home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883432 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8250: 28 Apr 2011, 13:38 »

Hvorfor er det at Alves skal have det røde kort i stedet? Mindes ikke at han gjorde noget i situationen der var til rødt.

Han lavede en halv salto med dobbelt skrue, og var tydeligvis ikke i en gymnastiksal. Derfor!  Djævel

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

coKey
Ynglingespiller

« Svar #8251: 28 Apr 2011, 15:17 »

Jeg kan så godt løfte sløret for at UEFA ikke ophæver det røde kort... for det gør de af principielle grunde meget meget sjællent, og da dette røde kort rent faktisk kan forsvares da selve måden taklingen bliver udført er til rødt, hvis man tager udgangspunkt i fodboldens regelsæt.

Så real må finde kreativiteten frem når de skal sammensætte et forsvar / def midt på tirsdag, da de vil være uden både Pepe og Ramos

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8252: 28 Apr 2011, 15:40 »

Jeg kan så godt løfte sløret for at UEFA ikke ophæver det røde kort... for det gør de af principielle grunde meget meget sjællent, og da dette røde kort rent faktisk kan forsvares da selve måden taklingen bliver udført er til rødt, hvis man tager udgangspunkt i fodboldens regelsæt.

Så real må finde kreativiteten frem når de skal sammensætte et forsvar / def midt på tirsdag, da de vil være uden både Pepe og Ramos
                     Casillas

Arbeloa - Carvalho - Albiol - Marcelo

Lass - Alonso

Di Maria    -    Özil          - Ronaldo

Higuain

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #8253: 28 Apr 2011, 15:44 »

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8254: 28 Apr 2011, 15:47 »

Nu beklager jeg den manglende argumentation, men i min verden er Sir Alex Ferguson en langt større træner. Han har opnået meget mere end nogen anden manager jeg kender til.

Du behøver ingen argumentation, fordi dét at han alene har opnået så meget, fortæller lidt om hans kompetencer. Dog mener jeg stadig, at Mourinho er langt dygtigere taktisk. Han mestrer alt taktisk på en fascinerende og smuk måde. Elsker hans stil, selvom den attitude han udviste i går, var åndssvag. Jeg kan som, udtalt tidligere, kun grine ad værterne i CL-studiet.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8255: 28 Apr 2011, 16:37 »

Hold da op hvor jeg væmmes ved alt ved denne kamp!
Resultatet er fair nok. Barca var bedst og de vandt fortjent 2-0 selvom vi var ved at have godt fat i dem da Adebayor kommer ind. Så bliver Pepe så smidt ud og så går det galt.
Først og fremmest kan jeg simpelthen ikke holde ud og se på Busquets, Pedro og Alves. Magen til tudeprinsesser skal man lede længe efter! Ved godt at Di Maria heller ikke er jordens bedste, men han lå overhovedet ikke og overspillede igår som de tre førnævnte gjorde. Verdens sympatiske klub? Mig i røven..

Når det så er sagt så væmmes jeg mest med Mourinho. Først og fremmest er det efter min mening utilgiveligt at stille op med 3!? defensive midtbanespillere og derefter uden en eneste angriber når man har spillere som Higuain, Benzema, Adebayor og Kaka siddende på bænken. Jeg ved godt at man ikke kan og skal spille så offensivt mod Barca, men slet ikke at have en angriber inde og så endda på hjemmebane!? Jeg er målløs

Derudover mener jeg heller ikke at det var Madrid der blev ydmyget i går. Det var Mourinho! Et: Som førnævnt sætter han denne åndsvage taktik, 2: Han er åbenbart blevet større end klubben. Hvor dum er han at sætte sit eget ego højere og derefter blive smidt ud og 3: Hvad er det for nogle udtagelser at komme med!? Ja vi tabte, og der var nogle få tvivlsomme kendelser, men at gå ud og kritisere modstanderen, dommeren og UEFA på den måde samtidig med at han ikke tror på holdet i returkampen? Har aldrig set noget lignende.

Jeg har altid været kæmpe fan af Mourinho, og jeg synes han har gjort et godt stykke arbejde hos Real Madrid i år, men jeg mistede simpelthen alt min respekt for ham igår. Hans attitude virkede som en der satte sig selv før klubben, og jeg synes virkelig at han bringer miskredit til Real. Han skaber et helt forkert billede af klubben, og hans opførsel hører under ingen omstændigheder til i en klub som Real Madrid! Hvis jeg var præsident kunne jeg sagtens have fundet på at smide ham på porten på grund af hans opførsel i går. Er faktisk lidt splittet i forhold til det emne, for synes også at Real skal skabe noget kontinuitet på træner posten, men samtidig mener jeg ikke at man kan have en man siddende på bænken der sætter klubben i så dårligt et lys.

