home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 728 729 [730] 731 732 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447818 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10935: 14 Mar 2011, 14:59 »

Nu er det jo ikke alle andre vi diskutere men Rafael og hans vilde tacklinger.

Hvad alle andre gør er i denne diskution hamrende ligegyldigt.

Det som jeg som sagt synes virker underligt er at når Rafael, flæsker en spiller - og det gør han altså til tider - eller taber hovedet - det gør han så endnu oftere - så er undskyldningen at han er ung.
Ja han er ung, og så sandelig også umoden når ikke på nogen måde forstår at lære af sine fejl.
Desuden skader han jo holdet mere end godt er når han taber hovedet, det er i vel ikke interesseret i?

Når så feks Carra flæsker en af jeres så er det justitsmord at han ikke får mindst 3 dages karentæne.
Carra skulle have mindst 3 dage på tribunen, tror ikke du finder mange Liverpool fan der ikke mener dette.
Men når det så gælder feks Rafaels tackling på Lucas eller WR albue svinestreg mod Wigan så er der pludselig ikke den undskyldning der ikke findes.
Nu husker jeg ikke lige hvor det var, ikke her på fmf, men læste et sted hvor der var en der mente at man bare skulle lade være med at gå op i en hovedstødsduel ellers var man selv ude om det! Jamen hvor herre på hest for en indstilling.

Hvordan kan man sige det er iorden nogen gør det mens andre ikke må?

Nej det har du ret i, men når man diskutere om han er uden for pædagogisk række vide skal man sammenligne med andre spillere. Dog tror jeg egentlig ikke det var dig der bragte det op, men derimod VK. Dog var de lige nærliggende at tage op.

Altså undskyldning med han er "ung", ligger jo som reelt i forlængelse med de ting, man gør når man er ung. Man har f.eks ikke har tålmodighed nok, ivrig, agerrig, frembrusende o.s.v. Alt det kommer generelt til udtryk, når han møder en snu dribler, der ved lige hvilke tangenter han skal spille på, for at få Rafael ud på glat is. Derved får det Rafael til at oversatse og stille ham i et dårligt lys.

Selvfølgelig skader det holdet, når han laver sådan noget. Dog kan man jo håbe nu flere kampe han spiller, nu mere erfaring for han, så nogen af disse ting forsvinder.

Jeg udtaler mig i princip ikke om dommerkendelserne. Fordi nogen gange synes jeg vi aldeles heldige og andre gange ikke. Primært har jeg den holdning at hvis United skal vinde, skal det være pga. præstationer og ikke dommerkendelser.     

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10936: 14 Mar 2011, 15:08 »

Lampards afleveringer, er undervurderet, fordi hans evne til at lave mål tager fokus. Selvfølgelig vil jeg ikke indrømme Scholes er bedre, for det er ikke sandheden. Jeg tror bare jeg lader dette tale:

http://www.youtube.com/v/MNvprWxqE_I

Nyd det.

Jeg har aldrig sagt at Lampards afleveringer er dårlige.. Han har et fantastisk blik for spillet og slår lange og præcise bolde, men jeg holder stadig fast i at Scholes er klasser over ham på det punkt! Nu diskutere vi ikke hvem der er bedst CM, men hvem der slår de bedste lange bolde!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #10937: 14 Mar 2011, 15:57 »

Rygtet siger at i skulle være blevet enige med Everton omkring et køb af Jack Rodwell for 220 mil .

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-har-kobt-rodwell-for-220-mio

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10938: 14 Mar 2011, 15:59 »

220 mil.? Det er godt nok mange penge for en spiller, som man ikke har hørt det store om. Kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om det køb, han lyder meget interessant, ihf i FM Smiley

Erzael
Manager

« Svar #10939: 14 Mar 2011, 16:06 »

"Ifølge The Sun" - så skal vi nok ikke ligge mere i det før det måske bliver bekræftet andre steder.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10940: 14 Mar 2011, 16:08 »

Han har talentet og klassen, som han beviser hver weekend i Everton Smiley
Så umiddelbart synes jeg det er en fin handel, hvis det sker. Kilden er jo ikke så troværdi igen, så det er jo ikke til at vide om det er sandt.

EDIT: Præcis Erzael  

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10941: 14 Mar 2011, 19:47 »

Det er jo præcis det samme, du gør, når der bliver diskuteret om Lampard.
Du kan ikke sammenligne, de to ting. Jeg ved ikke hvilke ting, du sammenligner dette med, men i så fald vil jeg gerne se det, og så samtidig se det er helt ude i skoven.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10942: 14 Mar 2011, 19:49 »

Jeg har aldrig sagt at Lampards afleveringer er dårlige.. Han har et fantastisk blik for spillet og slår lange og præcise bolde, men jeg holder stadig fast i at Scholes er klasser over ham på det punkt! Nu diskutere vi ikke hvem der er bedst CM, men hvem der slår de bedste lange bolde!
Scholes' afleveringer er ikke klasser over Lampards. Det er simpelthen løgn. Videoen er nøje valgt ud, fordi den netop sætter fokus på mange af de fantastisk afleveringer Lampard laver og har lavet. Så nej, vi diskuterer ikke hvem der er bedst, men hvem der er bedst til at slå en lang bold. Og at mene Lampard er langt under Scholes' er ikke sandt og sagligt.

