home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:13:48 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I dag kl. 19:03:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:20:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:03:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  1 Bruger, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581549 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8370: 27 Jul 2010, 17:30 »

(Og han forlader i øvrigt Liverpool, har jeg netop læst.)
Jeg forholder mig til, at jeg pt. spiller i Liverpool. Han er en fantastisk skraldemand, og stopper altid spillet. På lovlig eller ulovlig vis. Han er guld værd, og jeg vurderer ham til at være bedre end Fletcher.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8371: 27 Jul 2010, 17:35 »

Scholes er faldet i niveau. Det er min holdning. Usagligt eller ej. Fletcher siger jeg også er jeres bedste mand på midtbane. Men jeg siger samtidig også, at jeg hellere vil have Mascherano eller Essien end Fletcher. Fletcher er en fin spiller, og har uviklet sig meget. Men jeg synes både Essien og Mascherano er bedre.

Er glad for, du kan se mangler på jeres hold. Det giver en helt ny vinkel på tingene.

Man er vel ikke faldet i niveau, hvis man bliver tilbudt at komme med til VM? Desuden er det jo ham der siger nej til landsholdet og ikke omvendt. Og tror ikke på at du har fulgt ham igennem hele sommeferien, så du kan konstatere han er faldet i niveau.
Men det samme er sket med Giggs. Synes da man har fortjent prædikatet klasse spiller, når man har indset, at man er blevet ældre, og måske ikke længere kan gøre sig ligeså gældende ude på kanten, så at skifter position, indtage en ny rolle på holdet og stadig holde niveau. I forhold til visse andre der vælger at hæve en fed hyre, men træder flere niveauer ned.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8372: 27 Jul 2010, 17:46 »

Man er vel ikke faldet i niveau, hvis man bliver tilbudt at komme med til VM? Desuden er det jo ham der siger nej til landsholdet og ikke omvendt. Og tror ikke på at du har fulgt ham igennem hele sommeferien, så du kan konstatere han er faldet i niveau.
Men det samme er sket med Giggs. Synes da man har fortjent prædikatet klasse spiller, når man har indset, at man er blevet ældre, og måske ikke længere kan gøre sig ligeså gældende ude på kanten, så at skifter position, indtage en ny rolle på holdet og stadig holde niveau. I forhold til visse andre der vælger at hæve en fed hyre, men træder flere niveauer ned.
Giggs har vel ikke andre muligheder, hvis han stadig vil spille. Valencia og Nani er jo på kanten, og Giggs har indset, at han må lære at spille en ny position. Ved ikke om man så er en klassespiller.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8373: 27 Jul 2010, 17:54 »

Giggs har vel ikke andre muligheder, hvis han stadig vil spille. Valencia og Nani er jo på kanten, og Giggs har indset, at han må lære at spille en ny position. Ved ikke om man så er en klassespiller.
Det er hans historik selvfølgelig også med til at gøre ham. Jeg synes da der skal noget til bare sådan at gøre det, ved ikke om du selv bare skifter niveau når du spiller bold og holder niveau? Nu kan man jo se hvad der er sket med en martin jørgensen i agf. Skulle være den ledende stjerne i superligaen, med faldt fuldstændig igennem.
Desuden skipper united dem ikke bare ud, ligesom en hvis hr. ballack. 

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8374: 27 Jul 2010, 17:58 »

Det er hans historik selvfølgelig også med til at gøre ham. Jeg synes da der skal noget til bare sådan at gøre det, ved ikke om du selv bare skifter niveau når du spiller bold og holder niveau? Nu kan man jo se hvad der er sket med en martin jørgensen i agf. Skulle være den ledende stjerne i superligaen, med faldt fuldstændig igennem.
Desuden skipper united dem ikke bare ud, ligesom en hvis hr. ballack. 
Du kan jo slet ikke sammenligne Ballack og Giggs.. Ballack spillede 3-4 år i Chelsea. Han er jo ikke en der er vokset op i klubben. Hvis han var det, tror jeg nu nok vi havde beholdt ham. Desuden, synes jeg nu heller ikke Giggs er imponerende centralt i banen. Respekt for han fortsætter, men der er langt mellem snapsne.

