home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 726 727 [728] 729 730 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447961 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10905: 13 Mar 2011, 17:12 »

Liverpool, Arsenal og nu City (hvis de vinder).. Jeg synes ellers folk påstår at vi altid er heldige med lodtrækninger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10906: 13 Mar 2011, 17:13 »

Liverpool, Arsenal og nu City (hvis de vinder).. Jeg synes ellers folk påstår at vi altid er heldige med lodtrækninger.

Nej nej, det er kun i Champions League I er heldige med lodtrækninger Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #10907: 13 Mar 2011, 19:13 »

Don't get me started...

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10908: 13 Mar 2011, 19:19 »

Don't get me started...

så ikke kampen men Huh

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10909: 13 Mar 2011, 19:22 »

Don't get me started...
En fremragende aflevering. Helt fantastisk. Når det så er sagt, så tror ikke de lavede andet inde i Barcelona-tråden, hvis de skulle smide enhver af disse aflevering op. :-)

SirToby
Manager

« Svar #10910: 13 Mar 2011, 19:29 »

En fremragende aflevering. Helt fantastisk. Når det så er sagt, så tror ikke de lavede andet inde i Barcelona-tråden, hvis de skulle smide enhver af disse aflevering op. :-)

Scholes er bedre til det der end nogen andre. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10911: 13 Mar 2011, 19:35 »

Scholes er bedre til det der end nogen andre. Smiley
Jeg vil ikke starte en diskussion, men jeg er ikke enig i, at Scholes, har de bedste afleveringer i verdenen. Jeg kunne nævne flere jeg synes er bedre eller i såfald lige så gode. :-)

Swizz CataR
Manager

« Svar #10912: 13 Mar 2011, 19:40 »

I mine øjne er der forskel på hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør som fodboldspiller, med millionkontrakt, i Manchester United, hvor hver kamp er liv og død, og hvor han har en stor fanskare som forventer noget af ham..

Jeg kan da sagtens se din pointe, men jeg synes godt nok ikke du kan sammenligne hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør i Manchester United..

Alene det at manden kommer til den klub, burde gøre en til et ansvarligt menneske!

Jeg er lodret uenig med dig her.. Hvis du kommer fra et forholdsvis fattigt Brasilien på den anden side af Jorden, så tror jeg sq det er noget nær den bedste mulighed for at blive ødelagt i knolden, at få sådan en kontrakt og den livsstil som der hører med til moderne fodbold i dag. Man ser så mange professionelle fodboldspillere lave lort i deres privatliv, tydeligvis påvirket af at pengene giver dem en helt anden livsstil end de burde have.

Man bliver ikke ansvarlig af overflod af penge - man går i afgrunden, se bare på mange danske unge - de var sq bedre tjent med hårdt arbejde..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #10913: 13 Mar 2011, 19:49 »

Jeg er lodret uenig med dig her.. Hvis du kommer fra et forholdsvis fattigt Brasilien på den anden side af Jorden, så tror jeg sq det er noget nær den bedste mulighed for at blive ødelagt i knolden, at få sådan en kontrakt og den livsstil som der hører med til moderne fodbold i dag. Man ser så mange professionelle fodboldspillere lave lort i deres privatliv, tydeligvis påvirket af at pengene giver dem en helt anden livsstil end de burde have.

Man bliver ikke ansvarlig af overflod af penge - man går i afgrunden, se bare på mange danske unge - de var sq bedre tjent med hårdt arbejde..

Nu var det heller ikke den eneste ting jeg ridsede op.. Selvfølgelig bliver nogle kuldret af at have for mange penge, men det plejer mest at vise sig i privatlivet.. Hvor jeg ikke mindes at have læst de store overskrifter om Rafael?