3.v evaB
Gæst

« Svar #10943: 14 Mar 2011, 19:50 »

Jakob E vs the World i en debat om Lampard v Scholes?
Har vi set det før?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10944: 14 Mar 2011, 19:55 »

Jeg mener ikke at Scholes er/var bedre end Lampard, ligesom jeg ikke mener at det er omvendt. Kan ikke se den store forskel på dem som fodboldspillere. Den eneste forskel er at Scholes er en mere svinsk spiller, men det kommer jo nok med det røde hår.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10945: 14 Mar 2011, 19:59 »

Det er da to forskellige spillertyper i dag Peace.. Lampard er tovejsspilleren / Motoren på midtbanen som er over alt på banen og blander sig i alt.. Plus at han er god til at tage løb ind i feltet..

Scholes er playmakeren på midten som selvfølgelig arbejder godt, men som levere på at placere sig i de frie områder hvor han med sine gode pasninger kan åbne spillet Smiley

En ti år yngre Scholes havde nok mindet meget om Lampard i stil, men ikke i dag.. Derudover må jeg ærligt erkende at jeg synes Lampard er bedst.. Men det er en ret dårlig sammenligning, eftersom deres roller er vidt forskellige, og samtidigt spiller de også i forskellige systemer! Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10946: 14 Mar 2011, 20:00 »

Jakob E vs the World i en debat om Lampard v Scholes?
Har vi set det før?

Han har jo lov til, at ytre sin mening. Han gør det på en konstruktiv måde, i forhold til mange andre. Han argumentere for sin sag, og kommer samtidig med direkte eksempler. Scholes er ikke klasser over Lampard i pasningsspillet. Han er måske den dygtigste pasningsspiller i verden, men Lampard er ikke langt under, hvad det angår. De to spillere kan faktisk godt minde meget om hinanden. Meget offensivt anlagt, besidder fantastisk sparketeknik, samt et fremragende blik for spillet, hvilket gør dem begge i stand til, at være med på højeste niveau i pasningerne. Alle, (inklusiv mig selv) har en tendens til, at debattere med en meget farvet holdning, hvilket gør det umuligt at diskutere ordenligt.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10947: 14 Mar 2011, 20:47 »

helt ærligt så mener jeg at lampard er en mere komplet midtbane spiller og derfor bedre end Scholes. Måske kan man sige at Scholes er mere kendt for sine aflereveringer, og det er jo netop det som man normalt associere med scholes. Dog er det måske bare fordi Lampard scorer mange flotte mål at man ikke ligger så meget mærke til at hans afleveringer...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10948: 14 Mar 2011, 20:55 »

Du skrev det, jeg ikke nåede at skrive, Duff. Lampard er en mere komplet spiller end Scholes. Derfor fokuseres der på andre af hans egenskaber. De er begge fantastiske til at slå afleveringer, og jeg vil vurdere dem til ca. lige gode, hvad den disciplin angår. Lampards dybdeløb og målnæse stjæler dog det meste. En egenskab Scholes ikke har mere, hvorefter der er fokus på hans fantastiske pasninger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10949: 14 Mar 2011, 21:09 »

Nu har Scholes en lidt anden rolle, og derfor synes jeg ikke du kan sige, at han ikke kan tage dybdeløb. Det er ikke hans opgave, og derfor behøves det ikke at nævnes. Lampard laver mange smukke mål, men Scholes kan godt nok også smadrer kuglen ind i netmaskerne. De har begge et sublimt skud fra distancen, men ja, Lampard laver flere mål. Lampard har en meget offensiv rolle i Chelsea, hvor han skal være playmaker, men samtidig ligge den op på en spilstation, og evt. løbe i dybden for, at være chanceskabende. Scholes har ikke helt den samme rolle, men jeg mener stadig, trods hans alder, at han er fuldstændig fantastisk til det han gør. Han er virkelig en fremragende spiller, som også tilpasser sig den engelske liga rigtig godt, bl.a. på grund af hans aggressive spillestil. Han kan spille det monotone og enkle pasningsspil, men samtidig kan han agere i det høje tempo. Hans eksplosivitet er mere fremtrædende end Lampards, da han pludselig kan ligge en bold i bagrummet og snyde en helt bagkæde. Men, som I andre også siger, så er deres roller lidt forskellige, og det taktiske i deres respektive klubber kan ikke sammenlignes. Jeg ved ikke hvem jeg ser, som den bedste.

Sider: 1 ... 728 729 [730] 731 732 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010