United-styrer
Gæst

« Svar #8375: 27 Jul 2010, 18:07 »

Faktisk har vi kun en håndfuld spillere, som du mener har niveau? Alligevel imponerende, at vi med så ringe et hold har fået de resultater, vi har fået de seneste sæsoner.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8376: 27 Jul 2010, 18:13 »

Evra, Valencia, Ferdinand, Vidic, Rooney, Fletcher og VDS er klasse. Så har i nogle spillere der er gode på dagen. Nani for at tage et eksempel. Berbatov også. De er sommetider også i den klasse som dem jeg lige har nævnt. Men falder nogen gange også helt igennem. 

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8377: 27 Jul 2010, 18:18 »

Vil nu mene, at jeg hellere vil have et hold, hvor målene kan komme fra alle spillere, i stedet for 2-3 spillere som du påpeger i har i Chealsea. Så er det da lige præcist dit hold der er mest sårbar overfor skader, når så få spillere for Chealsea scorer målene.

Selvfølgelig er jeg da klar over vi har mangler, det har alle hold da, men med så mange mangler vi har iforhold til dit guddommelige Chealsea hold uden mangler, bliver det godt nok en røv sæson vi får. Sjovt så mangler mangler vi har, når man kigger på de sidste års resultater. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8378: 27 Jul 2010, 18:27 »

Vil nu mene, at jeg hellere vil have et hold, hvor målene kan komme fra alle spillere, i stedet for 2-3 spillere som du påpeger i har i Chealsea. Så er det da lige præcist dit hold der er mest sårbar overfor skader, når så få spillere for Chealsea scorer målene.

Selvfølgelig er jeg da klar over vi har mangler, det har alle hold da, men med så mange mangler vi har iforhold til dit guddommelige Chealsea hold uden mangler, bliver det godt nok en røv sæson vi får. Sjovt så mangler mangler vi har, når man kigger på de sidste års resultater. 
Det er helt forkert det du siger! A. Cole og Ballack lavede 4 mål sidste sæson, altså det midtbanespillerne i United laver. Kalou lavede 5 og Essien 3. Det er alle spillere, der laver omkring de mål midtbanespillerne i United gør. Derudover har vi Anelka med 11, Malouda med 12, Lampard med 22 og Drogba med 29. I har Rooney på 26, Berbatov på 12 og så Valencia og Giggs på 5. Fletcher og Nani på 4. Det vil sige, at de fleste af vores spillere også laver 3-5 mål per. sæson. Det ligger man bare ikke mærke til, fordi folk som Anelka, Malouda, Lampard og Drogba overskygger det hele. Drogba og Rooney går ca. op. Anelka og Berbatov går op. Men så har vi stadig Lampard og Malouda der til sammen lavede 34 mål i PL sidste år.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8379: 27 Jul 2010, 18:39 »

Det er helt forkert det du siger! A. Cole og Ballack lavede 4 mål sidste sæson, altså det midtbanespillerne i United laver. Kalou lavede 5 og Essien 3. Det er alle spillere, der laver omkring de mål midtbanespillerne i United gør. Derudover har vi Anelka med 11, Malouda med 12, Lampard med 22 og Drogba med 29. I har Rooney på 26, Berbatov på 12 og så Valencia og Giggs på 5. Fletcher og Nani på 4. Det vil sige, at de fleste af vores spillere også laver 3-5 mål per. sæson. Det ligger man bare ikke mærke til, fordi folk som Anelka, Malouda, Lampard og Drogba overskygger det hele. Drogba og Rooney går ca. op. Anelka og Berbatov går op. Men så har vi stadig Lampard og Malouda der til sammen lavede 34 mål i PL sidste år.

Hvis du vil forbinde antallet af mål med, hvor godt et hold er, alene, så er det klart, så var Chelsea det bedste hold sidste sæson. I havde en utrolig god offensiv, og det er klasse for jer - Men det alene gør ikke noget tophold. Defensiven skal også være med, og her mener jeg ikke i er så suveræne.
Værd at bemærke er dog, at du ikke selv kommer ind på en eneste svaghed hos Chelsea, og det forstår jeg ikke - Fordi I har vel også svagheder, eller hvad? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8380: 27 Jul 2010, 18:51 »

Hvis du vil forbinde antallet af mål med, hvor godt et hold er, alene, så er det klart, så var Chelsea det bedste hold sidste sæson. I havde en utrolig god offensiv, og det er klasse for jer - Men det alene gør ikke noget tophold. Defensiven skal også være med, og her mener jeg ikke i er så suveræne.
Værd at bemærke er dog, at du ikke selv kommer ind på en eneste svaghed hos Chelsea, og det forstår jeg ikke - Fordi I har vel også svagheder, eller hvad? Smiley
Selvfølgelig har vi det. Selv om Ivanovic spillede rigtig godt sidste år, så mangler vi stadig en rigtig klasse højre back. Desuden mangler vi også en makker til Terry. Netop som de har i United. Vi har en verdensklasse midterforsvar, United har 2. Alex og Carvalho er ikke helt oppe på det niveau. Men så vidt jeg husker, roste jeg også United forsvar, og der mener jeg det er meget lige. Det er på midtbanen, det knækker for mig. Og jeg vil ikke måle i mål, jeg svarede bare på SeRuX indlæg, som er dybt forkert.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8381: 27 Jul 2010, 18:54 »

Det var bare nogle af dine tidligere indlæg jeg tolkede forkert så - my bad.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8382: 27 Jul 2010, 19:04 »

Det var bare nogle af dine tidligere indlæg jeg tolkede forkert så - my bad.
Det er skam helt i orden. Smiley

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #8383: 27 Jul 2010, 21:19 »

Jeg melder mig lige ind i Chelsea snakken. Jeg glæder mig meget til at se, hvor de står i denne sæson. Sidste sæson var de bedre end os. Vi mistede simplethen for mange point imod de mindre hold, meget på grund af vores skadeshelvede i 4 kvartal. Men jeg synes at der er mange spørgsmålstegn ved Chelsea til den kommende sæson. Cech er ikke længere den bedste målmand i ligaen, hans tidligere stabilitet er afløst af en stor usikkerhed, grundet dårlig forsvar. Personligt mener jeg at en som John Terry er faldet voldsomt i niveau, han havde en dårlig sæson sidste år, hvor hans liv udenfor for banen kom til at fylde mere end hans præstationer på banen sammen med et elendigt VM. (I vandt ikke mesterskabet pga. JT, men på trods af JT). Håber at I holder på ham.
Så bliver det spændende og se om Malouda kan fortsætte sit spil fra sidste sæson. Efter min mening så var grunden til Chelseas mesterskab, Malouda og Drogba. Når I har Essien klar, så har I et stærkt hold. Men efter min mening har Chelsea ikke bredden til mesterskabet i år. Jeg ser Man Utd som favorit, og Chelsea, Man City og Liverpool som stærke modstanderer til titlen, selvfølgelig også Arsenal hvis de kan holde på Cesc. Selvom jeg synes at han snart fortjener at tage hjem til Spanien. Men hvis jeg var Arsenal, så ville jeg også gøre alt for at holde på ham. Ligesom os med CR sidste sommer.
Men vi går en tæt sæson i møde. Spændende bliver det i hvert fald.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8384: 27 Jul 2010, 21:28 »

Breaking Transfer News from Old Trafford! I work in the offices at Manchester United and David Gill Has returned back from America early. We have seen him come out of a black Audi A4 with Ozil and what looks to be his agent. He will be signing before the end of the week. This is absolute fact. Unbeleivable news. Will be in the news by Thursday.                                                                                                                                        Dette skulle angiveligt være skrevet på et andet engelsk forum. Om det passer er så en helt anden ting. Men kunne være fremragende! Plus David Gill har udtalt at pengene til en ny klassespiller skulle være der, men det har vi jo hørt mange gange. En anden underlig ting er, at Fergie har udtalt at han skal vrage 2 spillere i truppen før den opfylder de nye regler med maks 25 spillere over 21 år, men hvad jeg har talt mig frem til er vores trup pt på præcist 25 spillere, inklusiv Anderson og Hargreaves. Så måske står en ny spiller klar i kulissen?                                                                                                                                     Ret mig naturligvis hvis jeg er forkert på den!                        

Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010