Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1081 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
550
551
[
552
]
553
554
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 883441 gange)
kanok
Reserveholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #8265:
28 Apr 2011, 18:18 »
Citat af: korzika 28 Apr 2011, 18:17
Har stadig intet med 'verdens mest sympatiske klub' at gøre..
Som jeg ser den, hentyder han til netop den sætning.
«
Seneste Redigering: 28 Apr 2011, 18:19 af kanok
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8266:
29 Apr 2011, 09:33 »
http://www.sporten.dk/fodbold/dommer-aandssvagt-af-alves
Som man kan læse her, så er det røde kort helt i orden. Jeg har også været frem og tilbage, men lad os nu tro på en ekspert (ved godt det ligger fjernt for en fodboldfan
) og konstatere, at Real intet har at brokke sig over, og når både Mourinho og Casillas er ude og udtale, at det ikke var ok, så er det enten uvidenhed eller arrogance. Det samme kan siges om Mourinhos udvisning. Self skal han ikke kunne slippe afsted med at håne en dommer på den måde han gjorde. Så må han se indad frem for at brokke sig som et barn der ikke må få en is.
Mht. det taktiske aspekt, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene. Mourinho blev før sin ansættelse i Madrid anerkendt for, at han var i stand til at tilpasse sig den liga han spillede i. Tror det var Luna Christofi der udtrykte det som "Han spillede portugisisk i Portugal, engelsk i England og italiensk i Italien". Han har ikke endnu formået at spille spansk i Real, og den måde han har tacklet de seneste kampe mod Barca på, trækker i den stik modsatte retning. Omvendt sagde han også før han kom i gang med sæsonen, at hans hold typisk topper efter første sæson, og at man ikke skulle regne med mirakler i første sæson. Samtidig forsøgte han jo på Camp Nou og fik slag, så kan man jo ikke rigtig bebrejde ham, at han ikke har lyst til at gentage den "succes".
Det så jo ud til at virke i pokalfinalen (så den ikke selv), så hvorfor ikke forsøge at gentage det i CL? Det virkede dog ud til, at man denne gang ikke lykkedes med at fuldføre det taktiske oplæg og det kostede og gav ikke samme effekt som i pokalfinalen.
Ville man som Real fan virkeligt hellere have haft at man stillede offensivt op og fået en slagtning på et par mål mere end det blev tilfældet og reelt have været uden chance fra start til slut af kampen?
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #8267:
29 Apr 2011, 10:29 »
Citat af: DeBuur 28 Apr 2011, 17:36
Jeg har altid holdt med Real Madrid og det gør jeg også efter kampen igår - Men
Mourinho tilfører intet til Real Madrid - hans adfærd og hans udtalelser er sgu sørgelige - han bør straffes hårdt.
Mourinhos adfærd og spille stil var kendt dengang han kom til Real... vi fik hele pakken.
Taktikken igår var jo skræmmende at se på - kujon fodbold af værste skuffe.
Skal han så væk fra Real.... ja hvis vi vil kendes for sprudlende fodbold... nej hvis vi inden for de næste 2 år skal vinde mesterskabet eller CL.
Barcelona har IMO desværre været bedre hele sæsonen og jeg tror ikke Mourinho kan røre Barca næste sæson.
Jeg mener det er fan klynk at hoppe med på Mourinhos klynk om at Barca altid bliver bedre behandlet.... sjovt nok havde mourinho det på samme måde i Chelsea og Inter.... han er IMO en negativ person som godt nok har skaffet resultater... men samtidig har han hevet fodbold ned på et lavt niveau..... jeg så gerne han rejste fra Real...bare ikke det bliver til Liverpool
Mourinho har tilført Real en masse. 2 uafgjorte mod Barca - hvoraf den ene endte i en overtidssejr, er langt bedre end hvad andre Real trænere har opnået gennem de sidste mange år. At han taber den første kamp 5-0 beviser jo bare at det ikke nytter noget at spille sit eget spil 100 % mod Barcelona - for det kan du ikke, de er verdens bedste hold og hvis verdens bedste hold spiller op til deres bedste, kan du af gode grunde ikke slå dem - derfor bliver du nødt til at ødelægge deres spil og gøre som Mourinho efterfølgende har gjort. Da Pepe bliver udvist lignede det mere end Real scoring end noget andet og det kan man ikke gardere sig imod.
