home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:03:31 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:20:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:03:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
07 Jan 2026, 21:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  1 Bruger, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581272 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8400: 28 Jul 2010, 12:21 »

Scholes er væsentlig bedre end Carrick, og jeg nægter at tro på, at du så ret mange af vores kampe i sidste sæson, hvis du mener andet. Han var blandt de fem-ti bedste midtbanespillere i PL sidste sæson. Der er en grund til, at Capello ville have ham med i VM-truppen.

Nani var nat og dag indtil 2010, hvor han omsider har præsteret på et stabilt højt niveau, noget der tyder på, at han er modnet som spiller, ikke ulig det der skete med Cristiano Ronaldo i 06/07.

Jeg er helt uenig i, at Liverpool har en bedre midtbane, og jeg er egentlig også ligeglad, for når vi år efter år ender over dem, foretrækker jeg vores hold og vores midtbane.
1) Liverpools midtbane, ser bedre ud end i mange år, i år. Derfor vil jeg ikke forholde mig til de sidste par sæsoner.  
2) Måske kan jeg bare ikke se lyset i Scholes. Men jeg synes ikke han er andet end en habil boldflytter mere. Hans passinger er ganske suveræne, og så er der heller ikke meget mere i det. Han er temperamentsfuld, langsom og er ikke den der boks-til-boks spiller mere. Nani svinger stadig meget, synes jeg. Han har virkelig sine gode dage, og så har han dage, hvor jeg tænker: "Hvad fanden laver han på banen".

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8401: 28 Jul 2010, 12:24 »

Fletcher er i hvert fald væsentligt bedre end Mikel, men nok et lille niveau under Essien, som i mine øjne er den bedste til det, han gør. Lampard-typen er jo netop den spiller, vi ikke har, så det er svært at sammenligne. Omvendt er Scholes en væsentlig bedre pasningsspiller og playmaker, end noget I kan byde på.

Jeg har meget svært ved at se, hvad det er, du forsøger at opnå, eller vil frem til. De fleste af os har erkendt, at United godt kunne bruge en kreativ, målfarlig midtbanespiller.
Tror der er mange meninger om Mikel. Jeg synes nu han gør det godt, og temperamentet og det problembarn han var, det er væk! Han bliver vigtig i år, og så må vi se. Essien er outstanding, han er fremragende. Lampard-typen har i ikke nej, men selv om i fik Lampard-typen, vil Lampard være meget svær at hamle op med.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8402: 28 Jul 2010, 12:28 »

At de scorer flere mål, er ikke nødvendigvis et godt argument for, at de er bedre. Jeg beundrer Scholes helt vildt, og jeg synes, han er på niveau med Essien, jeres bedste spiller. Du må huske, at Scholes i modsætning til sine unge dage, ikke har de samme muligheder for at score mål, eftersom han har fået en ny rolle i form af playmakerrollen.

Jeg synes, at vi er lige så gode, ja.

Fletcher scorer mindst ti mål i denne sæson, men hvis vi ikke vinder mesterskabet, kan det være lige meget.
Essien og Lampard, kan ingen hamle op med på jeres midtbane imo. Fletcher er lige efter. Scholes har ændret sig ja. Og jeg ved ikke, om det er det, jeg ikke kan lide eller se ved ham. Han er bare ikke den samme Scholes.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8403: 28 Jul 2010, 12:31 »

@JakobE

Det lyder virkelig ikke til, at du har set Scholes spille særlig meget. Han er en suveræn spiller, som trods sin alder, holder sit ekstremt høje niveau oppe. Han er en dygtig boks-til-boks spiller, som også besidder det man skal kunne, som boks-til-boks, nemlig kvaliteter i offensiven og samtidig nogle gode løb tilbage i banen og hjælpe til i defensiven, som i forevejen er fantastisk i United.  Grin

Hans rutine gør ham også til en endnu mere suveræn spiller i mine øjne. Hans skud er enestående, hans overblik og spilfordelinger og rolighed i sit spil, grundet hans erfaring på dette meget høje niveau. Nani var on&off i første halvdel af sidste sæson, men hans præstationer er meget mere stabile nu. Jeg vil gerne have nogle specifikke argumenter mod vores spillere, når det tilsyndeladende ikke begrunder noget specifikt, selvom du nærmest kritiserer vores spillere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8404: 28 Jul 2010, 12:40 »

@JakobE

Det lyder virkelig ikke til, at du har set Scholes spille særlig meget. Han er en suveræn spiller, som trods sin alder, holder sit ekstremt høje niveau oppe. Han er en dygtig boks-til-boks spiller, som også besidder det man skal kunne, som boks-til-boks, nemlig kvaliteter i offensiven og samtidig nogle gode løb tilbage i banen og hjælpe til i defensiven, som i forevejen er fantastisk i United.  Grin

Hans rutine gør ham også til en endnu mere suveræn spiller i mine øjne. Hans skud er enestående, hans overblik og spilfordelinger og rolighed i sit spil, grundet hans erfaring på dette meget høje niveau. Nani var on&off i første halvdel af sidste sæson, men hans præstationer er meget mere stabile nu. Jeg vil gerne have nogle specifikke argumenter mod vores spillere, når det tilsyndeladende ikke begrunder noget specifikt, selvom du nærmest kritiserer vores spillere.
Selvfølgelig har jeg set Scholes spille. Og nej, han er præcis ikke den der boks-til-boks spiller mere. Det er måske det jeg efterlyser. Selvfølgelig betyder hans runtine meget, og han er en god pasningsspiller og har et godt hug. Men Scholes er stadig ikke den samme, og der kan ikke ændres på min holdning. Jeg begrunder mine argumenter. Jeg har fortalt, på en af de forrige sider, hvad jeg synes om hver midtbanespiller i Manchester United.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8405: 29 Jul 2010, 00:02 »

Bare lige til info, så er det i nat 2:30 Chicharito formentlig trækker United trøjen over sig for første gang, i vores kamp mod MLS-Allstars. Fergie skulle angiveligt have udtalt, at han vil få spilletid. Bliver spændene at følge ham!

