home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447953 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10860: 13 Mar 2011, 13:15 »

Bare fordi man er aggressiv betyder det da ikke, at det ødelægger ens karriere? Der findes da utallige andre spillere som også har et hæftigt temperament, men stadig har spillet bold på topplan i mange år? 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10861: 13 Mar 2011, 13:16 »

Passer perfekt til engelsk fodbold gør han ikke?
Nej, det gør han da ikke.

Engelsk fodbold er hårdt fysisk spillende fodbold, men man tager afstand fra svinestreger og brutalt spil. Fight og tacklinger er helt okay, men svinestreger af det man ser Rafael høre ikke hjemme i fodboldens verden. Hverken i England, Spanien, Tyskland, Italien eller Indien.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10862: 13 Mar 2011, 13:18 »

Bare fordi man er aggressiv betyder det da ikke, at det ødelægger ens karriere? Der findes da utallige andre spillere som også har et hæftigt temperament, men stadig har spillet bold på topplan i mange år? 
Jeg siger intet om, at han ødelægger sin karriere, men derimod blot, at det kan hæmme hans fremtid, og at jeg kan have mine bekymringer om det. Jeg synes ærlig talt Rafael virker skide ligeglad med de tacklinger han laver, og han har endnu ikke vist han har lært noget som helst af det. Så længe der ikke er tegn på det, er det et meget meget skidt tegn.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10863: 13 Mar 2011, 13:19 »

20 år, men stadig et voksent menneske.. Han burde være i stand til at tage ansvar, og ikke give dommeren mulighed for at give det røde så ofte.. Jeg læser jo stort set hver kamp diverse United fans være bange for at Rafael får rødt.. Det kan jo ikke være rigtigt?

Jeg skal ikke kunne sige om han bliver klogere med årene, men pt mener jeg virkelig han er fucking miles away rent mentalt.. Manden tænker virkelig med røven til tider, og det er trist for han er en fantastisk fodboldspiller med et næsten uendeligt stort potentiale Peace

Jeg kunne dog frygte for ham at hans aggressioner kan være en hæmsko for ham ( Eller frygter er vel så meget sagt, da jeg som Liverpool fan ikke ville have noget i mod at se hans karriere gå i spåner Tunge)

Du er 21 Nichlas, og indtil hvad, ½-1 år siden, var du en pain in the ass herinde hvis jeg husker korrekt? Altså også omkring de 20 år. Fandme hurtigt du er blevet voksen nok, med så meget livserfaring, at du kan belære mig og andre om, hvordan man bør opføre sig på en fodboldbane... Jesus Christ, kom ned fra dit piedestal...

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10864: 13 Mar 2011, 13:19 »

Nu vandt I selvfølgelig kampen, men det er jo ingen hemmelighed, at Arsenal var klart bedst i dette opgør, så jeg ved ikke hvor stor en succes det var med tvillingerne fremme. De havde selvfølgelig personlig succes, men denne kamp her, burde I have tabt. Så for holdet, synes jeg ikke det fungerede optimalt. Jeg synes ikke disse tvillinger er så gode, og jeg kan godt frygte lidt for deres fremtid. Især for Rafaels. Han er overtændt konstant, og dummer sig gang på gang. Jeg synes han er en usympatisk spiller, og han skal ligge alle disse svinestreger bag sig, hvis han virkelig vil være en verdensklasse spiller. Men det bliver spændende at se.

Var det ufortjent? Hallo, se lige kampen endnu engang og tag de klamme briller af.. Vi ved godt alle du er den største United hater, men det skal da ikke ændre på vi spillede godt og klogt igår.. Vores taktik var på kontra, og det vandt vi på.. Er man dårlige hvis man går efter planen? Vi spiller til tider meget bedre end Arsenal, hvor vi var meget mere direkte mod målet, derimod hvor Arsenal spiller hurtigt, men kommer aldrig frem til noget stort.. Arsenal er et hold der ikke har kynisme og det viser de også igår. Vi skal ikke bruge så mange chancer for at afgøre kampen som Arsenal skal - Jeg synes at det er fuldt fortjent vi går videre, og det viser jo også bare hvor fantastiske spillere vi har i truppen.. Fabio & Rafael! Nu er vi med i 3 tuneringer stadig og den her kamp giver et godt selvtillid boost til de næste par kampe..

GLORY MAN UNITED!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #10865: 13 Mar 2011, 13:20 »

Ja men Rafael lader til at koge helt over når tingene går ham i mod.. Jeg ved godt at Carra lavede en sviner mod Nani den anden dag, men den Rafael laver på Lucas lige efter er jo så dumt.. Det er så åbenlyst at han er frustreret og det er det lige så klart rødt som til Carra..