Mourinho er så god at selv Liverpool ville kunne kæmpe med om mesterskabet i England, hvis han trænede dem - og det siger ikke så lidt!
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #8268:
29 Apr 2011, 11:27 »
http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=1264&post_id=11
Kunne ikke sige det bedre selv!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #8269:
29 Apr 2011, 11:42 »
Citat af: KongFjong 29 Apr 2011, 09:33
http://www.sporten.dk/fodbold/dommer-aandssvagt-af-alves
Som man kan læse her, så er det røde kort helt i orden. Jeg har også været frem og tilbage, men lad os nu tro på en ekspert (ved godt det ligger fjernt for en fodboldfan
) og konstatere, at Real intet har at brokke sig over, og når både Mourinho og Casillas er ude og udtale, at det ikke var ok, så er det enten uvidenhed eller arrogance. Det samme kan siges om Mourinhos udvisning. Self skal han ikke kunne slippe afsted med at håne en dommer på den måde han gjorde. Så må han se indad frem for at brokke sig som et barn der ikke må få en is.
Mht. det taktiske aspekt, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene. Mourinho blev før sin ansættelse i Madrid anerkendt for, at han var i stand til at tilpasse sig den liga han spillede i.
Tror det var Luna Christofi der udtrykte det som "Han spillede portugisisk i Portugal, engelsk i England og italiensk i Italien".
Han har ikke endnu formået at spille spansk i Real, og den måde han har tacklet de seneste kampe mod Barca på, trækker i den stik modsatte retning. Omvendt sagde han også før han kom i gang med sæsonen, at hans hold typisk topper efter første sæson, og at man ikke skulle regne med mirakler i første sæson. Samtidig forsøgte han jo på Camp Nou og fik slag, så kan man jo ikke rigtig bebrejde ham, at han ikke har lyst til at gentage den "succes".
Det så jo ud til at virke i pokalfinalen (så den ikke selv), så hvorfor ikke forsøge at gentage det i CL? Det virkede dog ud til, at man denne gang ikke lykkedes med at fuldføre det taktiske oplæg og det kostede og gav ikke samme effekt som i pokalfinalen.
Ville man som Real fan virkeligt hellere have haft at man stillede offensivt op og fået en slagtning på et par mål mere end det blev tilfældet og reelt have været uden chance fra start til slut af kampen?
Jeg tror det var Peter Rudbæk der sagde det
ellers skulle da være første gang Christofi udtalte sig, som om hun havde forstand på andet end sladder om hvem der er på vej hvorhen i Spanien...
Jeg refererede i sin tid i Real tråden på FMG, til et foredrag med Peter Rudbæk, hvor han netop nævnte det med omstillingsevnen, som en af Mourinhos spidskompetencer. Mon ikke det er det du husker?
http://www.fmground.dk/forum.php?action=topic_view&topic_id=67&index=53
Nu har jeg ikke set ret mange Real kampe i år (det strækker sig vel ikke ret meget ud over de to Champions League kampe mod Milan), men et kig på tabellen siger mig da i hvert fald, at han formår at spille på nogle præmisser, der allerede har fået Real til at høste flere point, end de som regel får på en hel sæson (sidste sæson undtaget), så spørgsmålet er hvordan man definerer det at spille Spansk. I hvert fald får han mange point i Spansk fodbold.
En sommerpause mere, hvor han kan sætte lidt mere af sit aftryk på truppen, så tror jeg egentlig også han er klar til at slå Barcelona til næste sæson. Jeg er dog også ret sikker på, at han ikke får den mulighed. Hvis Real gør som de plejer, så ryger han ud til sommer (om ikke før), og så kan en anden ellers begynde forfra, uden at det fører til mere succes.
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8270:
29 Apr 2011, 13:17 »
Citat af: Hallihallo 29 Apr 2011, 10:29
Mourinho er så god at selv Liverpool ville kunne kæmpe med om mesterskabet i England, hvis han trænede dem - og det siger ikke så lidt!
