home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I dag kl. 18:16:28 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  4 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587027 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5115: 10 Jan 2009, 14:50 »

Og hvis Thierry Henry havde været dopet hele sin karriere, var han måske super-duper-dårlig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5116: 10 Jan 2009, 14:51 »

Det er jo Rio, der skal bevise, han ikke tager doping, ikke omvendt. Hvis han ikke afleverer en prøve, men selv mener, at han ikke tager det, er det jo et udemærket bevis for, at han tager doping og ikke vil ud med det.

Det er jo så tilgengæld helt forkert. Som med alle andre sager, så er Rio uskyldig indtil det modsatte er bevist. I denne sag blev det aldrig blev bevist at han tog doping, men derimod var der kun indicier for det. Man kan derfor ikke dømme ham for at tage doping, men kun for at blive væk. Derfor blev straffen også lav i forhold til f.eks. Mutus tilfælde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #5117: 10 Jan 2009, 15:24 »

Men problemet med det i Rio-sagen var jo, at han prøvede allerede samme dag at få taget en ny prøve, og han lavede sågar en test med et uafhængigt firma, som testede hårrøder, som kan spore meget længere tid tilbage end blodprøver og pis-prøver...

Så sagen er rimelig kompleks...

United-styrer
Gæst

« Svar #5118: 10 Jan 2009, 18:34 »

For lige at sætte en krølle på Benitez-debatten, så vil FA nu undersøge hans udtalelser og tage stilling til, om han skal straffes.

Dét, der for mig at se flår hans kritik fra hinanden, er denne del:

"The referee (Steve Bennett) was the referee when they played against Wigan - he could not see the handball against Wigan by Rio Ferdinand, he did not give a penalty. They won the game and they won the title in this game.

"I think it will be the same referee who will be in charge of their game in hand this season (against Wigan)."

Han plaprer løs om, at Fergie destruerer respektkampagnen mod dommerne, og så kommer han selv med ovenstående udtalelse, hvor han åbenlyst sår tvivl om en dommers hæderlighed. Hyklerisk.

United-styrer
Gæst

« Svar #5119: 10 Jan 2009, 18:39 »

Og så har vi helt glemt at snakke om braget i morgen! Chelsea på OT, den største kamp i sæsonen indtil nu i min optik.

Jeg holder på denne startopstilling:

VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Park
Rooney-Berbatov

Min mavefornemmelse er god, men jeg tror sgu, vi vinder hver eneste kamp, så den kan jeg næppe bruge til meget. Hvad siger I?

Newton Heath
Manager

« Svar #5120: 10 Jan 2009, 18:56 »

Uden at vide hvorfor er min mavefornemmelse derimod knap så god. Jeg føler at vi med uafgjort kan være tilfredse, og det er selvom jeg ikke vil føle det. Opstillingen er spot on, og det er også mit bud på en starter, omend jeg gerne vil se Apache på banen. Men på den anden side er både Shrek og Berbatov lige så kompetente. Vi må virkelig håbe at Berbatov ikke har en off-day, for han kan alene mand skabe mirakler, såfremt det kører for han.

Glory Glory United!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5121: 10 Jan 2009, 19:37 »

Ja det bliver virkelig en spændende kamp i morgen! Hjemme på Trafford burde United vel vinde over et Chelsea hold der ikke har været på toppen på det sidste. Men det har United nu heller ikke, og man ved aldrig med Chelsea. De har dog ikke haft den bedste statistik mod big four i år, så hvem ved hvad der sker. Spændende bliver det i hvert fald!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5122: 10 Jan 2009, 21:01 »

Nu har Wenger også udtrykt overraskelse over Benitez' udtalelse:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4776852,00.html

verdenskrig
Manager

« Svar #5123: 10 Jan 2009, 21:04 »

Ja for wenger kommer jo aldrig selv med underlige udtalelser.. Rettere sagt bestiller han ikke andet, så mon ik den kære franskmand bare burde stikke hashpiben ind!?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #5124: 10 Jan 2009, 21:14 »

Jeg er overbevist om, at vi slår Chelski imorgen Opstemt!
3-1 til United.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5125: 10 Jan 2009, 21:18 »

Pudsigt at Liverpool snubler lige efter mind games med Ferguson Opstemt

Hvis vi vinder mod Chelsea, og så de udsatte kampe mod Fulham og Wigan, så ligger vi nummer 1 /wee Thumbs Up

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5126: 10 Jan 2009, 21:24 »

Genialt! Opstemt
- Liverpools 0-0 kamp mod Stoke er simpelthen genial Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5127: 10 Jan 2009, 22:41 »

Ja, men uden betydning hvis vi mister point mod Chelsea. Med Ferdinand tilbage er der dog også rigtige gode chancer for det. Motivationen kan med deres pointtab ikke være større

ManUtd83
Manager

« Svar #5128: 11 Jan 2009, 00:49 »

Ja for wenger kommer jo aldrig selv med underlige udtalelser.. Rettere sagt bestiller han ikke andet, så mon ik den kære franskmand bare burde stikke hashpiben ind!?

Den mand har meget mere stil end Benitez. I øvrigt har han jo ret. Der er massere af folk der bør vurdere hvornår trænere træder over grænsen, og hvis de ikke behandler alle lige er det jo sådan set ikke Fergusons skyld, men FA's. Han kan jo ikke gøre for at han bliver behandlet anderledes  Rullende Øjne

Har også en fin fornemmelse til i morgen. Det er bliver den første store kamp på OT i årets Premier League, og jeg forventer kanon-opbakning fra fansene, hvilket jeg håber gør det svært for Chelsea.
Tror det bliver en 0-0 eller 1-0 til United. Ingen af holdene er i særlig god målform i øjeblikket, men har begge solide defensiver.

Enig i U-s's start-ellever.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 15:06 af ManUtd83 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5129: 11 Jan 2009, 14:53 »

Det lader til at United tager alle midler i brug:

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-hold-evakueret-foer-storkamp

Tunge

Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010