Jeg tror ikke det er for sjov at man ofte i chatten læser noget ala " Tager Ferguson ikke Rafael ud, så får han rødt" el.. Det viser da at manden ofte slet ikke tænker sig om, og jeg mener ikke udelukkede man kan give alderen skylden.., Lige så meget det at han kommer fra en anden kultur!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10866: 13 Mar 2011, 13:22 »

Nej, det gør han da ikke.

Engelsk fodbold er hårdt fysisk spillende fodbold, men man tager afstand fra svinestreger og brutalt spil. Fight og tacklinger er helt okay, men svinestreger af det man ser Rafael høre ikke hjemme i fodboldens verden. Hverken i England, Spanien, Tyskland, Italien eller Indien.

Og alligevel var der rigtig meget snak i England om, hvorvidt Nani "had it coming" pga. hans filmeri. Hårde tacklinger er LANGT mere accepteret i Engelsk fodbold end andre steder i verden, og anses som mere okay end filmeri. Toleranceniveauet er meget større, og når det er det, så kommer de vanvittige tacklinger også bare oftere. Ikke dermed sagt at man skal acceptere dem, men de er en langt større del af engelsk fodbold end f.eks. spansk...

verdenskrig
Manager

« Svar #10867: 13 Mar 2011, 13:23 »

Du er 21 Nichlas, og indtil hvad, ½-1 år siden, var du en pain in the ass herinde hvis jeg husker korrekt? Altså også omkring de 20 år. Fandme hurtigt du er blevet voksen nok, med så meget livserfaring, at du kan belære mig og andre om, hvordan man bør opføre sig på en fodboldbane... Jesus Christ, kom ned fra dit piedestal...

I mine øjne er der forskel på hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør som fodboldspiller, med millionkontrakt, i Manchester United, hvor hver kamp er liv og død, og hvor han har en stor fanskare som forventer noget af ham..

Jeg kan da sagtens se din pointe, men jeg synes godt nok ikke du kan sammenligne hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør i Manchester United..

Alene det at manden kommer til den klub, burde gøre en til et ansvarligt menneske!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10868: 13 Mar 2011, 13:23 »

Ja men Rafael lader til at koge helt over når tingene går ham i mod.. Jeg ved godt at Carra lavede en sviner mod Nani den anden dag, men den Rafael laver på Lucas lige efter er jo så dumt.. Det er så åbenlyst at han er frustreret og det er det lige så klart rødt som til Carra..

Jeg tror ikke det er for sjov at man ofte i chatten læser noget ala " Tager Ferguson ikke Rafael ud, så får han rødt" el.. Det viser da at manden ofte slet ikke tænker sig om, og jeg mener ikke udelukkede man kan give alderen skylden.., Lige så meget det at han kommer fra en anden kultur!

Self er vi da nervøse, vi er jo heller ikke blinde og bliver da også frustreret over at han koger over og laver fejl. Men han er ung, og hvis man ikke må lave fejl når man er ung, hvornår så?

verdenskrig
Manager

« Svar #10869: 13 Mar 2011, 13:25 »

Men han er ung, og hvis man ikke må lave fejl når man er ung, hvornår så?

Det er jo lige præcis min pointe.. Man kan godt lave fejl, og Rafael er ung så det er da delvist en forklaring, plus at han kommer fra en anden kultur..
Men er det ikke sådan at når man har lavet en fejl en gang, så bør man lære af den så det ikke gentager sig? Det synes jeg ikke helt Rafael virker til  at have forstået...

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10870: 13 Mar 2011, 13:25 »

Var det ufortjent? Hallo, se lige kampen endnu engang og tag de klamme briller af.. Vi ved godt alle du er den største United hater, men det skal da ikke ændre på vi spillede godt og klogt igår.. Vores taktik var på kontra, og det vandt vi på.. Er man dårlige hvis man går efter planen? Vi spiller til tider meget bedre end Arsenal, hvor vi var meget mere direkte mod målet, derimod hvor Arsenal spiller hurtigt, men kommer aldrig frem til noget stort.. Arsenal er et hold der ikke har kynisme og det viser de også igår. Vi skal ikke bruge så mange chancer for at afgøre kampen som Arsenal skal - Jeg synes at det er fuldt fortjent vi går videre, og det viser jo også bare hvor fantastiske spillere vi har i truppen.. Fabio & Rafael! Nu er vi med i 3 tuneringer stadig og den her kamp giver et godt selvtillid boost til de næste par kampe..