1. Det er en vanvittig påstand som vi aldrig kan få svar på
2. På nuværende tidspunkt har Liverpool hentet flest point i PL siden Dalglish tog over(vist nok delt med Man United), havde man nulstillet ligaen da Dalglish tog over ville Liverpool kunne kæmpe med om mesterskabet. Derfor er det bare en lol-påstand som har intet på sig for de kan godt kæmpe med om mesterskabet allerede som det er - selvfølgelig under visse forudsætninger.
Og når i siger bedste resultater i flere år? Capello & Schuster vandt da mesterskabet for ikke så længe siden.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #8271:
29 Apr 2011, 13:34 »
Citat af: 3.v evaB 29 Apr 2011, 13:17
Og når i siger bedste resultater i flere år? Capello & Schuster vandt da mesterskabet for ikke så længe siden.
Ja, men i det ene tilfælde med færre point end Real allerede har fået skrabt sammen, og i det andet med kun 5 point mere end de pt har, så mon ikke også den er overgået, inden sæsonen er ovre.
Barcelona har så bare bedre spillere og en mere sammentømret trup. Giv Mourinho et år mere, så vil jeg tro Real slutter øverst i tabellen næste sæson.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #8272:
29 Apr 2011, 13:48 »
Citat af: 3.v evaB 29 Apr 2011, 13:17
1. Det er en vanvittig påstand som vi aldrig kan få svar på
2. På nuværende tidspunkt har Liverpool hentet flest point i PL siden Dalglish tog over(vist nok delt med Man United), havde man nulstillet ligaen da Dalglish tog over ville Liverpool kunne kæmpe med om mesterskabet. Derfor er det bare en lol-påstand som har intet på sig for de kan godt kæmpe med om mesterskabet allerede som det er - selvfølgelig under visse forudsætninger.
Det var en joke - overdrivelse fremmer forståelse!
Det er jo ren utopi at tænke, at Liverpool nogensinde vilk komme til at kæmpe med om det engelske mesterskab igen
Og Da Real sidst vandt mesterskabet var Barcelona langt fra ligeså skræmmende som de er nu, og har været de sidste 3 år. Da sluttede de på 67 point i ligaen, mens Real fik 85.
«
Seneste Redigering: 29 Apr 2011, 13:50 af Hallihallo
»
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #8273:
29 Apr 2011, 14:32 »
Citat af: Hallihallo 29 Apr 2011, 11:27
http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=1264&post_id=11
Kunne ikke sige det bedre selv!
Er så enig med manden! Gennemtænkt og velovervejet, i forhold til diverse "eksperter!"
verdenskrig
Manager
«
Svar #8274:
29 Apr 2011, 14:55 »
Citat af: Hamza_BIF 27 Apr 2011, 23:31
Fyrer vi Mourinho, er det en falliterklæring af dimensioner. Han er verdenshistoriens bedste træner. Hvem skulle vi ellers hente?
Måske en der har forstået at en klub som Real Madrid ikke bare skal lægge sig ned på forhånd, og stå og se de andre spille fodbold.. Det er nok ikke for sjov at Ronaldo midt i første halvleg slår ud med armene.. Det er naturligvis ok at spille organiseret mod Barcelona, men når en klub som Real bare graver sig ned så har man jo på forhånd vist at man kun er næstbedst.. Var det ikke samme defensive stil som fik Capello fyret på trods af at han lige havde vundet mesterskabet?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8275:
29 Apr 2011, 14:58 »
Citat af: verdenskrig 29 Apr 2011, 14:55
Det er nok ikke for sjov at Ronaldo midt i første halvleg slår ud med armene..
Han blev helt seriøst min helt da han gjorde det. Endelig en af hans spillere der er nok fodboldromantikere til at gøre oprør med hans 'anti-fodbold' (yeah jeg sagde anti-fodbold).
verdenskrig
Manager
«
Svar #8276:
29 Apr 2011, 15:05 »
Citat af: 3.v evaB 29 Apr 2011, 14:58
Han blev helt seriøst min helt da han gjorde det. Endelig en af hans spillere der er nok fodboldromantikere til at gøre oprør med hans 'anti-fodbold' (yeah jeg sagde anti-fodbold).