Ved ikke rigtigt hvad jeg mere skal sige til det, men Mourinho skuffede rigtigt rigtigt meget i går, og i mine øjne er hans opførsel ikke en Real Madrid træner værdigt... Kan også bare være at jeg overreagerer men er virkelig sur/overrasket over den opførsel..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8256: 28 Apr 2011, 17:13 »

Hold da op hvor jeg væmmes ved alt ved denne kamp!
Resultatet er fair nok. Barca var bedst og de vandt fortjent 2-0 selvom vi var ved at have godt fat i dem da Adebayor kommer ind. Så bliver Pepe så smidt ud og så går det galt.
Først og fremmest kan jeg simpelthen ikke holde ud og se på Busquets, Pedro og Alves. Magen til tudeprinsesser skal man lede længe efter! Ved godt at Di Maria heller ikke er jordens bedste, men han lå overhovedet ikke og overspillede igår som de tre førnævnte gjorde. Verdens sympatiske klub? Mig i røven..

Når det så er sagt så væmmes jeg mest med Mourinho. Først og fremmest er det efter min mening utilgiveligt at stille op med 3!? defensive midtbanespillere og derefter uden en eneste angriber når man har spillere som Higuain, Benzema, Adebayor og Kaka siddende på bænken. Jeg ved godt at man ikke kan og skal spille så offensivt mod Barca, men slet ikke at have en angriber inde og så endda på hjemmebane!? Jeg er målløs

Derudover mener jeg heller ikke at det var Madrid der blev ydmyget i går. Det var Mourinho! Et: Som førnævnt sætter han denne åndsvage taktik, 2: Han er åbenbart blevet større end klubben. Hvor dum er han at sætte sit eget ego højere og derefter blive smidt ud og 3: Hvad er det for nogle udtagelser at komme med!? Ja vi tabte, og der var nogle få tvivlsomme kendelser, men at gå ud og kritisere modstanderen, dommeren og UEFA på den måde samtidig med at han ikke tror på holdet i returkampen? Har aldrig set noget lignende.

Jeg har altid været kæmpe fan af Mourinho, og jeg synes han har gjort et godt stykke arbejde hos Real Madrid i år, men jeg mistede simpelthen alt min respekt for ham igår. Hans attitude virkede som en der satte sig selv før klubben, og jeg synes virkelig at han bringer miskredit til Real. Han skaber et helt forkert billede af klubben, og hans opførsel hører under ingen omstændigheder til i en klub som Real Madrid! Hvis jeg var præsident kunne jeg sagtens have fundet på at smide ham på porten på grund af hans opførsel i går. Er faktisk lidt splittet i forhold til det emne, for synes også at Real skal skabe noget kontinuitet på træner posten, men samtidig mener jeg ikke at man kan have en man siddende på bænken der sætter klubben i så dårligt et lys.

Ved ikke rigtigt hvad jeg mere skal sige til det, men Mourinho skuffede rigtigt rigtigt meget i går, og i mine øjne er hans opførsel ikke en Real Madrid træner værdigt... Kan også bare være at jeg overreagerer men er virkelig sur/overrasket over den opførsel..

Du er i tvivl om, hvorvidt han skal smides på porten!?

Jeg synes det er en overreaktion af dimensioner! Han dummer sig ja, men det er menneskeligt. Han er ikke fejlfri, og det kan man heller ikke forvente. I finder ikke en bedre træner, punktum.

Hvis endnu en trænerrevolution bliver aktuelt, ja så ved jeg ikke hvad Real Madrid har i fremtiden. Der hvor jeg ser Real Madrids største fejl, er deres utålmodighed. Rom blev ikke bygget på en dag, ligeledes bader Real Madrid heller ikke i succes, før der er det rette grundlag. Mourinho er ved, at opbygge noget exceptionelt, og hvis Peréz smadrer det nu, så bliver de aldrig udviklet. Mou har tilpasset sig i Madrid relativt godt efterhånden, dog er hans langsigtet plan langt fra færdigudviklet. Det tager, som skrevet overstående, lang tid at fastgøre et nyt koncept. Hans taktiske overlegenhed er en magtfaktor, som han besidder over alle andre! Han spiller fantastisk ud fra det spillermateriale han har. Han beviste det i Porto, Chelsea, Inter og nu også Real Madrid.