SirToby
Manager

« Svar #8406: 29 Jul 2010, 11:26 »

Sikke nogle flotte mål i nat. Gibsons var imponerende sparket. Han skal vel tage frispark, når han spiller. Chicharito minder mig om Owen. Fantastisk hurtig, god uden bold og en super afslutter. Suveræn teknik ved målet. Og så kampens bedste kasse: Cleverlys. Fletcher laver noget, som Scholes kunne have fundet på og finder Cleverly, der efterligner Gazza/Pele (fortæller RedCafe.net mig) ved at lobbe forsvarsspilleren og smadre den ind prompte.

Der skal arbejdes på de defensive dødbolde.

Erzael
Manager

« Svar #8407: 29 Jul 2010, 11:57 »

Hold da kæft nogle fede mål vi fik lavet! o.O

Til de interesserede kan de findes her:
Tom Cleverley: http://www.youtube.com/v/eUFopHatKB8&feature=related
Darron og Chicaritos mål: http://www.youtube.com/v/eUFopHatKB8&feature=related
Machedas mål: Første http://www.youtube.com/v/gSdxlsj0MNY     -           Andet http://www.youtube.com/v/Om8sdHzIcwY

United-styrer
Gæst

« Svar #8408: 29 Jul 2010, 12:41 »

Ja, super lækkert mål af Cleverley. Jeg håber virkelig ikke, han bliver lejet ud, især ikke, hvis vi ingen køber. Han er allerede nu væsentlig bedre end Gibson, og jeg føler mig ganske sikker på, at Cleverley bliver en stamspiller i United før eller siden.

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #8409: 29 Jul 2010, 13:31 »

Jeg må erklære mig enig med alle jer. Det var en fremragende kamp, med de unge spillere i rampelyset. De skal bare fortsætte, og så er der faktisk ingen grund til nyindkøb, i og med at det vil stoppe udviklingen hos de unge.

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #8410: 29 Jul 2010, 15:19 »

Nøj hvor jeg elsker at se Gibson sparke på mål! Han kan altså ramme en bold, som ikke ret mange andre kan. God debut af Hernandez - lad os se hvordan han klarer sig mod de store klipper i forsvarene rundt omkring i Premier League.
Godt med en sejr, hvor vi får scoret en dejlig masse mål (:

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

DavidMadsen
Manager

« Svar #8411: 29 Jul 2010, 19:16 »

Ja, super lækkert mål af Cleverley. Jeg håber virkelig ikke, han bliver lejet ud, især ikke, hvis vi ingen køber. Han er allerede nu væsentlig bedre end Gibson, og jeg føler mig ganske sikker på, at Cleverley bliver en stamspiller i United før eller siden.
Måske er han lige netop den kreative/offensive/målscorende midtbanespiller vi mangler.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8412: 29 Jul 2010, 20:35 »

Super kamp, som besiver at United har nogle store profiler på vej.

Cleverley er virkelig dygtig og skal nok blive til noget stort, håber så sandelig heller ikke, at han bliver solgt/lejet. Han kan noget specielt, men er dog ikke et svar på vores mangel, som jeg ser det, ikke endnu i hvert fald.

Jeg efterlyser stadig en offensiv midt.

DavidMadsen
Manager

« Svar #8413: 29 Jul 2010, 21:15 »

Cleverley er virkelig dygtig og skal nok blive til noget stort, håber så sandelig heller ikke, at han bliver solgt/lejet. Han kan noget specielt, men er dog ikke et svar på vores mangel, som jeg ser det, ikke endnu i hvert fald.
Hvorfor ikke? Han er offensiv midtbane spiller. Han er målfarlig (bevist i USA og hos Watford). Han laver også assists. Han er pasningsstærk.  Han er stadig ung. Han er meget talentfuld. Han er opfostret i klubben (Med tanke på de nye regler i PL).

Det opfylder vel alle de kriterier vi søger, hos en ny spiller? Han har godt nok ikke rutinen på højeste niveau, men det får han jo aldrig, hvis vi ikke afprøver ham - medmindre han skal udlejes. Og hvis han skal udlejes, skal vi jo hente en ny ind. Og han kommer vel bare til at blokere for Cleverley's spilletid?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8414: 29 Jul 2010, 23:11 »

I mine øjne er det på langsigt, men jeg så hellere, at man ofrede en lille smule på en spiller af en højere kaliber, da Cleverley er på samme niveau, som resten af truppen. Det er ikke holdbart over en hel sæson, fordi han ikke er på så højt et niveau endnu.

Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010