GLORY MAN UNITED!!!
Nu så jeg ikke kampen direkte, da jeg så AaB - FC København, men jeg har set hele kampen i en genudsendelse, og Arsenal var klart bedst. I vandt, og I skal have for at være effektive, men den kamp fortjente Arsenal at vinde. Jeg har ingen briller på, men jeg kan minde dig om, at Synoptik har halv pris. Arsenal fortjente sejren, efter min mening, og det er ikke set fra et synspunkt med nogen som helst briller på, da jeg er Chelsea-fan, og hverken synes om Arsenal eller Manchester United. Du burde ærlig talt, tage dig sammen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10871: 13 Mar 2011, 13:25 »

derimod hvor Arsenal spiller hurtigt, men kommer aldrig frem til noget stort..

Arh, tag så lige dine røde briller af.. Arsenal kom frem til et frit hovedstød til Chamakh, et skud fra Van Persie der akkurat ryger forbi, et langskud fra Rosicky som Van der Sar ikke kan holde, en fodparade og derefter en feberredning af Van der Sar fra Koscielny, et fladt indlæg til Rosicky som han helt sparker forbi og sikkert også flere ting hvor vi ikke kunne putte den ind. Så du er langt ved siden af med den kommentar.

Man United var effektive på kontra, men overlegne var de ikke - De var tit i store problemer hvor Van der Sar reddede dem, og hvis Arsenal havde været en anelse heldigere/mere effektive, kunne kampen havde set meget mere anderledes ud. Og så var der også lige horribel forssvarsspil fra Arsenal i de situationer United fik scoret. Mener ikke at United på noget tidspunkt var Arsenal overlegne, de var bare mere effektive når de fik chancen.

Jeg kan desuden ikke se hvor lovprisningen af Fabio og Rafael hører hjemme. De spillede en ok kamp, men var på ingen måder fantastiske eller dominerende. Du hopper bare med på vognen om at de er seje fordi de er tvillinger.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10872: 13 Mar 2011, 13:27 »

Arsenal væltede i chancer og set ud fra spil og chancer burde Arsenal have vundet kampen klart.. Men det handler nu engang ikke om at spille kønt og flot, men om at sparke "ko-maven" i kassen, og det var United bedst til.. Peace

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10873: 13 Mar 2011, 13:28 »

I mine øjne er der forskel på hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør som fodboldspiller, med millionkontrakt, i Manchester United, hvor hver kamp er liv og død, og hvor han har en stor fanskare som forventer noget af ham..

Jeg kan da sagtens se din pointe, men jeg synes godt nok ikke du kan sammenligne hva jeg gjorde her, og hva Rafael gør i Manchester United..

Alene det at manden kommer til den klub, burde gøre en til et ansvarligt menneske!

Æh hvad? Så forudsætninger for at være menneskelig ændres, fordi man kommer til en af verdens største klubber og tjener mange penge? Så skal man pludseligt være overmenneskelig?

Min pointe er, at vi har at gøre med mennesker, og lige så forskellige som nat og dag. Når jeg tænker på hvad jeg lavede da jeg var 20... Jojo... Smiley

Ved slet ikke hvordan du kan dreje det over på at være ansvarlig. Du er fortaler for romerlys på stadion, noget der er potentielt farligt for andre mennesker (ikke en diskussion vi skal tage nu, det er flot under kontrollerede forhold yes), samtidig lever Rafael et langt mere ansvarligt liv i et helt andet land, hvor han skal være 100% seriøs i ALT hvad han foretager sig, mens du og jeg bor i vores lille sikre andedam. Jeg vil vædde med, at du sagtens kan slippe igennem en Aldi vagt i ny og næ uden at være 100% seriøs og ansvarlig Smiley Det er ihf. fint lykkedes mig adskillige gange i både Bilka og på Shell i sin tid Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10874: 13 Mar 2011, 13:28 »

Og alligevel var der rigtig meget snak i England om, hvorvidt Nani "had it coming" pga. hans filmeri. Hårde tacklinger er LANGT mere accepteret i Engelsk fodbold end andre steder i verden, og anses som mere okay end filmeri. Toleranceniveauet er meget større, og når det er det, så kommer de vanvittige tacklinger også bare oftere. Ikke dermed sagt at man skal acceptere dem, men de er en langt større del af engelsk fodbold end f.eks. spansk...
Selvfølgelig er det det, men vi så, så sent som i sidste weekend, at man tger stor afstand fra disse svinestreger. Her tænker jeg på Carragher og Rafaels hjerneblødninger. Det var alle enige om, at det var uacceptabelt, og til direkte rødt kort begge tackling. På den måde, er Premier League en hårdt spillende liga, men når disse vanvidstacklinger sker, så er de fleste også enige om, at det ikke hører nogen steder hjemme.

Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010