home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883267 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8220: 27 Apr 2011, 23:34 »

Fordi han lader holdet i stikken ved, at sætte sig over klubben og over alle andre.
Ved at være så nedladende overfor dommeren, at han får sig selv smidt ud. Han sælger holdet kort og det er kun fordi han aldrig fatter at passe sig selv, skal man kommentere på det faglige så udøver han igen i dag en primitv fodboldstil og personligt er jeg glad for at se den straffet.

Intet menneske er perfekt, intet!

Mourinho er verdens bedste træner, og hvis nogen er af anden holdning, vil jeg meget gerne hører en ordentlig argumentation.

Han dummer sig, ja. Hvem gør ikke det. Det taktiske oplæg manden formår i dag, er jo fremragende. Barcelona er ikke rigtig tæt på målet i første halvleg, og den effektive og tilbageholdende spillestil fungerer rigtig godt. I anden halvleg sætter man en Adebayor ind, som kan skabe noget i luftrummet og kunne have smækket den ind, så de igen kunne pakke sig ned.

Det er nok årets dummeste udtalelse, det kan de ikke komme udenom.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8221: 27 Apr 2011, 23:36 »

Fyrer vi Mourinho, er det en falliterklæring af dimensioner. Han er verdenshistoriens bedste træner. Hvem skulle vi ellers hente?

Så får du lov til at føle, hvordan det er at være Chelsea-fan Skuffet

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #8222: 27 Apr 2011, 23:38 »

Mourinho er Mourinho, og uanset hvad vil han altid være en af mine all-time favoritter i fodboldens verden. En af grundene til dette, er at han tør, at være klassens frække dreng, samtidig med han er yderst genial rent taktisk.

Det, at han stiller lidt defensivt op mod Barcelona ser jeg intet galt i, for det er en af bedste måder at slå dem på - efter Mourinhos udvisning lader det dog til, at holdet fik black out, og alt gik galt herefter, hvilket naturligvis er ærgeligt for fodbolden og spændingen.

ja Notts country havde da kæmpe succes med dagens taktik tilbage i 1970 Wink
det med den frække dreng i klassen, er bare blevet for meget - smider sit hold væk som han gør idag ser jeg ikke som noget positivt for nogen fan i verden Smiley

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8223: 27 Apr 2011, 23:44 »

Dommeren ødelægger den her kamp! En kamp som koger, hvor hver en tackling er hård. Pepe kommer for sent, gult kort, men fandme ikke rødt på det. Kampen var dramatisk, men blev smadret fuldstændig da han giver det røde kort.

Jeg vil dog ikke afskrive CHL fuldstændig. Men nu skal Mou droppe alle defensive tankegange og sætte nogle af de spillere som lige har smadret Valencia ind. Hvor fanden bliver Kaka, Higuain eller Benzema af? Vi er på hjemmebane! Det kan seriøst den ringeste præstation af Mou jeg nogensinde har set. Dog skal han ikke fyres!
Lad os antage at Pepe ikke skulle have rødt, så blev Barca kun snydt for 2 røde. Adebayor som løb rundt, og opførte sig som en mongol der ikke kunne styre sine arme, og blev nød til at slå flere spillere i hovedet. Marcelo som laver en KÆMPE sviner, som er til suverænt klart rødt, da han hopper 2 gange på Pedro's ben.

Lad nu vær' med det pis omkring dommeren, og se nu bare realiteten i øjnene. Barcelona var så meget bedre idag, og Real kan jo næsten være tilfredse med kun at tabe med 2. Godnat.

Liverpool F.C

3.v evaB
Gæst

« Svar #8224: 27 Apr 2011, 23:45 »

Mourinho er verdens bedste træner, og hvis nogen er af anden holdning, vil jeg meget gerne hører en ordentlig argumentation.

Han dummer sig, ja. Hvem gør ikke det. Det taktiske oplæg manden formår i dag, er jo fremragende. Barcelona er ikke rigtig tæt på målet i første halvleg, og den effektive og tilbageholdende spillestil fungerer rigtig godt. I anden halvleg sætter man en Adebayor ind, som kan skabe noget i luftrummet og kunne have smækket den ind, så de igen kunne pakke sig ned.

Jeg gider ikke til at diskutere Mourinhos prædikat som verdens bedste. First of all fordi jeg har mere hang til en mand som Ancelotti, og samtidigt fordi man alene målt på meritter i stedet bør kigge mod en mand som Sir Alex Ferguson.

Det handler ikke om, at være perfekt. Hvis det var første gang Mourinho blev udvist jamen så er det klart. Det er menneskeligt at fejle, og så lover han vel bare ikke at gøre det igen. I dag er han fremme med sin latterligt arrogante attitude og han er hånelig mod FIFAs repræsentanter, da han trækker udvisningen lader han holdet i stikken. Det kan man ikke komme uden om på nogen måde.

Den tilbageholdende spillestil fungerer ganske udemærket hvis det er meningen, at holdet ikke skal frem til noget som helst og man skal køre 0-0 hjem. Det er svært, at vinde når modstanderen har bolden hele tiden, og det er endnu sværere når man lader dem have bolden hele tiden. Ronaldos reaktion i første halvleg, ja den reaktion gør at jeg egentlig ikke behøver skrive noget. For nøøj hvor må det være jammerligt at være ene om at løbe og kæmpe.

Så får du lov til at føle, hvordan det er at være Chelsea-fan Skuffet
Ja, at gå fra ikke at kunne slå Rosenborg til at vinde FA Cuppen med Hiddink og the Double med Ancelotti.
Stakkels Chelsea fans.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8225: 27 Apr 2011, 23:50 »

Men lad os nu ikke glemme, at vi har vundet flere turneringer end barcelona i denne sæson :Q

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8226: 27 Apr 2011, 23:55 »

"Vi tager til Barcelona og kæmper for æren. Vi skal derop uden Pepe, som ikke har gjort noget, uden Ramos, som heller ikke har gjort noget forkert, og uden en træner på bænken. Hvis vi scorer skal der nok blive spændt ben for os igen. Det er en umulig mission." - Den iskolde Mourinho, som tydeligvis har mistet troen... kan dog også være en form for røgslør for at dæmpe forventningerne lidt, og vi så stormer frem. Det håber jeg.

http://www.bold.dk/nyt/Rasende-Mourinho-Umuligt-at-slaa-dem

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8227: 27 Apr 2011, 23:57 »

Hvor jeg dog væmmes!
Jeg væmmes først og fremmest ved Pedro og Busquets der kaster sig rundt som om de er blevet sparket i hovedet, og den ene af gangene gav det fandme gult til Real. Fyr for den.
Jeg væmmes over at Barcelona endnu engang skal hjælpes i finalen ved en pinlig ringe dommerfejl. Han har ladet dem spille hårdt hele kampen, så hvorfor i al verden skulle der gives rødt der?! Det begriber jeg ikke. Jeg er sgu ikke engang sikker på han overhoveder rammer Alves, og så er det jo bare endnu mere pinligt. Fy for den.
Jeg væmmes over at vi for tre kampe siden fik rødt kort og straffe på nogenlunde samme tidspunkt i den kamp, og der fortsætte vi med det ellers gode spil. Hvorfor i alverden skulle vi gå fuldstændig i stå?! Fy for den.

Det var de første frustrationer. Vi vinder ikke ligaen, og vi er så godt som ude at Champions League men Mourinho har stadig opnået mere i sin første sæson end vi har opnået de sidste 6 sæsoner. Jeg er fuldstændig overbevist om at Mourinho stadig er manager i Real Madrid næste sæson. Jeg tvivler på et comeback i Champions League, men jeg stoler på at Mourinho har en plan til at vinde med to på Camp Nou.

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8228: 27 Apr 2011, 23:59 »

Han rammer Alves, som så bestemmer sig for at lave et omvendt karatespark.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8229: 28 Apr 2011, 00:19 »

Nu beklager jeg den manglende argumentation, men i min verden er Sir Alex Ferguson en langt større træner. Han har opnået meget mere end nogen anden manager jeg kender til.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8230: 28 Apr 2011, 00:19 »

Hvor jeg dog væmmes!
Jeg væmmes først og fremmest ved Pedro og Busquets der kaster sig rundt som om de er blevet sparket i hovedet, og den ene af gangene gav det fandme gult til Real. Fyr for den.
Jeg væmmes over at Barcelona endnu engang skal hjælpes i finalen ved en pinlig ringe dommerfejl. Han har ladet dem spille hårdt hele kampen, så hvorfor i al verden skulle der gives rødt der?! Det begriber jeg ikke. Jeg er sgu ikke engang sikker på han overhoveder rammer Alves, og så er det jo bare endnu mere pinligt. Fy for den.
Jeg væmmes over at vi for tre kampe siden fik rødt kort og straffe på nogenlunde samme tidspunkt i den kamp, og der fortsætte vi med det ellers gode spil. Hvorfor i alverden skulle vi gå fuldstændig i stå?! Fy for den.

Det var de første frustrationer. Vi vinder ikke ligaen, og vi er så godt som ude at Champions League men Mourinho har stadig opnået mere i sin første sæson end vi har opnået de sidste 6 sæsoner. Jeg er fuldstændig overbevist om at Mourinho stadig er manager i Real Madrid næste sæson. Jeg tvivler på et comeback i Champions League, men jeg stoler på at Mourinho har en plan til at vinde med to på Camp Nou.

Jeg væmmes over, at du efter første semifinale, og et nederlag på 0-2 ser jer selv som ude. Jeg vil æde min hat på, at bolden er rund, græsset er grønt, og kampen ikke er afgjort før den fede dame har sunget. Ja, Barcelona kunne helt sikkert godt ha' fået et gult kort, eller to mere. Til trods for det, så synes jeg sgu, at dommeren gjorde det udmærket. Samtlige Real Madrid fans er sikker uenige, og det skal i muligvis også være, men mange af jeres kort, var fandme også fortjente. Jeg synes godt nok jeres røde kort er dumt, og jeg erindrer ikke umiddelbart hvem der gør, men der bliver foretaget en stempling i knæhøjde, nede i jeres eget fæld, som tydeligt viser, at det bliver gjort med vilje. I har trods alt en offensiv, som selv Barcelona vil have det svært med, at hamle op med. Nu må hele holdet, klubben og fansne vise format, og kæmpe for sagerne på Camp Nou, ellers hører i på ingen måde til på denne scene. Kom dog i gang Real.

If you can't join them, beat them.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8231: 28 Apr 2011, 07:57 »

Jeg er sgu ikke engang sikker på han overhoveder rammer Alves, og så er det jo bare endnu mere pinligt. Fy for den.

Han bliver ramt. Fy for den.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8232: 28 Apr 2011, 09:55 »

Nu beklager jeg den manglende argumentation, men i min verden er Sir Alex Ferguson en langt større træner. Han har opnået meget mere end nogen anden manager jeg kender til.

Han er jo også 20 gange så gammel. Ingen har Mourinhos taktiske evner! Ferguson er måske nummer 2, men at vinde så meget med så mange forskellige klibber - og føre Porto til CL-trofæet, det er sku en præstation ud over det sædvanlige.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #8233: 28 Apr 2011, 10:41 »

Jeg vil helt klart mene at Alves filmer 100 %.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=79512

Håber Real ser dette, indberetter det, at Uefa får fjernet karantænen og giver Alves en i stedet.
Svineri..

It's all, part of the plan.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8234: 28 Apr 2011, 11:46 »

Men lad os nu ikke glemme, at vi har vundet flere turneringer end barcelona i denne sæson :Q
Har i så heller ikke Smiley. Barcelona vandt Super Cuppen Smiley

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010