Ang. det postulat, som værtene på 3+ udtalte, om andre trænere havde gennemskuet ham og hans taktik, er jo håbløst. Han stiller sig så kompakt og defensivt, at Barcelona må fordele bolden rundt på banen, og "styrer" kampen fuldstændig, men uden at komme til det store. (Snakker fra 1. halvleg nu.) Presspillet var ikke godt i går, bestemt ikke i første halvleg, hvor Ronaldo var den eneste, der forgæves forsøgte at genpresse på deres banehalvdel. Vi så f.eks. i Copa del Rey Finalen, at denne defensive tilgang gav pote i sidste ende. Flere kontrastød blev Barcelona udsat for. Det smukke ved det, synes jeg klart er, at man kan producere så meget offensivt, uden egentlig at have bolden. Synes det er så plat, at hører om "anti-bold" fra de snæversynede tilhængere verden over.

Hvis du har mistet alt respekt for ham, så har folk ikke lang snor hos dig. Tror du vil blive skuffet mange gange fremover, hvis der ikke skal mere til.   

Zone 43
Manager

« Svar #8257: 28 Apr 2011, 17:29 »

kan dog også være en form for røgslør for at dæmpe forventningerne lidt, og vi så stormer frem. Det håber jeg.

Tvivler. Det er allerede afgjort af UEFA hvem der skulle i finalen, så selvom Wolfgang Starck eller en anden inkompetent havneluder skulle være dommer, så er der intet at komme efter. Verdenen skal nok få sin drømmefinale. Det bliver så ægte!!1 Thumbs Up

Så derfor synes jeg, at de skal sendes i græsset i tide og utide - navnligt Alves, Biscuit (stav) og Mascherano, de er sgu de værste på det hold. Utroligt, og så alligevel ikke, at sidstnævnte ikke røg ud i går, kort før Pepe fejlagtigt blev det. Men så som sagt, så synes jeg de skal ned og bide i græsset et par gange eller ti, jo mere, jo bedre. At folk vil hate og finde det usympatisk, kan jeg sgu ikke være mere ligeglad med!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #8258: 28 Apr 2011, 17:36 »

Jeg har altid holdt med Real Madrid og det gør jeg også efter kampen igår - Men

Mourinho tilfører intet til Real Madrid - hans adfærd og hans udtalelser er sgu sørgelige - han bør straffes hårdt.

Mourinhos adfærd og spille stil var kendt dengang han kom til Real... vi fik hele pakken.

Taktikken igår var jo skræmmende at se på - kujon fodbold af værste skuffe.

Skal han så væk fra Real.... ja hvis vi vil kendes for sprudlende fodbold... nej hvis vi inden for de næste 2 år skal vinde mesterskabet eller CL.

Barcelona har IMO desværre været bedre hele sæsonen og jeg tror ikke Mourinho kan røre Barca næste sæson.

Jeg mener det er fan klynk at hoppe med på Mourinhos klynk om at Barca altid bliver bedre behandlet.... sjovt nok havde mourinho det på samme måde i Chelsea og Inter.... han er IMO en negativ person som godt nok har skaffet resultater... men samtidig har han hevet fodbold ned på et lavt niveau..... jeg så gerne han rejste fra Real...bare ikke det bliver til Liverpool  Wink

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8259: 28 Apr 2011, 17:48 »

"Barca er verdens mest sympatiske klub", nej det er de ikke, hvem har også sagt det? nej de er ganske normale fodbold spillere som fighter for sit hold som alle andre. Dog er Barca bedre end alle andre.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8260: 28 Apr 2011, 17:57 »

"Barca er verdens mest sympatiske klub", nej det er de ikke, hvem har også sagt det? nej de er ganske normale fodbold spillere som fighter for sit hold som alle andre. Dog er Barca bedre end alle andre.

Kan du se den nu? Hævet Øjenbryn

korzika
Gæst

« Svar #8261: 28 Apr 2011, 18:06 »

Kan du se den nu? Hævet Øjenbryn

Hvad mener du? Han siger jo, at Barca ikke er den mest sympatiske klub, men derimod den bedste. Disse ting har ikke noget at gøre med hinanden. Smiley

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8262: 28 Apr 2011, 18:10 »

Dog er Barca bedre end alle andre.
Dvs. ingen overgår dem = de må være verdens bedste.

korzika
Gæst

« Svar #8263: 28 Apr 2011, 18:17 »

Har stadig intet med 'verdens mest sympatiske klub' at gøre..

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8264: 28 Apr 2011, 18:17 »

Nemlig han siger at Barcelona er verdens bedste klub, hvilket de også er. Han siger på intet tidspunkt at de er den mest sympatiske klub Smiley. Der er forskel på at være den bedste klub, og den mest sympatiske Wink

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010