Hans spillestil på banen er dog ofte for voldsom og ugennemtænkt, og jeg synes det vil være synd for ham hvis det kommer til at ødelægge det for ham.. For som spiller er han hvis vi ser bort fra hans elendige evne til at styre sit temperament, en moderne back lige efter mit hoved..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10914: 13 Mar 2011, 20:35 »

Jeg er personlig helt vild med Rafael. Han minder mig om en ung Gary Neville, og det er kun en god ting!! Selvfølgelig taber han hovedet engang i mellem, men den intensitet han har, den vil jeg ikke undvære! Han allerede nu meget tændt når det gælder kampene mod vores rivaler, og jeg tror virkelig han har fået United ind i hjertet! Jeg tror han kan blive en kommende legende for os.
Jeg vil nu heller ikke kalde ham en svinsk eller usympatisk spiller. Ja han laver nogen gange en grim tackling fordi han er overtændt, men det er langt fra i hver kamp han gør det.

Og det er så ok, men når det så sker mod jeres spillere som feks Carras tackling mod Nani så er han et svin??

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk at i sviner en modspiller når han går over stregen men det er ok når en af jeres egne laver disse tossestreger?

Og den var ikke specielt mod dig Thore, det lader bare til at være den generelle holdning blandt Man U fans.

Jeg kan heller ikke se hvad hans alder har med sagen at gøre. Ja som ung laver man fejl, men når man så ikke lærer af dem som er man jo ikke opgaven voksen.

Thore
Manager

« Svar #10915: 13 Mar 2011, 20:44 »

Og det er så ok, men når det så sker mod jeres spillere som feks Carras tackling mod Nani så er han et svin??

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk at i sviner en modspiller når han går over stregen men det er ok når en af jeres egne laver disse tossestreger?

Og den var ikke specielt mod dig Thore, det lader bare til at være den generelle holdning blandt Man U fans.

Jeg kan heller ikke se hvad hans alder har med sagen at gøre. Ja som ung laver man fejl, men når man så ikke lærer af dem som er man jo ikke opgaven voksen.

Jamen nu kan jeg jo kun svare for mig selv, og ikke for alle United fans  Smiley Men jeg syntes heller ikke at jamie carragher en svinsk spiller.
Hans takling mod Nani var en stor omgang lort, og det samme er nogle af Rafaels taklinger, men en enkelt slem takling en gang i mellem syntes jeg ikke gør en spiller svinsk.

En svinsk spiller er for eksempel Vinnie Jones eller Joey Barton, der gang på gang laver svinestreger. Det syntes jeg på ingen måde at Rafael gør (eller carragher for den sags skyld)

Og rent personligt, så svinede jeg selvfølgelig Carragher efter kampen i weekenden, alt andet ville da også være tosset, men jeg sagde også, lige som mange andre United fans at Rafaels takling var lige så slem.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

U-4-E
Manager

« Svar #10916: 13 Mar 2011, 21:17 »

I en kontroversiel kamp med fire røde kort (to til hvert hold) spillede vores U/18 sig i semifinalen af FA Youth Cup med en 3-2 sejr over Liverpool på Anfield. Målene blev scoret af Larnell Cole på straffe og Ravel Morrison (2).

Highlights.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10917: 13 Mar 2011, 21:57 »

Jeg vil ikke starte en diskussion, men jeg er ikke enig i, at Scholes, har de bedste afleveringer i verdenen. Jeg kunne nævne flere jeg synes er bedre eller i såfald lige så gode. :-)

Dem du kan nævne vil jeg meget gerne høre. Jeg kan ikke se andre der skulle være  bedre en Scholes til at slå så gode afleveringer.. Læg mærke til hvor langt og præcist han lægger dem.. Og Please, lad nu være med at sige Lampard, for han er ikke i nærheden

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10918: 13 Mar 2011, 22:02 »

Lampard er ligeså god som Scholes. Derudover er Xavi, Messi og Alonso bedre synes jeg.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #10919: 13 Mar 2011, 22:03 »

Lampard er ligeså god som Scholes. Derudover er Xavi, Messi og Alonso bedre synes jeg.
Messi!? Hvornår har du sidst set den mand lægge en aflevering på over 10 meter?  Huh

Sider: 1 ... 726 727 [728] 729 730 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010