Normalt er jeg ikke modstander af anti fodbold, men når man spiller så defensivt som Mourinho gjorde UDEN den mindste lyst til at slå den anden verj på kontraer når de andre mister bolden så står jeg af.. Real Madrid havde jo ingen intentioner om at score mål i den kamp.. Så har man godt nok også overdrevet respekt for Barcelona..
Derudover er jeg enig med de Real fans som beklager sig over Busquets mfl.. Jeg synes simpelthen han er den mest usle fodboldspiller jeg kan komme i tanke om.. Får en hånd på brystkassen og tager sig til hovedet
Han er så klam og ´hvis den kæmpe idiot ikke snart får karantæne for sit konstante filmeri så ved jeg ikke hvad..
Generelt viste kampen mellem Real og Barca hvorfor jeg ikke er tilhænger af spansk fodbold.. Spillernes konstante overreaktioner overfor dommeren ved den mindste kendelse, deres konstante filmeri som stort set omfatter samtlige spillere på banen, og sidst men ikke mindst de arrogante attituder anført af det ene slikhår efter det andet, gør at jeg ikke kan være tilhænger af det. Spansk fodbold er i mine øjen fodbold for kvinder i mandekroppe!
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8277:
29 Apr 2011, 15:09 »
Citat af: verdenskrig 29 Apr 2011, 15:05
Derudover er jeg enig med de Real fans som beklager sig over Busquets mfl.. Jeg synes simpelthen han er den mest usle fodboldspiller jeg kan komme i tanke om.. Får en hånd på brystkassen og tager sig til hovedet
Han er så klam og ´hvis den kæmpe idiot ikke snart får karantæne for sit konstante filmeri så ved jeg ikke hvad..
Man gav engang Eduardo karantæne for film, senere blev den ophævet da man fandt ud af det er en farlig dør at opnå da der er for mange syndere til at mand kan tage hånd om det. Efter det er det vist kun i Serie A man har straffet den slags, da Krasic fik karantæne.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8278:
29 Apr 2011, 15:14 »
Citat af: 3.v evaB 29 Apr 2011, 15:09
Man gav engang Eduardo karantæne for film, senere blev den ophævet da man fandt ud af det er en farlig dør at opnå da der er for mange syndere til at mand kan tage hånd om det. Efter det er det vist kun i Serie A man har straffet den slags, da Krasic fik karantæne.
Normalt ville jeg også synes det var et stort spring at tage.. Men Busquets er simpelthen så forfærdelig.. Han er som jeg ser det den største diver i verden.. Han flyver rundt, og tager sig ALTID til hovedet uanset hvor han er blevet ramt..
Han kunne i øvrigt også tage De Maria i hånden.. De to.. Føj forhelved de burde fandme starte en teaterskole frem for at spille fodbold..
Szczesny
Manager
«
Svar #8279:
29 Apr 2011, 15:25 »
Citat af: verdenskrig 29 Apr 2011, 15:05
Normalt er jeg ikke modstander af anti fodbold, men når man spiller så defensivt som Mourinho gjorde UDEN den mindste lyst til at slå den anden verj på kontraer når de andre mister bolden så står jeg af.. Real Madrid havde jo ingen intentioner om at score mål i den kamp.. Så har man godt nok også overdrevet respekt for Barcelona..
Inden udvisningen havde Real Madrid flere afslutninger end Barcelona, så det du siger der er vist lige så meget anti-intelligens, som Mourinhos taktik er anti-fodbold.
Citat af: verdenskrig 29 Apr 2011, 14:55
Måske en der har forstået at en klub som Real Madrid ikke bare skal lægge sig ned på forhånd, og stå og se de andre spille fodbold.. Det er nok ikke for sjov at Ronaldo midt i første halvleg slår ud med armene.. Det er naturligvis ok at spille organiseret mod Barcelona, men når en klub som Real bare graver sig ned så har man jo på forhånd vist at man kun er næstbedst.. Var det ikke samme defensive stil som fik Capello fyret på trods af at han lige havde vundet mesterskabet?
Jo, Capello blev fyret for at spille for grimt - OVER EN SÆSON. Real har gjort det i samlet 2,5 kamp mod Barcelona. Ellers så har de spillet ganske pænt i de kampe jeg har set med dem.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Sider:
1
...
550
551
[
552
]
553
554
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »