home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587041 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5100: 10 Jan 2009, 14:10 »

Undskyld men hvad snakker i om, hovedbudskabet er sku da noget så sandt..

Ferguson brokker sig over alt og alle, og når Man U ikke ligger nummer 1, er det alle andres skyld... Kampprogram, dommer, svinsk modspiller, dårlig bane, eller nordlys.. Listen er lang...

Han får sågår lov til at forfølge dommeren i halvleg og efter kampen, og bliver i forhold til hvor tit han gør det yderst sjældent straffet for det... Ferguson er et af de største tudefjæs jeg kender, og hans måde til at se indad er utrolig RINGE Grin

Godt nok burde Benitez bare have holdt sin kæft, for alle og enhver ved at det intet ændrer, da Ferguson pga hans rang bare oftere får lov til den slags... Men det ændrer fandme ikke ved at budskabet i det han siger er korrekt, og så ved jeg ikke hvad i ellers prøver at opfinde, med at han selv er presset, og ikke fører os til titlen...

Det lyder næsten som om i (igen) prøver at bortforklare muligheden for vores mesterskab, men det er vi jo så vant til, og det tager jeg personligt ikke så tungt Wink

Ja, mange af de ting, han siger, har en vis sandhed. Men han kan jo heller ikke selv sige sig fri fra at brokke sig over dommerne, og hvad han ellers beskylder Fergie for. Alene i denne tirade gør han det over for Bennett.

Han siger også, at Fergie "is the only manager who cannot be punished" for upassende opførsel over for dommere, men tidligere refererer han til den karantæne og bøde, Fergie fik i sagen omkring Mike Dean. Alle managere brokker sig over dommerne, alle managere har dårlige undskyldninger, og Fergie er ikke værre end eksempelvis Wenger.

Benitez siger 87 gange i løbet af pressemødet, at han ikke er interesseret i at indgå mind games, men det her stunt kan ikke tolkes anderledes. Det er i mine øjne dybt komisk, at han planlægger et pressemøde med en lang liste over Fergie-episoder, han er fortørnet over, og så mange gange understreger, at han ikke er ude på mind games. Der er da også flere engelske Liverpool-fans, der ikke er stolte over dette akt.

verdenskrig
Manager

« Svar #5101: 10 Jan 2009, 14:13 »

Jamen jeg kan ikke være uenig i det du siger, og har aldrig sagt om Benitez er bedre selv...

Det eneste jeg siger er at budskabet i det Benitez siger er korrekt... Ferguson er usmagelig og høre på, og får alt for ofte lov at slippe fri for det!..

Det er blot hvad jeg mener Peace

Men når han siger at han ikke vil indgå Mind-games så har han da trådt godt i spinaten Grin... For det er præcis havd han gør, så lad os sige det sådan..

Budskabet er godt nok, men formidlingen er uheldig Smiley?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #5102: 10 Jan 2009, 14:14 »

Faktum er jo også at FA IKKE er på Uniteds side. 4 kampe til Patrice Evra for Chelsea-episoden, 8 måneder for Rio's missede test (folk der tog testen og blev busted fik mindre), Scholes karantæne i liga for rødt kort i pre-season, osv. osv. Ferguson ER i øvrigt blevet straffet utallige gange, hvilket er berettiget, men ikke bør give anledning til brok fra Benitez' side.
Men man kan så også vende den om og sige, at United i visse situationer har været meget heldige. Rooney kan man bruge som eksempel i utallige situationer.

Inden for nyere tid har vi AaB episoden, hvor han burde være vist ud 3 gange, og seneste situation mod Stoke, hvor han også skulle have haft rødt. Men ingenting skete, og jeg mener, at det minimum går lige op med alle de kendelser i har haft imod jer, hvis ikke mere.

Og med det Rio Ferdinand eksempel kan jeg sagtens følge FA's karantæne. Det er jo værre hvis manden slet ikke møder op, end hvis han rent faktisk mødte op, dog med ulovligheder i blodet.

United-styrer
Gæst

« Svar #5103: 10 Jan 2009, 14:16 »

Formidlingen er uheldig, og det kommer fra en forkert afsender, for det kunne lige så vel være møntet på ham selv. Men ja, fodboldtrænere er dobbeltmoralske, og Fergie er bestemt ikke en undtagelse.

United-styrer
Gæst

« Svar #5104: 10 Jan 2009, 14:19 »

Men man kan så også vende den om og sige, at United i visse situationer har været meget heldige. Rooney kan man bruge som eksempel i utallige situationer.

Inden for nyere tid har vi AaB episoden, hvor han burde være vist ud 3 gange, og seneste situation mod Stoke, hvor han også skulle have haft rødt. Men ingenting skete, og jeg mener, at det minimum går lige op med alle de kendelser i har haft imod jer, hvis ikke mere.

Og med det Rio Ferdinand eksempel kan jeg sagtens følge FA's karantæne. Det er jo værre hvis manden slet ikke møder op, end hvis han rent faktisk mødte op, dog med ulovligheder i blodet.

Come again? Det er værre at komme for sent til en dopingtest og aflevere en negativ prøve end rent faktisk at tage doping? Ehm, den ved jeg sgu ikke helt, hvad jeg skal sige til.

Det, der gjorde Rios straf så grotesk, var, at der samtidig verserede andre sager, hvor vedkommende rent faktisk var blevet testet positiv - men alligevel slap billigere.

AaB-kampen er ikke FA's bord, og det er FA, der tales om i dette tilfælde. Hvad angår Stoke-kampen kan vi til gengæld sagtens blive enige om, at Rooney var heldig.

verdenskrig
Manager

« Svar #5105: 10 Jan 2009, 14:21 »

Ja, men jeg skal da erkende at Benitez også har haft sine sager lege med, og skal da ikke kunne afvise om det er pga han føler pres.. Kan jo ik se hvad han tænker Wink

Egentlig ville jeg ikke kunne forstå hvis han føler nerver eller pres, for syntes vi ligger godt i svinget Smiley... Specielt hvis jeres kamp i morgen ender x, og vi får vores LIVSVIGTIGE sejr i dag... Så ser det da først rigtigt positivt ud...

Men som du siger.. Trænere ER dobbeltmoralske, og til tider kvalmende at høre på!.. Det er også en af charmerne ved fodbold, syntes jeg Grin..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #5106: 10 Jan 2009, 14:24 »

Come again? Det er værre at komme for sent til en dopingtest og aflevere en negativ prøve end rent faktisk at tage doping? Ehm, den ved jeg sgu ikke helt, hvad jeg skal sige til.

Det, der gjorde Rios straf så grotesk, var, at der samtidig verserede andre sager, hvor vedkommende rent faktisk var blevet testet positiv - men alligevel slap billigere.

Jeg synes nu stadig det er en fair straf. Manden skal jo møde op, når det er aftalt, og han ved vel godt hvornår datoen er for det.

FA kan jo ikke bare give ham særlige betingelser, så jeg mener det er helt fair. FA har jo tænkt den straf igennem, det har jo ikke været en spontan beslutning, der blev taget under testen, tværtimod.

United-styrer
Gæst

« Svar #5107: 10 Jan 2009, 14:29 »

Men du mener altså, det er værre at møde op to dage for sent med rent blod end at møde op til tiden og teste positiv?

verdenskrig
Manager

« Svar #5108: 10 Jan 2009, 14:31 »

Så spørger jeg sikkert utroligt dumt, men kan prøven ikke blive negativ af at vente to ekstra dage ?

HVIS han nu var positiv?

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #5109: 10 Jan 2009, 14:34 »

Jeg kender ikke til de nærmere mekanismer omkring doping, men det kan det sikkert godt. Det gør det imidlertid ikke til et bevis.

plutonium
Manager

« Svar #5110: 10 Jan 2009, 14:35 »

Så spørger jeg sikkert utroligt dumt, men kan prøven ikke blive negativ af at vente to ekstra dage ?

HVIS han nu var positiv?

Nej da. Bruger man doping én gang virker det hele livet  Opstemt

Jeg tror du har en god pointe dér VK, selvom jeg helst vil tro at Rio aldrig har taget doping. Men nu er jeg selvfølgelig også Man U fan, og så skal man jo helst gerne tro det bedste om holdets spillere. Dog uden at være blind.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5111: 10 Jan 2009, 14:39 »

Jeg tror helt sikkert at prøven kan blive negativ af at vente to dage. Det er jo også derfor at FA valgte at give Rio en hård straf. Så vidt jeg kan huske (selvom det er længe siden) så prøvede de at kontakte ham, han fik masser af rykkere med at han skulle komme, men alligevel blev han væk. Det er ikke bevis for noget som helst nej, men det er indicier på at han ikke havde rent mel i posen. Umiddelbart burde man jo som fodboldspiller gøre alt for at holde sit ry rent, og en dopingprøve nægter jeg at tro på at man blot kan "glemme". Jeg mener slet ikke at straffen var for hård, men jeg kender ikke noget til hvor meget andre folk fik i sager hvor de blev kendt positiv - bortset fra Mutu der fik 2 år for at blive testet positiv for kokain. I sammenligning med ham, mener jeg at Rios straf var helt fair.

Men hvorfor dog diskutere det nu? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #5112: 10 Jan 2009, 14:42 »

Men du mener altså, det er værre at møde op to dage for sent med rent blod end at møde op til tiden og teste positiv?
Ja.

Når det er så betydningsfyldt som doping, så kan jeg sagtens se, man ikke tillader nogen form for sløseri mod det.

HVIS han nu var positiv?
Netop.

Jeg kender ikke til de nærmere mekanismer omkring doping, men det kan det sikkert godt. Det gør det imidlertid ikke til et bevis.
Hvorfor gør det ikke det?

Det er jo Rio, der skal bevise, han ikke tager doping, ikke omvendt. Hvis han ikke afleverer en prøve, men selv mener, at han ikke tager det, er det jo et udemærket bevis for, at han tager doping og ikke vil ud med det.

Det svarer jo til, at du siger, du har købt Ronaldo til FCK, men ikke vil lægge et screenshot ud af det, bare for at drage en parallel.

plutonium
Manager

« Svar #5113: 10 Jan 2009, 14:44 »

Jeg tror helt sikkert at prøven kan blive negativ af at vente to dage. Det er jo også derfor at FA valgte at give Rio en hård straf. Så vidt jeg kan huske (selvom det er længe siden) så prøvede de at kontakte ham, han fik masser af rykkere med at han skulle komme, men alligevel blev han væk. Det er ikke bevis for noget som helst nej, men det er indicier på at han ikke havde rent mel i posen. Umiddelbart burde man jo som fodboldspiller gøre alt for at holde sit ry rent, og en dopingprøve nægter jeg at tro på at man blot kan "glemme". Jeg mener slet ikke at straffen var for hård, men jeg kender ikke noget til hvor meget andre folk fik i sager hvor de blev kendt positiv - bortset fra Mutu der fik 2 år for at blive testet positiv for kokain. I sammenligning med ham, mener jeg at Rios straf var helt fair.

Men hvorfor dog diskutere det nu? Smiley

Du har fuldstændig ret, Hawk. Når man bliver mindet om at man skal komme så mange gange, så skal man møde op. Ellers ser det alt andet en godt ud for spilleren. Og så er en spillers ry jo afgørende for hans muligheder i fodboldverdenen. Nu er Rio ganske vidst en af de største forsvarsspillere der er, men havde han været en eller anden i midten af PL, så havde hans karriere nok ikke blevet bedre af denne her sag!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5114: 10 Jan 2009, 14:48 »

Hehe ja. Men lad os lige prøve at se på det rent hypotetisk. Hvis vi går ud fra at Ferdinand er/var på doping. Så kan man vel vende det om og spørge om han jo så havde været der hvor han var nu, hvis han havde været clean? Det er ikke til at vide noget af det, men det er da nogle interessante tanker Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010