står derinde og som fylder, snitter bolde videre og afslutter som en hest.. Til det er hans teknik ganske fin.. Drogba er en spiller som er mere undervejs.. Derfor ser du ham også ofte operere fra kanten, og og slå hjørnespark osv... Det ændrer dog stadig ikke på at Carroll og Drogba begge er nogenlunde lige gode til det en boksspiller skal kunne.. Afslutninger, hovedspil og evne til at bruge sin fysik.. Og når du siger at Carroll er dårligere teknisk end Drogba, må jeg så omvendt mene at Carrolls hovedspil er bedre..
Og hvor Carroll og Drogba er forholdsvist lige i niveau set over hele sæsonen, må jeg omvendt mene at Suarez er klasser over Torres som det ser ud indtil nu..
Det sidste kan du kun misforstå fordi du vil... Det jeg naturligvis mener er at det har forudsætningerne for at blive vilde sammen, og at de allerede nu har evnerne til at gøre en super indsats sammen.. Og jeg er sikker på at det også er det Gerrard mener..
Ser du dem hver for sig finder du ikke en duo der er så komplet som de to er sammen.. Specielt fordi den ene opvejer den andens svagheder og omvendt...
Type eller ej, har vel ikke noget at gøre med om man er mere komplet end den anden anden? Du kan da sagtens have en pointe i, at han er noget nær perfekt til den givne rolle, men det underbygger bare min påstand om at Drogba er mere komplet. Han kan være "undervejs" som du skriver, men han kan også spille med ryggen mod mål som targetmand. Han kan også være i boksen hvis det er det der er brug for.
Og yes yes, formmæssigt er Suarez i bedre form end Torres. Men igen, min påstand er at Torres har bevist mere og at han er mere komplet. At den sidste tid i Liverpool, bl.a. pga. skader, har ødelagt nærmest en hel sæson for ham, fjerner ikke mit indtryk af, at han er mere komplet som spiller, han besidder evner i flere facetter af spillet, end Suarez.
Det sidste? Du mener det med form kontra fremtiden? Misforstår ikke noget, du blander de to ting sammen når du skal argumentere. Det kan godt være du ikke mener det sådan, men så må du jo lade være med at argumentere for form det ene øjeblik og for fremtiden og "på papiret" efterfølgende
Er dog enig i, at de opvejer hinandens mangler
JKJ
Gæst
«
Svar #11260:
31 Mar 2011, 22:43 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:37
Amen for hunde altså, det er sgu da umuligt at diskutere når man ikke må sige noget uden at det nedgører nogle andre. Læs dog hvad jeg skriver, og ikke hvad du tror jeg skriver. Jesus Christ hvor er det frustrerende.
Jeg behøver vel ikke skrive at Suarez havde en fremragende dag? Jeg behøver vel ikke mene at han kun spillede godt, fordi han spillede overfor Brown/Smalling? Det kunne jo så men bare betyde, at han har spillet godt ja, men at altså mangler at bevise sig overfor nogle virkeligt klasseduoer for at vi kan sige, at han tilhører Premier Leagues topangribere?
Det er også frustrende at læse at en spiller der flænsede jeres forsvar synder og sammen skal fratages æren pga en undskyldning om at i ingen forsvarer havde.
Jeg troede i havde PL bredeste og bedste trup??
Og vi kan jo sige det samme.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11261:
31 Mar 2011, 22:45 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:42
Hvis han scorer 23 mål over en sæson mod de mindre hold og måske kun laver 1 mål mod topholdene er han så ikke en topangriber? For så er Berbatov da ingen topangriber..
Faktisk et rigtig godt spørgsmål. Umiddelbart ville jeg sige nej. Synes heller ikke Berbatov er den perfekte angriber. Synes bare han er bedre end Carroll f.eks. Om han er bedre end Suarez ved jeg ikke. Suarez har trods alt, på trods af alt jeres ros, "kun" scoret to i hans første fire kampe. Det er flot og en rigtig god start, men han skal altså bevise mere i min bog.
EDIT: Ligesom Berba snart skal til at bevise at han kan score i mere end store stimer.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 22:48 af KongFjong
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11262:
31 Mar 2011, 22:47 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 22:43
Det er også frustrende at læse at en spiller der flænsede jeres forsvar synder og sammen skal fratages æren pga en undskyldning om at i ingen forsvarer havde.
Jeg skrev jo netop ikke noget om, at jeg fratog ham noget af æren!
Ja, indrømmer da gerne at han flåede vores forsvar fra hinanden, det indrømmer jeg meget gerne. Jeg siger bare, at det dels ikke var et sammenspillet forsvar, dels en Brown i elendig forfatning.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11263:
31 Mar 2011, 22:47 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 22:43
og gider du påpege hvor jeg læser noget der ikke står? Jeg forholder mig til, at du mener jeg nedgører Suarez' præstation, hvilket jeg på intet tidspunkt har gjort.
JKJ
Gæst
«
Svar #11264:
31 Mar 2011, 22:51 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:47
og gider du påpege hvor jeg læser noget der ikke står? Jeg forholder mig til, at du mener jeg nedgører Suarez' præstation, hvilket jeg på intet tidspunkt har gjort.
Det er bare den VK og jeg får at vide ret tit når vi modargumentere det du bla skriver.
Jeg ved ikke om vi læser det forkert, men vi må jo læse det samme for vi er ret tit enige om det der bliver skrevet.
Om du nedgør Suarez? Tjaa han spillede jo mod et dårlig forsvar og dermed gjorde de det åbenbart nemmere for ham. Selvom du så også roser ham ser jeg det som en selvmodsigelse.
Sider:
1
...
749
750
[
751
]
752
753
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »